Θεωρίες Συνωμοσίας - Η Μεγάλη Απόδραση - Γιάννης Σαρακατσάνης

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν μήνα

    Yannis SarakatsanisYannis Sarakatsanis

    διάρκεια: 18:06

    Λατρεύουμε τις θεωρίες συνωμοσίας! Μας βοηθούν να νιώσουμε έξυπνοι, ξεχωριστοί αλλά - πάνω απ’όλα - να αποδράσουμε από τα προβλήματα μας!
    🌏 Όλοι είμαστε επιρρεπείς σε θεωρίες συνωμοσίες! Μπορεί να μην πιστεύουμε ότι η γη είναι επίπεδη αλλά, όταν έρχονται τα δύσκολα, όλοι μας αρχίζουμε να φλερτάρουμε με “εναλλακτικές πραγματικότητες”. Ανάλογα με το μυαλό και τα γούστα μας επιλέγουμε να αποδράσουμε σε κόσμους όπου τα προβλήματά μας είναι άλυτα και έτσι εμείς μπορούμε να αράξουμε. Μια υπαρξιακή κρουαζιέρα ας πούμε… αλλά όλοι ξέρουμε τι γίνεται στις κρουαζιέρες!
    Σε αυτό το βίντεο λοιπόν θα σας πω και για τη δική μου υπαρξιακή κρουαζιέρα! Κράτησε μία ωρίτσα και μου κόστισε ίσως μια σπουδαία ακαδημαϊκή καριέρα!
    ---
    🏆 Αν θέλετε να με υποστηρίξετε ή να μάθετε περισσότερα για το γενικότερο όραμα πίσω από αυτό το κανάλι, κάντε κλικ εδώ: www.patreon.com/sarakas
    ---
    📹 Σημειώσεις για το βίντεο:
    🌻 Ευχαριστώ πολύ το Νεκτάριο Συλλιγαρδάκη, (Nektarios Sylligardakis ) που μου έδωσε την ιδέα να ασχοληθώ επιτέλους με το θέμα!!!
    🚽 Το πείραμα με το Καζανάκι
    www.newyorker.com/magazine/2017/02/27/why-facts-dont-change-our-minds
    Αυτό το υπέροχο άρθρο από το New Yorker μας λέει για 45 χρόνια έρευνας πάνω στο confirmation (ή my side) bias. Το συμπέρασμα είναι ότι η επιβεβαίωση της άποψής μας είναι τόσο γλυκιά που η αλήθεια σηκώνει τα χέρια ψηλά.
    💋 Η γοητεία της κρυφής γνώσης
    www.nytimes.com/2020/04/08/world/europe/coronavirus-conspiracy-theories.html
    Επίσης υπέροχο άρθρο για το λόγο που αγαπάμε τις θεωρίες συνωμοσίας. Η αίσθηση ότι έχουμε πρόσβαση σε κάποια μυστική πληροφορία μας δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας. Η γνώση είναι δύναμη και, μπροστά στα δύσκολα, εμείς αισθανόμαστε δυνατοί.
    📔 The Righteous Mind
    www.amazon.de/dp/0141039167/ref=cm_sw_em_r_mt_dp_4x9zFbWJGANA3
    Ο Jonathan Heidt ασχολείται σε αυτό το βιβλίο με την ηθική ψυχολογία. Πώς προκύπτει η ηθική στους ανθρώπους; Είναι πχ κάτι έμφυτο, κάτι κοινωνικό ή κάτι άλλο; Ασχολείται αρκετά και με τη ιστορία του κλάδου αυτού και επίσης αναφέρει και πάρα πολλά πειράματα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα πειράματα ηθικής ψυχολογίας που έχουν γίνει σε παιδιά και το πώς ξεπροβάλλουν οι ηθικοί κανόνες στις μικρές ηλικίες.
    🛳 Κρουαζιέρες
    Μιας και τις ανέφερα στην αρχή των σημειώσεων (δεν παίζουν στο βίντεο), ακούστε εδώ γιατί είναι καλύτερο να τις αποφεύγετε:
    slate.com/podcasts/thrilling-tales-of-modern-capitalism/2020/05/carnival-corporations-history-before-the-pandemic
    ---
    Wolt
    Ευχαριστώ πολύ την Wolt για την υποστήριξη! Κατεβάστε το app της Wolt, κάντε μια παραγγελία και δώστε εκπτωτικό κωδικό: sarakatsas5! Θα έχετε έκπτωση 5€ στην πρώτη σας παραγγελία.
    ---
    Ευδόκιμος
    Ευχαριστώ τον Εκπαιδευτικό Όμιλο "Ευδόκιμος" που υποστηρίζει σταθερά το κανάλι μου και που προσφέρει τα σεμινάρια του σε εσάς. Αυτή τη φορά έχουμε:
    ✔️ Τρίωρα αυτοτελή σεμινάρια* παιδαγωγικών και παιδοψυχολογίας μόνο με 10 € το καθένα για ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητές του καναλιού, ΧΩΡΙΣ εισοδηματικά ή άλλα κριτήρια!!
    ✔️ Επιπλέον, για ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητές του καναλιού που θα γραφτούν και στα 30 τρίωρα σεμινάρια, (συνολικής επιμόρφωσης 90 ωρών) θα κερδίσουν επιπλέον ένα από τα παρακάτω δώρα* (όποιο θέλουν):
    👉 Δωρεάν το πρόγραμμα προετοιμασίας για Πιστοποίηση πληροφορικής ECDL, με αναγνωρισμένη μοριοδότηση στο Δημόσιο και τον ΑΣΕΠ
    👉 ή Δωρεάν το σεμινάριο Πρώτες βοήθειες,
    👉 ή Δωρεάν εκπτωτικά κουπόνια αξίας 200 €.
    Περισσότερες πληροφορίες & εγγραφή εδώ:
    sites.google.com/site/evdokimosedu/prosphora-apo-to-kanali-youtube-tou-yannis-sarakatsanis-triora-seminaria-septemvriou
    ---
    Θεωρίες Συνωμοσίας - Η Μεγάλη Απόδραση
    Κείμενο, παρουσίαση, παραγωγή: Γιάννης Σαρακατσάνης
    Στέμμα: "Αναπληρωματική Σταρ Ελλάς 2000" original (ευχαριστώ την Αλεξάνδρα Ούστα για την παραχώρηση)
    Music Attributions: "The X-Files" - Mark Snow - Warner Music - WEA international
    ---
    📺 Τι θα βρείτε στο κανάλι μου:
    Φιλοσοφία, ψυχολογία, φυσικές επιστήμες, τέχνη, βιβλία, podcast και πάρα πάρα πολλή σκέψη, όλα αυτά ανακατεμένα με καυστικό χιούμορ και συμπιεσμένα σε σύντομα βίντεο, που σε κάνουν να βλέπεις τα πράγματα όπως δεν τα είδες ποτέ!
    Με λένε Γιάννη και θέλω να φτιάξω μια κοινότητα από ανθρώπους που αγαπάνε το “‘έξυπνο”, το “φιλοσοφημένο” και, φυσικά, το χιούμορ!
    Ξεκινώντας από καθημερινά ερεθίσματα εξερευνώ βαθύτερες έννοιες, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από φιλοσοφία, ψυχολογία κλπ, με απώτερο στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων για να ζούμε πιο καλά.
    Σπούδασα μαθηματικά αλλά ένα λάθος στις πράξεις με οδήγησε στο θέατρο, στο οποίο δουλεύω από το 2001. Παίζω, γράφω και σκηνοθετώ, ενίοτε με μεγάλη επιτυχία και τώρα απλώνω τα χέρια μου και στο GRfilms όπου επιτέλους μπορώ να κάνω το content που θέλω, όπως ακριβώς το θέλω!
    Καλή θέαση!
    ---
    🏁 Κάντε subscribe στο κανάλι εδώ: grfilms.net/us/sarakas2007no...
    👣 Ή ακολουθήστε με στα:
    Instagram: @sarakas
    Facebook: facebook.com/yannis.sarakatsanis

    📭 email: sarakas@operamail.com
    about.me/sarakatsanis

Maria A
Maria A

οπως τα λες. ολοι πρεπει να εχουμε μερικη αγνοια. ασε καλυτερα να μιλησει το φαντασμα. και μη προσπαθεις να μας πεισεις πως δεν υπαρχουν λαμογια, ψευτες, απατεωνες, συνωμοτες, μιζαδοροι, δολοφονοι, κεροσκοποι κλπ. τοσα σκανδαλα και για ποσα αλλα εχουμε αγνοια, (και παιζουν καποιοι μπαλα εις βαρος αλλων) οπως ειπες. που ζεις αγορι μου;

Πριν ώρα
Lampros Moulas
Lampros Moulas

Η γενικευμένη άποψή σου ότι δεν ισχύει καμία θεωρία συνομωσίας νομίζω ότι έρχεται σε σύγκρουση και αναιρείται από την τελευταία διαπίστωση που έκανες. Δηλαδή, η έλλειψη της ικανότητάς σου να κατανοήσεις την πολυπλοκότητα που λειτουργεί η κοινωνία και κατ επέκταση ο κόσμος σε οδηγούν σε ένα συμπέρασμα πολύ πιο απλοποιημένο και στα μέτρα της δικής σου σκέψης. Με άλλα λόγια μας λες πως ο,τι συμβαίνει απλά συμβαίνει και κανείς δεν κουνάει ούτε το μικρό του δακτυλακι με σκοπό να ορίσει τα μελλούμενα. Βλέπε snowden, dark waters, και πολλές άλλες θεωρίες που βγήκαν αληθινές εν τέλει. Εκτός από την λογική της απλοποίησης νομίζω ότι είσαι και λίγο ανίδεος. Σίγουρα αναξιόπιστος από ένα μέσω που σκοπό έχεις να βγάλεις χρήμα με κακό χιούμορ και λιγοστή γνωση

Πριν 20 ώρες
Matina Chr
Matina Chr

Μπράβο Γιάννη, στο έχω ξαναπει αλλα θα το ξαναπώ γιατί κάνεις εξαιρετική δουλειά. Εσωτερική είναι η σύγκρουση και σε ευχαριστώ που έβαλες την σκέψη σε μια δομή.. θα έλεγα, ωστόσο, ότι το social dilemma το είχε θέσει πολύ σωστά. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος πόλεμος απο το να μην μπορείς να διαχωρίσεις το αληθινό απο το φτιαχτό/ παραπλανητικό. Και σε αυτο φέρει ο καθένας μας την ευθύνη του. ποιος την αναλαμβάνει είναι το θέμα.

Πριν ημέρα
Nikos Nikolakopulos
Nikos Nikolakopulos

Για να μην υπάρχουν θεωρίες συνωμοσίας θα έπρεπε όλοι οι άνθρωποι να είναι απο την φύση τους καλοπροέραιτοι, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει. Αν πώ εγώ ότι η Μέρκελ προτιμάει την Τουρκία απο την Ελλάδα είναι μια θεωρία συνωμοσίας που όμως είναι αλήθεια και αποδεικνύεται καθημερινά και φυσικά έχει λόγο απο πίσω που γίνεται. Εσείς που δεν πιστεύετε σε θεωρίες συνωμοσίας φαντάζομαι τι καρπαζιά είχατε φάει απο τους συμμαθητές σας, που συνωμοτούσαν να σας κάνουν πλάκα και εσείς σαν ηλίθιοι που είστε λέγατε "δεν πιστεύω ότι συνωμοτούν οι συμαθητές μου να μου κάνουν πλάκα...και να οι σφαλιάρες στο σβέρκο, και να οι φάρσες, και εσείς ακόμα στην άρνηση" Καθαρή σχιζοφρένεια!

