Wooop Dedoop
Wooop Dedoop

Why is there so many jojo memes

Πριν 2 ώρες
Rocraft Gaming Net
Rocraft Gaming Net

umm hello? girl version of steven from steven universe :P

Πριν 2 ώρες
Keiji555
Keiji555

Explain to her aunt, and have the aunt give the parents a talking to.

Πριν 2 ώρες
Jose Rodriguez
Jose Rodriguez

Oh he'll yea you did the right thing let's se how she felt

Πριν 2 ώρες
CuRe Zades
CuRe Zades

One question does his mom have a mustache

Πριν 2 ώρες
Taiheim Wagner
Taiheim Wagner

Karma works in mysterious ways with death

Πριν 2 ώρες
Jenne Hanna
Jenne Hanna

I hope that never happens I feel so bad

Πριν 2 ώρες
Suruti Sharma
Suruti Sharma

Ok is no one going to talk about how she says interested

Πριν 2 ώρες
Sean Jacobson
Sean Jacobson

Simp

Πριν 2 ώρες
Brittany Warnock
Brittany Warnock

Yep they sure did deserve that

Πριν 2 ώρες
Coach Trini
Coach Trini

6:49... is that the baby brother??? 🤦🏿‍♀️😂😂

Πριν 2 ώρες
Reid Stevens
Reid Stevens

I wish I had this girls family my family is forcing me to go vegan or at least trying to get rid off all the meat entirely and honestly I love meat and I feel that my parents are trying to force me to do something I don’t wanna do

Πριν 2 ώρες
Nia Dillard
Nia Dillard

Gerald from Hey Arnold's cameo 1:19

Πριν 2 ώρες
Emma LaPlante
Emma LaPlante

Her: Im afraid of stairs Also her: Sitting on staircase.

Πριν 2 ώρες
juana diaz
juana diaz

I would of helped you bc I live here in New York and I know how to get to places

Πριν 2 ώρες
Emma LaPlante
Emma LaPlante

Her: Red and Yellow terrify me Also Her: HAS RED HAIR Me: *Inhales* .Gurl.....

Πριν 2 ώρες
Llama gamer4141
Llama gamer4141

1:18 all of those people where from the past episodes

Πριν 2 ώρες
Aranzacomeplay S
Aranzacomeplay S

Instead of scary it would be sad oh wait no no scary scary yup

Πριν 2 ώρες
Mardiyah Ikhlaq
Mardiyah Ikhlaq

Isn't that what siblings do with each other

Πριν 2 ώρες
SnappleCrunch
SnappleCrunch

Bruh this script probably hella scuffed also that mom looks scary af

Πριν 2 ώρες
Trang Nguyen
Trang Nguyen

1like = teacher gets kicked in the butt

Πριν 2 ώρες
Trang Nguyen
Trang Nguyen

1like = teacher gets kicked in the butt

Πριν 2 ώρες
caT
caT

Yellow and *red* colors terrify me *what is she gonna do when she gets her period* HER FREAKING PHONE SCREEN IS FUCKING YELLOW *her hair is also red*

Πριν 2 ώρες
Jade James
Jade James

what the heck when she said to kill a mocking bird im like WERE READING THAT IN CLASS

Πριν 2 ώρες
Fallen GuardianLR
Fallen GuardianLR

I sorta relate to this

Πριν 2 ώρες
Lexi Hall
Lexi Hall

I love your voice and accent and your name!😄

Πριν 2 ώρες
Gamer Boy
Gamer Boy

I a huge fan

Πριν 2 ώρες
stangarine pinket
stangarine pinket

Drama drama 😂

Πριν 2 ώρες
LLANA FUN
LLANA FUN

That was a mistake I ever had is watching this video

Πριν 2 ώρες
karine Martinez
karine Martinez

When I heard that the cat died I cried because my cat went missing for over a week and I can't imagine life without him

Πριν 2 ώρες
Elisabeth Martin
Elisabeth Martin

3:01 *"I hate red and yellow colors!"* *sits in red and yellow room*

Πριν 2 ώρες
music lover girl
music lover girl

I love your name my name is abril but I also get called April

Πριν 2 ώρες
JC Reviews
JC Reviews

👨🏿‍🦰 What’s wrong with her eye at 4:16? 👨🏿‍🦰

Πριν 2 ώρες
Yan Lan Li
Yan Lan Li

OMG this is me

Πριν 2 ώρες
LaurensCooker
LaurensCooker

This story does not make any sense at all, im so confused.

