Chief TWEAK
Chief TWEAK

amazing channel homieeeee

Πριν 7 ημέρες
Norris Bennett
Norris Bennett

nice video

Πριν 4 μήνες
Bongie Tha Yung'N
Bongie Tha Yung'N

Cool Stuff!

Πριν 6 μήνες
MOS_HAJI98
MOS_HAJI98

we got you niggah, dont forget that

Πριν 7 μήνες
D Chase
D Chase

*X makes video on cuphead*

Πριν 7 μήνες
Itoro
Itoro

i love & adore you and your music. xoxo

Πριν 7 μήνες
Shewz
Shewz

French comment

Πριν 7 μήνες
WeirdasF oK
WeirdasF oK

make discord channel tho

Πριν 7 μήνες
Axel π
Axel π

I love you so much

Πριν 7 μήνες
Cosmic Squrbles
Cosmic Squrbles

I love what you do, I love your work!

Πριν 7 μήνες
Jimmy A
Jimmy A

I've really enjoyed your music. King of The Dead was the first song I listened to... really good, i'd must say. Take things easy, X! Looking forward to hearing more music/gaming. - Fan from Canada.

Πριν 7 μήνες
Mad4Skrillex
Mad4Skrillex

play rainbow six seige on pc!

Πριν 7 μήνες
Titus Hawkins
Titus Hawkins

Mad Respect and like you said everyday write in a journal .X the world is listing. migos gets no play in the benz and joe buddons needs to stop his dick riding with migos.

Πριν 7 μήνες
brøøklynx MSP
brøøklynx MSP

LOOK AT ME YUH

Πριν 8 μήνες
Marco Pagnozzi
Marco Pagnozzi

how can i use depression and obsession without being blocked for copyright?

Πριν 8 μήνες
Dylan O'Quinn
Dylan O'Quinn

dude thanks so much your music is goat you helped my sister with depression and not committing suicide thanks so much man

Πριν 8 μήνες
Parafron
Parafron

XXXTentacion, can I send you a song I made ? I'm trying to be a producer and thought whats better than having young dagger dick rap to a song I made. Its a slow piano kind of beat not like speaker destroying bass (although I made one like that incase) Please reply if you are interested.

Πριν 8 μήνες
YewwHeu ,
YewwHeu ,

Hey bro, i don't know if you read this or even check this. While this might only be a message from a kid in Australia but still. You're worth every second on this earth and you shouldn't let shit get to you. Hope to see you soon in the future.

Πριν 8 μήνες
xX_TrippłeKiłłah_Xx
xX_TrippłeKiłłah_Xx

One last thing TrippleX fuck the explicit use them rappers don’t know how to use only you brother you talk about reality real fuckin life bro this time peace ✌️

Πριν 8 μήνες
xX_TrippłeKiłłah_Xx
xX_TrippłeKiłłah_Xx

Yo xxxtentacion is it cool to call you TrippleX if you don’t like it just tell me and it’s all right cause I love you no fucken homo bruh but anyways I feel your pain and I feel you, you know please don’t take it wrong like that but bro I’m here for you #freex but bro anyone who fucken mess wit you there gonna have to go through me and they start calling pussy ass nigga I’ll let you know so you can go up to there face and fuck them up real bad. I’m in your side x I always been bro also you will be back friends with ski mask ok bruh #FREEFUCKINXBROOOOOO member homie I’m right by your side alright peace ✌️ out brother. If you don’t like it if I call you TippleX just reply to me k bro. #FREEFUCKINGXBRUH.

Πριν 8 μήνες
Carey Bell
Carey Bell

my little brother just showed me this, ur message is an awesome truth

Πριν 8 μήνες
Lil Ed
Lil Ed

I know my comment will not get seen or reply by lots people. But I'm rapper who does not cuss and my rap sound/style would find your attention. I have much more to offer but right now I need you. Music brings us closer like family, my music is to make that family. The same way you support me is the same way I will support you.. 1luv, together well change the universe one take at a time

Πριν 8 μήνες
Justin Gamer183
Justin Gamer183

#HailGrasa prros :v

Πριν 8 μήνες
ZanzoxO
ZanzoxO

i want some gaming from x+Hes facecam too

Πριν 8 μήνες
Chloe Reign
Chloe Reign

X please don't stop making music and you don't know how badly i wanna meet you ;( i tear up a little from it.. I LOVEE U!