Πριν 2 ημέρες
kyr217
kyr217

ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ και του ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,,,,,,,ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

Πριν 2 ημέρες
DARKLIGHT. MV
DARKLIGHT. MV

Πάντος έχεις και εσύ τα δικια σου,😁ωραία βίντεο Εγώ φαντάζομαι το ίδιο κόλπο από την ανάποδη Ότι έχεις λύσει σωστά την άσκηση,αλλά ο ελέφαντας σου έχει αποφασίσει ότι κολλάει να πάει παρακάτω και τελικά δεν παραδίδει ποτέ την κόλλα από ανασφάλεια η από φόβο. Οπότε ναι το τι πιστεύουμε γενικά και αν μπορουμε να πουμε στον ελεφαντα να παει εκει που θελουμε εμεις η αυτος έχει να κάνει και με την προσωπικότητα μας. Δεν θα έλεγα ποτέ ότι τα παίρνεις από κάπου επειδή αυτή είναι η άποψη σου,γιατί με ενδείξεις γενικά δεν πάμε πουθενά,ούτε εσύ ούτε εγω Το μόνο πού θα πω επειδή το έχω δει να συμβαίνει μπροστά μου είναι ότι τα συμφέροντα είναι αυτά που καθορίζουν τον κόσμο, από τα ποιο μικρά και απλά μέχρι τα ποιο μεγάλα. Όπως για παράδειγμα και θα σου πρότεινα λίγο αν θες να το τσεκάρεις ότι τα 5 μόνιμα πλέον (και έχει σημασία το πλέον) μέλη του συμβουλίου ασφαλείας του ΟΗΕ Είναι η πέντε πρώτες χώρες στην πώληση όπλων. Αν σκεφτούμε ότι το συμβούλιο αυτό είναι υπεύθυνο για την παγκόσμια ειρήνη, είναι σαν να λέμε ότι την καταπολέμηση τον ναρκωτικών θα την κάνουν τα 5 μεγαλύτερα καρτέλ ναρκωτικών. Με αγάπη απλά θα προτείνω μια ταινία,δες την. Τα άλλα δεν με νοιαζουν. Αν δεν την έχεις δει τσέκ. https://youtu.be/4Y6GRBfOrxA

Πριν 2 ημέρες
jimas777
jimas777

Μπραβο παιδια.. πολυ καλη παραγωγη και πολυ γελιο...

Πριν 4 ημέρες
Evan Varsamis
Evan Varsamis

You nailed it, again!

Πριν 4 ημέρες
Alex Karagiorgis
Alex Karagiorgis

Ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου είναι να αποδεχτείς ότι δεν χρειάζεται να έχεις άποψη για τα πάντα και ότι είναι οκ να μην γνωρίζεις κάτι. Thank me later.

Πριν 5 ημέρες
Aristos georges
Aristos georges

Τα 222 dislike (μέχρι στιγμής) πιστεύουν τις θεωρίες συνωμοσίας! Μην πάτε μακριά! Κοιτάξτε γύρω σας! Αυτόν που ψωνίζει μαζί σας στο σούπερ μάρκετ! Τον περασμένο Μάρτιο, τα σούπερ μάρκετ, αναγκάστηκαν και έβαλαν σε προσφορά την κορόνα (το ποτό). Έμενε απουλητο γιατί ο κόσμος νόμιζε ότι κάποια σχέση έχει με τον κορονοιο! Μετά μου λες εσύ Γιάννη για λογική!

Πριν 5 ημέρες
katblack90
katblack90

Ε ναι!!!!!!!!

Πριν 5 ημέρες
Aggelos Kontostavlos
Aggelos Kontostavlos

Είναι αποριας άξιο πώς ένα βίντεο σαν αυτό που είναι για σεμινάριο..τόσο στοχευμένο ,τόσο ευφάνταστο editing και τοσο αστείο που δεν προσβάλει κανέναν άνθρωπο (!) Να θίγονται τόσοι πολλοί ! Φίλε Γιάννη κουράγιο ..σε εκτιμώ βαθυταταααααΑαα🙂

Πριν 6 ημέρες
splinadero
splinadero

Μου άνοιξες τα μάτια αδερφέ! Υπάρχουν μόνο λανθασμενες θεωρίες συνομοσιας. Δεν συμβαίνουν συνομοσιες στο κόσμο αυτόν. Απορώ γιατι υπάρχει στο λεξικό αυτή η λέξη. Αχρηστη είναι. Αφού δεν έχει υπόσταση. Μπορώ να ηρεμήσω, και ότι μου λένε να το πιστέψω, αρκεί να μην εμπεριέχεται συνομοσια!

Πριν 6 ημέρες
Cherry Girl
Cherry Girl

Πρώτο βίντεό σου που βλέπω. Εξαιρετική δουλειά, Γιάννη! Ετσι ακριβώς δουλεύουν οι θεωρίες συνωμοσίας!

Πριν 6 ημέρες
Costas Papadopoulos
Costas Papadopoulos

Πολύ καλή δουλειά Δεν υποστηρίζω καμιά θεωρία συνωμοσίας και επίσης θεωρώ ότι όλα στη ζωή έχουν (και πρέπει να έχουν) κόστος. Με τον ίδιο επαγγελματικό τρόπο παρουσίασης θα ήθελα να κάνεις ένα βίντεο για το ποιο μπορεί να είναι το κόστος "κλεισίματος" της παγκόσμιας οικονομίας για ένα μήνα. Σε ΑΕΠ, μελλοντικούς μισθούς και συντάξεις και σε γενικότερο επίπεδο ζωής. Στον Α' κόσμο, για τον τρίτο έτσι κι αλλιώς έχουμε μάθει να μην συζητάμε. Και επαναλαμβάνω, πέρα από οποιαδήποτε συνωμοσία, μιλάμε για τα πραγματικά οικονομικά αποτελέσματα ενός μήνα. Τους περισσότερους θα τους κάνουμε αναγωγή. Αυτό, και συνέχισε με τα πολύ ωραία βίντεό σου.

Πριν 7 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και για την πρόταση. Δυστυζώς όμως, το κόστος του κλεισίματος της παγκόσμιας οικονομίας κλπ είναι πολύ μακριά από τις γνώσεις μου και σίγουρα δε θα μπορέσω να κάνω ένα τέτοιο βίντεο.

Πριν 7 ημέρες
Polikarpos Skapinakis
Polikarpos Skapinakis

Το 86 στις Πανελλήνιες έδινα φυσική διαίρεσα το 12 με το δέκα και έβγαλα αποτέλεσμα 12 αυτό υψώθηκε στο τετράγωνο και προστέθηκε με ένα άλλο τετράγωνο και έπρεπε να βρω τη ρίζα. έβλεπα ότι ο αριθμός δεν ήταν από αυτούς που περίμενες να ξέρεις την ρίζα αλλά τότε ήξερα να υπολογίζω και τη ρίζα περίπου όπως κάνεις τη διαίρεση έτσι λοιπόν βρήκα και τη ρίζα αυτού του περίεργου αριθμού. καταλάβαινα ότι δεν μπορεί κάπου θα είχα κάνει λάθος αλλά μιάμιση ώρα που έψαχνα δεν κατάφερα να βρω το λάθος. Ευτυχώς Τελικά δεν μου κόστισε και πολύ αυτό το λάθος😀

Πριν 8 ημέρες
Chazy Chaz95
Chazy Chaz95

Συμφωνώ σε όλα εκτός από τον κοροναιο. Και θα σου γιατί. Γιατί είναι θέμα κοινής λογικής. Οκ ναι υπάρχει πρόβλημα, γιατί πριν έξι μήνες έβγαιναν οι ίδιοι άνθρωποι και λέγαν ότι η μάσκα δεν βοηθάει σε τίποτα και ότι ο υγιής άνθρωπος πρέπει να αναπνέει καθαρό αερα; Και περα απο αυτό μου λες σα κυβέρνηση οτι έχουμε πρόβλημα με τα κρούσματα. Εσυ τί κάνεις ως κράτος; Βάζεις περισσότερα δρομολόγια για να μην γίνεται συνωστισμός; Όχι. Χτίζεις καινούργιά νοσοκομεία με τα τόσα λεφτά που πήρες απο τα κονδύλιά; (που οκ μιλάμε για Ελλάδα οχι Κινα που σε μια εβδομάδα έχτισαν ολόκληρο νοσοκομείο, αλλά μετά απο τόσους μήνες σίγουρα θα μπορούσες να είχες φτιάξει ένα); Όχι. Ενισχύεις το σύστημα υγείας με περισσότερους γιατρούς και νοσηλευτές για να μην κάνουν διπλοβάρδιες και να μην γίνεται ένας χαμός; Οχι. Ε μετά μην περιμένεις να είμαι και εγώ σαν πολίτης συνεπής.

Πριν 8 ημέρες
Klark Kent GR
Klark Kent GR

Άγνοια πλήρης!!! Όχι δεν γίνονται συναντήσεις άνω των δύο ατόμων με δόλια σχέδια στα κρυφά, ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας!!!! Χαχα!!

Πριν 8 ημέρες
Klark Kent GR
Klark Kent GR

Δεν έχω ξαναδεί πιο γελειο Ελληνα Χριστέ μου

Πριν 8 ημέρες
George Vlahakis
George Vlahakis

Εξαίρετος, πρώτα είδα το βίντεο με τα σχόλια που σε εκραζαν και μετά αυτό😀👍

Πριν 8 ημέρες
manos stam
manos stam

re, eisai tromeros, ntaxei, ti na leme... !!! :-)

Πριν 8 ημέρες
Digital Crow
Digital Crow

Στο τέλος αντί να πονέσουν βρίσκουν και άλλους βαρεμένους που έχουν τις ίδιες απόψεις και ασχετοσύνη και ηλιθιότητα οπότε δεν έρχεται ποτέ ο πόνος πόσα τετράποδα υπάρχουν που περπατάνε στα δυο τους πόδια εκεί έξω να ξέρατε.

Πριν 9 ημέρες
Catherine P
Catherine P

Γεια🧡🙆🏻🥰🙂😁θα μπορουσατε να βάλετε υποτιτλους στα αγγλικά στα βίντεο σας?

Πριν 9 ημέρες
nutcase
nutcase

WWG1WGA TRUMP 2020

Πριν 9 ημέρες
Bl Ba
Bl Ba

Xaxaxa apisteutos ,fobero minima kai eklapsa (oxi stin xeimia ekanes esu malakia)😂😂😂

Πριν 9 ημέρες
Thanos Nikopoulos
Thanos Nikopoulos

10:16 "*Η* δουλειά του..." Ανέβηκε σε άλλο επίπεδο ο αφηγητής 😛

Πριν 9 ημέρες
Demetris Christodoulides
Demetris Christodoulides

eisai theos

Πριν 9 ημέρες
Hara Chr
Hara Chr

επρεπε ο κωδικός για την έκπτωση να είναι SARAKATSAS-5G ! :p

Πριν 10 ημέρες
Konstantinos Karentzos
Konstantinos Karentzos

One of the best. Μπράβο σου! Keep creating.

Πριν 10 ημέρες
ItzYaBoiSuperstrat
ItzYaBoiSuperstrat

Καλά όσα λες σε γενικές γραμμές, απλά όσο για το Σουηδικό μοντέλο τελικά μάλλον άλλα είναι τα στοιχεία. Από ότι φένεται οι Σουηδοί έχουν τον χαμηλότερο βαθμό θνησιμότητας από όλη την Ευρώπη. Κάτι κατάφεραν μάλλον...

Πριν 10 ημέρες
Panagiota Sourla
Panagiota Sourla

Πολύ καλό!!! Μπράβο!!

Πριν 10 ημέρες
Antonis Rizopoulos
Antonis Rizopoulos

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Σ !!! \m/ \m/ Μπράβο για άλλη μια φορά! Εξαιρετικό video! Αγαπάμε!

Πριν 11 ημέρες
grigoris 92
grigoris 92

Είναι πιο εύκολο να εξαπατήσεις τους ανθρώπους παρά να τους πείσεις ότι έχουν εξαπατηθεί. Mark Twain, 1835-1910, Αμερικανός συγγραφέας

Πριν 11 ημέρες
Χρήστος Παράσχος
Χρήστος Παράσχος

Πηγή αποσπάσματος.