Πριν 2 ώρες
Dad with the milk
Dad with the milk

*child molester*

Πριν 2 ώρες
jeffy Og
jeffy Og

No justice was survered

Πριν 2 ώρες
mat4t119
mat4t119

To share this story’s with your friends ends ends ends ends en.

Πριν 2 ώρες
Andromeda Galaxy
Andromeda Galaxy

(I know it's 2019.) And that's why you Don't👏 Join👏 The👏 Literature👏 Club👏

Πριν 2 ώρες
PRETTYMUCH Edits
PRETTYMUCH Edits

Uncle- Me: that seems kinky

Πριν 2 ώρες
badbela
badbela

He’s a cheater regardless she a dumbass

Πριν 2 ώρες
PRETTYMUCH Edits
PRETTYMUCH Edits

Wow she really wanted him to catch a case

Πριν 2 ώρες
demi stan
demi stan

I have a twin sister and we’re identical, she taller and i’m 15 minutes older. i don’t know what i’d do if she passed away...

Πριν 2 ώρες
Gacha Sylveon
Gacha Sylveon

5:04 I know this guy is bad, but I appreciate his poster.

Πριν 2 ώρες
terriana Richardson
terriana Richardson

Thay should be in jail for that and die

Πριν 2 ώρες
Chris Plays
Chris Plays

Hell ya

Πριν 2 ώρες
Bolivia Boss
Bolivia Boss

Y'all are a cute couple and I don't think y'all should be scared to tell y'all caring about today because they probably wanted you to find love one day

Πριν 2 ώρες
Prajata Kar
Prajata Kar

Next video : my brother and dad are the same age ACTUALLY HAPPENED!

Πριν 2 ώρες
Vincent Iannucci
Vincent Iannucci

Karma just karma

Πριν 2 ώρες
Strange
Strange

3:47 was the laugh from the "look at this dude" meme

Πριν 2 ώρες
RealNicoCraft
RealNicoCraft

Did I see manaos?

Πριν 2 ώρες
Ray Hunt
Ray Hunt

you should go look for your mother even if she doesnt reconize you its ok to at least know what her life is like now and someday become a part of it again

Πριν 2 ώρες
Foxygirlerika Plays roblox
Foxygirlerika Plays roblox

I’m am a vegetarian:(

Πριν 2 ώρες
DreamWood Studios
DreamWood Studios

I wanted to get revenge on my teacher for giving me homework

Πριν 2 ώρες
Heather
Heather

Well my mom let me lose my virginity at age 14

Πριν 2 ώρες
Emily Kearns
Emily Kearns

4:58 Okay, I had seen some minor bondage scenes in some _ACTUALLY HAPPENED_ videos, but nothing with a ball-gag.

Πριν 2 ώρες
Jadeixx_Gaming
Jadeixx_Gaming

Ok why does the guy in the begining look like james Jameson?

Πριν 2 ώρες
Antoinette Quinn Bell
Antoinette Quinn Bell

Yes

Πριν 2 ώρες
Bane
Bane

Bruh.

Πριν 2 ώρες
OMG ITsJazTy
OMG ITsJazTy

Damd

Πριν 3 ώρες
Joe Johnson
Joe Johnson

FBI is on there way

Πριν 3 ώρες
Wolfie’s Gacha Channel
Wolfie’s Gacha Channel

She doesn’t sound like a 16 year old.

Πριν 3 ώρες
Xx Gacha Memes xX
Xx Gacha Memes xX

𝑂𝑛𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑒𝑎𝑞𝑢𝑎𝑙𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑙𝑎𝑝 𝑜𝑟 𝑝𝑢𝑛𝑐ℎ 𝑓𝑜𝑟 𝐷𝑖𝑛𝑎

Πριν 3 ώρες
GamerAl3x Playz
GamerAl3x Playz

Yes so they know how u felt

Πριν 3 ώρες
Dejakitty Moffatt
Dejakitty Moffatt

you mean skittles I thought she ment that

Πριν 3 ώρες
Samantha Wong
Samantha Wong

so like now he knows or something...?

