Εκπαιδευτικό Σύστημα & Πανελλήνιες | JZ 41

Μαρια Παπαδοπουλου
Μαρια  Παπαδοπουλου

Ζήση σε αγάπησα όταν μίλησες για τον ψυχισμό που παιδιού που δεν του δίνει το σύστημα καμία σημασία και για το «μισημα» του διαβάσματος, λόγω κακής σχολικής εμπειρίας. Επίσης να σας πω ότι ως δασκάλα/δάσκαλος, συναντάς περισσότερα εμπόδια από όσα φαντάζεστε όταν προσπαθείς να κανείς κάτι διαφορετικό/πρωτοποριακό. Κατ’ αρχας, οι συνάδελφοι νιώθουν ότι χαλάς την πιάτσα και σου βάζουν απίστευτα εμπόδια από ανταγωνισμό... καμία φορά μη προσπελάσιμα... δεν συναντας λοιπόν μόνο πρακτικες, οικονομικές και άλλες δυσκολίες πηγαίνοντας κόντρα στη νόρμα της αποστήθισης και της δάσκαλοκεντρικής διδασκαλίας, όπου ο μαθητής είναι απλά ακροατής. Ειναι δυστύχημα και ματαίωση μεγάλη. Ειδικά αν είσαι νέος (τα ελληνικά σχολεία είναι γεμάτα 50αρηδες και άνω και οι νέοι δάσκαλοι είναι άνεργοι), στην καλύτερη περίπτωση σε αντιμετωπίζουν με ύφος «αχου μωρε το καημένο, αιθεροβατει αλλά θα μάθει κι αυτό σιγά σιγά». Επίσης, οι γονείς αν δεν δουν πολλή δουλειά για το σπίτι και φυλλάδια, συμπεραίνουν ότι στο σχολείο δεν γίνεται δουλειά. Και αν κάνουμε κανα πείραμα ή μάθημα στη φύση κτλ επίσης θεωρούν ότι «χάσαμε μάθημα» χωρίς λόγο και πρέπει να μπεις στη διαδικασία να τους εξηγήσεις τη δουλειά σου. Τους έχεις σχεδόν όλους εναντίον σου και απλώς μενει να δεις ποσό θα αντέξεις. Πριν δουλέψω σε σχολείο έλεγα ότι εκεί μέσα υπάρχει φουλ σαθροτητα. Όταν δούλεψα, κατάλαβα ότι τα πραματα είναι 50 φορές χειρότερα από όσο νόμιζα.

Πριν 2 μήνες
Eleni
Eleni

Όντως υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν την διαφορά. Εύχομαι, να συνεχίσεις το λειτούργημα του εκπαιδευτικου χωρίς να πτοείται το ηθικό σου . Είμαι σίγουρη πως η αγάπη που εισπράττεις από τα παιδιά αποτελεί την κινητήρια δύναμη που χρειάζεσε για να συνεχίσεις.

Πριν 2 μήνες
Γιώργος Καραγκούνης
Γιώργος  Καραγκούνης

Άτομα σαν εσένα είναι αυτοί οι ήρωες που χανονται στο πλήθος...πολλα συγχαρητηρια εχεις απο εμενα και κουραγιο...σαν μαθητης που προσφατα τελειωσε τα σχολικα του χρονια εχω να πω οτι ημουν τυχερος που ειχα 3-4 ατομα που προσπαθουσαν να κανουν την διαφορα μεσα σε αυτο το χαλι...και τους εκτιμησα και θα τους θυμαμαι για ολη μου την ζωη...εισαι μεγαλος "μαγκας" και δινεις ελπιδα πως τα πραγματα μπορουν να αλλαξουν...

Πριν 2 μήνες
Μελινα παναγιωτιδου
Μελινα παναγιωτιδου

Μαρια Παπαδοπουλου Τι ωραία 😐 Σπουδάζω παιδαγωγικό και ας πούμε έλεγα ότι θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό σαν δασκάλα που νοιάζεται για τα παιδιά.... Μόλις έμαθα την πικρή αλήθεια...

Πριν 2 μήνες
Apostolos Kritsianis
Apostolos Kritsianis

απλα θελω το 78 να μπω στο τοτε youtube και να δω jz 43 θα παρω 20 χρονια ζωης αληθεια λεω θα λαιω απο την χαρα μου

Πριν 5 ημέρες
Get Life
Get Life

203 dislikes από πρόβατα του συστήματος

Πριν 7 ημέρες
Stratos Nikidis
Stratos Nikidis

το βίντεο έχει καλλές προθέσεις και respect γι αυτό. Αντί να κάνετε το κοινό μέτριο βοηθήστε το να γίνει καλύτερο. What the fact έχετε δει?

Πριν 11 ημέρες
Βασιλικη Ψυλλια
Βασιλικη Ψυλλια

Tetoia binteo me kanoun na thelo na parathso to sxoleio

Πριν 15 ημέρες
Μιχάλης Β.
Μιχάλης Β.

Είμαστε ενα μπουρδελο που σπουδαζουμε για την ψυχη της μάνας μας και αντί να μας πληρώνουν 700€ το μήνα όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Δανία, Σουηδία κτλ) που παλεύουμε να βοηθήσουμε την κοινωνία ο καθένας απ' το πεδίο του, πληρώνουμε ενοίκια και Χίλια δυο άλλα στερούμενοι πολλά για να επιβραβευτουμε με λίγα (στην καλύτερη έναν μελλοντικό χαμηλό μισθό)...

Πριν 16 ημέρες
RacerLiv
RacerLiv

1ον Το εκπαιδευτικό σύστημα της Αμερικής δεν είναι και από τα καλύτερα στον κόσμο. Συγκρινόμενα με άλλα όπως της Φινλανδίας ή του Βελγίου υστερεί σημαντικά. Όσον αφορά τους διαγωνισμούς ταλέντων, όσο όμορφοι και αν ακούγονται, εξυπηρετούν και αντικατοπτρίζουν την αμερικανική κοινωνία, στην οποία επικρατεί και επικροτείται ο απόλυτος ανταγωνισμός και η λογική της ατομικής ανέλιξης, το ίδιο σύστημα δηλαδή που θεωρεί ότι οι ίδιοι οι άστεγοι ευθύνονται για την κατάστασή τους καθώς δεν είχαν τις απαραίτητες ικανότητες να "μην είναι άστεγοι" όπως επίσης και οι περιθωριοποιημένες μειονότητες οι οποίες βρίσκονται σε χαμηλές κοινωνικές θέσεις επειδή τους "αξίζει". 2ον Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο για την ύπαρξη ψυχολόγων στα σχολεία. Ωστόσο, εδώ υπάρχουν δύο προβλήματα: α) τα τεστ και οι τεχνικές του επαγγελματικού προσανατολισμού δεν είναι αλάνθαστες και μπορεί να λειτουργήσουν στο παιδί με τον ίδιο τρόπο που θα λειτουργούσε η πίεση γονέων και συγγενών να επιλέξει μια σχολή απλά και μόνο επειδή το είπε ο επαγγελματικός προσανατολισμός. Σε καμία περίπτωση δεν διαφωνώ με την ύπαρξη του επαγγελματικού προσανατολισμού πάντως. β) Η παρέμβαση στους μαθητές και ειδικά σε μικρή ηλικία είναι απαραίτητη ειδικά στην περίπτωση που υπάρχουν μαθησιακές δυσκολίες ή άλλα προβλήματα που μπορούν να προληφθούν και πρέπει από μικρή ηλικία. Δυστυχώς,η νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας είναι τέτοια που η απάντηση σε όποιον ειδικό θα ρωτούσε ή θα προσπαθούσε να εξακριβώσει περισσότερα πράγματα για τη ζωή του παιδιού θα ήταν " Να μη σε νοιάζει τι κάνω στο σπίτι μου". Αυτά τα ολίγα, όχι ως διαφωνία με το βίντεο αλλά ως γόνιμο διάλογο και αντίθεση στη θέση για να προκύψει μια σύνθεση. :P