Πριν 8 ημέρες
Julie_V
Julie_V

Κάτι προσωπικά με θυμώνει ως ερευνήτρια είναι ο όρος "Θεωρίες συνωμοσίας". Νομίζω ότι ο όρος θεωρία στο συγκεκριμένο πλαίσιο υποβιβάζει την επιστημονική Θεωρία σε άλλη μία απλή άποψη. Το βίντεο εξαιρετικό, συγχαρητήρια!

Πριν 11 ημέρες
Dicktor Kent Hobbit
Dicktor Kent Hobbit

https://www.youtube.com/watch?v=uefG5F2ncgc

Πριν 11 ημέρες
Axinos Productions
Axinos Productions

ρε πως τους πετσόκοψες έτσι....

Πριν 11 ημέρες
panagiotis papadatos
panagiotis papadatos

Αγαπάμε dark

Πριν 11 ημέρες
5ofo5
5ofo5

Όπως πιστευουμε γενικοτερα ότι "το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον σου" aka "γκαντεμιά". @Yannis Sarakatsanis Τελειος! Θελουμε περισσοτερα βίνδεο φυσικά αλλα κυρίως θελουμε και Quality > Quantity. Μεχρι στιγμης ικανοποειται αυτη η συνθηκη

Πριν 11 ημέρες
Γράμμος Αργεστός
Γράμμος Αργεστός

Ρε γιατί τον λέτε ότι είναι σαν το ΣΚΑΪ με τόσες διαφημίσεις το σταρ είναι σίγουρα...

Πριν 11 ημέρες
Spi Cha
Spi Cha

Ρε φίλε, τους ψυχαναγκαστικούς δεν τους σκέφτεσαι καθόλου; ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑ ΣΟΥ στο κέντρο της οθόνης πίσω από τις ακτίνες, μας τρέλανες όλο δεξιά και αριστερά και μπροστά και πίσω ! ! !

Πριν 11 ημέρες
Dangerous Liaisons
Dangerous Liaisons

@Spi Cha Λες να μη καταλαβα ρε μαγκα πως ακριβως το ειπες... Σαν χιουμορ το λετε ολοι ναι..Και δηλωνετε κοσμοθεωρια...Και με το που σκασει καποιος σαν εμενα του λετε..Χιουμορ εκανα! Αλλο παραδειγμα βλακων και ηλιθιων. Βλεπει ο αλλος βιντεο Astronio πχ και λεει : "Βιντεαρα Astronio και χεσιμο οτι καλυτερο". Χιουμοριστικα το λεει..Αλλα δηλωνει και οτι ο Astronio γαμαει και του ειναι οικιος. Να στο αποδειξω μικρε μου μπινε? Μπες στα σχολια του αντιθετου στρατοπεδου . Του Μανου Δανεζη . Γιατι δεν υπαρχει τετοιο...Χιουμορ?

Πριν 2 ημέρες
Spi Cha
Spi Cha

@Dangerous Liaisons χιούμορ λέγεται ΣΤΟΚΕ

Πριν 2 ημέρες
Dangerous Liaisons
Dangerous Liaisons

Ο ψυχαναγκασμος ειναι μειονεκτημα . Το λεω γιατι το εχετε παρει σημαια εσεις οι " εγω που ειμαι ψυχαναγκαστικουλης το κανω ετσι " επειδη σας ευνοει το συστημα . Δεν ειναι μια ρομαντικη αμαρτια οπως αυτη του γυναικα . Σταματηστε.

Πριν 2 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Γι' αυτό το κάνω! Για να σας τρελάνω!

Πριν 11 ημέρες
Haris Zark
Haris Zark

3:33 Επ!! Σε τσάκωσα!!! τώρα τί συνωμοσία είναι αυτή; Τα X-Files άρχισαν το 1993 όχι το 1996.....................πας να "φας" κάποια επεισόδια έ;;;;

Πριν 12 ημέρες
George Fountzoulas
George Fountzoulas

άλλη μια άποψη και αυτή γενικευμένη ίσως εφόσον σε κάνει να αισθάνεσαι καλά... όλα μια χαρά!

Πριν 13 ημέρες
Έλλη Σκουλούδη
Έλλη Σκουλούδη

Μεγάλο RESPECT. Συγχαρητήρια. Στη χημεία εσύ είχες κάνει μαλακια όμως 🤣🤣🤣🤣

Πριν 13 ημέρες
Sa Pallas
Sa Pallas

Baby of new world order

Πριν 14 ημέρες
Basileus Rhomaion
Basileus Rhomaion

Να σας ζήσει. Αγόρι ή κορίτσι;

Πριν 11 ημέρες
Dimitra Ap
Dimitra Ap

Εξαιρετική παρουσίαση και ιδέες 👏👏

Πριν 15 ημέρες
Ευάγγελος Τσουκλίδης
Ευάγγελος Τσουκλίδης

Με αυτο που υποστηρίζεις στο τέλος του βίντεο πετάς παλι το χαλί κατω απο τα πόδια των θεωριών συνωμοσίας όμως!! Η θεωρία συνωμοσίας στην ψυχολογία του ανθρώπου πουν την ακούει... χωρίς να ξάχνει να βρει δικαιολογίες όπως λές εσυ έτσι... απλά την ακούει τυχαία κάπου καποιος κάτι του λέει ή κατι τέτοιο λειτουργεί σαν το θρόισμα στα φύλλα ενώς θάμνου την νύχτα καθώς περπατά στο δρόμο. Μπορεί να είναι ο αέρας, μπορεί όμως να είναι και η αρκούδα!

Πριν 15 ημέρες
TitormosAitwlos
TitormosAitwlos

Αυτό το YouTube θέλουμε.

Πριν 15 ημέρες
tsalamic
tsalamic

Εκτιμώ ιδιαίτερα το βίντεο και αυτό που προσπαθεί να περάσει. Ωστόσο για το 5G διάβασε λιγη βιοχημεία εαν σε ενδιαφέρει και θα δεις γιατί πραγματικά είναι βλαπτικό.

Πριν 16 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Ευχαριστως! Ομως ειναι λογο δύσκολο να διαβάσω γενικά βιοχημεία. Αν έχεις κάποιο λινκ ομως θα με βοηθησεις πολυ!

Πριν 16 ημέρες
Fenia Tsiami
Fenia Tsiami

Δημιουργείς ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ περιεχόμενο κάθε φορά ! Από την Άννα Καρένινα μέχρι τις θεωρίες συνωμοσίας με καθηλώνουν τα βίντεο όσο μεγάλα ή μικρά κι αν είναι! Ένας εξαιρετικός κωμικός με κριτική και τεκμηριωμένη σκέψη! Μπράβο σου !!

Πριν 17 ημέρες
Αρης Aris
Αρης Aris

Υπάρχει και η άλλη εκδοχή, καλά κάθομαι στην ησυχία μου, είμαι βολεμενος ,οχ αδελφέ πού να ψάχνω τώρα χα χα

Πριν 17 ημέρες
Alxnos- Cool
Alxnos- Cool

Πολύ ωραίο βίντεο για άλλη μια φορά !! 🙏🏻

Πριν 18 ημέρες
Deborah Polychroniou
Deborah Polychroniou

Ευτυχως ακουγονται καποιες αληθειες ευχαριστω

Πριν 18 ημέρες
Σεξοπορνοδιαστροφικός Αλήτης
Σεξοπορνοδιαστροφικός Αλήτης

Εισαι τροφη για σκέψη τρελε μου, ειμαι νεος φαν σου αλλα εχεις απίστευτο content

Πριν 18 ημέρες
Βασιλης ng
Βασιλης ng

Ego pisteuo oti zoume se ena matrix kai oti h gh einai tetragonh kai mas kyvernane oi illuminati 😳😳

Πριν 18 ημέρες
Sofia Oikinomakis
Sofia Oikinomakis

χαριτωμένα άτοπος..!

Πριν 19 ημέρες
kaukon pelops
kaukon pelops

Yanni μου, πολύ ωραίο βίντεο. Θα παρατηρήσω όμως κάποια πράγματα αν μου επιτρέπεις. Στη προσπάθεια των ανθρώπων διαφυγής από το προσωπικό αδιέξοδο, είναι φορές που παρουσιάζονται όχι ένας "συμβουλάτορας" αλλά ΔΥΟ. Ο βρισκόμενος σε αδιέξοδο πρέπει μονάχα να επιλέξει πια συμβουλή θα ακολουθήσει. Επειδή όμως και οι ΔΥΟ δείχνουν να έχουν καλά επιχειρήματα, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ακολουθεί τη ΜΙΑ αλλά πρέπει να δει τι θα γινόταν αν ακολουθούσε την άλλη. Πάντα ρίχνει κρυφές ματιές. Ας πάρουμε τη κυρία με το ξενοδοχείο. Ποιος θα πει ότι τα επιχειρήματα περί Μπιλ Γκέιτζ δεν καλύπτουν τη θέληση για απόδραση της ξενοδόχου; Κανείς. Αλλά αν η Κυβέρνηση η Ελληνική λέει ψέματα (άλλωστε δεν υπάρχει Ελληνική Κυβέρνηση που να μη ψεύδεται ασύστολα έτσι δεν είναι;) , τι στο καλό συμβαίνει με τις άλλες χώρες, τις οποίες συνηθίζουμε να επαινούμε για την Οργάνωση και το πολύ αλό Σύστημα Υγείας; Και αν παρ όλα αυτά ο ΜπιλΓειτζμός υπερισχύει, γιατί η καλή κυρία, και όσοι μαζί με αυτή λένε ότι δεν είναι και κάτι σοβαρό ο COVIT δεν πάνε να βοηθήσουν στα νοσοκομεία; ή τα γηροκομεία ή σε μονάδες που φιλοξενούν Μετανάστες; Αλλά ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΕΣ! Και με μια υποσημείωση. Αν ασθενήσουν με τον ιό, δεν θα ζητήσουν, ως αρνητές του ιού, Ιατροφαρμακευτική Θεραπεία παρά μόνο για ΓΡΙΠΗ! Ακόμη και ΜΕΘ να απασχολήσουν η φροντίδα που θα λάβουν θα είναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΡΙΠΗ! Τα ίδια και για αυτούς που πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη. Θεωρητικά αν ξεκινήσουν ένα ταξίδι από το Α λιμάνι και τους περιμένει ένα άλλι καράβι στον Ορίζοντα, όταν φτάσουν εκεί πρέπει να βρουν γκρεμό. Αν βρουν συνέχεια της θάλασσας τότε πρέπει να αναθεωρήσουν. Το έκαναν ποτέ ή μένουν στη θεωριτική διαννοητική απόδραση; Η μόνη τέτοιου είδους απόδραση μπορεί να γίνει για Φιλοσοφικά Ζητήματα. Να ένα. Αν Υπάρχει Θεός... Συμφωνώ ότι ο Θεός που προκρίνει ο Μωυσής είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρχει και αν και Αγαπώ τον Χριστιανισμό δεν μπορώ να δεχτώ τον Ιησού ως συνέχεια αυτού του εκ Μωυσέως προτεινόμενου Θεού. Αλλά ΕΙΜΑΙ ΕΝΘΕΟΣ! Θεωρώ ότι είναι αδιανόητο να μην υπάρχει Θεός όμως κατά την έννοια που τον εισήγαγε ο Μπαρούχ Σπινόζα... Να είστε καλά.

Πριν 20 ημέρες
tanya tvlr
tanya tvlr

Well said 🤩🤓

Πριν 20 ημέρες
Marilia Eugeniou
Marilia Eugeniou

Τώρα κατάλαβα γιατί σε προτείνει σαν τρελή η candy

Πριν 21 ημέρα
Marilia Eugeniou
Marilia Eugeniou

@Yannis Sarakatsanis η Marilena Candy. Μια κοπέλα που παρακολουθώ.

