Καθηγητής Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Στάνφορντ στο Δελτίο Ειδήσεων του Alpha

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν 2 μήνες

    AlphaNews LiveAlphaNews Live

    διάρκεια: 04:40

    Subscribe: goo.gl/zXmyZd

    Συνδέσου στο AlphaNews Live:
    Subscribe: goo.gl/zXmyZd
    Website: alphanews.live/
    Facebook: facebook.com/alphanews.live/
    Twitter: twitter.com/AlphaNewsLive

Παναγιωτης Σαριδακης
Παναγιωτης Σαριδακης

2Ο ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΜΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ

Πριν 9 ημέρες
alex edmas
alex edmas

ΑΛΛΕΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΠΡΙΝ...ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΑΣΣΑΕΙ...

Πριν 13 ημέρες
Σκέφτομαι Μαθαίνω Πράττω
Σκέφτομαι Μαθαίνω Πράττω

Ρε εσείς εκεί στο TV για σκουπίδια πληροφόρηση έχετε χρόνο αλλά χρόνο για τόσο σημαντικά θέματα από έναν επιστήμονα δεν έχετε, η δημοσιογράφος άθλια προσπαθεί να διακόψει τον επιστήμονα για να κλείσει την γραμμή ΕΛΕΟΣ !

Πριν μήνα
Andreas Andreou
Andreas Andreou

ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΊ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΙΛΆΝΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΣΤΟ ΆΛΦΑ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΣΤΟ ΠΟΙΟ ΚΆΤΩ ΒΊΝΤΕΟ ΜΙΛΆΕΙ Ο ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΟΣ ΕΛΠΙΔΟΦΌΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΤΗΝ ΟΠΟΊΑ ΑΠΈΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ https://www.youtube.com/watch?v=38LoqLSPHqA

Πριν μήνα
Alex M
Alex M

Άθλια δημοσιογράφος και ακόμη χειρότερος αυτος που την καθοδήγη στο ακουστικό τροπή σας αλλα θα έρθει το τέλος σας σύντομα

Πριν μήνα
ChrisVayos
ChrisVayos

Δύο εβδομάδες μετά ο συμπαθής καθηγητής αποδεικνύεται ότι λέει πολλές μπούρδες. Ότι είπε για την Ιταλία, όχι μόνο δεν ισχύουν πια, αλλά το ίδιο γίνεται και στην Ισπανία και παντού. Μέχρι στιγμής στο Βέλγιο έχουν πεθάνει ένας στους 2.000 ανθρώπους (καμμία γρίπη φυσικά δεν προκαλεί τέτοιο ποσοστό. Ειδικά αν υπολογίσουμε ότι και το Βέλγιο πήρε μέτρα. Αλλοιώς, βάλε ένας στους 200. Όποιος διάβαζε τις καμπύλες την εποχή της συνέντευξης, θα μπορούσε να καταλάβει πόσο στον κόσμο του ζούσε ο συμπαθής καθηγητής. Οφείλει να ζητήσει συγνώμη από τον λαό...

Πριν μήνα
Ioannis Man
Ioannis Man

@tomas miller Μάθε να διαβάζεις, από τα links που εσύ έδωσες 1. To 2016-2017 oi επιπλεον, excess, νεκροί από εποχική γρίπη ήταν 24.981. Η γρίπη όπως κάθε ιός που στοχεύει το κατώτερο αναπνευστικό σκοτώνει δημιουργώντας ιογενή πνευμονία η οποία προκαλεί πνευμονικό οίδημα. Επομένως οι 24,981 θάνατοι αποδίδονται στην γρίπη γιατί ακριβώς οι άνθρωποι πέθαναν από πνευμονία. Στην περίπτωση του κοροιδοιού χωρίς νεκροψία, χωρίς τέστ ιικού φορτίου αυθαίρετα, όποιος τη στιγμή του θανάτου διαγνωσθεί με covid άσχετα αν η αιτία θανάτου δεν ήταν πνευμονία αλλά ήταν η κατάρρευση καρδιάς, εγκεφάλου, συκωτιού, νεφρών λόγω καρκίνου, διαβήτη, καρδιαγγειακών, aids, άνοιας, πάρκινσον o θάνατος χρεώνεται στον κοροιδοιό. 2. the "direct" mortality attributed to COVID-19 in individuals with confirmed diagnosis, was in the first quarter of 2020 of about 13,700 deaths, γιατί εισαγωγικά χαχαχα, 3.an additional amount of about 11,600 deaths for which three possible effects can be hypothesized, direct effect of Covid-19 (consisting of deaths of non-tested people), an indirect effect of the virus (such as organ dysfunction as a consequence of viral infection resulting in cardiovascular or other cause-specific mortality, as observed also in influenza outbreaks), mortality not directly related to the virus but resulting from the excessive stress of the health system especially in more affected areas. Επομένως σε σύνολο 25,300 νεκρών οι 13,700 αποδίδονται "άμεσα" στον covid ενώ οι υπόλοιποι 11,600 έμμεσα βάση υποθετικών σεναρίων τραβηγμένων κυριολεκτικά από τα μαλλιά. Επίσης τα συγκριτικά στοιχεία αφορούν την εξέλιξη του κοροιδοιού μόνο για τον μήνα Μάρτιο καθότι αν προσθέσουμε την και τους μήνες Απρίλιο και Μάιο φαίνεται ξεκάθαρα το μέγεθος της εξαπάτησης. Ξυπνήστε ρεε σας έκλεισαν σαν τα πρόβατα στο μαντρί για μία εποχική γρίπη, σας διέλυσαν οικονομικά, κοινωνικά, θρησκευτικά, εργασιακά και σας πάνε βουρ για υποχρεωτικό παγκόσμιο μπόλιασμα του dna σας με dna από ιό ζώων για να σας μεταλλάξουν κυριολεκτικά σε ανθρώπους-νυχτερίδες, Ξυπνήστεεε...

Πριν 7 ημέρες
tomas miller
tomas miller

@Ioannis Man αχαχαχαχα https://www.ijidonline.com/article/S1201-9712(19)30328-5/fulltext που τα βρήκες τα νουμερα που λες.Επίσης να σε ενημερώσω ότι και οι νεκροι της γρίπης έχουν υποκείμενα νοσήματα δεν είναι υγιης.Καθως και οτι οι νεκροι της γριπης υπολογιζονται κατοπιν εορτης(βλέπουν το excess mortality της περιοδου που είναι σε εξαρση η γριππη και καποιους απο τους θανάτους τους φορτωνουν στην γρίπη ενα μικρο ποσοστο είναι εργαστηριακα τεκμηριωμενοι απο τους θανάτους οτι είχαν τον ιο της γρίππης. https://www.istat.it/it/files//2020/05/Istat-ISS_-eng.pdf?fbclid=IwAR3O98e6HEuqO9gM7kUUvsAPZPgmQWyyAh8zijZVtSwmRo8LJGMthbb6-lg αφήνω και αυτό εδώ.Το Μπεργαμο είχε 568% περισσοτερους θανατους αποτι την ιδια εποχη τα προηγουμενα χρόνια. Βεβαια για καποιο λογο που εσυ γνωρίζεις αυτοι αποφασίσαν να πεθάνουν ολοι την ιδια εποχη οχι απο τον ιο αλλα μαλλον μαζευτήκαν οι καρκινοπαθεις,οι υπερβαροι,οι ανθρωποι με υπερταση κτλ και αυτοκτονησαν μαζικα τον μηνα μαρτιο ε και κατα τυχη περνουσε και ο κορονοιος και του το φορτωσαν.Οσο για το "ΞΥΠΝΗΣΤΕ" θα σας αφησω να διαβάσετε αυτο https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF_%CE%9D%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%BD%CE%B3%CE%BA-%CE%9A%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CE%B5%CF%81!!!!

Πριν 8 ημέρες
Ioannis Man
Ioannis Man

Κόψτε τις βλακείες, ότι είπε ο καθηγητής είναι απόλυτα σωστό. Στην Ιταλία τα θύματα είναι τώρα περίπου 29.000 φουσκωμένα με τα πάντα, τερματικούς καρκίνους, καρδιαγγειακά, άνοιες, υπερτάσεις κτλ Στην Ιταλία πεθαίνουν από εποχική γρίπη 17.000-47.000 ετησίως οπότε βάλτε τη λογική σας μπροστά από το συναίσθημα, ξεπεράστε την τρομοκρατία των συστημικών ΜΜΕ, διαβάστε τι έγινε το 2010 με την πανδημία φούσκα της γρίπης των χοίρων και ΞΥΠΝΗΣΤΕ επιτέλους...

Πριν 21 ημέρα
teoka 200
teoka 200

ακριβως εκ του αποτελεσματος λεει μπουρδες !!! δεν αντεχω αλλλο ψεκασμενους νεφελιμ φασιστοβλιμ!! και ολα τα στουρναρια!! το εχει καψει ο κοσμος !!! και τους πιστευει !!

Πριν μήνα
Panos Demou
Panos Demou

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ !!! ΠΕΣΤΕ ΤΑ ΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ !!! ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ!!!!

Πριν μήνα
road to nothingness
road to nothingness

Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βρούμε εμβόλιο για να λύσουμε το ΠΡΌΒΛΗΜΑ από τι στιγμή που ο κορόνας όχι μονο πρόβλημα δεν έχει φέρει αλλα έχει μείωση και τους θανάτους

Πριν μήνα
kaenas
kaenas

οαση και μονη ελπιδα ο καθηγητης ιωαννιδης κρατατε αδελφια γερα

Πριν μήνα
FANI SPANDAGOU
FANI SPANDAGOU

Kαι οταν λεει ο καθηγητης , " το ζωον " , μαλλον την madame Alpha news , εννοει !!!

Πριν μήνα
FANI SPANDAGOU
FANI SPANDAGOU

" Το γεγονος ομως οτι αρπαζει νεαροτερους ? " Ρωτησε εις απταιστον αλαμπουρνεζικην γλωσσα , τον καθηγητη Ιωαννιδη , η anchorwoman του Αlpha .....Oυτε ο εγγονος μου που ειναι 7 χρονων δεν μιλαει τετοια Ελληνικα ...!!