Πριν 17 ημέρες
MyFortniteClips
MyFortniteClips

+1 αν θες κι εσυ πισω τον παλιο καλο jeremy

Πριν 17 ημέρες
Alexandra Chavou
Alexandra Chavou

Τι σαρεσει απο την χημεια; Γιατι να ασχολουμαστε με χημεια 😂😂 σαν να ακουω τον εαυτο μου

Πριν 19 ημέρες
Georgina Georgina
Georgina Georgina

Όλοι εσείς που κράζετε πανελλήνιες τι ακριβώς θεωρείται καλύτερο; Και πριν αρχίσετε να λέτε τις γνωστές πίπες περί παραδείγματος του εξωτερικού θα πρέπει πρώτα να σκέφτεστε ΠΩΣ είναι η Ελλάδα γενικά και αν θα γινόταν να γίνει κάτι τέτοιο με τις πανελλαδικές έχεις την ευκαιρία αμερόληπτα γράφοντας το σχετικά μόρια να μπεις σε όποια σχολή θες.ΚΑΙ όχι δεν σε κρίνουν μέσα σε 3 ώρες αλλά ανάλογα με πόση καλή δουλειά έκανες όλη τη χρονια.Και το πιο φάουλ είναι αυτό που αναφέρετε ότι χάσε 5 χρόνια από τη ζωή σου για να πας στο πανεπιστήμιο ΟΙ γνώσεις ποτέ μα ποτέ δεν είναι άχρηστες αν είναι δυνατόν και αν είχατε μελετήσει θα ξερατε ότι εμείς στην Ελλάδα έχουμε τεράστιες γνώσεις σε σχέση με άλλες χώρες που φημίζονται

Πριν 19 ημέρες
YOLO GOD
YOLO GOD

2088*

Πριν 21 ημέρα
georgesoultanidis
georgesoultanidis

Καλησπέρα. Ήθελα να θίξω κάποια πράγματα. Πρώτα απ όλα, και όσο ποιο φιλικά γίνεται, ψάξτε το λίγο. Καταλαβαίνω, δεν είναι ο τομέας σας, αλλά μια μικρή έρευνα θα ήταν καλή. Στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, καθώς και στην Αμερική, υπάρχουν εξετάσεις για την είσοδο στα πανεπιστήμια. Στην Αγγλία που έκανα το διδακτορικό μου, δίνεις εξετάσεις για τον κλάδο που επιδιώκεις, καθώς και την περιοχή που θέλεις. Στην Αμερική είναι τα SAT (αν μη τη άλλο, αναφέρεται σε πολλές ταινίες το συγκεκριμένο σκορ). Με αυτό το σκορ, πας σε ένα πανεπιστήμιο, όπου σε επιλέγουν ανάλογα με τα άτομα που έχουν κάνει αίτηση. Απλά, στην Ελλάδα είναι επικεντρωμένο σε ένα μηχανογραφικό. Ο σύνδεσμος που επισυναπτω είναι wikipedia και αναφέρει όλες της χώρες (συμπεριλαμβανομένης της Σουδιάς λόγου χάρη). https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_admission_tests_to_colleges_and_universities Επίσης, σαν άνθρωπος των θετικών επιστημών, αν και δεν μου αρέσει πολύ η χημεία, την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από τα κείμενα νεοεληνικής λογτεχνίας ή ιστορία, θρησκευτικά, αρχαία και πολλά αλλά των θεωρητικών επιστημών. Δεν θα προσπαθήσω να τα καταργήσω όμως, γιατί κατανοώ την δύναμη της σωστής έκφρασης. Το ίδιο ισχύει και για την χημεία. Μπορεί να μην μας αρέσει, αλλά είναι σημαντική να μην πέφτουμε κορόιδα του κάθε κρετίνου που θέλει να μας πουλήσει θεωρίες συνωμοσίας. Έστω η βασική αναλυτική σκέψη είναι θεμιτή. Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι οι πανελήνιες αλλά όπως είπατε, το σύστημα εκμάθησης των μαθητών. Στο σχολείο ξεκινά το κακό. Όταν δεν αναπτύσουν σε κανένα μάθημα την κριτική σκέψη του παιδιού αλλά του δίνουν στείρα και μασημένη γνώση, θα λάβεις τα ανάλογα αποτελέσματα. Όλα μου τα σχολικά χρόνια, κείμενα νεοεληνικής λογοτεχνείας μάθαινα από απόψεις άλλων. Μέχρι και στην εξέταση θα έπρεπε να ακολουθούμε μια πεπατημένη οδό, την οποία την ανέδιξε κάποιος άλλος. Ποτέ δεν υπήρξε μια σοβαρή συζήτηση για το κείμενο, η οποία να ξεκινά από τους μαθητές με την βοήθεια και καθοδήγηση του καθηγητή. Στην ιστορία δεν διδασκόμαστε την σημασία των ιστορικών γεγονότων, αλλά την παπαγαλία. Η ρήση λέει ότι λαός που δεν θυμάται την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την επαναλάβει. Οδευουμε προς τα εκεί. Στην φυσική, που κατέληξε να είναι το αγαπημένο μου μάθημα, την έμαθα στο φροντιστήριο. Ο φυσικός μας, ένας κρετίνος, δεν ασχολούταν με εμάς. Δεν προσπαθούσε να μεταδώσει την γνώση και προς το τέλος του λυκείου είχε και την δικαιολογία "Τι να κάνω εγώ, τα μαθένετε στο φροντιστήριο". Έχω και μετρήσιμα στοιχεία. 1η λυκείου:7, 2α λυκείου: 15, 3η λυκείου: 19.3 πανελαδικές. Ουσιαστικά, οι καθηγητές έχουν επαναπφθεί σε ένα σύστημα-γραμμή παραγωγής και στο ότι δεν έχουν κονδύλια για εκμάθηση. Λαμβάνουν είσοδο, εφαρμόζουν τις μηχανικές τους κινήσεις χωρις να νοιάζονται πραγματικά και αποχαιρετούν τους προβιβάσαντες. Εκεί πέρα πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Εάν στο μάθημα ο δάσκαλος δίνει τα εφόδια και όχι την αποστειρωμένη άποψη που υποχρεούται να δώσει, τότε οι μαθητές θα αποκτήσουν κριτική σκέψη. Τέλος, γιατί πάλι σεντόνι έγραψα, θέλω να αναφερθώ στο τελευταίο σημείο μου. Αυτό που λυπεί από την Ελλάδα είναι κριτική σκέψη. Πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί, μα καλά, αυτός δεν σκέφτεται? Και πολλές φορές εγώ καταλήγω στο ότι δεν έχει μάθει να σκέφτεται. Εάν έχεις μάθει να σκέφτεσαι, θα μάθεις να αναγνωρίζεις τον εαυτό σου. Θα μάθεις να αναγνωρίζεις ποιος είσαι και τι σου αρέσει. Και ναι, δεν πέρασα στην πρώτη επιλογή μου. Αλλά οι σχολές που επέλεξα ήταν μετρημένες (17) με μέτριο έως χάλια μέσο όρο. Γιατί ήξερα ότι εάν πέρναγα κάπου αλου, δεν θα μου άρεσε. Και έχω φτάσει να έχω Μάστερ, διδακτορικό και ασχολούμαι ακαδημαϊκά σε κάτι που το αγάπησα. ΑΠΌΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΏΝ!!! (Να μην τα ξεχνάμε και αυτά τα κωλύματα). Εμένα, η ευχή μου είναι μια μέρα τα Ελληνικά σχολεία να έχουν άξιους εκπροσώπους των επιστημών και μιας που δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους τωρινούς, ας κάνει κάτι η νέα γενιά εκπαιδευτικών.