Πριν 21 ημέρα
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Marilia Eugeniou η Candy Candy;

Πριν 21 ημέρα
Freawulf
Freawulf

Πέστα χρυσόστομε! Subbed! \m/

Πριν 22 ημέρες
Orfeas Lampropoulos
Orfeas Lampropoulos

Υπέροχος....Από τα πιο ωραία ελληνικά βίντεο που έχω δει!

Πριν 22 ημέρες
Fotis Tirokomos
Fotis Tirokomos

Μιλάς τόσο απλά που δυσκολεύομαι να σε πιστέψω

Πριν 23 ημέρες
Stefanos Ntelidakhs
Stefanos Ntelidakhs

Είδα μέχρι το 5 και 43 ! Δε γίνετε να λες ότι κάθε θεωρία συνωμοσίας είναι δημιούργημα του άνθρωπου για να καταπολεμήσει δύσκολες στιγμές . Από τη στιγμή που εσύ προσωπικά δεν έχεις ιδέα για το τι σημαίνει αυτό που λεμέ πραγματικότητα και ποσό πραγματική είναι τελικά . Αυτό δεν είναι θεωρία συνομωσίας , ο άνθρωπος γνωρίζει το ελάχιστο για τον κόσμο γύρω του επόμενος δεν μπορείς να είσαι πεπεισμένος μέσα σε αυτήν την μεγάλη άγνοια ότι όλα είναι όπως έχεις μάθει ότι είναι .Αυτός που αμφιβάλει για τα πάντα είναι πιο κοντά στο να βρει την αλήθεια από αυτόν που πιστεύει τα πάντα χωρίς αμφιβολία

Πριν 23 ημέρες
Basileus Rhomaion
Basileus Rhomaion

Το να αμφιβάλλεις για την αληθοφάνεια των πεπραγμένων της καθημερινότητας δεν σημαίνει ότι έχεις την γνώση (και δη την πνευματική ικανότητα) να εκφέρεις άποψη σε θέματα εντελώς εκτός του τομέα σου. Οι θεωρίες συνομωσίας αυτό είναι, διότι συνομωσιολόγοι δεν είναι ούτε επιστήμονες, όυτε οικονομολόγοι, ούτε γιατροί κτλ. Είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι, συχνά δυστυχώς ημιμαθείς. Και αν έρθει ο ειδικός να προκαλέσει την κοσμοθεωρία του εκάστοτε απλού ανθρώπου εκ των θεμελίων, αυτός μπορεί πάντα να εκφεύγει και να ρίχνει κλασικές ατάκες του τύπου "ε καλά, πληρωμένος/ψεκασμένος/οτιδήποτε άλλο είσαι και συ". Όταν τέτοια βασικά λογικά σφάλματα είναι συνεχώς έκδηλα στον μέσο άνθρωπο, πώς είναι δυνατόν ο οποιοσδήποτε να ισχυρίζεται ότι έχει το δικαίωμα και ιδίως την ικανότητα να αμφισβητήσει τα πάντα; Διότι το να θέτεις ερωτήματα είναι εύκολο, μπορώ και γω να κάνω άσκοπα, ανούσια ερωτήματα για το οτιδήποτε. Το θέμα είναι να είσαι σε θέση να τα απαντάς με τεκμήρια, λογική και επιχειρήματα, πράγματα που ένας συνομωσιολόγος δεν έχει στη διάθεση του. Αν νομίζεις ότι ποτέ βρήκες συνομωσιολόγο με ορθά επιχειρήματα, απλώς δεν έχεις ακόμη ακούσει το ήδη υπάρχον αντεπιχείρημα που το διαψεύδει.

Πριν 11 ημέρες
Γιώργος Δαρμης
Γιώργος Δαρμης

Συγχαρητήρια Γιάννη!! Εξαιρετική και επιστημονικά τεκμηριωμενη!!

Πριν 23 ημέρες
Γιώργος Δαρμης
Γιώργος Δαρμης

Η προσέγγιση σου ήθελα να γράψω αλλά βλέπεις όταν έχεις επιστρέψει μόλις απ την δουλειά (6 το πρωί) ειναι δύσκολα τα πράγματα 😅😅

Πριν 23 ημέρες
Bad.choice
Bad.choice

Καταρχας μπραβο!! Αλλα τι κανεις αν ηδη το γνωριζεις αυτο (5.20) αλλα ακολουθεις την πρωτη σκεψη σου !!! Που συνηθως οταν δεν την ακολουθεις μετα σχεδον παντα ειναι η σωστη εκτος απο εκεινη την ΜΙΑ φορα που δεν το σκεφτηκες ΚΑΙ βγηκε σωστη (ολα αυτα εφοσον εχει γινει η μαλακια που σκεφτηκες το σωστη ) καμενα και χωρις τονους και ισως με μερικα ορθογραφικα(πολλα) , επισεις ειμαι στην μεση του βιντεο αλλα ενιωσα την αναγκη να ρωτησω κατι καμμενο.. ( το 94 γεννηθηκα btw αλλα σε νιωθω πλεον )

Πριν 23 ημέρες
Bad.choice
Bad.choice

@Yannis Sarakatsanis τροφη για σκεψη με καφεδακι χαχα !! Με καλυψες εν μερει Ευχαριστω!!

Πριν 23 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Όντως δεν είναι και πολύ κατανοητό το σχόλιο σου. Αλλά το username σου τα λέει όλα. Δεν θεωρώ ότι μέσα μας έχουμε κάποιο ανώτερο ένστικτο που πάντα ξέρει αλλά εμείς επιλέγουμε να μην ακούμε μερικές φορές. Πιστεύω ότι το μέσα μας διαμορφώνεται διαρκώς από την πορεία των επιλογών μας και εκπαιδεύεται ανάλογα με την επιτυχία ή την αποτυχία τους. Το πρόβλημα ίσως είναι όταν κάνουμε "second guess" που λένε... Όταν παίρνουμε μια απόφαση αλλά την παίρνουμε μισή και έτσι, στην πραγματικότητα δεν την έχουμε πάρει. Με αυτόν τον τρόπο είναι σα να κρατάμε μια πισινή ώστε να μην εκτεθούμε σε περίπτωση που κάναμε λάθος. (Κι αυτό απόδραση είναι). "Πήρα την απόφαση αλλά μέσα μου ήξερα ότι τελικά έπρεπε να κάνω κάτι άλλο". Με αυτόν τον τρόπο αφ΄ενός βλάπτουμε την αυτοπεποίθησή μας και αφ΄ετέρου δεν επιτρέπουμε στο "μέσα μας" να εκπαιδευτεί στην περίπτωση του λάθους. Δεν ξέρω αν σου απάντησα...

Πριν 23 ημέρες
Bad.choice
Bad.choice

με γαμησες με την μαρια

Πριν 23 ημέρες
billias foufoutos
billias foufoutos

Δεν παει ποια ο ανθρωπος στο φεγγαρι γιατι ειχαν πριν 50 χρονια την τεχνολογια ,αλλα κατα λαθος την κατεστρεψαν και ειναι πολυ δυσκολο να την ανακατασκευασουν πια....αυτα...το ειπε η NASA επισημα

Πριν 23 ημέρες
Pavlos Kms
Pavlos Kms

Δεν σε ήξερα είδα κάποια βίντεο αυτό που είπες στο τέλος με τρέλανε φίλε πολύ καλό

Πριν 23 ημέρες
Kw Ma
Kw Ma

Αχ δε μπορω... Σ αγαπω! Μηπως καταλάθως ζεις μεσα στο κεφάλι μου; :p ΥΓ: Και τελικά εάν δυο ανθρωποι είναι σε εξίσου άσχημες καταστάσεις που "απαιτούν" απόδραση, γιατί ο ένας επιλέγει να πιστέψει μια απλοποιημένη πραγματικότητα κα να ξεφύγει, ενώ ο άλλος αντιστέκεται και ζει με τον πόνο της "αλήθειας";

Πριν 23 ημέρες
Kw Ma
Kw Ma

@kmellos Πολύ ενδιαφέρον να μαθαίνω ότι υπάρχουν άνθρωποι που άλλαξαν. Εγώ έχω αρκετούς ανθρώπους στη ζωή μου και δυστυχώς αυτό δεν αλλάζει, όσο πάει μεγαλώνει. Είναι κάτι που θεωρείς βασικό που μπορεί να βοηθήσει κάποιον να αντιληφθεί το " λάθος", τα λογικά άλματα που κάνει το μυαλό του; Κάποιο βιβλίο ίσως...

Πριν 4 ημέρες
Kw Ma
Kw Ma

@kmellos Ευχαριστώ! Πολύ ενδιαφέρον βίντεο!

Πριν 5 ημέρες
kmellos
kmellos

@Kw Ma Πολύ σχετικό και υπέροχο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=Rzxr9FeZf1g στο 2:08 βλέπεις μια λίστα των πιθανών προσωπικών λόγων του καθενος που αναρωτιέσαι παραπάνω :D

Πριν 5 ημέρες
kmellos
kmellos

@Kw Ma Ειναι και λίγο ανθρώπινη βιολογία. Όπως η κακή διάθεση στο αλλο βίντεο. Κατα την εξέλιξή μας επιβιώναν οι πιο καχύποπτοι και συνομοσιολόγοι που βλέπανε παντού κινδύνους και αρα πετυχένανα του πιο πολλους κινδύνους.. Πχ αν κατι κουνάει τα χόρτα, δνε ειναι ο αέρας αλλα κάπιος θηρευτής. Η αλλαγή θέλει χρόνο. Δεν ειμαστε λίγοι όσοι τελικά σταματήσαμε να πιστεύουμε σε θεωρίες συνομωσίας ή οτιδήποτε. Απλα μαθαμε πως λειτουργεί ο εγκέφαλος. Το πόσο χρόνο θα παρει για τον κάθε άνθρωπο ειναι το θεμα..

Πριν 5 ημέρες
Kw Ma
Kw Ma

@Yannis Sarakatsanis Δυστυχώς έτσι είναι. Και έχω πολλούς ανθρώπους στον κύκλο μου που δε πιστεύουν ή πιστεύουν τα μισά, σαν την ξενοδόχο στο βιντεο σου! Και φτάνεις να λες " μα τι στο καλό, αίρεση είναι?!" Το θέμα είναι ότι φέρνουν σε κίνδυνο άλλους από την παρέα που έχουν υποκείμενα και είναι πολύ δυσκολη η κατάσταση. Ωστόσο προσπαθούμε να διατηρήσουμε τις ισορροπίες για να μη χαθούμε, να μη τσακωθούμε. Όσο για τον προσωπικό λόγο του καθενός, πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω. Το μόνο κοινό χαρακτηριστικό που εντοπίζω είναι το συναίσθημα του θυμού!

Πριν 23 ημέρες
Κανένας Κανενός
Κανένας Κανενός

Τρομερό βίντεο. Και τοποθέτηση. Μπράβο

Πριν 24 ημέρες
George Papadopoulos
George Papadopoulos

ΘΕΩΡΩ,οτι η σατιρα σε ενα φαινομενο οπου δεν εχει περασει αρκετος χρονος ωστε η επιστημονικη κοινοτητα να εχει εκφρασει μια σχετικα ομοφωνη αποψη ειναι μεγαλο λαθος απο πλευρας δημιουργου.Οποτε η αποψη που εχει το "Μαρακι" κοντα στο 9:45 δεν μπορει να συσχετισθει σε καμια περιπτωση με θεωριες συνωμοσιας.

Πριν 24 ημέρες
Achi P
Achi P

Εξαιρετικό βίντεο. Μακάρι αυτοί που έπρεπε να το δουν να το έβλεπαν.

Πριν 24 ημέρες
GadgetMania.
GadgetMania.