Πριν μήνα
mskidi
mskidi

Λοιπόν, ηλίθιοι, κι είστε ηλίθιοι οι περισσότεροι έτσι κι αλλιώς, η επιστημονική κατάρτιση του καθηγητή δεν τον προστατεύει από λάθη, όπως και κανέναν άλλο διακεκριμένο επιστήμονα, ειδικώς όταν φεύγουμε από τα γεγονότα και πάμε στις εκτιμήσεις και τις προβλέψεις. Ατέλειωτη η λίστα πιστοποιημένων ιδιοφυ'ι'ών, ονόματα θρύλοι στην παγκόσμια επιστημονική ιστορία, που κατά καιρούς έκαναν χοντρά λάθη. Ειδικώς όταν για τον οποιοδήποτε λόγο, έτρωγαν κόλλημα με μια ιστορία και έπαιρναν προσωπικά το ζήτημα, όπως έχει έχει πάθει ο συγκεκριμένος με αυτή την ιστορία της πανδημίας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα δε χρειάζεται καν να αντιπαραβάλλουμε ποσοτικά, πόσοι, αντίστοιχοι ή και καλύτεροι, από τον ίδιο σε βιογραφικό, δημοσιεύσεις, σπουδές κλπ έχουν την αντίθετη άποψη. Εδώ έχουμε τα γεγονότα, τί συνέβη στις χώρες που είχαν ακριβώς αυτή τη χαλαρή αντιμετώπιση, που μας λέει ο κύριος καθηγητής. Δεν ξέρω τί νεκρούς είχε η Ιταλία από γρίπη γενικώς κάθε χρόνο, αποκλείω να είχε κωμοπόλεις των 3 και 4 χιλιάδων με 20 και 30 νεκρούς κάθε μέρα από γρίπη πάντως για ολόκληρο μήνα, κι αυτά αφού είχαν επιβληθεί μέτρα περιορισμού, οικογένειες ολόκληρες να ξεκληρίζονται σε 3 ώρες. Και στην ίδια την Ελλάδα δηλαδή, πέθανε ο 90χρονος στην Καστοριά, πέθανε ο γιός του 60 χρονών και παρολίγο να πεθάνει κι νύφη του, ύστερα από 20 μέρες στη ΜΕΘ. Πού τα ξανάχετε δει αυτά και ποιός βλαμμένος πιστεύει ότι αν επεκταθούν σε όλη τη χώρα, δεν θα γίνουν κρανίου τόπος τα πάντα. Όσο για τα υποκείμενα νοσήματα, που μάλιστα ΥΠΟΘΕΤΕΙ ότι θα τα είχαν κι όσοι νέοι πέθαναν χωρίς να το ξέρουν (εδώ καταλαβαίνει ο άλλος, πόσο έχει ξεφύγει από το πεδίο του), είναι τόσο ευρεία αυτή η έννοια και περιλαμβάνει τόσες κατηγορίες ανθρώπων που απορώ πώς τα ξεστομίζει με τέτοια ελαφρότητα. Είναι δηλαδή ένας 50ρης με ζάχαρο (που μπορεί ποτέ να μην αναπτύξει διαβήτη αν διατρέφεται σωστά) ή ένας 45ρης πρώην καπνιστής (που με τις νέες μετρήσεις μπορεί να βγει ότι έχει ένα ποσοστό ΧΑΠ, το οποίο θα παρέμενε σταθερό δια βίου). Ε, ας κολλήσουνε λοιπόν κι άμα τύχει και πεθάνουνε, τους ανατρέφει τα ορφανά ο Ιωαννίδης.

Πριν μήνα
james pong
james pong

Χωρίς παρεξήγηση αυτά που λέει ήταν η αρχική προσέγγιση της Ιταλίας, αυτά λέγανε ότι είναι "όπως την γρίπη" μέχρι που τελείωσαν οι αναπνευστηρες και η θνισημοτητα πήγε 20% Και όσο για τους θανάτους της γρίπης όχι δεν είναι φυσιολογικό να πεθαίνουν κάθε μέρα 1000 Ιταλοί μήνα Μάρτιο.. Γελοία πράγματα

Πριν μήνα
Vanessa Rosario
Vanessa Rosario

Πες τα άνθρωπε μου! Μας δουλεύουν εδώ πέρα! Άντε ξυπνήστε!!

Πριν μήνα
kali petrou
kali petrou

χαιρετίσματα στον Τσιορδα...που τον έχουν βγάλει και "καλούλη"

Πριν μήνα
Elle Elle
Elle Elle

Πολλους χαιρετισμους και απο μενα στον ψαλτη......χαχα αν αρρωστησει κανενας εχθρος μου,θα του τον στειλω.

Πριν μήνα
idea loading
idea loading

Δεν της αρεσε και πολυ της δημοσιογραφου .επισης εκανα εκπαιδευτικο βιντεο για τον κορονοιο μπορει να σε ενδιαφερει γιατι ξεκινουν νεοι ιοι απο την κινα

Πριν μήνα
Mike Tsachiridis
Mike Tsachiridis

Πως δεν τον κοψαν στον αερα...Αυτον θελαμε εδω οχι τον Τσιοδρα..

Πριν μήνα
Mike Tsachiridis
Mike Tsachiridis

@K M gia poio epixeirhma kopela mou milas? se fustikosa kai esu arxises na koroideueis. entaksei oles oi gunaikes etsi kanoun. mhn to kruveis. eisai kopela me antriko nickname. den ta vazo me gynaikes. kai sugnomi pou milhsa etsi. kalh sunexeia.

Πριν 18 ημέρες
Mike Tsachiridis
Mike Tsachiridis

@K M auto pou diavases morh.

Πριν 18 ημέρες
Mike Tsachiridis
Mike Tsachiridis

@K M eisai tuxerh....

Πριν 18 ημέρες
K M
K M

Mike Tsachiridis Και μόνο που μιλάς έτσι για τη μάνα άλλου δείχνει ότι είσαι 🐥🐥🐥🐥 λυράτη δε είναι κακό αυγά κάνουν ..

Πριν 19 ημέρες
K M
K M

Τι δουλειά έχει η μάνα μου στη κουβέντα ?Σε πήρα χαμπάρι ότι δεν έχει σοβαρά επιχειρήματα γιαυτο σε γλεντάω ..μάγκα του πληκρολογιου

Πριν 19 ημέρες
Adamant NRaven
Adamant NRaven

EEETSI 4 LEPTA ARXIDATOU LOGOU ..! na ta akous esu Tsiwdra k eseis oi dimosiografoi pou perimenete ta ekatomuria na tsimpisete k eseis k na sas exoume 1.5 wra kathe apogeuma sta kanalia na mas ta prizete !

Πριν μήνα
Deppy Xh
Deppy Xh

Κλείστε την τηλεόραση! Αυτό τους πρέπει

Πριν μήνα
kaenas
kaenas

ειπες την αληθεια τζον

Πριν μήνα
Gee McOs
Gee McOs

ειναι ολοφανερος ο τρομος που σπερνετε οι δημοσιογραφοι.... για 20 ωρες την μερα ασταματητα με βιντεο απο τις χωρες που πλητονται περισσοτερο και μονο, με μουσικη επενδυση απο την ταινια Αρμαγεδδών ......

Πριν μήνα
Deppy Xh
Deppy Xh

Χαχαχα το φαντάζομαι! Δημοσιογράφοι του κολου!!

Πριν μήνα
Άννα Μαρία
Άννα Μαρία

Επιτέλους μίλησε ένας σοβαρός επιστήμονας.

Πριν μήνα
Γαμόθεος
Γαμόθεος

άμα ήξερε τι του γίνεται δεν θα ήταν καραφλός...

Πριν μήνα
Haris Aslanidis
Haris Aslanidis

Alitarades

Πριν μήνα
Themicorn
Themicorn

👏👏👏

Πριν μήνα
Takis Takolas
Takis Takolas

Στην αρχη του βιντεο και ενω ο καθηγητης ξεκιναει να μιλαει για τα δεδομενα της Ιταλιας η παρουσιαστρια λεει ενα ακυρο ΝΑΙ.Προφανως και δεν ακουει καν τι λεει ο επιστημονας παρα μονο εκεινη την στιγμη παιρνει εντολες απο το ακουστικο για το πως να το ''χειριστει''.

Πριν μήνα
Αnna Srm
Αnna Srm

Ας το ακουσουμε ξαναααα!Πεθανε το ζωο με το δοκιμαστικο εμβολιο σε παλιοτερο πειραμα σε αλλο τυπο κορονοιου οταν το εκθεσαν στον ιο λογω υπερευαισθησιας που του προκαλεσε το ιδιο το εμβολιο!Ποιος μα εγγυαται 100 τοις 100 κανεις!Οποτε οποιος επιθυμει να εμβολιαστει δικαιουται να υπερασπιστει τον εαυτο του χαρτι απο δικηγορο, υπογραφη κ οναματεπωνυμο γιατρου οτι δεν θα παθει τιποτα και ποινικες διωξεις,αφαιρεση αδειας κ απολυση απο τη δουλεια του αν παθουν κατι οι ανθρωποι..

Πριν μήνα
Didi Kaloudi
Didi Kaloudi

πώς είσαι έτσι

Πριν μήνα
john vourkas
john vourkas

Check out my sales: https://warriorplus.com/o2/a/hz998/0 https://warriorplus.com/o2/a/bl71q/0 https://warriorplus.com/o2/a/lhm27/0

Πριν μήνα
Tele Mark2
Tele Mark2

ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΟΥΜΑΝΟΓΙΑΤΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ!!!

Πριν μήνα
Meggy G
Meggy G

Παιδια σταματήστε να κρίνετε την κοπελα ξερετε ολοι σας πως απο το εξωτερικο στελνουν στην Ελλαδα τι ακριβως θα μας προβάλουν στην τηλεοραση και για να μην βγουν αλλα προς τα εξω γιατι ολα απο συμφερον γίνονται για τον κορονοιο εννοω

Πριν μήνα
Η Γή του Ερμή
Η Γή του Ερμή

-Ο ιός ειναι χόαξ. -Ναι!! αλλα πείτε μου και για το εμβόλιο!!

Πριν μήνα
Mormegil231
Mormegil231

Den eipe oti einai Hoax. Eipe oti den prepei na ypervaloume kai den prepei na panikovalomaste. Ante o kathenas me tin vlakeia tou.

Πριν μήνα
Nansoula
Nansoula

Μου θυμιζει εναν ηθοποιο που μου διαφευγει το ονομα

Πριν μήνα
Άννα Μαρία
Άννα Μαρία

Τον Μητρούση ίσως...

Πριν μήνα
alex edmas
alex edmas

ΚΑΛΑ ΤΟΥΤΟΝ ΤΟ ΤΣΑΡΛΑΝΤΑΝΟ ΗΛΙΘΙΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΗΒΡΑΝ ΤΣΙΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟΝ? ΣΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΙ ?.... ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ. ΑΝΙΔΕΟΣ...