Πριν 23 ημέρες
wag love
wag love

το φετινο μου προγραμα στο σχολειο και γενικοτερα στην σχολ μου γυμνασιακη ζωη..... 8-2 σχολειο 3-5 μαθηματικα γιατι η καθηγητρια δεν εξηγουσε τιποτα απολυτως 6-8 αγγλικα 8-9 αρχαια 9-10 προπονηση....απο τον σεπτεμβριο μεχρι τον μαιο ζοριζομουν ετσι γιατι τον ιουνιο 3πλασιοζοντουσαν τα φροντιστηρια γιατι ειχαμε εξετασεις!! good job greece

Πριν 25 ημέρες
panos nikolaidis
panos nikolaidis

Λίγο υπερβολικό αν υπερβάλλουμε τόσο σκεφτείτε ότι κιωλας στην τελική λίγο λίγο βγάζουν όλα τα μαθήματα και ναι υπάρχουν περιττες ασχολειες αλλά πραγματικά μας κάνουν να φαινόμαστε χαζοί μπροστά στις παλαιότερες γενιές που τα διάβαζαν όλα

Πριν 28 ημέρες
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟΜΠΑΖΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟΜΠΑΖΗΣ

Ένας σοφός κάποτε είπε: Καθηγητής είναι κάποιος που μιλάει στον ύπνο κάποιου άλλου Auden Βρετανός ποιητής

Πριν 28 ημέρες
Antonis Mitropoulos
Antonis Mitropoulos

Συμβουλες για εκπαιδευση απο ατομα που φαινεται οτι η μοναδικη τους αλληλεπιδραση με το εισαγωγικο στην τριτοβαθμια συστημα ηταν οι καφεδες και οι κοπανες στην 3η λυκειου. Γελαω.

Πριν μήνα
pa1oalto
pa1oalto

Χαμένος χρόνος είναι οι παλιοκαφετέριες που κάθεστε όλη μέρα βρε ταβλαδόροι, ολόκληροι μαντράχαλοι αντί να πάτε σε καμιά οικοδομή να δουλέψετε...

Πριν μήνα
Snaziko
Snaziko

Είπατε τις μαλακιες σας και ησυχασατε.Φυσικα λέτε μονο ότι θέλει να ακούει ο κοσμάκης...

Πριν μήνα
AgapiSG
AgapiSG

Η μόρφωση είναι προσωπικη υπόθεση.. αν περιμένεις ένα σύστημα να σου μάθει πράγματα (οσο καλό ή κακό είναι) αυτό δε θα γίνει... Επίσης όσοι βλέπουν το πανεπιστήμιο ως στόχο για επαγγελματική αποκατάσταση.. πάλι λάθος..

Πριν μήνα
Poudoupou
Poudoupou

https://youtu.be/Ukbpo37fdq4

Πριν μήνα
Poudoupou
Poudoupou

Τα λέμε μετά 😉

Πριν μήνα
Gama Omega
Gama Omega

Ας μπαίνουν οι νεοι στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις και όποιος ασχολείται αςτη τελειώσει. Αν κάποιος τη τελειώσει επειδή διάβαζε και στην ουσία είναι στόκος δεν θα μπορεί να κάνει τη δουλειά ή δεν θα έχει απήχηση και αναγκαστικά θα κάνει κάτι άλλο. Όπως σμρα ρελςιωνουν οι νεοι χιλιαδυο πανεπιστήμια και κάνουν άκυρο επάγγελμα μετά. Στη τελική και εκατομμύρια γιατροί να υπάρχουν πχ ο άλλος θα επιλέξει το καλύτερο και οι άλλοι θα το αφήσουν

Πριν μήνα
Xristina Lampropoulou
Xristina Lampropoulou

Δεν υπάρχει πια αυτό το μάθημα😭.

Πριν μήνα
Georgios Zachariadis
Georgios Zachariadis

Η χημεια ηταν παντα αχρηστη και θα ειναι εκτος εαν θες να γινεις serial killer εγω εμαθα να βαζω μαζι 2 διαφορετικα υγρα καθαρισμου τουαλετας και να ρουφανε το οξυγονο απο το δωματιο :P αλλα μου ειναι αχρηστο γιατι δεν μου παει το πορτοκαλι χΔ :P

Πριν μήνα
giannis skoun
giannis skoun

Μιλάμε για αλλάγη σε ολόκληρο το σύστημα, αλλά δε βλέπουμε ότι το "σύστημα" αποτελείται κατα μεγάλο μέρος από τους καθηγητές του. Στο ίδιο σύστημα αναγκάστηκα να μάθω παπαγαλλία στο τέλος για να γράψω στις ενδοσχολικές, και στο ίδιο σύστημα γνώρισα καθηγηγητές μέσα από τους οποίους έμαθα μόνο μέσα στη τάξη και δεν χρειάστηκα τίποτε άλλο. Αξιολογήστε τους καθηγητές και αφήστε τα αστραφτερά συστήματα και τις ακριβές μεταρρυθμίσεις για αργότερα.

Πριν μήνα
Stavros Sp.
Stavros Sp.

Πάντως παιδιά εγώ όση ώρα σας παρακολουθώ, έχω ήδη αρχίσει να φαντάζομαι και να πλάθω στο μυαλό μου πώς θα ήταν ένα ολοκαίνουριο και βελτιωμένο εκπαιδευτικό σύστημα. Νομίζω ότι αυτό χρειάζεται τελικά: κάθε τόσο να καθόμαστε κάτω οι νέοι άνθρωποι, να συνδυάζουμε τις ιδέες μας, τα όνειρα και τις ανάγκες της εποχής και να φτιάχνουμε κάτι νέο για τις επόμενες γενιές. We just have to think outside the box, που λένε και στο χωριό μου...

Πριν 2 μήνες
Maira
Maira

Τόλμησαν οι πούστηδες του υπουργείου να βάλουν θέμα έκθεσης παιδεία και εκπαίδευση με αυτό το γαμο σύστημα που μας αναγκάζουν να ακολουθούμε... Ντροπή μονο!!

Πριν 2 μήνες
so fetch
so fetch

Κάνεις λάθος εδω! Στα πανεπιστήμια δεν σου δινουν απλα ενα βιβλιο και σε σπρώχνουν ωστε να διαβασεις μόνο απο εκει...προσωπικα σπουδάζω σε μεγαλο Πανεπιστήμιο της χώρας και δεν είναι καθολου ετσι,ενθαρρύνουν την ερευνα απο αλλού παρα πολυ,και σε παροτρύνουν να κανεις προσωπική έρευνα τοσο στη καθημερινότητα οσο και σε επιπρόσθετες εργασίες που έχουν προθεσμίες.

Πριν 2 μήνες
IOANNIS VATSAKIS
IOANNIS VATSAKIS

Too much το 2078

Πριν 2 μήνες
Dimitris Lazouras
Dimitris Lazouras

Jeremy 6+3=9 ώρες διάβασμα και 8 ώρες ύπνο 9+8=17 17_24 =7 ωρες σου μενουν αααααα ναι μιον 4 ώρες ακόμα απο υποχρεωσεις 3 ώρες ελεύθεριας απο τις 24

Πριν 2 μήνες
Helenfun fun
Helenfun fun

Στείλτε το στο Υπουργείο Παιδείας να το δει μπας και αλλάξει μυαλά 😂

Πριν 2 μήνες
Nefeli Stefanidhi
Nefeli Stefanidhi

Οποιος κανει εγγραφη στο καναλι μου του κανω😘

Πριν 2 μήνες
GeorgiosM
GeorgiosM

Ναι ρε φιλε ετσι για τα Αρχαία... πες τα... !