Ωπα μεγαλε μας τρελανες τωρα..! Δηλαδη εσυ θελεις να πιστεψω οτι η εικονα που εβλεπα "ζωντανα την 11/9/2001 ηταν αληθινη?? δηλαδη ενα αεροσκαφος απο ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΕΡΑΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΥΡΩΜΕΝΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΒΟΥΤΗΡΟ?? ε τοτε καλα εκαναν και σε βαθμολογισαν τοσο χαμηλα στις πανελληνιες εξετασεις! οι θεωρια της προπαγανδας λεει κατι πολυ σοφο. αν παρεις ενα ψεμα και το στολισεις με αληθινα γεγονοτα τοτε ο κοσμος θα πιστεψει οτι θελεις.!! Όσο για τα "θύματα του κορονοϊου" το C.D.C. των ΗΠΑ ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΑ ΕΞΉΣ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ: ΠΟΣΟΣΤΌ ΘΝΗΣΙΜΌΤΗΤΑΣ ΣΕ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥΣ. 0-19 ΕΤΩΝ .00003% 20-49 ΕΤΩΝ .0002% 50-69 ΕΤΩΝ.005% 70+ ΕΤΩΝ 054% ΔΥΣΤΥΧΏΣ φυσικά αυτά δεν τα ανακοίνωσε κανένα ..ΜΗ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ.!! Κάπως έτσι όμως..η Μαρία.. και η κάθε Μαρία..θα χάσει την περιουσία της...(στην καλύτερη περίπτωση) γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που ΑΥΤΟΚΤΌΝΗΣΑΝ όταν καταστράφηκαν οικονομικά!! Πχ. Δεν μας είπαν..πόσοι αυτοκτόνησαν από τα μνημόνια και τα χρήματα που... ΔΉΘΕΝ ΦΆΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΊ.!! Ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια!!!!

Πριν 24 ημέρες
Basileus Rhomaion
Basileus Rhomaion

>δηλαδη ενα αεροσκαφος απο ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΕΡΑΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΥΡΩΜΕΝΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΒΟΥΤΗΡΟ?? Έλα βρε Νεύτωνα, πες μας εσύ πώς θα έμοιαζε αν ένα αεροπλάνο ερχόταν σε σύγκρουση με ένα κτίριο. Και δεν δέχομαι απαντήσεις "α μα εγώ δεν ξέρω" διότι να βγάλεις σκάρτο αυτό που λένε όλοι ήξερες.

Πριν 11 ημέρες
Leon van Was
Leon van Was

To CDC δεν δημοσίευσε ποσοστά (percentage), αλλά λόγους (ratio). Για να βγάλεις τα % ποσοστά πρέπει να πολλαπλασιάσεις επί 100. Απλά μαθηματικά φίλε, σταμάτα να αναμασάς τον σανό του facebook και μπες να διαβάσεις το CDC μόνος σου.

Πριν 21 ημέρα
Apostolis Pouliakis
Apostolis Pouliakis

Το δεν υπάρχει κορονοιός επειδή δεν έχω δεί κανένας να πεθαίνει απο αυτό δεν είναι θεωρεία συνομοσίας είναι απλή ηλιθιότητα, Εγώ για παράδειγμα δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει καρκίνο αυτό σημαίνει οτι ο καρκίνος δεν υπάρχει ?

Πριν 24 ημέρες
Marios L
Marios L

@Lygeri Papastathi Έχεις σκεφτεί ότι αν δεν ειχαν τον ψευτοιο πολυ πιθανό να μην έφευγαν από τα υποκείμενα νοσήματα που τους ταλαιπωρούν τόσα χρόνια;

Πριν ημέρα
Lygeri Papastathi
Lygeri Papastathi

..από καρκίνο και καρδιά έχομε κατά μέσο όρο 242 νεκρούς ημερησίως(80.000 ετησίως με επίσημα στοιχεία)...από ψευδοιό και όχι από υποκείμενα νοσήματα δηλ. καρδιά, καρκίνο,εγκεφαλικά,, διαβήτη, γηρατειά, κλπ... πόσοι φεύγουν ημερησίως ???? κορόιδα....

Πριν 9 ημέρες
Lin Whisper
Lin Whisper

Αμα γινοταν καταχρηση στα likes θα το εκανα γι αυτο το video ! Συγχαρητηρια για το ομορφο περιοχομενο , το δουλευεις πολυ και η βελτιωση ειναι εμφανης.

Πριν 24 ημέρες
Ιουλία Ζ.
Ιουλία Ζ.

Υπέροχος ! Φανταστικός. Τα καλύτερα βίντεο σε όλο το YouTube με διάφορα.

Πριν 25 ημέρες
Νικος K
Νικος K

Πολυ ωραια ολα αυτα αλλα αν είμαστε τοσο αφελείς ωστε να νομίζουμε ότι τίποτα δε γινεται εν κρυπτω και ολα έχουν τη διαφάνεια που δείχνουν και γίνονται προς όφελος μας καλο θα ειναι να βαλουμε να δουμε στρουμφακια γιατί αυτα ειναι τα μονα που καταλαβαίνουμε προφανώς. Υπάρχουν απειρες θεωρίες συνωμοσίας που βγηκαν αληθινές και άπειρες που ηταν μουφες. Αυτο και μονο δείχνει οτι στην κρίση μας απεναντι σε συνωμοσιες (κανουν κατι πισω απο την πλάτη μας δλδ) χρειάζεται μετρο και έρευνα και οχι πολωση και μηδενιστικος δογματισμός ή ειρωνεία. Οπως μπορεί να λέει ή να κανει κατι πισω απ την πλατη σου ενας "φιλος" σου το ίδιο σε μεγαλύτερη έκταση γίνεται και σε μια κοινωνια με μια κυβέρνηση, μια θρησκεία ή μια αδελφότητα. Εν ολίγοις, αν δε μπορεί κάποιος να δει την ομοιοτητα μικρόκοσμου με μακροκοσμο ειναι αξιος μπαμπαστρουμφ... Και αν νομίζει οτι ολοι αυτοι με τα πολλα φταλε και την (ορατη ή αόρατη) εξουσια θέλουν το καλο του καλο θα ειναι να μη φαει γτ εχουμε γλαρο... Έρευνα, γνωση, μέτρο... Αυτα θα πρέπει να πρεσβευεται και οι καλλιτέχνες και οι επιστήμονες ώστε να παει η κοινωνία μας μπροστα και να εξαφανιστουν και οι ακυρες θεωρίες συνωμοσιας αλλα και οι συνωμοτες που αναντιρρητα υπάρχουν και δρουν. Τα υπόλοιπα είναι για τα likes, τα views, τα φταλε και της εγωικης ικανοποίησης της εκαστοτε ταμπέλας που ασπαζεται ο καθενας.

Πριν 25 ημέρες
Basileus Rhomaion
Basileus Rhomaion

Ακόμα και για τις υπαρκτές συνομωσίες υπήρχαν τεκμήρια και αποδείξεις. Το σκάνδαλο Watergate για παράδειγμα ξεμπροστιάστηκε εντός ολίγων χρόνων, όχι δεκαετιών και βάλε. Αν υπάρχει κίνητρο για κάποιους να γίνει μια συνομωσία, υπάρχει και κίνητρο για κάποιους άλλους να την ξεμπροστιάσουν. Εν τη αγνοία μας να θεωρούμε κάθε θεωρία συνομωσίας ίση με την άλλη και να τις παίρνουμε όλες σοβαρά δείχνει έλλειψη κριτικής σκέψης, όχι χρήση της.

Πριν 11 ημέρες
Fanis Attard
Fanis Attard

Πολύ καλό , χιουμοριστικό και χωρίς να προσβάλλεις κανέναν. Δεν το έχω ψάξει αν πράγματι οι θεωρίες αυτές ισοδυναμούν κάθε φορά με απόδραση. Βλέπω όμως το περίφημο έργο του Πικάσο (Γκουέρνικα ή Γκέρνικα) που δείχνεις κάπου στο παρασκήνιο...και παραθέτω ένα τμήμα από σχετικό άρθρο της iefimerida αναφορικά με τον πίνακα αυτό : " Μεταξύ των πρώτων επικριτών του έργου, ήταν ο αμερικανός κριτικός Clement Greenberg, ο οποίος αποκάλεσε τη Γκουέρνικα «απότομη» και «συμπιεσμένη», όπως επίσης και ο κομμουνιστής γάλλος ζωγράφος, Edouard Pignon, ο οποίος επέκρινε το έργο για άστοχο πολιτικό μήνυμα και έλλειψη ενσυναίσθησης για την εργατική τάξη. Με την άποψη αυτή συμφώνησε και ο γάλλος φιλόσοφος Paul Nizan, για να προσθέσει πως η Γκουέρνικα ήταν το προϊόν αστικής νοοτροπίας. Τέλος, ο αμερικανός ζωγράφος Walter Darby Bannard, επέκρινε την αντιφατική κλίμακα του πίνακα. Ο επίσημος γερμανικός οδηγός για τη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού προέτρεπε τους επισκέπτες να μην πάνε να δουν το έργο του Πικάσο, το οποίο αποκαλούσε συνονθύλευμα από μέρη του σώματος που κάθε 4χρονο θα μπορούσε να ζωγραφίσει. " Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/news/377601/gkoyernika-o-pinakas-toy-pikaso-poy-exakoloythei-na-sygklonizei-ton-planiti-eikones Δεν ξέρω αν με κατάλαβες φίλε μου αλλά ... οι άνθρωποι γίνονται συνωμοσιολόγοι και επειδή γνωρίζουν πλέον ότι, δεν ζούμε σε μια ειλικρινή κοινωνία αγγέλων αλλά, σε μια αδίστακτη κοινωνία συμφερόντων !

Πριν 25 ημέρες
Evagoras Polycarpou
Evagoras Polycarpou

Μπράβο σου!

Πριν 25 ημέρες
Tryfon Farmakakis
Tryfon Farmakakis

Σχετικά με τον κορωνονοϊό, αφήνω εδώ αυτό: https://swprs.org/facts-about-covid19-greek/ Σχετικά με την 11η Σεπτεμβρίου, αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=nT4-HZmkCj4 Συμπέρασμα: Συνωμοσίες γίνονται πίσω από την πλάτη μας και εις βάρος μας συνεχώς. Οποιοσδήποτε έχει μελετήσει λίγο στα σοβαρά ιστορία το γνωρίζει αυτό πολύ καλά. Το ερώτημα είναι ποια είναι άξια προσοχής και πιθανόν να περιγράφει την πραγματικότητα και ποια όχι. Το τσουβάλιασμα όλων των θεωριών, ανεξαρτήτως από το πόσο υποστηρίζονται από στοιχεία, ποιοι άνθρωποι τις παραθέτουν κτλ στο ίδιο τσουβάλι απλώς εξυπηρετεί τα συμφέροντα αυτών που τις εξυφαίνουν και προσδίδει αυθεντικότητα μόνον στα επίσημα αφηγήματα. Η απόλυτη συνταγή υποδούλωσης δηλαδή. Δεν προσπαθούν όλοι οι άνθρωποι που ερευνούν αυτά τα θέματα να αποδράσουν από την πραγματικότητα, κάποιοι αφιερώνουν πολύ χρόνο και κόπο για να ξεθάψουν την αλήθεια και να βοηθήσουν όλους τους υπόλοιπους. Οι ιστορικοί παραδείγματος χάριν, ή οι ερευνητές δημοσιογράφοι, μεταξύ άλλων. Ο Τζον Φιτζέραλντ Κέννεντυ είπε κατά γράμμα σε μια του ομιλία: "Γιατί βρισκόμαστε αντιμέτωποι παγκοσμίως με μια μονολιθική και αδυσώπητη συνωμοσία, η οποία βασίζεται κυρίως σε κρυφά μέσα για την επέκταση της σφαίρας επιρροής της..." (Όλη η ομιλία υποτιτλισμένη εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qDslR6PbMw8 ) Με τη λογική του τσουβαλιάσματος και αυτός συνωμοσιολόγος ήταν και καλά του κάνανε που τον φάγανε, σωστά; Άλλωστε ο άνθρωπος ήταν ένας παρανοϊκός σε θέση ισχύος που απλώς προσπαθούσε να ξεφύγει από την πραγματικότητα. Φυσικά αυτά που λες Γιάννη σχετικά με την ισορροπία που πρέπει κανείς να επιτυγχάνει μεταξύ του να είναι πληροφορημένος και να δίνει βάση στην πραγματική του ζωή και ευτυχία έχει μεγάλη σημασία, όπως και οι σχετικοί ψυχολογικοί μηχανισμοί. Οι Κινέζοι (νομίζω) έχουν ένα ρητό που πάει κάπως έτσι: "Σοφία είναι να βρίσκεις τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτών που μπορείς να αλλάξεις και αυτών που δεν μπορείς." Συγχαρητήρια και πάλι για ένα εξαιρετικής ποιότητας βίντεο.