Πριν 8 μήνες
Grace Ober
Grace Ober

for everyone thats saying he racist your dumb, you gotta listen to the words and he's not being racist at all

Πριν 8 μήνες
flawless851
flawless851

nice channel i like the content you post

Πριν 8 μήνες
Dasha M. Famat
Dasha M. Famat

S H I T #IREALLYLOVEHISSONGS! 🖤

Πριν 8 μήνες
Baca :v
Baca :v

Vuelve ya con mas y mejores canciones porfa (Come back with more and better songs plis)

Πριν 8 μήνες
StancedFRS
StancedFRS

dang,he will not make music anymore...

Πριν 8 μήνες
mardie marl
mardie marl

umm dude what happen;(

Πριν 8 μήνες
memesforlife
memesforlife

Uhhh I don't know how to start this but um first my name is kyle and that I really love your song garrets revenge because when I was looking through the lyricsand I just started crying full out because before I was born my mom was gonna have two kid but instead she killed them or what's called abortion.....and she didn't tell until this year and im 13. im not lying, I just wanted to say that I probably wouldn't have forgave her without your song so thank you....

Πριν 8 μήνες
mardie marl
mardie marl

ya boiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Πριν 8 μήνες
Jaden Limes
Jaden Limes

Come back plz x

Πριν 8 μήνες
Chillz HD
Chillz HD

Can't wait for some GTA online! xD

Πριν 8 μήνες
Anon Number 2718
Anon Number 2718

we miss you, your true fans miss you

Πριν 8 μήνες
Xdpigg
Xdpigg

x you need to get over these things we know its hard but you gotta get through this and keep on going

Πριν 8 μήνες
Randomgamesman
Randomgamesman

XD

Πριν 8 μήνες
Petar Petrovic
Petar Petrovic

FUCKING MORON !!!

Πριν 8 μήνες
S-X
S-X

can u play roblox if u do that would be 🔥 lit🔥

Πριν 8 μήνες
Corinthian
Corinthian

Damn it! He's quitting!

Πριν 8 μήνες
SilentQuiK
SilentQuiK

Its sickening how people are hating on X and thinking hes racist, and some are hating for no reason at all. (unless they are hating cause of the same reason too, which is thinking hes racist)

Πριν 8 μήνες
v r o 💔
v r o 💔

HE QUIT ON US :(

Πριν 8 μήνες
98Challenger89
98Challenger89

we will support you through whatever you do, love u <3

Πριν 8 μήνες
Giuliano Nathar
Giuliano Nathar

Hail from fkn Brazil!!!

Πριν 8 μήνες
Don't read me k
Don't read me k

"gaming" well life is a game itself not e very good one, a shit one that ign would give a 9/10

Πριν 8 μήνες
DJ Vinylove
DJ Vinylove

Lynching of Small Black Child new Video OUT NOW

Πριν 8 μήνες
Andreas Vázquez
Andreas Vázquez

we want fucking spicy gameplays x, ill foocking smash a glass vase in my head if you upload a gameplay.

Πριν 8 μήνες
Outlaw JI
Outlaw JI

hola gente de youtube Ayo & Teo - Rolex

Πριν 8 μήνες
CALEB HARRIS
CALEB HARRIS

i love your songs keep up the good work man

Πριν 8 μήνες
uninstalldotexe
uninstalldotexe

Drake a fuck nigga

Πριν 8 μήνες
Hawkeye
Hawkeye

love u x

Πριν 8 μήνες
Cairo Gibbs-White
Cairo Gibbs-White

Whats up with this thing about Shiloh Dynasty?

Πριν 8 μήνες
AyeMr BigJuicyPickle
AyeMr BigJuicyPickle

If anybody doesn't like XXXTentacion then Get the fuck out, Shut the fuck up, Nobody wants to hear your shit, Get a life out there man, I dont give a fuck what you say. Gtfo.

Πριν 9 μήνες
Lane Rose
Lane Rose

niggerfaggot

Πριν 9 μήνες
ExplosiveTears gaming
ExplosiveTears gaming

bruh all the uneducated hate on this feed lmao its funny af. im not saying you should like his music or like him as a person but atleast take the time to listen to the lyrics fully and try to understand the message before hating and even if you do do that and still think hes racist and such then just pay no attention hold your oppinion. your entitled to it, but dont try to put others down for seeing it differently. i keep seeing people call x a bigot and its ironic cause the views they push and the hate they spew is true bigotry. atleast x doesnt try to change people to be more like him, he tries to rach out to those who already are and need a voice.