Πριν 2 μήνες
Lunatic LNTC
Lunatic LNTC

Κάθε χρόνο τέτοιο καιρό τις ίδιες αοριστολογιες ακούμε. Άμα θέλετε αλλαγή μπείτε υπουργοί να δούμε τι θα κάνετε. Έξω απ' τον χορό πολλά τραγούδια. Δεν διαφωνώ με όσα λέγονται αλλά με το μπλα μπλα δεν θα γίνει κάτι. Χωρίς να θέλω να στοχοποιησω, θα πω ότι τέτοιου είδους συζητήσεις έχουν γίνει τόσο γραφικές όσο και οι ίδιες οι πανελλήνιες

Πριν 2 μήνες
evi tsiro
evi tsiro

Μένω Αμερική και είναι σωστά αυτά τα πράγματα που λέτε αλλά το σύστημα της Ελλάδας είναι πιο μπροστά από της Αμερικής αυτά που μάθετε στο λύκειο στην Αμερική τα μαθαίνουν στο πανεπιστήμιο!! :)

Πριν 2 μήνες
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ

Με λένε Δήμητρα καρπ Αδαμαντίου μαλακισμενη

Πριν 2 μήνες
[snx] StylTheGamer
[snx] StylTheGamer

Στα Αρχιδια μου για το τι λέτε να σου πω κάτι εμένα μου αρέσει ο παλιός ο Jeremy που έλεγε την γνώμη του για κάποιο βίντεο και πεθάναμε στα γέλια τι μλκς κάνετε τώρα Οκ εμένα πάντως έχει πέσει η αξία μου για εσένα Δν κάνω like και με χίλια ζόρια να το δω ρε φίλε 😩😩

Πριν 2 μήνες
ELLHN AEROPOROS
ELLHN AEROPOROS

140 φυτα που γραψαν 21000 μορια καναν dislike

Πριν 2 μήνες
Βαγγέλης Ευθυμιόπουλος
Βαγγέλης Ευθυμιόπουλος

Jeremy που είναι ο Φαραώ ρε?

Πριν 2 μήνες
giorgos atassi
giorgos atassi

Hahahaha ti lete re magkes ? Exete provlima sto ekpaideutiko sistima ? Gia elate edo stin Kypro mas na deite ti provlimata exei paideia - ekpaideutiko sistima . Pou mou exoun stamatisei h giftoi-axristoi oi kathigites k oi daskaloi ta miala tous apo to 1960 k didaskoun opos tote . Gt edo agapitoi ELLINES sta sxoleia,panemistimia,kollegia ke ta loipa O EXEIS MESON NIKA !!! Voltarete edo k nomizo oti 8a alla3ete kapia apo afta ta pragmata pou lete gia tin paideia sas . ;)

Πριν 2 μήνες
gewww
gewww

Η χημεία είναι η ζωή μας ! 😂

Πριν 2 μήνες
Pamanio 6
Pamanio 6

σορι αλλα αν δεν κανεις πολυ ενδιαφερον νιντεο σα το μανο δε προχορας επεσες λιγους σαμπσ ο μανος σε περασε ολ πιστευω θα φτασεις το μανο αν κανεις καποιο πολυ καλο ηια νεους βιντεο

Πριν 2 μήνες
tryphonkorm
tryphonkorm

Οι πανελλήνιες είναι το τέλειο σύστημα εισαγωγής για τον ψυχισμό των Ελλήνων. Θέλουν το χαρτί και τίποτα άλλο. Και ως γνωστόν ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Πριν 2 μήνες
Ιησούς Χριστός
Ιησούς Χριστός

ΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ; ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΙΣ ΒΑΛΤΙΚΗΣ (ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΡΙΣΤΑ) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΡΝΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΑΛΑ.

Πριν 2 μήνες
Zoetrope Arts
Zoetrope Arts

Και εγώ είχα την ίδια αντίληψη για τα Αρχαία αρχίζει το μάθημα και αποφάσισα ότι είναι κάτι που δεν θέλω να ασχοληθώ πότε

Πριν 2 μήνες
Nick Nick
Nick Nick

Plz καντε ενα βιντεο που να μηλατε για video games η για παιδικεσ σειρεσ που βλεπατε μικροι

Πριν 2 μήνες
NEMESIS
NEMESIS

pst ee ksefteria anarwtithhkate gt oi ellhnes einai oi kalhteroi giatroi sthn eyrwpi.

Πριν 2 μήνες
Konstadina S
Konstadina S

Μπράβο ρε παιδιά,ωραίο.

Πριν 2 μήνες
Έφη Ρ.
Έφη Ρ.

Η Ελλαδα ειναι για τον πεοντα. Ολοι το ξερουμε αυτο και επειδη η Ελλαδα ειναι για τον πεοντα σειρα εχει το εκπαιδευτικο, η οικονομια και και και. Στο σχολειο δεν εμαθα τιποτα, στο πανεπιστημιο επισης δεν εμαθα τιποτα. Ολα αυτα οχι επειδη δεν ασχολουμουν,επειδη κανεις δεν νοιαστηκε (ισως να πετυχα το σχολειο που ηταν σαπιο? δεν ξερω, ισως πετυχα την πολη? την χωρα σιγουρα),επειδη η καθηγητρια των αρχαιων ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ανεβαζε την καλη την μαθητρια να κανει μαθημα γιατι η ιδια βαριοταν (που η κοπελιτσα εκανε και γαμω το μαθημα). Αρχαια εμαθα απο το βιβλιο ''Ο κοσμος της Σοφιας'' και να μιλαω και να φερομαι και γενικα οσες αποψεις εχω αναπυξει , οποια ιδεολογια εχω αυτην την στιγμη στην ζωη μου, τα εχω απο το σπιτι μου και απο κανενα σχολειο. Στο πανεπιστημιο μια μερα εβρεχε και κρατουσαμε μεσα ομπρελες για να μην βραχουμε, μικροφωνα δεν υπαρχουν και σε ενα αμφιθεατρο με 300 ατομα στις εξετασεις καθομαστε κατω στα σκαλια. Επειδη εχω σπουδασει και εξω, οι καθηγητες σε επαιρναν απο το χερι και σου εδιναν φακελο με το ονομα σου και τα στοιχεια σου που εβαζες εκει οτι ηθελες , ολα τελειως οργανωμενα και δεν δεχονταν μαλακιες απο κανεναν.(υπ'οψην πως το πανεπιστημιο εξω ηταν δημοσιο, πληρωσα μονο 300ευ τον χονο για να εχω το πασο μου , με το οποιο εμπαινες οπου γουσταρες ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΙΩΜΕΝΑ).Το χειροτερο απ'ολα στην Ελλαδα ειναι πως τιποτα δεν ειναι ιδανικο. Εγω θελω να γινω πχ χορευτρια η να σπουδασω μοδα, γιατι? για να παιρνω 500ευ τον μηνα? Σπουδασα γερμανικη φιλολογια δεν ασχοληθηκα ποτε και δουλευω γραμματειακη υποστηριξη σε εργοστασιο και παιρνω 1κ. Το ιδανικο για εμενα θα ηταν να ειχα τελειωσει γραφιστικη και να παιρνω καλα λεφτα, αλλα αυτο δεν γινεται, οπως και ο αλλος θελει να σπιυδασει μοδα και να παιρνει καλα λεφτα. Πρεπει να ψαχτεις πολυ για τα 'καλα' λεφτα. Ολα τα παραπανω παλι γυρνουν στο οτι η Ελλαδα ειναι για τον πεοντα.

Πριν 2 μήνες
Katerina Tasiou
Katerina Tasiou

11:58 πόσο έχουμε; χάθηκα...