Πριν 3 ώρες
Grace B.
Grace B.

3:48 LOL did ANYONE else catch that laugh..?? XD from dude look at his hair...

Πριν 3 ώρες
Ray Hunt
Ray Hunt

if you abandon her just like that them she WILL be lost in that darkness for the rest of her life

Πριν 3 ώρες
Life Sucks
Life Sucks

Why does he look like from " I pretended to be pregnant to scare my boyfriend away. Bad Plan..." I'm talking about that boy

Πριν 3 ώρες
Amira Hernandez
Amira Hernandez

I'm sorry for what happened

Πριν 3 ώρες
Gwen clarisse Navoa
Gwen clarisse Navoa

Sherry looks like tip

Πριν 3 ώρες
Richard Goodman
Richard Goodman

Just erased what i said you will never find out what i said >:D

Πριν 3 ώρες
Sarah Rivas
Sarah Rivas

“Special relations”.

Πριν 3 ώρες
That One Weird Kid
That One Weird Kid

It’s not cute. Please don’t say it is. Thanks.

Πριν 3 ώρες
Richard Goodman
Richard Goodman

Shes complaining because she never got pizza lol

Πριν 3 ώρες
Angela Doan
Angela Doan

Omg umbridge and Snape I love Harry Potter so much!

Πριν 3 ώρες
Pitten0625 _playz
Pitten0625 _playz

Well, you can always choose yourself and leave your drunk dad behind

Πριν 3 ώρες
Yousef Baytam
Yousef Baytam

I mean. Lets ignore the fact that you obviously fell out of love for your gf, she really needs the help and motivation to battle her illness.. leaving her in this situation will break her down and let the disease take the best of her..

Πριν 3 ώρες
Chloe Franklin
Chloe Franklin

“Mr. Macc-“ Me: MR. MACCNAMARA!

Πριν 3 ώρες
AmazingCactii !
AmazingCactii !

2:10 gets in shower with clothes on 🤣

Πριν 3 ώρες
whore sis
whore sis

If our was her parents, I would be a little suspicious about uncle Owen... (Child molester) but I'm not making assumptions...

Πριν 3 ώρες
Mootube
Mootube

I would run away **oh wait**

Πριν 3 ώρες
YO COCOCO
YO COCOCO

Sometimes I think that I’m the one adopted no my brother 😔😅😅😂😅

Πριν 3 ώρες
you nice keep going
you nice keep going

why are all of these classmates in every videos mean lmao

Πριν 3 ώρες
Amber Mitchell
Amber Mitchell

He touched her hair like he did not want to touch it

Πριν 3 ώρες
tim wag
tim wag

"Here's where we get to the important part. I was never a part of the family... financially. My parents have always been sure that if I got exposed to money growing up, I would grow up spoiled, lazy, selfish, arrogant... like that idiot rich kid from any school movie." well goal missed you are exactly what they didnt want, spoiled whine ass its your parents money and you were never entitled to any of it.

Πριν 3 ώρες
Sebastián Lopez
Sebastián Lopez

The fact that the boss hasn't finished his cigarette

Πριν 3 ώρες
Valen Cherchi
Valen Cherchi

this reminds me of monica and richard from friends

Πριν 3 ώρες
Cooper D's FunTV
Cooper D's FunTV

Y

Πριν 3 ώρες
Cixal Vixal
Cixal Vixal

Smart banana

Πριν 3 ώρες
Depressed Todoroki yeet
Depressed Todoroki yeet

Bruh best gamer ever you have the heart of the grinch

Πριν 3 ώρες
Tenshi Garcia
Tenshi Garcia

NO

Πριν 3 ώρες
Kamyra Morton
Kamyra Morton

U did the wrong thing, you should have been petty and broken that guitar.

Πριν 3 ώρες
Gabriel Colombo
Gabriel Colombo

*Alabama banjo intensefies*

Πριν 3 ώρες
Marah Reyes
Marah Reyes

*no*

Πριν 3 ώρες
samantha Castaneda
samantha Castaneda

Who else thought that those teachers looked like he Harry Potter teachers?

Πριν 3 ώρες
GACHA POTATO
GACHA POTATO

Omg why do the first teachers look like snake and umbridge like really lol

Πριν 3 ώρες