Πριν μήνα
alex edmas
alex edmas

@Spiros S εν αχάπαρος

Πριν μήνα
Spiros S
Spiros S

Καθηγητής στις ΗΠΑ είναι

Πριν μήνα
kost4s4s
kost4s4s

Λέει εδώ ότι από την αρχή του έτους έχουν γίνει 22437 έλεγχοι εκ των οποίων 1524 είναι θετικοί. Δε λέει όμως πόσοι πέθαναν. Μέχρι σήμερα 67. Δηλαδή.... 0.3%..... το οποίο νούμερο είναι στην πραγματικότητα πολύ μικρότερο από 0.3% γιατί πολλοί άνθρωποι έχουν νοσήσει ΑΛΛΑ κάθισαν σπίτι τους. Οπότε ΜΗΝ πανικοβάλλεστε... https://www.cnn.gr/news/ellada/story/213981/koronoios-pente-oi-perioxes-tis-elladas-xoris-epivevaiomeno-kroysma

Πριν μήνα
jasonaras acab
jasonaras acab

Dimosiografoi parousiastes Karkino se ola tous ta kokala se autous kai stis oikogenies tous pou koroideoun ton kosmo na mn ksana doune xara stin zwi tous skata ston tafo tous..p na vgaloune ta feretra tous stin platia sidagmatas xisimo kai katourima

Πριν μήνα
-CFH-ArcHitectoR
-CFH-ArcHitectoR

Πως σας πετσοκοψε ετσι ο δοκτορ ρε μαυροκορακες δημοσιγραφοι

Πριν μήνα
Dhimitris Hasani
Dhimitris Hasani

Χίλια συγγνώμη στον άνθρωπο αυτόν πού είναι ένας καθηγητής και επιστήμονας . Οι τρόποι που συμπεριφέρονται οι δημοσιογράφοι σε ενα τέτοιο άνθρωπο δεν δικαιολογούνται.

Πριν μήνα
Πάνος
Πάνος

Τι επαθε η κοπελα ?? αλλαξε 100 χρωματα....δειτε λιγο προσεκτικα στο 3.07....εχασε τα λογια της....τα παπαγαλακια του γνωστου συστηματος επαθαν 100 εγκεφαλικα μαζεμενα

Πριν μήνα
Στέφανος Χατζηθεοδώρου
Στέφανος Χατζηθεοδώρου

ακριβώς

Πριν μήνα
Konstantinos Armaos
Konstantinos Armaos

Ο καθηγητής Ιωαννίδης δεν είναι απλά ένας 'καθηγητής Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Στάνφορντ'. Είναι ένας από τους σημαντικότερους επιστήμονες εν ζωή, είναι ένας από τους βασικούς ερευνητές που αποκάλυψαν τα προβλήματα της σύγχρονης επιστήμης (Why most published research findings are false) που θέλησε να έρθει στην Ελλάδα και η Ελλάδα τον απώθησε (Mediocracy vs Meritocracy | John Ioannidis | TEDxAcademy - https://www.youtube.com/watch?v=KQtpEoS6W44). Εννοείται πως είναι πολύ καλός για να μείνει...

Πριν μήνα
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης

Βαρουφάκης ο τύπος. Αλλά πιο Βαρουφάκηδες οι ανόητοι που με τα σχόλιά τους δείχνουν το πόσο ανυπόμονα περίμεναν τον επόμενο Βαρουφάκη.

Πριν μήνα
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης

@kost4s4s Καθόλου δεν μ'ενδιαφέρει βλακάκο Δεν είμαστε ίδιοι, δεν σκεφτόμαστε το ίδιο. Εσύ μπορεί να γράφεις σχόλιο για να σου δώσουν αξία οι άλλοι πού θα απαντήσουν. Εγώ όχι. Εσύ και οι υπόλοιποι εδώ αδημονείτε να φάτε σανό από τον επόμενο παπαρολόγο που θα εμφανιστεί γράφοντας βλακείες ακόμα και του τύπου "τον διακόπτει η δημοσιογράφος" και "άστον μωρή να μιλήσει" ενώ δεν τον διακόπτει κανείς. Χαχαχαχα. ! ! ! Τη συνωμοσία που τρώς σανοφάγε την άφησα πίσω μου δύο δεκαετίες πριν.

Πριν μήνα
kost4s4s
kost4s4s

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΑΦΛΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ...

Πριν μήνα
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης

@ULTRA Tsintzos https://www.in.gr/2020/03/31/tech/daskalakis-theoria-tis-anoisias-tis-agelis-enallaktiki-drasi-gia-ton-koronaio/ Προτιμώ να ακούσω αυτόν.

Πριν μήνα
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης

@ULTRA Tsintzos Κι ο Βαρουφάκης το ίδιο. Βαρουφάκης σου λέω. Εδώ είμαστε και να μου το θυμηθείς.

Πριν μήνα
ULTRA Tsintzos
ULTRA Tsintzos

Ο τύπος φίλε είναι στους top10 επιδημιολογους σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου..Λες να ξέρεις καλύτερα ?

Πριν μήνα
galanicky
galanicky

Τον ειχαμε Καθηγητη στο Πανεπιστημιο Ιωαννινων στην Ιατρικη Σχολη, φοβερος και ιδιαιτερος ανθρωπος, με διαφορετικη προσεγγιση στα πραγματα γενικοτερα... δεν ειναι τυχαιο που τον αρπαξαν στην Αμερικη ! Να εισαι καλα δασκαλε

Πριν μήνα
ioan kam
ioan kam

γιατι αυτοι οι ανθρωποι να φευγουν στο εξωτερικο δεν ειναι κριμα κι'αδικο?

Πριν μήνα
halkidian79
halkidian79

Στο δημοσιογραφιδιο δεν αρεσε η εκβαση της κουβεντας ... "πειτε μας για το εμβολιο ... πειτε μας για το εμβολιο "

Πριν μήνα
Στέφανος Χατζηθεοδώρου
Στέφανος Χατζηθεοδώρου

δημοσιοκαφρίδιο γράψε καλύτερα, στράβωσε στα μούτρα με την άποψη του γιατρού, βγήκε από τα ρούχα της

Πριν μήνα
Αδυσώπητος Κριτής
Αδυσώπητος Κριτής

Klarinogampros o dr.

Πριν μήνα
john anastasopoulos
john anastasopoulos

Παιδιά το θέμα είναι πολύ απλό.στην Ελλάδα έχουμε γύρω στους 100.000 νεκρούς το χρόνο δηλαδή γύρω στους 300 θανάτους την ημέρα χονδρικά. Ας μας δώσουν στοιχεία από τα προηγούμενα χρόνια για το πρώτο τετράμηνο του κάθε χρόνου να τα συγκρίνουμε με του 2020 να κάνουμε τις αφαιρέσεις για να δούμε αν έχουν πεθάνει γενικώς λιγότεροι ή περισσότεροι και αν ναι πόσο της εκατό λιγότεροι ή περισσότεροι για να δούμε τη θνητότητα του ιού.

Πριν μήνα
Marvin Talesman
Marvin Talesman

δεν είναι οτι τώρα έχουμε πολλούς επιπλέον θανάτους απο τον covit. είναι οτι αν αφήσεις το εκθετικό φαινόμενο ανεξέλεγκτο, μπορέι σε λιγες εβδομαδες να έχεις διπλάσιους ή 10πλάσιους θανάτους απο τους αναμενόμενους ημερησίως απο ολες τις αιτίες.

Πριν μήνα
Ioanna Vassilaki
Ioanna Vassilaki

Αν κάποιος είναι τόσο περίεργος για τα στατιστικά να λοιπόν. Η σελίδα της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας καθώς και της EUROSTAT Οι στατιστικές αφορούν προηγούμενα έτη και πάντα έτσι είναι μην περιμένετε να δείτε στατιστικά του 2020 είναι άτοπο Και μην πιστεύετε σε διάφορα που κυκλοφορούν εύκολα στο διαδίκτυο. Να τα δεδομένα για όποιον θέλει https://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SPO09/2018 https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Causes_of_death_statistics/el

Πριν μήνα
Ioanna Vassilaki
Ioanna Vassilaki

Δυσκολεύομαι να πειστώ. Ο καθηγητής αναφέρει καμία χώρα στην Ευρώπη δεν έχει αύξηση θανάτων πέρα του φυσιολογικού για την εποχή και ότι στην Ιταλία μόνο την τελευταία εβδομάδα παρατηρείτε μικρή αύξηση. Πως εξηγείτε όμως ότι η Ιταλία δυσκολεύεται να διαχειριστεί τους νεκρούς της. Πότε στα προηγούμενα χρόνια γινόταν η διακίνηση των σωρών με φορτηγά; Στο δε Παρίσι μετατρέπουν κτήριο της αγοράς του RUNGIS σε νεκροτομείο, το κτήριο βρίσκεται στο χώρο των αποθηκών ψυγείων μακρύτερα ευτυχώς από τα ψυγεία των εταιρειών, έχει δημοσιευτεί αλλά το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί πουλάει η εταιρεία μου στην αγορά. Πότε στο παρελθόν υπήρξε η ανάγκη αυτή; Τα δεδομένα μπορούν να διαβαστούν με διάφορους τρόπους σέβομαι τον καθηγητή η αμφιβολία όμως μου είναι νομίζω λογική. Αναφέρει ο καθηγητής ότι σχεδόν όλοι οι θανούντες είχαν υποκείμενα νοσήματα η απειλή για αυτούς ισχύει φυσικά και για την εποχική γρίπη όταν όμως η μετάδοση του ιού γίνεται με μαθηματική πρόοδο το ίδιο αυξάνει και ο κίνδυνος. Η επιστήμη έχει καταφέρει τα υποκείμενα νοσήματα να είναι χρόνια και οι άνθρωποι να ζουν μία φυσιολογική ή περίπου φυσιολογική ζωή. Γνωρίζουμε την κατάσταση αλλά και πάλι δεν είναι καθόλου καθησυχαστική η υπενθύμιση. Οι άνθρωποι αυτοί μπορούν να προστατευτούν ευκολότερα από τη γρίπη παρά από τον COVID 19 απλά και μόνο γιατί για τη γρίπη υπάρχει εμβόλιο. Απειλούνται λοιπόν και αποδεκατίζονται και ναι θα πέθαιναν κάποια στιγμή όλοι θα πεθάνουμε κάποια στιγμή καθηγητά μου!

Πριν μήνα
Deppy Xh
Deppy Xh

Τα φορτηγά έχουν απαντηθεί κατά ποοοσο ήταν από Ιταλία κιόλας πι εικόνες! Η δύναμη της τηλεόρασης είναι τεράστια!! Μας πουλάνε ότι θέλουν ανά πάσα στιγμή . Αν εσάς σας βολεύει άλλο σενάριο πάντως προχωρήστε

Πριν μήνα
Deppy Xh
Deppy Xh

@Διονύσιος Βάδεν καταπληκτικός !!!

Πριν μήνα
Gee McOs
Gee McOs

δηλαδη , δεν πειθεσται απο τον αρμοδιο καθηγητη, και πειθεσται απο την δημοσιογραφο ?