Πριν 2 μήνες
Katerina Tasiou
Katerina Tasiou

tip στον Jeremy: αφού σπάσεις το σπυρί, βάλε bedadin...δεν το λέω ειρωνικά, δουλεύει

Πριν 2 μήνες
Nick Only Mid
Nick Only Mid

Σε ποια χώρα του εξωτερικού πάνε όλα τόσο ρολόι ;

Πριν 2 μήνες
Margerillia
Margerillia

Η αποψη ότι η Ελλάδα είναι πίσω και όλοι οι άλλοι είναι πολύ προχω είναι φουλ ανιστορικη. Η Ελλάδα είναι πολύ μπροστά στο εκπαιδευτικό σύστημα στο πιο σημαντικό κομμάτι της : δημόσια και δωρεάν παιδεία, ως δικαίωμα σε κάθε παιδί ως τα 17 του. Αυτό δεν υπάρχει στις περισσότερες χώρες του δυτικού κόσμου, που τόσο πολύ θαυμαζετε. Στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, στο δημόσιο σχολείο πάνε οι φτωχοί και οι μετανάστες και θεωρείτε λούμπεν. Αν θες 'μέλλον' πλερωνε. Σε 'γειτονιά' πλερωνε. Με καλούς' δασκάλους, πλερωνε. Επίσης, ναι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι γνωσιοκεντρικο και δε δίνει χώρο σε τέχνη, πολιτισμό κλπ, ΑΛΛΆ είναι καλύτερο από τον προσανατολισμό σε δεξιότητες. Είναι καλό τα παιδιά να μαθαίνουν γενικές γνώσεις που τους μαθαίνουν να σκέφτονται γενικά και να προσαρμοζουν τις γνώσεις τους, παρά να μαθαίνεις μόνο δεξιότητες χωρίς να έχεις ιδέα για το πως έφτασες εκεί. Είναι λάθος να μαθαίνεις προγραμματισμό και μάρκετινγκ ενώ δεν ξέρεις άλγεβρα. Και εν τέλει το πρόβλημα με τις πανελλήνιες δεν είναι οι εξετάσεις αυτούσιες. Είναι το ποση σημασία και πόση πίεση βάζουμε στα παιδιά γύρω από τις πανελλήνιες (και πόσο αυστηρή είναι η θεματοδοσια και η βαθμολόγηση). Ααα και εννοείται στο εξωτερικό, αυτά που κάνουμε εμείς στο Λύκειο αυτοί τα κάνουν στα bachelor και αυτός είναι ο βασικός λόγος που το πτυχίο ελληνικού αεί είναι ισχυρότερο από τα εξωτερικά ιδρύματα.

Πριν 2 μήνες
Alexia Fakou
Alexia Fakou

Που θα βρω έναν άντρα σαν τον Ζήση??

Πριν 2 μήνες
Eleni
Eleni

Όπως πολύ σωστά είπατε, οι πιο πολλοί στην Ελλάδα δεν εργάζονται στον τομέα που σπούδασαν. Το ίδιο ισχύει και στην Αμερική αλλά τα πανεπιστήμια εκεί, γνωρίζοντας το γεγονός αυτό, προετοιμάζουν τους φοιτητές για κάθε είδους εργασίας γι'αυτό και στοχεύουν στην πολύπλευρη και σφαιρική γνώση, την προσαρμοστικότητα και την ικανότητα του ίδιου του μαθητή να ανακτά την γνώση μόνος του (δεν τους μαθαίνουν πράγματα αλλά τους μαθαίνουν πως να μαθαίνουν). Το αστείο ξέρετε ποιό είναι; Αυτά τα πράγματα μου τα είπε ο πατέρας μου που σπούδαζε εκεί 25 χρονιά πριν. Εμείς ούτε καν δεν το αντιληφθήκαμε, φανταστείτε πότε θα το εφαρμόσουμε...

Πριν 2 μήνες
Nikkxmi
Nikkxmi

Η χημεία είναι σημαντική ρεεε άμα σου συμβεί πχ να σου μπει ένα όξινο υγρό στο μάτι και δεν ξες τι να κάνεις για να το αλλοιωσεις πριν πας στο νοσοκομείο πάει το χασες το μάτι.

Πριν 2 μήνες
Γρηγόρης 1
Γρηγόρης 1

Πραγματικά απίστευτη εκπομπή! Συγχαρητήρια! Έπρεπε να θίξετε περισσότερο απλά τον ρόλο των φροντιστηρίων που όλοι πάνε , οι περισσότεροι χωρίς να θέλουν , αχρηστεύοντας και απαξιώνοντας την δημόσια παιδεία!

Πριν 2 μήνες
Vasilis Seaman
Vasilis Seaman

Στην Αγγλία έχεις πανελλήνιες. Λέγονται Α levels. Όσο καλύτερα γράψεις σε καλύτερο uni μπαίνεις. Αλλα όπου και να πας, απο το πιο χάλια μεχρι ένα καλό τα διδακτέα τα πληρώνεις , το λιγότερο 9 χιλιάδες το χρόνο.

Πριν 2 μήνες
Aggeliki Moschona
Aggeliki Moschona

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΠΕΣ ΤΑ αιωνιους φοιτητές γεμισαμε

Πριν 2 μήνες
ody riz
ody riz

Κακο jz

Πριν 2 μήνες
Jimko
Jimko

7:38 😂😂

Πριν 2 μήνες
nellyy pap
nellyy pap

Παιδιά μην ακούτε τίποτα από ολα αυτά απλά διαβάστε, όλα αυτά τα βιντεο τα άρθρα για τις πανελληνιες το μόνο που κάνουν είναι να τρομοκρατούν τα παιδιά που δίνουν. Εγώ σαν μαθήτρια που έδωσα φέτος κατάλαβα ότι αν δεν με είχαν επηρεάσει τα φροντιστήρια και τα σχολεία θα έγραφα πολύ καλύτερα γιατι μεσα στην αίθουσα πηγαινα πηγαινα με κρισεις αγχους ομως μολις ελερνσ τα θεματα καταλαβαινα πως δεν υπηρχε λογος δεν υπάρχει κάτι να φοβάστε είναι σαν να πας για ενδισχολικες απλά πρέπει να είσαι καλά διαβασμένος όλα τα άλλα περισσεύουν

Πριν 2 μήνες
Georgina Wanderlust
Georgina Wanderlust

Είναι κοινως γνωστο...δε μπορείς να ξέρεις τι σου γίνεται στα 17 και ούτε να επιλέξεις τι θα σπουδάσεις επειδή έγραψες καλά βιολογία κατεύθυνσης. Δεν πάμε πούθενα έτσι. Και στο εξωτερικό ακόμα κο να έχουν καλύτερα συστήματα, δε σημαίνει ότι τα παιδιά που τελειώνουν και εξω μια σχολή απασχολούνται σε αυτή μετά.

Πριν 2 μήνες
Georgina Wanderlust
Georgina Wanderlust

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ: https://youtu.be/e0WYdVuW1u0

Πριν 2 μήνες
telis funtube
telis funtube

φέτος έδωσα και δεν έγραψα καλά μετά την κακή επίδοση υπάρχει τόση πίεση για το που θα περάσω σε φάση κάθε μέρα λέμε ακριβώς τα ίδια πράγματα με τους γονείς μου και είναι πραγματικά αφορρητο αυτό το πράγμα γιατί είχα έναν χρόνο να λουστώ τα κόμπλεξ των καθηγητών στο σχολείο σχετικά με το φροντηστήριο μαζί με την πίεση από το φροντηστήριο συν την ανάγκη να διαβάσω και εγώ αρλετές ώρες μόνος μου φυσικά τις μέρες πριν δώσωω πανελλήνιες κοιμόμουν 2ωρα απο το άγχος με το μεγαλύτερο side effect να οδηγηθώ να έχω αυπνίες μέχρι και σήμερα 1 μήνα μετά από τις ημέρες που έδινα τα μαθήματα αν το σύστημα ήταν λίγο διαφοροποιημένο γιατί κατα την γνώμη μου είναι αξιοκρατικό υπο προυποθεσεις τότε όλα τα παιδιά που δίνανε θα ήταν εντελώς πιο ήρεμα και πιο συνειδητοποιημένα...

Πριν 2 μήνες
The Critic
The Critic

Το σχολείο δεν θα έπρεπε να είναι εύκολο. Η σκληρή δουλειά δεν είναι εύκολη. Και ο δρόμος της γνώσης είναι ανηφορικός. Το βρίσκω υποκριτικό να παραπονιούνται για το εκπαιδευτικό σύστημα οι ίδιοι τύποι που θυμάμαι πως στη τάξη κάναν σα τους χιμπατζηδες . Μου άρεσε που το σχολείο με εξόπλισε με γνώση , και όχι με αχρηστες εμπειρίες . Όλη η υπόλοιπη ζωή μετά το σχολείο ειναι γεμάτη εμπειρίες . Η ψευδαίσθηση πως κανείς δε θυμάται τίποτα από το λύκειο είναι λανθασμένη . Υποσυνείδητα ή ενσυνείδητα όλοι θυμούνται . Επίσης άχρηστη γνώση δεν υπάρχει . Μπορεί στη ζωή μου να έγινα μουσικός αλλά αυτό δε μου δίνει το δικαίωμα να είμαι ανιστορητος ή να μη γνωρίζω βασικές αρχές στη χημεία , μαθηματικά , γλώσσα κλπ. Στην εποχή μας έχουμε τη δυνατοτητα σε νεαρή ηλικία να έχουμε τοσο υψηλό επίπεδο γνώσεων , είναι αμαρτία να το απορρίπτουμε.