Πριν 25 ημέρες
Leon van Was
Leon van Was

​@Tryfon Farmakakis Προφανώς τόσα ξέρεις, τόσα λες. Το ότι διακινείς ένα λινκ το οποίο είναι γεμάτο παραπληροφόρηση και ψευδο-επιστημονικές μπαρούφες ΕΙΝΑΙ η ταμπακιέρα «φίλε». Η δική σου αντίφαση ΕΙΝΑΙ η ταμπακιέρα «μεγάλε»: από τη μια παπαγαλίζεις επιλεκτικά νούμερα θνητότητας του WHO που βολεύουν το αφήγημά σου, αλλά από την άλλη κλείνεις τα μάτια συνολικά στο debunking επειδή επικαλείται δεδομένα του «καθεστωτικού» WHO. Όσο για τους χρηματοδότες του science feedback, τουλάχιστον αυτοί είναι ορατοί σε όλους, δεν κρύβονται σαν τους «μάγκες» του swprs. Αλλά ας μιλήσουμε και για την ταμπακιέρα στο τελευταίο σου λινκ: - Για την θνητότητα και την ανοσία στον ιό μέτρησα παραπομπές σε 6 peer-reviewed δημοσιεύσεις, 21 pre-prints χωρίς peer review και 8 δελτία τύπου. Επιμένεις ακόμα για την πρακτική τους; Ακόμα και στη δική του μετα-αναλυση (WHO BLT.20.265892) ο «αντι-καθεστωτικός» Ιωαννίδης (πρώτος πρώτος στον πίνακα Α) αναγνωρίζει ως βασικό limitation των υπολογισμών θνητότητας το ότι πολλά δεδομένα προέρχονται από μελέτες που δεν έχουν περάσει peer review ή δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Σημειωτέον, η μετα-ανάλυση του Ιωαννίδη υπολογίζει παρ’όλα αυτά ένα IFR για τον κορωνοϊό 6 ως 7 φορές υψηλότερο από την εποχική γρίπη. Το αντέχει αυτό η κοινή λογική σου; - Aπορρίπτουν καθολικά και με συνοπτικές διαδικασίες την πρώτη επίσημη μετα-ανάλυση θνητότητας (https://doi.org/10.1016/j.ijid.2020.09.1464 ). Ο λόγος βέβαια προφανής: Η μετα-αναλυση εκτιμά ολικό IFR για τον κορωνοϊό 17 φορές υψηλότερο της εποχικής γρίπης. Το χειρότερο μάλιστα: δεν δίνεται καμία παραπομπή από τους «μάγκες» που να στηρίζει την απόρριψη εκ μέρους τους, απλώς αραδιάζουν 2-3 επιστημονικοφανή επιχειρήματα τα οποία φυσικά δεν μπορεί να επαληθεύσει ο μη ειδικός αναγνώστης (Αλλά βέβαια, πάνω απ'όλα εμπιστευόμαστε την δημοσιογραφική πηγή, αρκεί αυτή να χαϊδεύει αυτό που θέλουμε να πιστέψουμε. Άσε που τα περισσότερα peer reviews είναι μούφα, τι να λέμε τώρα... ) - Υπάρχουν βέβαια και κάποιες ανεπαίσθητες διορθώσεις προς τη σωστή κατεύθυνση σε σχέση με το τι έγραφαν δύο μήνες πριν (ίσως πήραν περισσότερο σοβαρά το debunking απ’ό,τι εσύ). Για παράδειγμα: Το εύρος που έδιναν για το IFR του κορωνοϊού τέλη Αυγούστου ήταν «0.1% εως 0.3%», τώρα το εύρος έγινε «0.1% εως 0.5%». Οι συγκρίσεις με την εποχική γρίπη τώρα αναφέρονται και σε πανδημίες γρίπης. Επίσης, η παραπλανητική αναφορά σε «προϋπάρχουσα» κυτταρική ανοσία δεν υπάρχει πια, ενώ η ανοσία αυτή χαρακτηρίζεται πλέον ως «μερική» (partial). Ίσως θα έπρεπε να ακολουθήσεις το παράδειγμά τους και να κάνεις κι εσύ μερικές ανεπαίσθητες αναθεωρήσεις, τους εμπιστεύεσαι εξάλλου. Πού ξέρεις, ίσως ανακαλύψεις κι εσύ μια νέα πραγματικότητα...

Πριν ημέρα
Tryfon Farmakakis
Tryfon Farmakakis

@Leon van Was Βεβαίως φίλε μου, είναι μπαρούφες εφόσον δεν σου αρέσουν. Μπορείς να πιστεύεις ό,τι θες από τις δικές σου "αξιόπιστες" πηγές. Φυσικά για την ταμπακιέρα κουβέντα... Εντωμεταξύ σου χω άλλο ένα: https://swprs.org/studies-on-covid-19-lethality/

Πριν 3 ημέρες
Leon van Was
Leon van Was

@Tryfon Farmakakis Επειδή το υφάκι "'ελα να σου δείξω εγώ μικρέ αυτά που εσύ δεν ξέρεις" δεν είναι του γούστου μου (είπαμε, αυτά περνάνε μόνο μεταξύ φίλων και στο facebook), θα θίξω μόνο ένα-δυο σημεία χειραγώγησης δεδομένων εκ μέρους σου. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλες εκλάμψεις "κοινής λογικής" στα όσα γράφεις, αλλά θα προτιμήσω να αφιερώσω τις εργατοώρες μου σε κάτι πιο παραγωγικό. Ας ξεκινήσουμε με τους 650.000 νεκρούς από εποχική γρίπη: πρώτον, με άνεση αποσιωπάς ότι αυτό το νούμερο είναι το μάξιμουμ της ετήσιας εκτίμησης (με μίνιμουμ τις 290.000, σωστά; Σωστά.). Δεύτερον, με άνεση επίσης επικαλείσαι εδώ δεδομένα που προέρχονται από τον WHO, σωστά; Σωστά. Δηλαδή δεν κατάλαβα, για την γρίπη είναι αξιόπιστος ο WHO, αλλά για τον κορωνοϊό δεν είναι; Μόνο εσύ ξέρεις... Τρίτον, οι 290-ΕΩΣ-650 χιλιάδες νεκροί από γρίπη είναι νούμερα που προέρχονται από μαθηματικές εκτιμήσεις, σωστά; Σωστά. Με άλλα λόγια, δεν βασίζεται η συνολική αυτή εκτίμηση στον καταγεγραμμένο παγκοσμίως αριθμό νεκρών με εργαστηριακά τεκμηριωμένη ανίχνευση του ιού της γρίπης. Το ξέρω ότι είναι ένα πλήγμα για εσάς τους όψιμους υπέρμαχους της γρίπης, αλλά σου έχω άβολα νέα: στους νεκρούς της συνεκτιμούνται εδώ και ΠΟΛΛΑ χρόνια και νεκροί από επιπλοκές και άλλων αναπνευστικών ιών (υπό τον γενικό όρο συνήθως "γριπώδης συνδρομή"). Εν ολίγοις, οι πραγματικοί νεκροί από γρίπη είναι σαφώς λιγότεροι από τα στοιχεία που επικαλείσαι. Αντιθέτως, στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι νεκροί από επιπλοκές του SARS-CoV-2, είτε καταλαβαίνεις πώς λειτουργεί η PCR είτε δεν καταλαβαίνεις, έχουν θετική μοριακή ανίχνευση. Σε αντίθεση μάλιστα με την στυγνή παραπληροφόρηση που προσπαθεί να περάσει στον απλό αναγνώστη το τελευταίο σου λινκ, κανένα ΣΟΒΑΡΟ εργαστήριο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (με έμφαση στο σοβαρό) δεν δίνει θετική PCR μετά τους 35 κύκλους, τελεία και παύλα. Το παραμύθι με τους 46 και ανω κύκλους της PCR πρέπει κάποτε να τελειώσει. Αυτά που γράφει το λινκ είτε αφορούν εργαστήριο χωρίς διαπίστευση είτε απλά είναι μπαρούφες με περικεφαλαία. Σωστά; Σωστά να λες. Και καλή συνέχεια στην σταυροφορία σου.