Πριν μήνα
Marvin Talesman
Marvin Talesman

Ο κυριος Ιωαννιδης μας έλεγε πριν 2 εβδομάδες ότι ο covit 19 είναι μια…γρίππη, Και ότι στις ΗΠΑ αν δεν παρουμε κανένα μέτρο, θα είχαμε κατά την γνώμη του 10.000 νεκρούς μόνο , ενώ από γρίππη έχουμε 60.000 ετησίως. Σήμερα οι ΗΠΑ μετρούν 8.500 νεκρούς, με τις 8.000 την τελευταία εβδομάδα, Και τις προβλέψεις 10 πανεπιστημίων που ανακοίνωσε ο λευκός οίκος, Να λένε ότι χωρίς μέτρα θα έχουν 2,500.000 !! νεκρούς, (στις ΗΠΑ), ενώ με μέτρα, Ίσως τους περιορίσουν σε 200.000 ! Τοσο εύστοχος ήταν . Και αυτό ενώ είχε ήδη τα δεδομένα από την ιταλια , ισπανία κλπ. Και τώρα ακόμα ψελίζει παιδαριώδεις εξηγήσεις για το γιατί δεν συμπεριφέρθηκε Ο covet 19 στην ιταλια απλώς σαν γρίππη, για να μην ομολογήση το αυτονόητο. ότι ή ιταλια είχε το πρόβλημα γιατί 1) ότι ο covit19 είναι δεκάδες φορές πιο θανατηφόρος από την γρίππη, (λογω εξαιρετικής μεταδοτικοτητας, μεγάλου χρόνου επωασης {κατά την οποία ο φορέας είναι μεταδοτικός}, και μεγαλύτερης θνητότητας από την γρίππη, ) 2) γιατί η ιταλία δεν πήρε εγκαιρα μέτρα όπως η ελλαδα και η κίνα. Μας λέει και άλλα παραπειστικά ότι οι καραντίνες εφαρμόζονται κατά 0% έως 92%, Άρα θέλει να πει, οτι μπορεί και όταν την εξαγγείλης να μην είναι αποτελεσματική…. Δεν βλέπει ο φτωχός ότι μόλις την εφάρμοσε (ακόμα και χαλαρα) ο λευκός οίκος, Η νέα υόρκη έγινε έρημη πόλη. Το ίδιο και στο μιλάνο. Και παραλείπει να μας πει ότι ο ίδιος ουδεποτε τις προηγούμενες μέρες Την ζήτησε ως επιβεβλημένη, παρότι έβλεπε την εκθετική αύξηση στην ιταλία Και αλλού, και παρότι είχε το παράδειγμα της συντριπτικής επιτυχίας της Πρώιμης καραντίνας, όχι μόνο στην κίνα αλλά και στην ταιβαν που δεν είναι Καν απολυταρχία, και αρα όπως υπονόησε ο καθηγητής, θα είχε τις ίδιες Δυσκολίες να πείσει τους πολίτες να είναι συνεπείς. Επιπλέον, προ 10ημέρου ο κυριος ιωαννιδης έλεγε ότι και στο χειρότερο σενάριο των 40-50 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΝΕΚΡΩΝ, δεν πείραζε πολύ ! , η κοινωνία και η ζωή θα συνέχιζε, διοτι οι νεκροι θα ήταν κυρίως γέροι («χαμηλου προσδόκιμου επιβίωσης», τους ονόμασε κομψά ο καθηγητής) και όχι νέοι όπως στην ισπανική γρίππη του 1918. Μας είπε ταυτόχρονα (προ δεκαημέρου) ότι η κύρια ανησυχία του Ήταν για την οικονομία, και ουτε κουβέντα για καραντίνες και αλλα «Υπερβολικά μέτρα». Για αυτό ο τσιοδρας του απάντησε τότε με τον περίφημο λυγμό, «μα αυτοι είναι οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας».

Πριν μήνα
Διονύσιος Βάδεν
Διονύσιος Βάδεν

Όλες σου οι ερωτήσεις απαντήθηκαν, αλλά μάλλον διέφυγε τής προσοχής σου. Σέ κάθε περίπτωση, ακόμα και δεχθεί κανείς σάν αληθινή τήν εκφοβιστική προπαγάνδα, δέν γίνεται νά πνίξεις τό 98% τού πληθυσμού γιά νά δώσεις λίγο παραπάνω χρόνο ζωής στό δύο τοίς εκατό. Μάλιστα, ένα δύο τοίς εκατό που δέν φρόντιζε τήν υγεία του. Καί τό λέω εγώ πού είμαι μεγάλης ηλικίας. Αλλά, παρά τήν ηλικία μου, φόβο δέν έχω κανένα διότι ούτε στρεσάρομαι, ούτε καπνίζω, ούτε τρώω τά σκατά τού σούπερ μάρκετ καί γυμνάζομαι. Κι αν είναι νά πεθάνω, ας πεθάνω, παρά νά απαιτήσω οι συνάνθρωποί μου νά πάψουν νά αναπνέουν τόν αέρα της ελευθερίας, νά κλείσουν τίς επιχειρήσεις τους, νά χάσουν τίς θέσεις εργασίας τους καί νά καταστραφεί η οικονομία τής χώρας μου και νά δοθεί η αφορμή στούς κυβερνώντες νά επιβάλλουν ένα ολοκληρωτικό καθεστώς διαρκούς παρακολούθησης καί αστυνομοκρατίας.

Πριν μήνα
Giannis Zisimopoulos
Giannis Zisimopoulos

Ας ενημερώσει κάποιος τον κύριο Ιωαννιδη,που αμφιβάλλω το κατα ποσο ειναι επιστήμονας, οτι εκτος απο την Ιταλία που απαριθμεί 13000 νεκρούς, υπάρχουν και η Ισπανία και η Γαλλία με 10000 νεκρούς και 5000 νεκρούς αντίστοιχα. Επισης ας τον ενημερώσει κάποιος για τους πόσους χιλιάδες βρίσκονται σε ΜΕθ και τον υπερκορεσμο που έχουν τα νοσοκομεία. Τελος θα επρεπε να λάβει κανεις υπόψιν του οτι ολα τα θύματα που έχουν προκύψει στην Ιταλία αφορούν μονο 3 επαρχίες και με ολη τη χώρα στην καραντίνα,που σημαίνει οτι αν δεν υπήρχε η καραντίνα και υπήρχε διασπορά του ιου σε ολη την Ιταλία οι νεκροί σιγουρα θα ξεπερνούσαν τους 400.000.Με στεναχωρεί να βλεπω στην αρχική μου άτομα να δημοσιεύουν το συγκεκριμένο βίντεο και να αναμασούν παραπληροφόρηση χωρις καν να μπουν σε διαδικασία να ενημερωθούν έστω στο ελάχιστο για το τι συμβαίνει αυτη τη στιγμη στον πλανήτη.

Πριν μήνα
Marvin Talesman
Marvin Talesman

Ο κυριος Ιωαννιδης μας έλεγε πριν 2 εβδομάδες ότι ο covit 19 είναι μια…γρίππη, Και ότι στις ΗΠΑ αν δεν παρουμε κανένα μέτρο, θα είχαμε κατά την γνώμη του 10.000 νεκρούς μόνο , ενώ από γρίππη έχουμε 60.000 ετησίως. Σήμερα οι ΗΠΑ μετρούν 8.500 νεκρούς, με τις 8.000 την τελευταία εβδομάδα, Και τις προβλέψεις 10 πανεπιστημίων που ανακοίνωσε ο λευκός οίκος, Να λένε ότι χωρίς μέτρα θα έχουν 2,500.000 !! νεκρούς, (στις ΗΠΑ), ενώ με μέτρα, Ίσως τους περιορίσουν σε 200.000 ! Τοσο εύστοχος ήταν . Και αυτό ενώ είχε ήδη τα δεδομένα από την ιταλια , ισπανία κλπ. Και τώρα ακόμα ψελίζει παιδαριώδεις εξηγήσεις για το γιατί δεν συμπεριφέρθηκε Ο covet 19 στην ιταλια απλώς σαν γρίππη, για να μην ομολογήση το αυτονόητο. ότι ή ιταλια είχε το πρόβλημα γιατί 1) ότι ο covit19 είναι δεκάδες φορές πιο θανατηφόρος από την γρίππη, (λογω εξαιρετικής μεταδοτικοτητας, μεγάλου χρόνου επωασης {κατά την οποία ο φορέας είναι μεταδοτικός}, και μεγαλύτερης θνητότητας από την γρίππη, ) 2) γιατί η ιταλία δεν πήρε εγκαιρα μέτρα όπως η ελλαδα και η κίνα. Μας λέει και άλλα παραπειστικά ότι οι καραντίνες εφαρμόζονται κατά 0% έως 92%, Άρα θέλει να πει, οτι μπορεί και όταν την εξαγγείλης να μην είναι αποτελεσματική…. Δεν βλέπει ο φτωχός ότι μόλις την εφάρμοσε (ακόμα και χαλαρα) ο λευκός οίκος, Η νέα υόρκη έγινε έρημη πόλη. Το ίδιο και στο μιλάνο. Και παραλείπει να μας πει ότι ο ίδιος ουδεποτε τις προηγούμενες μέρες Την ζήτησε ως επιβεβλημένη, παρότι έβλεπε την εκθετική αύξηση στην ιταλία Και αλλού, και παρότι είχε το παράδειγμα της συντριπτικής επιτυχίας της Πρώιμης καραντίνας, όχι μόνο στην κίνα αλλά και στην ταιβαν που δεν είναι Καν απολυταρχία, και αρα όπως υπονόησε ο καθηγητής, θα είχε τις ίδιες Δυσκολίες να πείσει τους πολίτες να είναι συνεπείς. Επιπλέον, προ 10ημέρου ο κυριος ιωαννιδης έλεγε ότι και στο χειρότερο σενάριο των 40-50 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΝΕΚΡΩΝ, δεν πείραζε πολύ ! , η κοινωνία και η ζωή θα συνέχιζε, διοτι οι νεκροι θα ήταν κυρίως γέροι («χαμηλου προσδόκιμου επιβίωσης», τους ονόμασε κομψά ο καθηγητής) και όχι νέοι όπως στην ισπανική γρίππη του 1918. Μας είπε ταυτόχρονα (προ δεκαημέρου) ότι η κύρια ανησυχία του Ήταν για την οικονομία, και ουτε κουβέντα για καραντίνες και αλλα «Υπερβολικά μέτρα». Για αυτό ο τσιοδρας του απάντησε τότε με τον περίφημο λυγμό, «μα αυτοι είναι οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας».

Πριν μήνα
polymechanos
polymechanos

Η βλαμμένη γλάστρα που δεν παίζει να τελείωσε ούτε τη Δευτέρα λυκείου, διακόπτει καθηγητή top-10 πανεπιστημίου. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε προβλήματα.