Πριν 2 μήνες
Juxhin Caca
Juxhin Caca

Η χημεια το πιο αχρηστο μαθημα.....ζησαμε να το ακουσουμε και αυτο. Μια απο τις μεγαλυτερες χοντραδες που εχω ακουσει.

Πριν 2 μήνες
Εφη Κ.
Εφη Κ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΡΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ . ΣΤΟ ΒΛΑΧΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΑΡΒΑΝΤ.

Πριν 2 μήνες
Eua Papadopoulou
Eua Papadopoulou

Ειλικρινά νομίζω ότι είπατε όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν στην εκπαίδευση και πραγματικά οι πανελλήνιες είναι μια χρονιά και ίσως 2 που τα παιδιά δεν έχουν ζωή απλά σημασία δεν έχει μόνο να αναφέρουμε τα προβλήματα αλλά να προσπαθούμε και να τα αλλάξουμε..αλλά συγχαρητήρια για το βιντεο!!

Πριν 2 μήνες
allikitos
allikitos

Καταλαβαίνω ότι η μαζική αποτυχία το σηκώνει το θέμα και τροφοδοτεί με views και σύμφωνες γνώμες, αλλά πολύ, πολύ απλοποιημένες οι προσεγγίσεις.... Διάβασα πάρα πολλά σχόλια αβάσιμα και άλλα πολύ σωστά και κρίσιμα. Από τη μια γνώμες ατόμων που ξέρουν πολύ καλά για τι πράγμα μιλάνε και προβληματίζονται γνήσια κι από την άλλη γνώμες ατόμων που φαίνεται από το χιλιόμετρο ότι δεν έχουν καμία επαφή με το ζήτημα και απλά αναμασούν τον ίδιο εμετό "ναι ρε φίλε όλα στραβά είναι" χωρίς να μπορούν να εντοπίσουν τι φταίει και χωρίς να έχουν λύσεις να προτείνουν, απλά και μόνον επειδή οι περισσότεροι θέλουν ένα σύστημα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους ακριβώς. Η δεύτερη κατηγορία που απλά παραπονιούνται χωρίς να ξέρουν τι ακριβώς να θίξουν, μου θυμίζει κάποιους που, πριν μάθουν την αλφαβήτα, έκαναν παράπονα ότι "δεν πέφτουν ερωτήσεις κρίσεως".. Είναι τόσα πολλά με τα οποια θέλω να συμφωνήσω και άλλα τόσα που θέλω να διαφωνήσω, που δεν πρόκειται να το κάνω, γιατί θα τελειώσω αύριο και το post ούτε θα διαβάζεται. Πάντως, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Είναι δύσκολο ζήτημα αν θέλουμε να το προσεγγίσουμε σοβαρά και στη γιουτούμπα δεν παίζει κάτι τέτοιο, ούτε καν, η φάση είναι αλλιώς ξέρω γω κι έτσι..

Πριν 2 μήνες
Ηλίας Δρακόπουλος
Ηλίας Δρακόπουλος

Ρε παιδιά ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ όταν τελειώσουν την Τετάρτη δημοτικού αποφασίζουν ΑΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ή ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ μέχρι την 7η δημοτικού ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 13-14 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ και στην 8η τάξη δημοτικού

Πριν 2 μήνες
I seriously need sleep
I seriously need sleep

Η ημιμάθεια ειναι χειροτερη της αμάθειας. Τα μισα απο αυτα π Υποθηκαν περί εξωτερικού ειναι λανθασμένα και εξιδανικευμένες γενικεύσεις. Καποιες χωρες εχουν το κεφαλαιο και σαπορταρουν παραπανω, αλλα πχ το να συγκρινόμαστε με σκανδιναβια ειναι αβάσιμο αφου αυτες οι χωρες ειναι α. Οι μονες με τετοιο συστημα στο πλανητη, και β. Ικανες να το υποστηρίξουν λογο μεγεθους πληθυσμού. Απο την αλλη το να εξιδανικεύουμε το αμερικανό εκπαιδευτικό συστημα ειναι παλι πολυ λαθος, ενα συστημα προβληματικο λογω του μικρού κρατικού ελέγχου με αποτελεσμα τις διαφοροποιησεις επιπέδου παιδειας σε επαρχιες και πολεις, το οποιο οδηγεί και σε ανισες ευκαιριες. Το καθε συστημα εχει τα προβληματα του. Προσωπικα εγω θεωρω οτι το βασικό προβλημα του ελληνικού, περα απο το θεμα ‘κρίνεται απο ενα τεστ μιας μερασ’, ειναι η ελλειψη διαβαθμίσεως στα πανεπιστημια. Τι εννοω: στην αγγλια για παράδειγμα αν θες να σπουδασεις διοίκηση, θα σπουδασεις διοίκηση ειτε σε πανεπιστημιο α επιπέδου και φήμης είτε σε πανεπιστημιο γ επιπέδου αναλογως με το πως θα πας στις εξετασεις σου. Γιατι αυτο θες να κανεις, και τελος. Στην ελλαδα μπορει να μπορεις να σπουδασεις διοίκηση σε δεκα πανεπιστημια αλλα και τα δεκα θα βρίσκονται στην ιδια κλιμάκα δυσκολία με απόκλιση έως κ χιλια μορια. Με αποτελεσμα να αναγκάζεσαι να σπουδασεις κατι αλλο, απλα επειδη ‘μπηκες’. Και παιρνεις κ τη θεση κάποιου που μπορει οντως να θελει να κανει αυτο το πραγμα κ να μην έπιασε τα μορια. Και καταληγουμε με ανθρωπους π σπουδάζουν κατι π δεν τους ενδιαφερει και ως αποτελεσμα κακούς επαγγελματίες. Βασικό προβλημα.

Πριν 2 μήνες
Eva Pat
Eva Pat

h arxaiologia den exei san mathhma arxaia! mono 2 mathhmatakia ta opoia einai kai eukola se sxesh me alla!

Πριν 2 μήνες
Δέσποινα Γεωργούλη
Δέσποινα Γεωργούλη

Πάντως και το να δίνεις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο που θες παλι δεν θα είχε νόημα γιατί όλοι θα πήγαιναν σε ιατρικές, νομικές και πολυτεχνεία και δεν θα είχαν ζήτηση οι σχολές της επαρχίας και ίσως τα ΤΕΙ. Οι πανελλαδικές εξετάσεις μπορεί να έχουν δέκα χιλιάδες αρνητικά είναι όμως ένα αντικειμενικό σύστημα που ανάλογα με την προσπάθεια σου σε ανταμείβει και είναι εξαιρετικά δύσκολο να αντικατασταθεί.

Πριν 2 μήνες
Tilemaxos Katsenos
Tilemaxos Katsenos

to sustima prepei na allaksei ws pros thn metadwsh gnwsewn na meiwthei h papagalia kai na eksipswthei h kritikh skeupsh se sundiasmo mathimatwn kalhtexnikhs fuseos....kati to opoio einai komvikhs sumasias praksh einai h eisagwgh tou mathimatos tou epaggelmatikou prosanatolismou kati to opoio einai meghsths sumasias melima kai telos kaka ta psemata ektos apo olh thn kourash twn panellhniwn einai to pio dikaio kai aksiokratiko metro sugkrishs metaksh mathitwn gia thn eisagwgh sthn 3ovathmia ekpedeush aresei den aresei se pollous afto einai

Πριν 2 μήνες
BATTLE SOLITARY teknics
BATTLE SOLITARY teknics

ΘΕΛΩ ΚΙΑΛΟΟΟΟ

Πριν 2 μήνες
BATTLE SOLITARY teknics
BATTLE SOLITARY teknics

Πόσο έχουμε??? 2018?