Πριν 9 μήνες
Brian Adams
Brian Adams

x is my hero he showed me tha beig different is great

Πριν 9 μήνες
ian klimack
ian klimack

why racist

Πριν 9 μήνες
MATTHEW CHANNER
MATTHEW CHANNER

your music helps me so much

Πριν 9 μήνες
Jonathan Mendoza
Jonathan Mendoza

xxxtentacion you ar cool bro

Πριν 9 μήνες
Draygon Stone Harris
Draygon Stone Harris

PLAY ROBLOX FAM

Πριν 9 μήνες
Markailon B.
Markailon B.

Im tired of people sayin shit about jahseh yall only see xxxtentacion but i see human just like the rest of u and people talk everyday i suffer from deppression and so what? yall mad because he is compasionate? he inspires me and i might be 13 but hes my role model his life is his get out of it if yall so nose

Πριν 9 μήνες
wait for it
wait for it

people need to stop hatting on x, this is suppose to be a chill zone. If anyone wants to talk about crime I'm Native American and over 95% of my people where killed over land, disease, and racism. This state of getting mad over nothing will solve nothing, why you think the my people made truce with the whites.

Πριν 9 μήνες
Warren L'Minggio
Warren L'Minggio

She doesn't even go here!

Πριν 9 μήνες
Henry Arias
Henry Arias

FREE X TIMES XXXTENTACION= LEGENDARY

Πριν 9 μήνες
Emma Darland
Emma Darland

X your song Jocelyn Flores is amazing it’s sad to know that I’ve felt the same, been threw the same shit, I can relate, the feelings you have created a beautiful song, I can feel your pain in the lyrics it’s just beautiful. Just keep on going we love you and don’t listen to them hamster ass niggas they just stuck in a loop all they do is hate and make fake shit so just ignor it your true fans are here and we love you keep it up.💜xoxo- Emma rose.

Πριν 9 μήνες
Steve Marberry
Steve Marberry

This music is what kids listen to before killing themselves. This music promotes depression and sundial thoughts. Kids kill themselves after listening to this music. I know because it happened. I am trying to prevent my son from following the same path his friend did who we buried yesterday. I am considering legal actions against this GRfilms channel and the maker of this music.

Πριν 9 μήνες
Meliodrath Cheese
Meliodrath Cheese

That is entirely opinionated, and there is restrictions you can put on home WiFi to keep people from getting on stuff like this, also, if your child has access to data, then your child most likely has a cell phone, and if you feel your child cannot responsibly listen and take in this music, than your child is not responsible enough to have a smart phone. So turn the search restriction onto moderate or safe if your child does not have a smart phone, and if your child does, then that is your own dumb fault, 'cuz you are the one permitting this child to have such a device.

Πριν 9 μήνες
Steve Marberry
Steve Marberry

This music is what kids listen to before killing themselves. This music promotes depression and sundial thoughts. Kids kill themselves after listening to this music. I know because it happened. I am trying to prevent my son from following the same path his friend did who we buried yesterday. I am considering legal actions against this GRfilms channel and the maker of this music.

Πριν 9 μήνες
Titus Hawkins
Titus Hawkins

So take away freedom of speech!!!!!!!!!! God I hope you don't live in America. X please make a song about human rights and amendments for this guy. and forgive him for his ignorance of blindness

Πριν 7 μήνες
Anthony Johnson Jr the 2nd
Anthony Johnson Jr the 2nd

cool

Πριν 9 μήνες
Serriety
Serriety

1st off to all you racist people shut up and deal with it 2nd I'm white and I love xs music all the people hating this are red necks 3rd he's not being racist he's trying to make a point that racism is wrong he even said at the end of look at me that killing either race bc of color is sickening and the fact that you want to kill x because of this proves xs point 4th you racist people are sick in the head. 5th if your like that today your no better then the kkk.

Πριν 9 μήνες
Hype!
Hype!

Me too.

Πριν 8 μήνες
HMT_Killshot
HMT_Killshot

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄██████▄ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄████████████▄ ▒▒▒▒▒▒▄▄██████████████████ ▒▒▒▄████▀▀▀██▀██▌███▀▀▀████ ▒▒▐▀████▌▀██▌▀▐█▌████▌█████▌ ▒▒█▒▒▀██▀▀▐█▐█▌█▌▀▀██▌██████ ▒▒█▒▒▒▒████████████████████▌ ▒▒▒▌▒▒▒▒█████░░░░░░░██████▀ ▒▒▒▀▄▓▓▓▒███░░░░░░█████▀▀ ▒▒▒▒▀░▓▓▒▐█████████▀▀▒ ▒▒▒▒▒░░▒▒▐█████▀▀▒▒▒▒▒▒ ▒▒░░░░░▀▀▀▀▀▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒░░░░░░░░▒▒ Im an X fan too and im white.