Πριν μήνα
xrhstos4588
xrhstos4588

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΤΕ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ.............................

Πριν μήνα
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΟΤΣΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΟΤΣΑ

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Πριν μήνα
viewerlife
viewerlife

ν δεν πανικοβληθεί ο κόσμος, δεν ησυχάζουν μερικοί. είναι μια γρίπη που διαδίδεται πάρα πολύ γρήγορα και ενδεχομένως να στοιχείσει τη ζωή σε ευάλωτες ομάδες και σε μεμονωμένες περιπτώσεις και σε υγιείς ανθρώπους (όπως και μια κοινή γρίπη). Διαδίδεται γρήγορα και το σύστημα υγείας δεν έχει πολλά κρεβάτια. Δηλαδή, αν δεν υπάρξει πανικός ότι θα πεθάνουμε, ότι αν κολλήσουμε έχουμε 50% να ζήσουμε, 50% να πεθάνουμε δεν ησυχάζουν μερικοί. να μιλάει ο ειδικός στην Κενεβέζου και να της λέει ότι έχουμε πολλούς θανάτους από Κορονοϊό, αλλά την ίδια ώρα πολύ λιγότερους από εποχική γρίπη και οι θανάτοι δεν ξεπερνούν πολύ το ετήσιο ποσοστό θανάτων, και η Κενεβέζου να ξινίζει τα μούτρα της στην κυριολεξία, λες και είναι η top γιατρός του Harvard!

Πριν μήνα
Nίκος Μπαϊρακτάρης
Nίκος Μπαϊρακτάρης

Ήρθε και στην Ελλάδα... Το νέο ρεαλιτι τρόμου.... Κορονοϊός. Ολοι οι Έλληνες υποχρεωτική συμμετοχή χωρίς την θέληση τους. Ποιος θα αντέξει μέχρι το τέλος;

Πριν μήνα
CT SCAN
CT SCAN

Το θέμα είναι ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να πεθαίνουν από την γρίπη , και στους θανάτους αυτούς προστηθενται οι extra θάνατοι από τον κωρονοιο , ένας ιός που εμφανίστηκε μόλις πριν 4 μήνες . Παραπλανητικός ο καθηγητής

Πριν μήνα
George Tzortzis
George Tzortzis

Συμφωνώ και εγώ πιστεύω ότι ενώ έχει ένα ενδιαφέρον η άποψή του, δεν απαντά στο τι ακριβώς θα έπρεπε να γίνει και μιλά μόνο για την Ιταλία, την ώρα που πάρα πολλές χώρες μαζί με την Αμερική, έχουν τεράστιο πρόβλημα και πολύ μαγάλο αριθμό θανάτων. Επίσης τα νούμερα δείχνουν ότι είναι χειρότερο από την εποχική γρίπη, που συνεχίζει παράλληλα με τον Covid και όλα αυτά σε συνθήκες Lockdown. Τέλος η Αγγλία που είπε όπως και η Αμερική ότι δεν θα κάνουν τίποτα, τελικά το μετάνιωσαν.

Πριν μήνα
Thrax Anarmodios
Thrax Anarmodios

Δεν είναι δημοσιογραφία αυτό. Μια μεγάλη ντροπή είναι.

Πριν μήνα
Αντώνης Τσαντήλας
Αντώνης Τσαντήλας

Μόλις είπε ότι τα εμβόλια που έγιναν σε ζώα έφεραν ευαισθησία και επιδείνωση και θανατο, άλλαξε ο τροπος αντιμετωπισης από την δημοσιογράφο και βιάστηκε να κλείσει την συνέντευξη. Λέει ο άνθρωπος ψυχραιμία να έχουμε, τον διακόπτει το βλήμα και του λέει αυτοπροστασία πρέπει να χουμε. Της ξανά λέει ψυχραιμία αυτός. Και τον καληνυχτιζει!!!

Πριν μήνα
john K.
john K.

Ετσι ειναι, μολις πας να πεις κακη κουβεντα για τα "αγια" εμβολια τρωως αυτοματως κοψιμο. Δεν πειραζει, σιγα σιγα θα ξυπνησει ο κοσμος, ειδικα οταν δει οτι θα του απαγορεψουν κ το κατουρημα αν δεν κανει το "παναγιο" εμβολιο.

Πριν μήνα
Kaimak Tsalan
Kaimak Tsalan

δεν της άρεσε της ξινιόλας...

Πριν μήνα
Vanessa Rosario
Vanessa Rosario

Καλά τα λέει ο καθηγητής! Μας δουλεύουνε κανονικά! Μας θέλουν σπίτι για κάποιο λόγο!

Πριν μήνα
Άννα Μαρία
Άννα Μαρία

Άλλα περίμενε άλλα άκουσε!

Πριν μήνα
Elias Elijah
Elias Elijah

Νεοταξικα Όλα πουλημένοι προδότες ετοιμάζουν την ενθρόνιση Του Αντιχρίστου και την κάρτα του Πολίτη σχέδια των σιωνιστών Ρότσιλντ Ροκφέλερ

Πριν μήνα
Aliki Mpanta
Aliki Mpanta

Δηλαδή οι 800 στην Ισπανία σήμερα θα πέθαναν έτσι κι αλλιως

Πριν μήνα
Διονύσιος Βάδεν
Διονύσιος Βάδεν

@Panagiotis Tsiros Σάς ευχαριστώ γιά τίς ευχές. Αναφερόμουν κυρίως στήν Ελλάδα η οποία βρίσκεται υπό καθεστώς επαχθέστατων μνημονίων καί τής οποίας οι αντοχές δέν είναι μεγάλες. Φυσικά κι η ζωή όλων έχει αξία, αλλά βούληση τής φυσικής τάξης τής οποίας όλοι είμαστε προϊόντα είναι νά παλιό νά θυσιάζεται για τό νέο, ακριβώς επειδή τό νέο καταργεί το παλιό εμπεριέχοντας καί ἐξελίσσοντάς το. Παλιά διαφήμιζαν σέ ταινίες καί βιβλία τήν θυσία τών γονιών γιά τά παιδιά καί όχι τό αντίστροφο. Τέλος πάντων οι συζητήσεις μεταξύ απλών ανθρώπων δέν αλλάζουν τά πράγματα, αφού άλλοι αποφασίζουν γιατί έχουν τήν δύναμη νά επιβάλλουν τίς όποιες τους αποφάσεις. Καί, όποιος αποφασίζει, συνήθως (μάλλον κατά κανόνα) αποφασίζει υπέρ τών δικών του συμφερόντων.

Πριν μήνα
Panagiotis Tsiros
Panagiotis Tsiros

@Διονύσιος Βάδεν μόνο στη Γουχάν έπεσε ο διακόπτης, οι βασικές βιομηχανίες όλων των υπολοίπων χωρών λειτουργούν κανονικά. Για αυτό και υπάρχεια επάρκεια υπηρεσιών και αγαθών. Δεν θα προτιμούσα με το πρόσχημα του μέλλοντος της νέας γενιάς, να κινδυνεύσω τη ζωή της παλιάς, βλέπετε εχω γνωρίσει πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους τρίτης και βάλε ηλικίας που αγαπούν και μάχονται για τη ζωή και δεν θα διάλεγα ποιος και θα ζήσει ή θα πεθάνει με κριτήρια Ιταλού γιατρού επικεφαλής σε ΜΕΘ. Η δε ελευθερία είναι ένα διαρκές διακύβευμα. Σας εύχομαι κάθε υγεία και χρειαστέι να διαλέξετε ποτέ να τη διακινδυνεύσετε με τέτοιος ή χειρότερους όρους για τα εγγόνια σας.

Πριν μήνα
Διονύσιος Βάδεν
Διονύσιος Βάδεν

@Panagiotis Tsiros Ο ιός τής ανοσοανεπάρκειας (καί κανένας άλλος ιός ή βακτήριο, ούτε καν τής πανώλης) δέν οδήγησε σέ παγκόσμιο κατέβασμα τού γενικού διακόπτη. Κατεβασμένος διακόπτης μίας κοινωνίας αντιστοιχεί στό μήν λειτουργεί η καρδιά ενός νοσούντος. Ως άτομο τής τρίτης ηλικίας καί βάλε είμαι υπέρ τής ελευθερίας (αυτήν, άλλωστε υμνεί ο εθνικός τής Ελλάδος ύμνος) καί όχι υπέρ τής ασφάλειας. Θεωρώ μαζοχισμό καί δειλία σέ συνδυασμό μέ σαδιστικό αυταρχισμό τήν φυλάκιση ενός λαού γιά τήν σωτηρία μικρής μερίδας ατόμων μέ κλονισμένη υγεία. Φυλάκιση η οποία θά έχει καταστρεπτικά αποτελέσματα γιά τήν νέα γενιά. Προτιμώ ως υπερήλικας νά ψοφήσω, γιά νά τό γράψω ωμά, παρά νά καταστρέψω τά παιδιά καί τήν χώρα μου γιά λίγους μήνες ζωής παραπάνω. Από τήν άλλη, μιλάω καί εκ του ασφαλούς διότι οι επιστημονικές μου γνώσεις μού επιτρέπουν νά γνωρίζω πως είμαι απόλυτα άτρωτος επειδή φροντίζω τήν υγεία μου, αλλά αυτό είναι ...άλλου παπά ευαγγέλιο.

Πριν μήνα
Panagiotis Tsiros
Panagiotis Tsiros

@Διονύσιος Βάδεν θα συμφωνήσω πως οι εμπλεκόμενοι κάθε άλλο παρά αθώες περιστερές είναι και θα συνεχίσουν να είναι. Στοιχεία για τους θανάτους θα έχουμε όταν τελειώσει όλο αυτό, Τότε κάποιος που ερευνά αντικειμενικά θα πάει σε κάθε ληξιαρχείο και θα δει τους θανάτους της περιόδου αυτής σε κάθε περιοχή και το μέσο όρο θανάτων τα προηγούμενα χρόνια και θα βγουν συμπεράσματα. Αυτό όμως θέλει λίγο χρόνο για να έχουμε καλή εικόνα. Τώρα μπορείς να δεις το μηχανισμό που δρας ο ιός και να καταλάβεις αν έχει σημασία αν σκοτώνει ο ίδιος άμεσα ή έμμεσα στο απλό βίντεο του ΠΟΥ εδώ και με ελληνικούς υπότιτλους https://www.youtube.com/watch?v=BtN-goy9VOY&feature=emb_title . Θυμάστε το AIDS; πέθανε κανένας από AIDS; όχι, ποτέ, απλά ο HIV έκανε κομμάτια το ανοσοποιητικό και πέθαινες από οτιδήποτε άλλο. Σε κάποιον με υποκείμενο νόσημα το υποκείμενο τον κάνει πιο ευάλωτο.