Πριν 2 μήνες
Menelaos P.
Menelaos P.

Αυτή η καραμέλα με το ελληνικό σύστημα απτη μία και το εξωτερικό απτην άλλη έχει καταντήσει αηδία ρε παιδιά. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου όλοι τα ρίχνουν στο σύστημα, τα παιδιά γίνονται παπαγάλοι, εξετασικοκεντικό και δασκαλοκεντρικό μάθημα, οι πανελλήνιες είναι ψυχοφθόρες και πρέπει να αλλάξουν γιατί πρέπει να βγει "τεράστια" ύλη σε ένα χρόνο, μαθαίνεις απέξω "άχρηστα" πράγματα, είναι μόνο για όσους μπορούνε να τρέχουν όλη μέρα σε φροντιστήρια κλπ κλπ... Όποιος δεν θέλει να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα βρίσκει συνεχώς δικαιολογίες. Οι πανελλήνιες έχουν ως σκοπό την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και είναι από τα πιο δίκαια συστήματα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και είναι όσο δύσκολο και απαιτητικό χρειάζεται. Η ύλη που οι φοιτητές καλούνται να μάθουν σε ένα εξάμηνο είναι πολλαπλάσια αυτής των πανελληνίων. Άλλωστε δεν είναι όλα για όλους. Ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί μαυτό που του αρέσει, και μακάρι να το έκανε. Κανείς δεν είπε ότι είναι υποχρεωτικό να μπεις στη διαδικασία να δώσεις πανελλήνιες, να παραπονιέσαι για την καταστροφική για την ψυχική σου υγεία διαδικασία, τελικά να περάσεις με το ζόρι σε κάποιο ΑΕΙ και να μην μπορείς να το τελειώσεις, ή να μην βρίσκεις δουλειά, ή τελικά να μην είναι αυτό που ονειρευόσουν για τον εαυτό σου. Υπάρχουν πολλές επιλογές στις μέρες μας εκεί έξω, και δυστυχώς αυτό είναι που τα παιδιά δεν μαθαίνουν ούτε στο σχολείο, αλλά ούτε και στο σπίτι. Αν δε θες ή αν δεν νιώθεις ότι αυτό είναι για σένα μην το κάνεις. Αλλά μην χρησιμοποιείς τις πανελλήνιες σαν δικαιολογία για να χάσεις χρόνια απτη ζωή σου. Βρες λύσεις και ασχολήσου με κάτι που ταιριάζει στον εαυτό σου.

Πριν 2 μήνες
Gorrak Do'Urden
Gorrak Do'Urden

Ζήση κουρέψου μια, χαλια είναι τα μαλλιά σου

Πριν 2 μήνες
Μαρία Αλεξανδρα Γουρζή
Μαρία Αλεξανδρα Γουρζή

Έχει δίκιο ο Τζέρεμι.... Η χημεία γαμαει!!!!

Πριν 2 μήνες
Grey Hood
Grey Hood

Ένας απο τους πιο επιτυχιμένους ηθοποιούς της ελλάδας, πιεζόταν απο τον πατέρα του να πάρει γίνει γιατρός για να ακουστεί το επιθετο στην γειτονια, ο Χαράλαμπος πέρασε ιατρική, πήρε πτυχίο ειδικότητας και επειτα μετονομαστηκε σε Χαρης Ρωμας και εκανε καριερα ως ηθοποιος!

Πριν 2 μήνες
gtaforever m
gtaforever m

Xamenos den eiani apla enas twmpelis san esena to vlepei etsi san kalitero profanos kai einai kalutero apla ama psaxnosoyn kai ligo tha evriskes lisis px kipros

Πριν 2 μήνες
john mentzos
john mentzos

Λυπάμαι αλλά και οι δύο δεν έχετε επαφή με το θέμα και φαίνεται απ' το ότι δεν ξέρατε τίποτα με σιγουριά... Δυστυχώς είναι ο πιο αξιοκρατικος θεσμος οι πανελλήνιες. Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος αλλά όχι να σταματήσουν να υπάρχουν. Επίσης αν δίνεις στα πανεπιστήμια εξετάσεις όλες οι μικρές σχολές θα εξαφανισθούν και στις μεγάλες σχολές θα μαζεύονται όλοι μπας κ περάσουν οι 100.... Επισης δυστυχώς είναι απαραίτητο να κοπιάσουν μαθητές κ ακόμα κ η παπαγάλος έχει χρησιμότητα...είναι της μόδας όμως να τα κράζεις ολα

Πριν 2 μήνες
sweet disaster
sweet disaster

Ο επαγγελματικός προσανατολισμος αφαιρέθηκε φέτος εντελώς από την τρίτη γυμνασίου που ήταν και η μοναδική τάξη που τον διδασκοταν. Γιατί ο υπουργός παιδείας θεωρεί πιο σημαντικό το μάθημα της τεχνολογίας στο οποίο κάνεις κυριολεκτικά κοπι πειστ πληροφορίες ή εργασίες για ένα θέμα παρά το να έχουν τα παιδιά,λίγο πριν ουσιαστικά μπουν στην τελική ευθεία για να αποφασίσουν τι να κάνουν με την ζωή τους,μια ολοκληρωμένη εικόνα από τις σχολές και τις δυνατότητες που έχει ένα τμήμα και τι μπορεί να σου προσφέρει. Και όσον αφορά την οποιαδήποτε μορφή τέχνης που διδάσκεται στα σχολεία, στο δημοτικό δεν έκανα ποτέ μου ζωγραφική και στο γυμνάσιο παρόλο που υπήρχε καθηγητής η 1 45λεπτη ώρα που είχαμε στην διάθεση μας την εβδομάδα δεν έφτανε ούτε για να μας πει την θεωρία και να μας δείξει ορισμένες τεχνικές όχι να ζωγραφισουμε αν σκεφτεί κανείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν ήξερε ούτε να πιάσει το μολύβι. Επίσης ποτέ δεν κάναμε μουσική γιατί η καθηγήτρια έλειπε όλη την χρονιά. Ως μαθήτρια που θέλει να περάσει σε καλών τεχνών μπορώ να πω με σιγουριά ότι το σχολείο όχι μόνο δεν βοηθάει τα παιδιά που έχουν ταλέντο στην ζωγραφική ή στην μουσική αλλά ουσιαστικά τα χαντακωνει αναγκαζοντας τους γονείς να πληρώνουν το λιγότερο 150€ τον μήνα σε φροντιστήριο για την καλών τεχνών ή σε ωδεία και αυτό αν οι γονείς δεχτούν ότι το παιδί θέλει να ασχοληθεί με αυτό και δεν του επιβάλλουν να περάσει στρατιωτική "γιατί έχει ένα σταθερό εισόδημα χειμώνα καλοκαίρι και έχεις πολλά προνόμια". Που και για τις στρατιωτικές το σχολείο στο θέμα της γυμναστικής,γιατί όσο καλά και να γράψεις πάλι χρειάζεται τρέξιμο και άλλα αθλήματα του στίβου, δεν βοηθάει καθόλου. Οι περισσότεροι γυμναστες δίνουν μπάλες στα παιδιά να παίξουν και πίνουν τον καφέ τους.

Πριν 2 μήνες
Andrew 123
Andrew 123

Filandia zhsh

Πριν 2 μήνες
anthi krek
anthi krek

Hunger games = Πανελλήνιες

Πριν 2 μήνες
kostas smar
kostas smar

Εγω εδωσα φέτος και περασα😊

Πριν 2 μήνες
Μάριος Σπύρου
Μάριος Σπύρου

Δυστυχώς τίποτα δν θα αλλάξει μέχρι να βρεθεί κάποιος (υπουργός παιδείας ή άλλο αξίωμα με κάποια εξουσία στην εκπαίδευση) που να μν λογαργιαζει τις συντηρητικές πεποιθήσεις των ανθρώπων (βασικά Ελλήνων) και να αποφασίσει πως επιτέλους μια αλλαγή ΠΡΈΠΕΙ να γίνει....πολύ καλό video, μπράβο σας.