Πριν 8 ημέρες
Tryfon Farmakakis
Tryfon Farmakakis

​ @Leon van Was Κι όμως, από μια απλή ματιά στις πηγές τους καταλαβαίνει κανείς το αντίθετο από αυτό που λες. Στο δικό σου λινκ τώρα στο πρώτο debunking που κάνει αναφέρει έναν νέο οργανισμό τον EuroMOMO του οποίου οι βασικοί συντελεστές είναι European Centre for Disease Prevention and Control, the World Health Organization, and the Statens Serum Institute in Denmark οι οποίοι είναι και οι βασικοί κατηγορούμενοι ως συντονιστές της τρομοεκστρατίας. Έχεις ψάξει να καταλάβεις λίγο τι σημαίνει WHO και πώς λειτουργεί; Έλα, σου χω ένα που θα σου αρέσει: https://www.corbettreport.com/gateshealth/ Το λινκ σου επίσης είναι από το Science Feedback, μια μη κερδοσκοπική ΜΚΟ βαθιά καθεστωτική απ' ό,τι διαβάζω στο About καθώς τον χρησιμοποιεί ο ίδιος ο WHO για τεκμηρίωση. Επίσης οι χρηματοδότες τους όπως βλέπω εδώ https://sciencefeedback.co/partners-funders-donors/ είναι (μεταξύ άλλων βαθιά καθεστωτικών εταιριών και οργανισμών) πρώτος πρώτος η Facebook. Η Facebook;;;; Πραγματικά μας περνάς για εντελώς χόρτα; Γιατί δεν πας, έτσι για αλλαγή, να δες τι λένε για την ιστορία του κορωνοϊού στο Centre for Evidence-Based Medicine του πανεπιστημίου της Οξφόρδης; ( https://www.cebm.net/ ) Μάντεψε, λένε τα ίδια που λένε και οι μάγκες στο Swiss Policy Research. Λες "τρέχα γύρευε δηλαδή για τον απλό αναγνώστη" Και πώς αλλιώς θα καταλάβει ο απλός αναγνώστης; Μπορεί αν θέλει να πάει να σπουδάσει ιατρική και να αρχίσει να αναλύει μόνος του τις δημοσιεύσεις. Υποτίθεται ότι μια δημοσιογραφική πηγή που εμπιστεύεσαι το κάνει σε έναν βαθμό αυτό για εσένα. Εκτός βέβαια αν εσύ πιστεύεις ότι η πλειοψηφία των δημοσιεύσεων σε peer reviewed επιστημονικά περιοδικά είναι ορθότατη και σωστή επιστήμη και δεν παίζει και βαλτή και μη σαβούρα. Αν το πιστεύεις αυτό δεν έχεις και πολύ επαφή με το πώς λειτουργεί η σύγχρονη επιστημονική παραγωγή, ούτε πώς λειτουργεί η σύγχρονη μηχανή προπαγάνδας των ΜΜΕ. Βέβαια αν θες μπορείς να εμπιστεύεσαι τυφλά τον Guardian, την Καθημερινή και τον Lancet ας πούμε ( https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)31324-6/fulltext Προσπάθησε να φανταστείς λίγο τι σχέση έχει η προσπάθεια εξαφάνισης από παντού οποιασδήποτε εναλλακτικής και φθηνής θεραπείας για τον κορωνοϊό. Θα σε βοηθήσω, έχει σχέση με το εμβόλιο. Γιατί έχουν περάσει νόμους, στις ΗΠΑ και αλλού, που δίνουν την δυνατότητα στην κυβέρνηση να επιβάλει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ΑΝ δεν υπάρχει εναλλακτική θεραπεία ). Όσο για την κοινή λογική, σου χω ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ. Ο ιός αυτός λίγο πολύ έχει παρουσιαστεί σαν την νέα μαύρη πανώλη, σωστά; Σωστά. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με γηρασμένο πληθυσμό, σωστά; Σωστά. Επίσης είναι πρωταθλήτρια στην Ευρώπη σε ένα σωρό παθήσεις που σχετίζονται με ανθυγιεινό τρόπο ζωής, διατροφή, κάπνισμα, μη άσκηση κτλ, σωστά; Σωστά. Επίσης είναι τουριστική χώρα και σκάσανε ένα σωρό τουρίστες αυτό το καλοκαίρι, σωστά; Σωστά. Μέτρα πρακτικά δεν τηρήθηκαν πουθενά (ζω στο Ηράκλειο της Κρήτης και τα έβλεπα από πρώτο χέρι. Επίσης ταξίδεψα αρκετά αυτήν την περίοδο, και άλλοι γνωστοί μου, στας Ευρώπας και δεν τους κάνανε πουθενά κανενός είδους έλεγχο), σωστά; Σωστά. Ε, λοιπόν η κοινή λογική λέει ότι αν ισχύουν όλα αυτά τότε θα έπρεπε να παίρνουν τους νεκρούς με τα φορτηγά και τα νοσοκομεία να ξεχειλίζουν, σωστά; Σωστά. Έλα όμως που η πραγματικότητα δεν λέει αυτό. Αυτό που λέει είναι ότι τα νοσοκομεία παραμένουν άδεια εδώ και πολύ καιρό. Επίσης ότι η θνητότητα του ιού είναι σε επίπεδα μέτριας επιδημίας γρίπης το πολύ. Επίσης αυτό που λέει ότι ο μέσος όρος ηλικίας θανάτου από τον ιό σε όλες τις χώρες (και την δική μας μέσα) είναι πρακτικά ίδιος με τη γενική μέση ηλικία θανάτου της χώρας (στην Ιταλία πχ μεγαλύτερος από 80 έτη https://www.statista.com/statistics/1105061/coronavirus-deaths-by-region-in-italy/ ) . Δηλαδή θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι άνθρωποι πεθαίνουν από φυσικά αίτια. Ή για να δούμε πόσοι είναι οι θάνατοι από κορωνοϊό παγκοσμίως έως τώρα. Βάσει των επίσημων στοιχείων είναι κάπου 1 εκατομμύριο. Πόσοι πεθαίνουν κάθε χρόνο παγκοσμίως από κοινή εποχική γρίπη; Κάπου 650.000. Κατάλαβες τι εννοούμε λοιπόν όταν λέμε ότι ο ιός αυτός είναι συγκρίσιμος με μια μέτρια επιδημία γρίπης; Αυτό λοιπόν πάει να πει κοινή λογική και ευτυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι την διαθέτουν ακόμα και έχουν καταλάβει απ' ό,τι φαίνεται κοιτώντας γύρω μας στον δρόμο ότι όλη η ιστορία είναι μεγαλειώδης πολιτική εξαπάτηση με ξεκάθαρα πολιτικούς σκοπούς και ατζέντα. Επειδή σε βλέπω και διαβαστερό σου χω μια πηγή, έτσι με αρκετά επιστημονικό λόγο και τεκμηρίωση που βλέπω ότι είναι του γούστου σου. Ξεκίνα με αυτό: https://www.sarajevomag.net/wp/2020/10/systim-at-ikes-apates-1/ Πού ξέρεις, μπορεί να ανακαλύψεις μια νέα πραγματικότητα...

Πριν 11 ημέρες
Leon van Was
Leon van Was

@Tryfon Farmakakis Κι όμως, από μια απλή ματιά στις πηγές τους καταλαβαίνει κανείς το ακριβώς αντίθετο, ότι η πλειοψηφία των συμπερασμάτων τους διαμορφώνεται βάσει drafts που βρίσκονται σε preprint πλατφόρμες ή απόψεων δημοσιευμένων στον μη επιστημονικό Τύπο. Επίσης, για όποιον παρακολουθεί λίγο πιο προσεκτικά τη βιβλιογραφία, βγάζει μάτι πως είτε αποσιωπούν μελέτες που δεν εξυπηρετούν το αφήγημά τους είτε τις "ξεπετάνε" με ένα ιδιότυπο και αρκούντως επιφανειακό peer review του στυλ "έχουν μεθοδολογικά σφάλματα" κλπ (τρέχα γύρευε δηλαδή για τον απλό αναγνώστη). Το γεγονός ότι επιφανείς "ειδικοί" μιλάνε δημοσίως αναμασώντας τα ίδια εν πολλοίς αυθαίρετα και παραπλανητικά συμπεράσματα μάς λέει πολλά για το ποιοι είναι πραγματικά ειδικοί και ποιοι απλά το παίζουν ειδικοί. Όσο για την καταφυγή στην "κοινή λογική" για θέματα όπως η εκτίμηση της θνητότητας και η διερεύνηση της ανοσίας απέναντι σε έναν νέο ιό, ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορεί να σταθεί σοβαρά ως επιχείρημα επιστημονικής τεκμηρίωσης (μπορεί όμως άνετα να "πιάσει" σε μια κουβέντα μεταξύ φίλων ή στο facebook). Η διαδικασία της επιστημονικής έρευνας, εν μέσω μάλιστα αφόρητων πιέσεων για γρήγορες λύσεις, περιέχει εγγενώς άγνωστες παραμέτρους και σφάλματα. Το μόνο που κάνει το επιχείρημα της "κοινής λογικής" είναι να προσπαθεί εκ του πονηρού να καλύψει αυτό το κενό που δεν μπορεί (ακόμα) να καλύψει η επιστήμη. Το λινκ το έσπασα γιατί συχνά το youtube δεν δέχεται ολόκληρα λινκ, το ξαναπροσπαθώ εδώ: https://sciencefeedback.co/de/claimreview/listicle-of-facts-about-covid-19-contains-numerous-inaccurate-and-misleading-claims/

Πριν 20 ημέρες
George Pappas
George Pappas

Ποσα σου δωσανε ρε ρεταλι για λες αυτες τις μπουρδες? Για πες μας μερικα επειχηρηματα για τις μασκες εκτος την ηλιθια δικαιολογια οτι φορανε οι χειρουργοι? Για δειξε μας μια επιστημονικη λεξη ρε ρεταλι. Ρεταλια της νεας ταξης εχετε γινει ρομπα ξεκουμπωτη.

Πριν 25 ημέρες
George Pappas
George Pappas

Oumuamua πηρε ανασα?χα χα χα χα χα...τον ειδες τον αερα εσυ...πω πω ματι φιλε μουυυυ. Ασε φιλε φορα την μασκουλα σου να εισαι ασφαλης και μεινε σπιτι μεινε ευρωπαικη ενωση μεινε ασφαλης μεινε ενημερωμενος μεινε προβατο. Εγω δεν φοβαμαι κανενα κοροιδοι κανενα απατεωνα κανενα βλακα για να φορεσω φιμωτρο. Ειμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. Υ.Γ. Ξυπνα οσο ειναι νωρις γιατι συντομα θα πρεπει να επιλεξεις ζωη η θανατο οχι απο τον κοροιδοι αλλα απο πολεμο κοροιδο. Το συστημα εχει τερματισει και πρεπει να κανουν παγκοσμιο rest ωστε να συνεχισουν να σε εχουν δουλο. Αυτα που βλεπεις ειναι τα προεορτια και οχι πανδημιες κληματικες μακακιες και αλλα τετοια ψεματα που κατασκευασαν για να σου ρουφανε το αιμα με το μπουρι της σομπας. Δεν εχουν αλλο αιμα να ρουφηξουν και πρεπει να δημιουργησουν νεο. Θυμησου αυτο που θα σου πω οσο και αν σου φαινωντε αστεια . Η ΕΕ ηταν η αρχη του εργου που μετα απο 2 παγκοσμιους πολεμους καταφεραν να το τελειωσουν. Τωρα αρχιζει η πλοκη του εργου μεχρι το φιναλε που λεγεται νεος μεσαιωνας η με μια λεξη παγκοσμιοποιηση. Καλη τυχη και ελπιζω να βρεθς την δυναμη να μεινεις ανθρωπος και να πολεμησεις για την ανθρωπινη φυση σου οταν ερθει η στιγμη.

Πριν 24 ημέρες
Oumuamua
Oumuamua

@George Pappas ​Ρε με δουλεύεις άνθρωπέ?Μου ο τυπάς στο βίντεο έκλεισε την μύτη και άρχισε να πέφτει και παίρνει ανάσα στο 1:04 και ανεβαίνει. Πάρε ένα ταλαίπωρο οξύμετρο, το οξυγόνο μεταφέρεται με το αίμα, οπότε όσο οξυγόνο έχει το αίμα τόσο έχει το σώμα σου και τόσο παίρνεις. Δοκίμασε το εξής κάνε μέτρηση χωρίς μάσκα, μετά φόρα την μάσκα για μισή ώρα ή και παραπάνω αν θες και μέτρα πάλι. Σου βάζω πολύ ώρα για να πιστείς ότι θα υπάρχει μια μεταβολή στο σώμα σου αν δεν μπαίνει οξυγόνο. Εγώ είμαι της άποψης αν έχω αμφιβολία και μου είναι εύκολο όπως αυτό κάνω δικές μου μετρήσεις, τώρα αν δεν πιστεύεις ότι το οξύμετρο μετράει το οξυγόνο στο σώμα σου, μην το κάνεις, αλλά και οι γιατροί τέτοιο σου βάζουν. https://www.youtube.com/watch?v=7t2k2-xH5AU Αυτή εδώ πήγε και για τρέξιμο, αλλά ούτε αυτήν σου λέω να εμπιστευτείς, πας και το κάνεις μόνος είναι εύκολο. Όσο για το 2ο ναι τα κανάλια μεσα στην μπούρδα είναι δεν αντιλέγω σε αυτό.

Πριν 24 ημέρες
George Pappas
George Pappas

Oumuamua https://katohika.gr/diethni/pou-einai-to-psema-pou-einai-i-alitheia-giati-tosos-kopos-gia-to-ti-tha-pistepseis/ Ενα μικρο παραδειγμα μεσα στις αμετρητες μπουρδες που λενε για να μας πεισουν στον παραλογισμο. Η καταντια δεν εχει τελος πραγματικα και το θλιβερο ειναι οτι ακομα καποια ζωα ζωα πιστευουν σε αυτην την απατη.

Πριν 24 ημέρες
George Pappas
George Pappas

Oumuamua https://youtu.be/ru3mAwpiVFw Δεν εχει νοημα να παρω κανενα οξυμετρο. Το εχουν κανει αμετρητοι.βαρεθηκα να βλεπω ξεφτιλισμενους πληρωμενους γιατρους να βγαζουν ακτινογραφιες απο το 2015 με κοροιδοιο αλλους με μετρησεις του κωλου αλλους με επειχηρηματα για γελια. Εγω ξερω ως φυσιολογικος ανθρωπος οτι ουτε πανδημια υπαρχει ουτε ειναι δυνατον να φοραω φιμωτρο επειδη καπιοι γνωστοι θελουν να εκπαιδευσουν σε υπουδουλωση την ανθρωποτητα. Η φυση δεν μας εφτιαξε να φοραμε μασκα. Εμεις βαζουμε στα ζωα.οποιος λοιπον νιωθει ζωο ας βαλει επειδη το θελουν μια χουφτα δισεκατομυριουχοι τα αφεντικα του.