Πριν μήνα
Διονύσιος Βάδεν
Διονύσιος Βάδεν

@Panagiotis Tsiros Υπόχρεοι νά προσκομίσουν αποδείξεις είναι αυτοί πού ισχυρίζονται κάτι, εν προκειμένω αυτοί που ισχυρίζονται πως υπάρχει πανδημία καί πως τό κατέβασμα τού γενικού είναι η μόνη διαθέσιμη λύση. Εγώ γνωρίζω τό ποινικό μητρώο τών μέσων μαζικής αποβλάκωση, γνωρίζω τά οικονομικά τους κίνητρα, γνωρίζω πως τό κέρδος καί η δίψα για εξουσία διέπει τά πάντα καί επομένως δέν δέχομαι τίποτα από όσα λένε ως αληθές. Πχ. πότε βγήκαν μέ στοιχεία γιά τό σύνολο τών θανάτων στίς κάθε χώρες ώστε νά γίνει σύγκριση μέ τά νέα δεδομένα καί νά δούμε αν υπάρχει σημαντική διαφορά; Τί μάς εγγυάται ότι ο ιός είναι η πραγματική αιτία θανάτου κι όχι κυρίως τά υποκείμενα νοσήματα; Γιατί μάς φαίνεται περίεργο πως πεθαίνουν ακόμα καί (ελάχιστοι) νέοι, αφού δέν γίνονται νεκροψίες ώστε νά διαπιστωθεί άν πραγματικά δέν είχαν υποκείμενα νοσήματα; Γιατί σιωπούν γιά τό θέμα τής έλλειψης βιταμίνης ντέ τρία, σεληνίου ή καί ψευδαργύρου, εκτός από βιταμίνη σέ, παράγοντες οι οποίοι καθιστοῦν ανεπαρκές τό ανοσοποιητικό ακόμα καί ενός νέου; Γιατί αποσιωπούν ή μάλλον αμφισβητούν τήν αποτελεσματικότητα τής υδροξυχλωροκίνης σε συνδυασμό μέ ψευδάργυρο και γιατί τήν δυσφημίζουν ως δήθεν επικίνδυνη καί μέ παρενέργεις, ενώ τό μόνο της κακό είναι πώς είναι πάμφθηνη καί δέν δίνει τήν δυνατότητα για μεγάλα κέρδη στίς φαρμακευτικές εταιρείες;

Πριν μήνα
Dimitroff Dhgma Ro
Dimitroff Dhgma Ro

Διαολε ψευτη μασονε . αυτος που δηνη το κορμι του που ξευτιλιζετε σε τελετες του μακρια απο δω . . θελουν να μην παρουμε το αγιο φος αυτα τα σκουπιδιαα. Ξηπνιστε θελουν να εκμιδενησουν τον ελληνησμο φερνουν νομοσχεδια κ χτηζουν ασηλα για μεταναστες τορα που τα προβατα τα βαλαν σε καραντηνα

Πριν μήνα
Βασω Σονια
Βασω Σονια

@Georgios Vovas χ

Πριν μήνα
Georgios Vovas
Georgios Vovas

@that korean guy κορυφαιο😉😂😂😂😂😂

Πριν μήνα
that korean guy
that korean guy

Δοξασμένος ο σατανάς ο μοναδικός θεός μας..ο ψεύτικος Θεό σου και ο Ιησούς είναι αδύναμοι μπροστά του..δεν θα πάρουν οι χριστιανοί φέτος το Άγιο φως.ζητω ο σατανάς

Πριν μήνα
charmand79
charmand79

Τι μά΄στα ρε νούμερο? Σου χάλασε το Πάρτι ε?

Πριν μήνα
aggeluii
aggeluii

Μα γιατί δεν άφησε τον άνθρωπο να συνεχίσει τον πολύ ενδιαφέρον λόγο του και τον διέκοψε στο τέλος;;

Πριν μήνα
Demetris Vellianitis
Demetris Vellianitis

διότι είναι ρουφιανα δημοσιογραφος

Πριν μήνα
Λουκάριστος Ζιλνορμάνδος
Λουκάριστος Ζιλνορμάνδος

Διότι την διατάζουν τ’ αφεντικούλια της οτι δέν πρέπει ν’ αποκαλυφθεί η αλήθεια.

Πριν μήνα
Theophilos Guinness
Theophilos Guinness

Οι δημοσιογράφοι πληρώνονται για να φιμώνουν όποιον λέει την αλήθεια και μας αραδιάζουν συνέχεια ψέματα. Δεν έχουν άλλη επιλογή, ειδάλλως θα χάσουν την δουλειά τους! Όποιος δημοσιογράφος πει την αλήθεια, τότε ίσως θα είναι η τελευταία του εκπομπή στο κανάλι και μπορεί να απειληθεί και η ζωή του! Δείτε πόσο κυνηγούν την κ. Γιαμαρέλλου, μία καταξιωμένη επιστήμονα, που εκφράστηκε ανοικτά υπέρ της Θείας Κοινωνίας, αλλά και άλλα παραδείγματα! Εγώ θα συστήσω στην κυρία Δημοσιογράφο να ζητήσει συγγνώμη από τον Θεό και τους συμπολίτες της σιωπηλά και ας ανάψει ένα κεράκι για την Πατρίδα μας! Να είναι γερή και μέσα από τα όποια δικά της μέσα να μας παρουσιάζει την αλήθεια, αφού την εντοπίσει κι εκείνη! Ο κόσμος είναι πολύ μπερδεμένος και φοβισμένος! Δεν θα ξεχάσω ποτέ μία κοπέλα στην λαϊκή αγορά που μου είπε φοβισμένη «Πηγαίνετε πιο πέρα! Είμαστε πολύ κοντά!»! Είναι όλοι τρομοκρατημένοι από μία κατάσταση που κατά 95% είναι fake! Εγώ θα πω στον κ. Μητσοτάκη να διαβάσει το παραμύθι με τον ψεύτη βοσκό, διότι θεωρώ ότι μάλλον δεν του το είπανε όταν ήτανε μικρός!

Πριν μήνα
Vanessa Rosario
Vanessa Rosario

Πες τα!

Πριν μήνα
Deppy Xh
Deppy Xh

Έτσι ακριβώς .

Πριν μήνα
Blackred Anon
Blackred Anon

eine mia gripi apli kai ta proigoumena xronia pethene kosmos apo tin gripi kai den to kanan toso thema tora opios petheni apo kati alo ton vgazoun oti pethane apo koronoio eimaste sovari, apla kati theloun na kanoun pou emis den gnorizoume o kosmos kimate kai orthios oti sas lene to pistevete, diavaste ligo perisotero kai min akoute ti sas lene ta kanalia,,

Πριν μήνα
Blackred Anon
Blackred Anon

@that korean guy kai pou eise akoma aderfe o kosmos kimate pistevi ton tsiodra kai tous apateones pou mas kivernane

Πριν μήνα
that korean guy
that korean guy

Οι μασόνοι μας φάγανε...οι ιλουμινατοι μας κυβερνούν..μην πάρεις τον αριθμό του διαβόλου 666

Πριν μήνα
Ntinos Mp
Ntinos Mp

ρισπεκτ ιωαννιδης

Πριν μήνα
Dimitris Kaloupis
Dimitris Kaloupis

Κλαίω στα σχόλια...βγαίνει η γίδα και λέει "πέθανε 5 μηνών βρέφος στην Κύπρο" ενημέρωση κιτρινάδας και εγκεφαλικά κύτταρα ΜΗΔΕΝ! ΔΩΣΕ ΣΑΝΟ ΛΕΜΕ!

Πριν μήνα
Γιώργος Παπανικολής
Γιώργος Παπανικολής

Ο Αντώνης Τρίτσης ζει!!

Πριν μήνα
Kaimak Tsalan
Kaimak Tsalan

ααααα χαχαχαχχχ

Πριν μήνα
Dora Nemtsa
Dora Nemtsa

εχει και ιδια φωνη. δεν τον κοιτουσα οταν ξεκινησε να μιλαει και σηκωσα το κεφαλι ν δω οτι δεν μιλαει ο τριτσης.

Πριν μήνα
FataL Zero FataL
FataL Zero FataL

Παρατηρήστε πόσο αντιφατική είναι η συμπεριφορά της παρουσιάστριας όταν τα λεγόμενα του κύριου Ιωαννίδη θέλουν να παρακινήσουν τους πολίτες να μην στρεσάροντε διότι είναι ανθυγιεινό σε γενικό επίπεδο,αντικείμενο που κανονικά όφειλε να είναι δικιά της «αρμοδιότητα» σαν πομπός της κοινής γνώμης.Προσπαθεί τόσο πολύ να διακόψει την συζήτηση και να περάσει σε θέματα που θέλει να «πουλήσει» όπως της έχουν πει.Δεν ντρέπεσαι καθόλου γι αυτό να το κάνεις τόσο εξόφθαλμα στην τηλεόραση σε μια κατάσταση που ο κόσμος έχει ανάγκη να τον καθησυχάσουν;Στο επικοινωνιακό σκέλος της ειδικότητας σου σαν δημοσιογράφος αυτό αποκαλείται ως «ψεύδομαι αληθώς».Απειλητική η δημοσιογραφία σου για την κοινωνία,άκρως αντίθετη με τις Αρχές Δεοντολογίας βάση του Άρθρου 19 περί Οικουμενικής Διακήρυξης Ανθρωπίνων δικαιωμάτων που «διδάχτηκες».Όφειλες πρώτη να γνωρίζεις ότι η ευθύνη σου απέναντι στην κοινή γνώμη υπερβαίνει οποίας άλλης ευθύνης.

Πριν μήνα
Mike Tsachiridis
Mike Tsachiridis

FataL Zero FataL

Πριν μήνα
Kostas Vakondios
Kostas Vakondios

Αυτά παθαίνει κανείς όταν παιρνει κάποιον συνέντευξη, χωρίς να έχει "κλειδωσει" αυτά που πρόκειται να ειπωθούν. Καλά που πέσαμε σε βλάκες δημοσιογράφους και ακούσαμε την αλήθεια. Έχει και ότι μούτρα η δικιά σου αδελφάκι μου.....

Πριν μήνα
Maria Xristodoulou
Maria Xristodoulou

Και να ήταν μόνο αυτή. Στη Κύπρο έχουμε μπουχτίσει από τους δημοσιογράφους. Πάντα βρίσκουν τρόπο να οδηγούν την συζήτηση εκεί που θέλουν αυτοί.

Πριν μήνα
Found Reflection
Found Reflection

εννοια σου και ερχεται η ωρα τους. μονοι τους αυτοκαταστρεφονται.