Πριν 8 μήνες
Shoahshana Goldberg-Shekelstein
Shoahshana Goldberg-Shekelstein

Filthy nigger.

Πριν 9 μήνες
Serriety
Serriety

I'm white and I love xs music

Πριν 9 μήνες
camx
camx

For everyone wondering if this is the real account for x.. yes. it is lol

Πριν 9 μήνες
C4cestmoi/Jugo
C4cestmoi/Jugo

I'm not gay but love u I hope you never give up

Πριν 9 μήνες
O
O

lol his description tho

Πριν 9 μήνες
Gabriel Cruz
Gabriel Cruz

hello

Πριν 9 μήνες
Cal Curran
Cal Curran

I dont get why so many people are angry?? especially white people? Im white,I fucking love X,his msuic,lyrical talent and messages are slick and amazing,so fuck all you people taking valuable time out of your day to comment on a fucking discussion board spouting shite.Peace X! Love the new album,fuckin hits home

Πριν 9 μήνες
Serriety
Serriety

I'm white and I love his music he's actually pretty good

Πριν 9 μήνες
Shoahshana Goldberg-Shekelstein
Shoahshana Goldberg-Shekelstein

"Talent" LOL. it's obvious you have no taste or standards in music.

Πριν 9 μήνες
Spencer Boulware
Spencer Boulware

What platform are you on? What kindof games do you play?

Πριν 9 μήνες
O G
O G

GANG SHIT XTENTATION

Πριν 9 μήνες
The Ps4 Gamer
The Ps4 Gamer

X is the best rapper in my opinion.He has a lyrical flow,and btw him and ski mask the slump god should make another song. If ya'll do its going to be lit.

Πριν 9 μήνες
悪魔SUICIDAL
悪魔SUICIDAL

Why did you request to get my video taken down X ?????

Πριν 9 μήνες
Dremaus1911
Dremaus1911

i wish you were as old as Hillary Clinton

Πριν 9 μήνες
S.S CheeseFuck
S.S CheeseFuck

Valentine is by far my favorite song!!!!!!!!!!!! keep it up X

Πριν 9 μήνες
Vortonic
Vortonic

make a discord channel, make me admin ill set it up, then game. ez @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion @xxxtentacion

Πριν 10 μήνες
briwatkins79
briwatkins79

what a no talent, racist, girlfriend beating piece of ghetto shit.

Πριν 10 μήνες
happxu
happxu

u mad ?

Πριν 9 μήνες
Jasmin •
Jasmin •

I totally fuck with your music, and you've even helped me through some of my depression so thanks so much, love ya X <3

Πριν 10 μήνες
SamirTheHammer
SamirTheHammer

or just not be offended by it...

Πριν 7 μήνες
HMT_Killshot
HMT_Killshot

Gr8 b8, m8. I rel8, str8 appreci8, and congratul8. I r8 this b8 an 8/8. Plz no h8, I’m str8 ir8. Cre8 more, can’t w8. We should convers8, I won’t ber8, my number is 8888888, ask for N8. No calls l8 or out of st8. If on a d8, ask K8 to loc8. Even with a full pl8, I always have time to communic8 so don’t hesit8. Also, Its called 'Dislike' the comment, if you didn't know I passed top of my class in English, German, and Russian, and have been involved in several Top-Secret Al-Qaeda missions. Please, learn English, or we will cut off your Xbox live and PS Plus subscriptions, and ban your Steam account. Improve your behavior or suffer the consequences. ᶠᶸᶜᵏ♥ᵧₒᵤ, Aaron (Killshot)

Πριν 8 μήνες
Daniella Galvan
Daniella Galvan

or how about I report you and your shitty comments about x, because you're wasting an awfully long amount of time going through every single one of these "nigger" comments and giving them support for being douches.

Πριν 9 μήνες
Doze
Doze

Stop supporting this low life bitch ass worthless piece of shit. DOWNVOTE AND REPORT HIS CONTENT!!!!

Πριν 10 μήνες
Kiwayne Shaw
Kiwayne Shaw

you did well X you are a project not to be finish

Πριν 10 μήνες
Unknown_user000
Unknown_user000

#Iflexonyox

Πριν 10 μήνες
Patrick Cabahug
Patrick Cabahug

Your video has become a recruitment for Neo Nazis and KKK because you are inciting violence against White People. Get that through your retarded head

Πριν 10 μήνες
Anonymous D3MON
Anonymous D3MON

Yea fr bro. You look like you took your profile picture right after you finished in your mom. Also btw he was threatened by the kkk because of the video, dumbass redneck trash

Πριν 9 μήνες
Serriety
Serriety

How tf is he recruiting kkk members wtf shut your red neck ass up

Πριν 9 μήνες
Doze
Doze

DOWNVOTE AND REPORT HIS CONTENT!! He is a literal piece of dog shit.