Πριν 24 ημέρες
Oumuamua
Oumuamua

@George Pappas ΟΚ κατάλαβα δεν θες να κάνεις μέτρηση με οξύμετρο για να μετρήσεις το οξυγόνο στο σώμα σου. Αλλά με μπέρδεψες δηλαδή ένα μόριο οξυγόνου δεν περνάει από την μάσκα αλλά ένας ιός περνάει? Δεν είναι πιο μεγάλος ο ιός από το μόριο οξυγόνου? Τέλος πάντων για να το λες κάτι θα ξέρεις.

Πριν 24 ημέρες
Queen of throwbacks
Queen of throwbacks

Συνεχισε να κανεις αυτο που τοσο καλά κάνεις! Φαίνεται οτι σ'αρεσει πάρα πολύ κι εσενα και αφιερώνεις χρόνο γιατί βγαίνει με μεράκι. Εχεις πολλές γνώσεις κι εισαι μεγάλο μυαλό με πολυ χιούμορ χωρις να'ναι προσβλητικό και χυδαίο. Και σε εμάς αρέσει πολύ γι'αυτο μη το αφησεις!

Πριν 25 ημέρες
kt m
kt m

Συγχαρητήρια! Υπέροχο βιντεάκι! Να ανεβάζεις συχνότερα( καταλαβαίνω οτι ειναι δουλειά το καθε βιντεάκι αλλά δεν χρειαζεται να ειναι τελειο ουτε με υπερβολικό εντιτινγνκ, εμεις θέλουμε απλα να σε ακουμε να απολαμβάνουμε)

Πριν 25 ημέρες
stop stop
stop stop

Αρε κακόμοιρο

Πριν 25 ημέρες
Νασια Γεωργιου
Νασια Γεωργιου

Και ποιος σου είπε εσένα που τα ξέρεις όλα...οτι το ότι η γη είναι επίπεδη είναι συνωμοσιολογια και όχι απλά μια λανθασμένη εντύπωση των παλιών;

Πριν 26 ημέρες
Basileus Rhomaion
Basileus Rhomaion

Επειδή ακόμα και οι αρχαίοι ήξεραν ότι η γη δεν είναι επίπεδη. Ο Ερατοσθένης είχε υπολογίσει προσεγγιστικά την διάμετρο της γης, για να καταλάβεις. Και όχι, δεν τα ξέρω εγώ ή ο Σαρακατσάνης όλα, απλά εσύ δεν ξέρεις τίποτα.

Πριν 11 ημέρες
aggelosg23
aggelosg23

12:05 -είσαι καλό παιδί; -είμαι -ορίστε, το λες και εσυ!! Κλαίω!!

Πριν 26 ημέρες
Thanos Arampatzis
Thanos Arampatzis

Τεράστιος μπουρδολογος. Τι έχεις να πεις για τις θεωρίες οι οποίες έχουν τεκμηριωθεί τα τελευταία χρόνια;

Πριν 26 ημέρες
OVERFLOW
OVERFLOW

Κάποιου είδους απόδραση... Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! Ρε μαλακες να ρωτήσω κάτι; Έχετε συνειδητοποιήσει τι ζούμε από την μεταπολίτευση και ύστερα; Δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι έχουμε μισό αιώνα τώρα που με την ευλογία των μητσοτακιδων, των Καραμανλιδων, των Παπανδρέου και όλου του συναφιού των ελευθεραγορητων έχει φτάσει η χώρα μας να ξεπουλαει τα πάντα αφού πρώτα έχει φτάσει στην εξαθλίωση και την πείνα! Την ίδια πρόπαγανδα που τρώτε από τότε την ίδια τρώτε και τώρα! Εσυ τώρα τι το παιζεις έξυπνος!

Πριν 26 ημέρες
Theodore Gkotsis
Theodore Gkotsis

Οι τρεις δημοφιλέστερες και χονδροειδεστερες "θεωρίες συνωμοσίας" ( βλακωδεις πεποιθήσεις) στην Ελλάδα: 1. Η πεποίθηση ότι ο κορωνοιος δεν μεταδίδεται με την θεία κοινωνία. 2. Η πεποίθηση ότι υπάρχουν πολλοί Έλληνες που πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη. 3. Η πεποίθηση ότι το κόμμα που ψηφίζουν εργάζεται για το καλό του τόπου και παράγει αποτέλεσμα

Πριν 26 ημέρες
Αριστείδης Ιωαννίδης
Αριστείδης Ιωαννίδης

Α γειά σου!

Πριν 26 ημέρες
λουνα παρκ
λουνα παρκ

τρελο μονταζ!!!

Πριν 26 ημέρες
Χρηστος Σουβ
Χρηστος Σουβ

αντε και στο σκαι καφετζης

Πριν 26 ημέρες
TeleVeze
TeleVeze

Εξαιρετικό βίντεο και υπέροχο κανάλι, έκανα αμέσως εγγραφή! Πριν λίγους μήνες, Γιάννη, λίγο μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, έκανα ένα βίντεο στο κανάλι μου, στο οποίο μιλούσα για την λογική εξήγηση, που κάποιος πιστεύει στις θεωρίες συνωμοσίας και κυρίως για όλα αυτά που λέγονταν για τον Bill Gates, τον οποίο θαυμάζω πολύ σαν άνθρωπο. Αυτό σου το βίντεο είναι έμπνευση στο πως πρέπει κάποιος να παρουσιάζει θέματα σαν κι αυτά! Σε ευχαριστώ πολύ, συνέχισε την εκπληλτική δουλειά!

Πριν 26 ημέρες
Keylanos Lokj
Keylanos Lokj

καθαρή επίκληση στο συναίσθημα τα επιχειρήματα σου και όχι επιστήμη. είσαι επιδημιολόγος? στατιστικός? γνώστης ψυχολογικών επιχειρήσεων και διαχείρισης μάζας? ξέρεις πως διαχειρίστηκαν τα big data από τα νοσοκομία για να τα παρουσιάσουν φουσκωμένα? ξέρεις με ποια "επιστημονικά κριτήρια" βαφτίζαν κάθε θάνατο κορωνοιό? ξέρεις ότι ο τρόμος των αδρά πληρωμένων σόσιαλ μήντια σκότωσε ποιο πολλούς ευπαθείς ασθενείς λόγω νοσοκομειακών λοιμώξεων με τις παραφύση εισαγωγές, παρά κορωνοιού? η πανδημία είναι καθαρά άσκηση της παγκοσμίου κυβερνήσεως των σιωνιστών. οι ίδιοι το παραδέχτηκαν μέσα από τα τσιράκια τους επανειλημένως. οι χώρες είναι εχθρικές μεταξύ τους εκ φύσεως, τόσο σύντομη και συντονισμένη παγκόσμια σύμπνοια μέτρων δεν δικαιολογείται. σιγά τα θύματα που είχε ο ιός. πολύ χειρότεροι ιοί πέρασαν και δεν κλείσαν μέσα τον πλανήτη. ούτε οι δείκτες μεταδοτικότητας του δεν είναι υψηλοί. η ιλαρά είναι 16 φορές μεταδοτικότερη. ούτε οι δείκτες θνησιμότητας. δεν είναι ούτε καν airborne ιός. κάθε φορά που συμβαίνει παγκόσμια κρίση, δες ποιος οφελείται από κάτω. οι δισεκατομμυριούχοι γίναν τρισεκατομυριούχοι. οι φτωχοί φτωχότεροι. οι μεγάλες εταιρείες εξαφάνισαν τις μικρές και οι ίδιες μείνανε αλώβητες. περάσαν την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το ηλεκτρονικό χρήμα σε χρόνο dt. πράγμα που υπό νορμάλ συνθήκες δεν θα καταφέρναν με τίποτα. άσε μας ρε φίλε προσκυνημένε και συ.

Πριν 26 ημέρες
Maria S.
Maria S.

Όταν αρκεί ένα βίντεο για να καταλάβεις ότι κάποιες φορές είσαι το Μαράκι. Ευχαριστούμε Γιάννη!

Πριν 26 ημέρες
Ophelia.D.
Ophelia.D.

Μπράβο σου για άλλη μία φορά! Είμαι fan! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😊😊 (επική ατάκα "Στη χημεία είχες κάνει εσύ μαλακία...." 😆😆)

Πριν 26 ημέρες
idothewiggle
idothewiggle

Είσαι... Καταπληκτικός!

Πριν 27 ημέρες
Giannis Tsimanis
Giannis Tsimanis

exo katalavi ti les oms sigoura iparxoun sinomosies edo kanoume emis otn pame na kanoume kati pou 9a mas feri lefta dn 9a kanoun afti pou kivernane min ta isopedonoume ola \

Πριν 27 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Έχω καεί με το σχόλιό σου... Δε μπορώ να καταλήξω αν συμφωνώ ή όχι. Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο;

Πριν 25 ημέρες
Dimos Stathoulis
Dimos Stathoulis

Πρωτη διαφημιση στα 2:50? Youtubers εχετε γινει χειροτεροι απο τηλεοραση το ξερετε;

Πριν 27 ημέρες
Dimos Stathoulis
Dimos Stathoulis

@Yannis Sarakatsanisπολυ ωραιο το βιντεο σου κατα τ αλλα 👌

Πριν 25 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Ζητώ συγγνώμη. Δεν είχα καταλάβει ότι είχαν μπει 5 break! Άφησα μόνο ένα πλέον

Πριν 26 ημέρες
Ria Tsapa
Ria Tsapa

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Πριν 27 ημέρες
Philip Soundias
Philip Soundias

Τι πουκαμισια έξαλλη είναι αυτή;; 😂

Πριν 27 ημέρες
TheBenediktos
TheBenediktos

Τελικά πόσο έγραφες χημεία ;

Πριν 27 ημέρες
Yannis Sarakatsanis
Yannis Sarakatsanis

Περίπου 14 αν θυμάμαι καλά

Πριν 26 ημέρες

Επόμενο

Οι Αξίες (της  Κοινωνίας) και τα Μπισκότα

10:04

Raya and the Last Dragon | Official Teaser Trailer

2:03

Raya and the Last Dragon | Official Teaser Trailer

Walt Disney Animation Studios

προβολές 5 874 300

Training Under COVID | How To Be Behzinga

22:51

Training Under COVID | How To Be Behzinga

Behzinga

προβολές 2 117 096

Θεωριες Συνωμοσιας 24-07-20

1:16:23

Θεωριες Συνωμοσιας 24-07-20

Egnatia Tileorasi

προβολές 15 000

ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ - MATRIX

1:14:04

ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ - MATRIX

EOE Channel

προβολές 28 000

MasterChef & Ανθρώπινος Χαρακτήρας

12:47

MasterChef & Ανθρώπινος Χαρακτήρας

Yannis Sarakatsanis

προβολές 96 000

Θεωριες Συνωμοσιας 17-07-20

50:15

Θεωριες Συνωμοσιας 17-07-20

Egnatia Tileorasi

προβολές 10 000

Sen Çal Kapımı 16. Bölüm Fragmanı

0:55

Sen Çal Kapımı 16. Bölüm Fragmanı

Sen Çal Kapımı

προβολές 2 105 036

Zümrüdüanka 15. Bölüm

2:19:37

Zümrüdüanka 15. Bölüm

Zümrüdüanka

προβολές 793 575

5 ways to REPLACE Van Dijk at Liverpool! ► OneFootball x 442oons

3:36

GIANT Pumpkin Carving Contest

25:49

GIANT Pumpkin Carving Contest

Dude Perfect

προβολές 11 853 657

SURPRISING MY FRIENDS WITH KYLIE JENNER!!

8:37

SURPRISING MY FRIENDS WITH KYLIE JENNER!!

Brent Rivera

προβολές 3 357 260