Πριν μήνα
MrBillyk65
MrBillyk65

Σχεδόν στο μ....νι της. Δεν της άρεσε καθόλου...χαχαχα

Πριν μήνα
Vgctgr Vgctgr
Vgctgr Vgctgr

Ακους τι σου λεει... Οι μαλακες τα αφεντινα σου ακουνε ??? Ζωα ε Ζωα... Εχετε κανει τον κοσμο που δεν ξερει να φοβαται χωρις λογο ζωα...αλλα τα € ειναι πολλα.........

Πριν μήνα
spyros triantafyllos
spyros triantafyllos

ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΡΟΛΟΝ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΛΟΓΩ ΦΑΡΜΑΚΩΝ..........

Πριν μήνα
funk
funk

Πότε έγινε ο Τσέρτος επιδημιολόγος; 😁😷

Πριν μήνα
kouzoulos krhtikos
kouzoulos krhtikos

Αυτό σκέφτηκα και μετά να ρίχνε μια πενιά ααχαχαχ

Πριν μήνα
Stathis Reppas
Stathis Reppas

άψογος

Πριν μήνα
TheNealiosia13
TheNealiosia13

Να αφήσω εδώ ποιος είναι ο Τσέρτος γιατί κάποιος μπορεί να την πατήσει https://www.youtube.com/user/babistsertos

Πριν μήνα
Dora Nemtsa
Dora Nemtsa

ο τριτσης θα ελεγα. εχει και ιδια φωνη.

Πριν μήνα
morfi
morfi

Αχαχαχαχαχαχα

Πριν μήνα
Alexander Tzekos
Alexander Tzekos

Πως τους πετσοκοψες έτσι? Πως?

Πριν μήνα
K M
K M

Ακόμα εδώ είσαι ? Γιατί δεν πας Αμερική που είναι και καλύτερα η Σουηδία να κανείς και ανοσία και κανείς εδώ τα μπάνακια σου χωρίς άγχος ..

Πριν 19 ημέρες
francesco totti
francesco totti

χαχαχαχαχαχαχαχα

Πριν μήνα
Geryon
Geryon

Τσαρλατανος ειναι παιδια, τα ΜΜΕ και η πλεμπα του ιντερνετ ξερει καλυτερα.

Πριν μήνα
Βλαδίμηρος Πούτιν
Βλαδίμηρος Πούτιν

@Geryon θέματα έχεις εσύ, κι είσαι διαταραγμένος, όπως και οι περισσότεροι που το παίζουν δήθεν πνευματικού επιπέδου και δεν μιλάνε ευθέως αλλά ακαταλαβίστικα κοκορίστικα...

Πριν μήνα
Geryon
Geryon

@MaiRy Ν Αγνόησε τον διαραγμενο, δεν βλέπεις ότι έχει θέματα.

Πριν μήνα
MaiRy Ν
MaiRy Ν

@Βλαδίμηρος Πούτιν Ηρέμησε... ειρωνικά το λέει. Βαθιές αναπνοές... Σε νιώθω.

Πριν μήνα
Βλαδίμηρος Πούτιν
Βλαδίμηρος Πούτιν

Τσαρλατάνος είσαι εσύ κι ή όλη ανύπαρκτη υπαρξή σου, πού τήν έχεις κάνει εγκλεισμό από χρόνια πίσω από ένα ψεύτικο όνομα μιά ταστιέρα καί τίς αόριστες ΜΑΛΑΚΙΕΣ πού πετάς εκμεταλλευόμενος τήν φυλακή σου... Μέ ποιά ιδιότητα μιλάς νεοκαφροελλεεινάκη, ξερόλα επί παντός επιστητού;;;;;; Τού γιατρού, τού επιστήμονα, τού ειδήμονα, τού γνώστη;;;; Μάλλον τού ΚΑΝΕΝΑ....!!!!! Αίσχος....!!!!

Πριν μήνα
MsMilios
MsMilios

Παιδιά η λογική και η αλήθεια δεν κρύβεται. Η Σουηδία πάλι δείχνει το φώς.

Πριν μήνα
Panagiotis Tsiros
Panagiotis Tsiros

@Spiros S γραφω η Σουηδία είναι αραιοκατοικημενη. Η Στοκχόλμη είναι σχετικά πυκνοκατοικημενη οπως φαίνεται κι εδώ που έχει τους δήμους. https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_European_Union_cities_proper_by_population_density Οι πόλεις που είναι πανω από τη Στοκχολμη στη λίστα είναι οι περισσότερες σε χώρες που έχουν ήδη σοβαρό θέμα. Η Ελλάδα ευτυχώς όχι γιατί θα είχαμε σοβαρό θέμα.

Πριν μήνα
Στέφανος Χατζηθεοδώρου
Στέφανος Χατζηθεοδώρου

@Nίκος Μπαϊρακτάρης σωστός

Πριν μήνα
Spiros S
Spiros S

@Panagiotis Tsiros από που ως που είναι αραιοκατοικημένη η Στοκχόλμη? Έχεις πάει ποτέ?

Πριν μήνα
Panagiotis Tsiros
Panagiotis Tsiros

@Nίκος Μπαϊρακτάρης ειλικρινά τους εύχομαι να μην έχουν σοβαρό θέμα τελικά. Ενημερωτικά πάντως, με νούμερα επίσημα του 2012 ( αλλά και απο ενα αρθρο πιο πρόσφατο, χωρίς πήγες όμως) η Σουηδία έχει πάνω κατω τον ίδιο αριθμό ΜΕΘ με εμάς προ covid-19. Εύχομαι να μη φτάσει εκεί και να αντιμετωπίσουν τα κρούσματα με φαρμακευτικές αγωγές στο προηγούμενο στάδιο.

Πριν μήνα
Panagiotis Tsiros
Panagiotis Tsiros

@Maria Mari καλή δύναμη και να προσέχεις. Γνωστός μου γιατρός στη Σκωτία σε νοσοκομείο, πρακτικά οι οδηγίες ανύπαρκτες, θεωρεί δεδομένο πως μεσα στο νοσοκομείο με τα μέτρα που (δεν) παίρνουν θα κολλήσουν τελικά ολοι. Τόσο απλά και "ανθρώπινα".

Πριν μήνα
George A
George A

Τσαρλατανος μεγαλος. Τα νουμερα μιλανε, οποιος θελει τα μαθαινει

Πριν μήνα
Bio Tech
Bio Tech

@George A Τελευταία παρατήρηση δωρεάν εκπαίδευση από εμένα επειδή βλέπω ότι ζορίζεστε με τα μαθηματικά. Στην Ιταλία πέρυσι πρόπερσι και αντιπρόπερσι πέθαιναν 50.000 άνθρωποι μηνιαίως από ατυχήματα αρρώστιες και οοοολα τα δεινά του κόσμου. Σήμερα ακόμα και αν ισχύει αυτό το νούμερο που αναφέρετε εσείς τα παπαγαλάκια δεν ξεπερνάνε τις 30.000 μηνιαίως. Συμπέρασμα;; μα φυσικά κοροιδονοιος!!!! Ρουα και ματ. Έχετε το ελεύθερο να γράψετε την βλακεία σας τώρα και να γίνετε λίγο παραπάνω ρεζίλι... είμαι καλός απόψε και σας το επιτρέπω.😗

Πριν μήνα
Bio Tech
Bio Tech

@George A Κατάλαβα άλλο ένα θύμα μέσης εκπαίδευσης.... Γελειοποιηθήκατε παντελώς αγαπητέ. Δεν ξέρετε να διαβάζετε και να μετράτε όμως άποψη έχετε )))) χαζή μεν την έχετε δε. Δεν μπορώ να σας βοηθήσω πρέπει να μάθετε να διαβάζετε. Σας λυπάμαι.

Πριν μήνα
George A
George A

@Bio Tech 10% αυτων που αρρωσταινουν... τι μαλακιες μετρας εκει. Χαχαχα. Μαλλον δεν επρεπε να πας ποτε σχολειο αγαπητε μου αλλα σε κανα χωραφι απο μικρος. Θα το ξαναπω μια φορα μπας και το καταλαβεις, πριν ειχαν 100 νεκρους την μερα, συμπαριλαμβανοντας σε αυτον τον αριθμο ΟΛΕΣ τις ασθενειες. Απο τον ιο ΜΟΝΟ ειχαμε 900 την μερα. Δυσκολο? Επισης δυσκολο ειναι να καταλαβεις οτι η επιστημη του δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την στατιστικη? Μαλλον ειναι για καποιους. Το θεμα λοιπον ειναι οτι ακομα και ατομα με νοητικη καθυστεριση σαν εσενα μπορουν να γραφουν την μπαρουφα τους

Πριν μήνα
Bio Tech
Bio Tech

@George A Φανταστική αριθμητική.... 63.000.000:10%:12:30=100 Μάλλον πρέπει να πάτε σχολείο πάλι αγαπητέ. Με αυτό το μόνο από τον ιό που είπατε δείχνει πόσο άσχετος είστε με το θέμα. Αναφέρετε μου μια έστω και μια ίωση στην οποία δεν είχαμε αύξηση κρουσμάτων. Έτσι γίνεται στην Ελλάδα ο κάθε ασχέτως θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να γράψει μια μπαρούφα και να μηδενίσει έναν επιστήμονα.

Πριν μήνα
George A
George A

@Bio Tech Δεν ειναι δυσκολο. Πριν ηταν 100 την μερα οι νεκροι, τωρα 900 ΜΟΝΟ απο το ιο. Δηλαδη παραπανω συνολικα

Πριν μήνα
BLK BS
BLK BS

apo tous elaxistous aksiologous autes tis meres kai periergo pou vgike kai sto alfa.alla epitelous pou vgike kai kapios komple

Πριν μήνα
Stamatis Kavvadias
Stamatis Kavvadias

Προφανώς, μιλά για προηγούμενων ημερών δεδομένα, ο... καθηγητής και οι αριθμοί αυξάνονται με αυξανόμενη ταχύτητα! Η Ισπανία δεν μπορεί να είναι σε διαφορετική θέση από την Ιταλία και να μην την αναφέρει καθόλου! Σίγουρα μιλά για παλιά δεδομένα. Είναι ντροπή, ο συγκεκριμένος καθηγητής να βγήκε να μας πει ότι είναι σε φυσιολογικό επίπεδο οι θάνατοι στην Ιταλία, όταν αυξάνουν κατά 900 την ημέρα οι νεκροί, τόσο στην Ιταλία, όσο και στην Ισπανία! Σκέτη κοροϊδία! Το σακάκι του βγήκε να δείξει!!! Ντροπή!!!