Πριν 2 μήνες
Orestis Tolios
Orestis Tolios

Κώστας Πανούσης, τρομερός δάσκαλος έφερε την Τεχνολογία μέσα στο μάθημα με iPad. Στην 5η δημοτικού μας είχε μέχρι και τριήμερη. Και το καλύτερο είνια το ότι ποτέ δεν είχαμε ξεναγό γιατί πάντα είχαμε κάνει έρευνα για όλα τα μέρη που θα πάμε. Το μόνο που κάναμε εκεί ήταν να πέρνουμε φωτογραφίες για να τις ενσωματώσουμε στις εργασίες μας, ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ!! Άμα όλοι οι δάσκαλοι ήταν έτσι τώρα γενικά ο κόσμος θα ήταν καλύτερος. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό, χάρη σε αυτόν μάθαμε να αμφισβητούμε και να μην καταπίνουμε αμέσως ότι μας δίνουνε και πάνω απο όλα αποκτήσαμε κρητική σκέψη.

Πριν 2 μήνες
MRT203
MRT203

Συμφωνο στο μεγαλυτερο μερος. Παρολο που εγω δεν θα δωσω πανελληνιες πιστευω οτι το συστημα που θα εφαρμοστει θα ειναι ακομα χειροτερο. Λυπομενος θα πω οτι αυτο το συστημα εν μερει εχει καταντισει την Ελλαδα σε αυτη την κατασταση και ωθει τους νεους στο εξωτερικο.Επισης, αν μπορειτε καντε και ενα βιντεο να προτεινεται λυσεις(αν και δεν ειστε ειδικοι αλλα του καθενος η γνωμη μετραει).

Πριν 2 μήνες
Greek Patenta
Greek Patenta

Ναι ζηση αχριστο να μαθαινεις ενα μαθημα το οποιο μπορει να σε καβλωσει και να συνεχησεις μετεπειτα να σπουδαζεις πανω σε αυτο. Οχι δεν ειμαι χημικος δεν εχω ουδεμια σχεση με την χημεια.

Πριν 2 μήνες
Dimitri Andreou
Dimitri Andreou

Ρε παιδιά εσείς από πού πήρατε πτυχίο γιουτουμπά?

Πριν 2 μήνες
Katamochi Sama
Katamochi Sama

Ρε την οργανική δεν θα την ξαναπιάσεις στο στόμα σου, την οργανική

Πριν 2 μήνες
Katamochi Sama
Katamochi Sama

Οι πανελλήνιες είναι ένα αρκετά αξιοκρατικό συστημα. Ο καθένας ότι δίνει παίρνει. Ειδικά στη θετική και στα οικονομικά ότι γράψεις αυτό θα πάρεις δεν έχει αδικίες. Στις άλλες χώρες πχ Γερμανία 9 στους 10 γίνονται εργάτες επειδή έτσι τους θέλουν. Έτσι και δίναμε εξέτασεις στα πανεπιστήμια ή αδικία θα ήταν στο μέγιστο. Οι καθηγητές θα βάζαμε στη σχολή όποιον γουσταρανε δεν θα υπήρχε αξιοκρατία και θα άρχιζαν οι πελατειακές σχέσεις

Πριν 2 μήνες
Μάκης Γκιόκας
Μάκης Γκιόκας

Συγχαρητήρια για τη ιδέα που είχατε και για το αποτέλεσμα που βγάλατε... Θέλω να δω περισσότερα βίντεο σαν αυτό για κάθε ένα ζήτημα όπως αυτό αλλά να αναλύεται το θέμα πιο πολύ και απαραίτητα να είναι μαζί σας κάθε φορά κάποιος αρμόδιος στο κάθε ένα θέμα που θα συζητάτε π.χ. σε αυτό το βίντεο να είναι μαζί σας κάποιος εκπαιδευτικός που γνωρίζει το θέμα από πρώτο χέρι ή ακόμα και κάποιος/α που έδωσε πανελλήνιες πρόσφατα !!!

Πριν 2 μήνες
P G P
P G P

Μια συμμαθήτριά μου διάβασε επτά ώρες για ένα διαγονησμα

Πριν 2 μήνες
NICK THE GREEK
NICK THE GREEK

Καλά τα λέτε αλλά στο εξωτερικό υπάρχει χρήμα και γίνονται όλες αυτές οι δραστηριότητες ενώ εδώ NO MONEY=NO HONEY

Πριν 2 μήνες
Basilhs Kyritsis
Basilhs Kyritsis

Συμφωνώ σε ότι λέτε αλλά εδώ που βρισκόμαστε αναγκαζόμαστε να συμβιβαστούμε με τα τρέχοντα δεδομένα επειδή δεν γίνεται να αλλάξει αυτή η κατάσταση.

Πριν 2 μήνες
Eva Pap
Eva Pap

Η αλήθεια είναι πως παρ'όλη την φυχική φθορά, την πίεση και τη στέρηση δημιουργικότητας και αυθορμητισμού, παρά τις ελλιπείς υποδομές και τα τεχνικά μεσα, κατά κάποιον περίεργο τρόπο, πολλοί Έλληνες διαπρέπουν, αναφερόμενη και στη σημερινή νεολαία. Ίσως σημαντικό ρολο παιζει η ιδιοσυγκρασία του Έλληνα, για παράδειγμα, κατα τη διαρκεια συμμετοχης μου σε ενα προγραμμα Erasmus, ανταλλαγης μαθητων, οπου συμμετειχαν οι: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Φινλανδία, σε όλες τις δραστηριότητες και τα ταξίδια που διεξήχθησαν, τα παιδιά απο Ελλάδα, χαρακτηρίζονταν απο τον μεγαλύτερο ζήλο, τις καινοτομες ιδέες τους και την εργατικότητα τους, σε σύγκριση με τα παιδια των αλλων χωρων. Συντριπτικη διαφορά σημειωνοταν επισης σε θεματα επικοινωνιας και γνωσεων. Ίσως τελικα να μην είναι όλα τοσο λάθος όσο τα νομίζουμε. Ίσως πρέπει να συλλογιστούμε αν οι στερήσεις και ο μόχθος του νεου στα μαθητικα του χρονια στον τοπο μας, τον τρεπει σε πιο αγωνιστικο και με θέληση για ζωή άνθρωπο...

Πριν 2 μήνες
It's_Konna!
It's_Konna!

Στο σήμερινο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα η παπαγαλία στην ουσία επιβραβεύεται (ειδικά στα θεωρητικά μαθήματα).Εαν κάποιος μάθει κάτι παπαγαλία (για παράδειγμα στην ιστορία) και το γράψεις στις εξετάσεις κατα λέξη όπως το χει στο βιβλίο θα πάρει 3μονάδες πιο πάνω απ ότι κάποιων όπου διάβασε κανονικά και ένα δίωρο αφού γράψει θα τα έχει ξεχάσει όλα ενώ αυτός που διάβασε χωρίς παπαγαλία μπορεί να τα θυμάται ακόμη και για μήνες(ή και χρόνια).Και κάπως έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα "πετάει στα σκουπίδια" μορφωμένα άτομα και βάζει στην κορυφή αυτούς που απλά έκαναν copy paste το βιβλίο.

Πριν 2 μήνες
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΤΗΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΤΗΡΗΣ

jeremy με ενοχλει να βλεπω το σπυρακι πρεπει να το σπασεις

Πριν 2 μήνες

Επόμενο

Jeremy - Digoo
Jeremy - Digoo

Jeremy

Πριν 5 χρόνια

Jeremy | Rockstars
Jeremy | Rockstars

Jeremy

Πριν 2 χρόνια

DAZ | Cheerleading
DAZ | Cheerleading

Jeremy

Πριν 2 χρόνια

JEREMY | FIDGET SPINNERS