Πριν 10 μήνες
Patrick Cabahug
Patrick Cabahug

You are dipshit asshole for violence against white people. How dare you post a video about lynching a child. Two wrong don't make a right you stupid fuck

Πριν 10 μήνες
Norge Først
Norge Først

Only low-IQ people like this crap.

Πριν 10 μήνες
Doze
Doze

PLEASE DOWNVOTE AND REPORT HIS PAGE!!!!

Πριν 10 μήνες
Knightrem 10
Knightrem 10

) ( ( .======. You have been spooked by the burning lower case letter t, ) )*. | | which means it's time to leave. ) ( ( .).| | ( ) (*) ( | | .========' '========. (| . ) . ( ( 14\88 | ) .( * ) . ) ( | ( ). ( . ( ) | )========. / / ========' ( ( .) . | \ \ | ( ) ) ) ) . .)( | / / | ) . / ) ( ( ) ( ( ( . ( )| ) | ( . ."/ / /) ) ( ) ) ) ) . )( | ( | ) ) ./ . " / ( ( ( ( . "( ) . )| ( .) |( . /" ./ ." / / ) ) . . ( | ) ( | ) ( " . ) " / . / .( ). )| ( . ( ( *) . ) / "./ . / ) ( ( ) ( | . . ) ) )( .( / / . / ( ) )( . . . ( " ( ) . / ( . "' . " ' . )' . ( ( ( ( , ) " . (. ) ( ', ) . ) ) .' ) ( . ) , ( , ) ( . ( .( ). ,( . ( ) ( , ') .' ( , ) (_,) . ), ) _) _,') (, ) '. ) ,. (' ) jgs^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Πριν 10 μήνες
R.N.G FODA-SE
R.N.G FODA-SE

MY BRAZIL

Πριν 10 μήνες
Iwatch Vids
Iwatch Vids

xxxhoodrat should have been aborted.

Πριν 10 μήνες
Doze
Doze

I WISH!! That would've been a GOD SEND!!

Πριν 10 μήνες
Raymond Forde
Raymond Forde

i don't know about u guys but i don't appreciate how that asshole that does those illuminati videos is bad mouthing x i would really love to punch him in the fucking nose!

Πριν 10 μήνες
yxvng dead
yxvng dead

X Saw the new music video kinda messed up how you hanged the kid. But overall the song was really good keep the wonderful music. Oh yeah and also love the new 17 album

Πριν 10 μήνες
Damien INSANO
Damien INSANO

Reporting your videos and your channel by the way you bigot.

Πριν 10 μήνες
HMT_Killshot
HMT_Killshot

Good day sir, I am a GRfilmsr with 0 copyright strikes or community strikes, and a proud 20 subscribers, and a fan of X, I am here to make sure you know that reporting will not take his videos down. Also, 'Bigot' isnt a word. In case you didnt know, I passed top of my class in English and have been involved in several Top-Secret Al-Qaeda missions. Please, learn english before commenting or we will ban your GRfilms account and make sure you cant make another channel using your email. ᶠᶸᶜᵏ♥ᵧₒᵤ, Aaron (Killshot) Also, Gr8 B8 m8 (I also passed top of my class in Meme Class of 1800 B.C.)

Πριν 8 μήνες
Henry Arias
Henry Arias

YEAH SURE LIKE THATS GONNA TAKE DOWN THE VIDEOS U FUCKING CUNT

Πριν 9 μήνες
Flynn Hopkins
Flynn Hopkins

kill urself you fucking piece of dog shit the world is better off without you i will fucking smash ur teeth in with a crow bar and force u to eat human shit u fucking cunt

Πριν 10 μήνες
Doze
Doze

YES!! Report his dog shit music! THANK YOU!!

Πριν 10 μήνες
D. R.
D. R.

This POS needs his crap gone. Any way to do that?

Πριν 10 μήνες
Damien INSANO
Damien INSANO

It's a shame you're so filled with hatred and prejudice toward whites. Maybe one day you'll cast off the shackles of your unparalleled ignorance and wise the eff up. I'm not holding my breathe however.

Πριν 10 μήνες
Sebastian Hardt
Sebastian Hardt

This indeed is X's real channel ...

Πριν 10 μήνες
Mac McCann
Mac McCann

hey scumbag punk mother fucker!!!! please let me know where you live so i can come visit... you fucking scum sucking animal.

Πριν 10 μήνες