Πριν μήνα
Marvin Talesman
Marvin Talesman

Ο κυριος Ιωαννιδης μας έλεγε πριν 2 εβδομάδες ότι ο covit 19 είναι μια…γρίππη, Και ότι στις ΗΠΑ αν δεν παρουμε κανένα μέτρο, θα είχαμε κατά την γνώμη του 10.000 νεκρούς μόνο , ενώ από γρίππη έχουμε 60.000 ετησίως. Σήμερα οι ΗΠΑ μετρούν 8.500 νεκρούς, με τις 8.000 την τελευταία εβδομάδα, Και τις προβλέψεις 10 πανεπιστημίων που ανακοίνωσε ο λευκός οίκος, Να λένε ότι χωρίς μέτρα θα έχουν 2,500.000 !! νεκρούς, (στις ΗΠΑ), ενώ με μέτρα, Ίσως τους περιορίσουν σε 200.000 ! Τοσο εύστοχος ήταν . Και αυτό ενώ είχε ήδη τα δεδομένα από την ιταλια , ισπανία κλπ. Και τώρα ακόμα ψελίζει παιδαριώδεις εξηγήσεις για το γιατί δεν συμπεριφέρθηκε Ο covet 19 στην ιταλια απλώς σαν γρίππη, για να μην ομολογήση το αυτονόητο. ότι ή ιταλια είχε το πρόβλημα γιατί 1) ότι ο covit19 είναι δεκάδες φορές πιο θανατηφόρος από την γρίππη, (λογω εξαιρετικής μεταδοτικοτητας, μεγάλου χρόνου επωασης {κατά την οποία ο φορέας είναι μεταδοτικός}, και μεγαλύτερης θνητότητας από την γρίππη, ) 2) γιατί η ιταλία δεν πήρε εγκαιρα μέτρα όπως η ελλαδα και η κίνα. Μας λέει και άλλα παραπειστικά ότι οι καραντίνες εφαρμόζονται κατά 0% έως 92%, Άρα θέλει να πει, οτι μπορεί και όταν την εξαγγείλης να μην είναι αποτελεσματική…. Δεν βλέπει ο φτωχός ότι μόλις την εφάρμοσε (ακόμα και χαλαρα) ο λευκός οίκος, Η νέα υόρκη έγινε έρημη πόλη. Το ίδιο και στο μιλάνο. Και παραλείπει να μας πει ότι ο ίδιος ουδεποτε τις προηγούμενες μέρες Την ζήτησε ως επιβεβλημένη, παρότι έβλεπε την εκθετική αύξηση στην ιταλία Και αλλού, και παρότι είχε το παράδειγμα της συντριπτικής επιτυχίας της Πρώιμης καραντίνας, όχι μόνο στην κίνα αλλά και στην ταιβαν που δεν είναι Καν απολυταρχία, και αρα όπως υπονόησε ο καθηγητής, θα είχε τις ίδιες Δυσκολίες να πείσει τους πολίτες να είναι συνεπείς. Επιπλέον, προ 10ημέρου ο κυριος ιωαννιδης έλεγε ότι και στο χειρότερο σενάριο των 40-50 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΝΕΚΡΩΝ, δεν πείραζε πολύ ! , η κοινωνία και η ζωή θα συνέχιζε, διοτι οι νεκροι θα ήταν κυρίως γέροι («χαμηλου προσδόκιμου επιβίωσης», τους ονόμασε κομψά ο καθηγητής) και όχι νέοι όπως στην ισπανική γρίππη του 1918. Μας είπε ταυτόχρονα (προ δεκαημέρου) ότι η κύρια ανησυχία του Ήταν για την οικονομία, και ουτε κουβέντα για καραντίνες και αλλα «Υπερβολικά μέτρα». Για αυτό ο τσιοδρας του απάντησε τότε με τον περίφημο λυγμό, «μα αυτοι είναι οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας».

Πριν μήνα
Stamatis Kavvadias
Stamatis Kavvadias

​@Unveil Now Δηλαδή, θεωρείς ότι τα ΜΜΕ πρέπει να... περιμένουν να ξεπεραστεί ο αριθμός νεκρών ανά έτος από γρίπη, για να μιλήσουν για τραγική κατάσταση και να εκδηλώσουν ανησυχία για τις λίγες ΜΕΘ, για τις ελλείψεις στο υγειονομικό υλικό και τις δυσκολίες των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού, για τα μέτρα και την εφαρμογή τους.... Αφού είμαστε όλη μέρα, σχεδόν, κλεισμένοι στα σπίτια μας, λόγω του SARS-COV-2, γιατί θέλεις να μιλάνε τα κανάλια;;; Είναι λίγο αργά για να ανησυχούμε -- αν αυτό είναι που σε απασχολεί -- για το ότι τα ΜΜΕ είναι φερέφωνα της κυβέρνησης, πάντως.... Συμβαίνει πολύ καιρό τώρα. Αν θέλεις περισσότερα νέα, ψάξε στο διαδίκτυο, γιατί δεν ξέρω κυβέρνηση που να μπορεί να τα βάλει με το κεφάλαιο, που βρίσκεται πίσω από τα ΜΜΕ.

Πριν μήνα
Unveil Now
Unveil Now

@Stamatis Kavvadias μα δεν μιλάω για τα μέτρα . Μιλάω για την αντιμετώπιση των ΜΜΕ πάνω στο θέμα. Η οποία ναι δημιουργεί μια μεγάλη τρομολαγνεία πάνω στο θέμα

Πριν μήνα
Stamatis Kavvadias
Stamatis Kavvadias

@Unveil Now Δηλαδή, επιμένεις ότι σε 2 εβδομάδες θα είναι δικαιολογημένος ο πανικός, ενώ τώρα, η συντηρητική αντιμετώπισητης πανδημίας είναι "επιστημονικά άστοχη" και τρομολαγνεία! Να ρωτούσαμε τον κ. καθηγητή αν θα έλεγε τα ίδια όντας σε μια θεση στον ΠΟΥ, ή μήπως... δε θα ενδιαφέρονταν ποτέ για μια τέτοια θέση;;;

Πριν μήνα
Unveil Now
Unveil Now

Στην Ιταλία την περίοδο εποχικής γρίπης 2017-2018 πέθαναν 25.000 άτομα. Υπήρχε άραγε η προβολή που υπάρχει ο όλες τις ημέρες αυτες; οι 25.000 δεν ήταν τίποτα; οι 10000+ γιατί είναι τα πάντα; Απόλυτο δίκιο έχει όσον αφορά την τρομολαγνεία. Πλέον δεν γίνεται να ανοίξεις τηλεόραση και να μην ακούς 24 ώρες το 24ωρο για τον κορονοιο.

Πριν μήνα
Yiorgos K
Yiorgos K

Αυτο που μας ενδιαφερει δεν μας το ειπες κ.Ιωαννιδη.. με ολον τον σεβασμό... Τα συμπτώματα αν αρρωστήσω θα ειναι σαν της γρίπης η θα υποφερω οπως λενε καποιοι ; Η πνευμονια για την οποια μιλουν οι γιατροι δεν ειναι επισης μεγαλο προβλημα ; Οποτε ποσοι στου εκατό κανουν πνευμονια ; Ποσο βαρια κατα ηλικια ; Σε τι επιπεδο ειναι η δυσπνοια , αντεχεται; Η επιπλοκη του ανοσοποιητικου που επιτίθεται στον εαυτο του συμβαινει και στην γρίπη ; Εν κατακλειδι δεν με ενδιαφερει αν οι νεκροι ειναι λιγοτεροι της γριπης. Με ενδιαφερει αν θα περασω γριπη η κολαση . Αν δεν παιρναμε μετρα τι θα γινοταν Μαιο Ιουνιο ; Θα μεναμε σε συγκρισιμα με γριπη επιπεδα η θα φεύγανε κατά εκατομμυρια ; Αυτα δεν μου λετε.....

Πριν μήνα
Yiorgos K
Yiorgos K

@Kostas Vakondios Δεν διαφωνω σε αυτά κσι ξερω οτι ειναι σοβαρός ο άνθρωπος. Απλα μεχρι τοτε δεν ειχαμε περιγραφη της κλινικης κατάστασης, της πιθανότητας πνευμονίας και λοιπών λεπτομερειών που ειναι σπουδαίες ....

Πριν μήνα
Kostas Vakondios
Kostas Vakondios

Yiorgos K . Σου το λέει ξεκάθαρα. Αν έχεις σοβαρά πρόβλημα υγείας, Φυλάξου, αλλά θα πρέπει να φυλάγεται απο κάθε ίωση μέχρι το τέλος της ζωής σου και όχι μέχρι το τέλος τις καραντίνας. Αν πάλι καπνίζεις πολύ.....ας πρόσεχες. Αν δεν ανήκεις σε τίποτε απο όλα αυτά κάνε ότι έγραψα και στον πιο κάτω.

Πριν μήνα
Kostas Vakondios
Kostas Vakondios

Dionisos Rebel. Με τη θέση που έχει μπορεί και να είναι μπορεί και όχι. Δε μας ενδιαφέρει. Τέτοιοι επιστήμονες με τις ιδιότητες και τις γνώσεις που έχουν, δεν έχουν ανάγκη απο μασονίες και παπαρίες γιατί σε μια παγκόσμια "στραβή" θα πέσουν όλοι στα αρχιδια τους και θα ζητάνε κλαίγοντας μια λύση. Αυτά που λέει συμπίπτουν με αυτά που λένε διακεκριμένοι καθηγητές πνευμονολογιας. Μη φοβάσαι τον κορωνοιο, χάσε όμως τον ύπνο σου για αυτά που έρχονται...

Πριν μήνα
Notis Senju
Notis Senju

Πιστεύεις ότι θα τον άφηναν να μιλήσει? Υποτίθεται ότι σαν δημοσιογράφος αυτή θα έπρεπε να ρωτήσει πράγματα που θα έδινε ουσιαστικές πληροφορίες στον κόσμο.Αντιθετως μόνο ο γιατρός προσπαθούσε να κάνει αναφορές σχετικά με τον ιό. Αλλά αντί να κατηγορήσεις την πάπια πηγες και τα έβαλες με τον γιατρό που στο μυαλό σου έχει το ραβδάκι και βρίσκει θεραπείες για τα πάντα. Και να σου πω κάτι.Αυτη περίμενε από τον γιατρό να της πει πως η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου και ότι η καραντίνα πρέπει να διαρκέσει ίσως και μέχρι το καλοκαίρι.Τρομολαγνια από τα ΜΜΕ όπως ανέφερε και ο κύριος.

Πριν μήνα
Dionisos Rebel
Dionisos Rebel

Είναι μασονος και μας τα κρύβει. ...δειαδοσται

Πριν μήνα
Vaskos
Vaskos

Δεν της άρεσαν τα λεγόμενα του καθηγητή. Θα τον προτιμούσε να τραβάει τα μαλλιά του, να τον παίρνουν τα κλάματα όπως τον Τσιόρδα, και να συνιστά παγκόσμιο εγκλεισμό

Πριν μήνα
K M
K M

Elle Elle Τραβά Αμερική άφοβα τι κανείς Ελλάδα ? άσε που θα Κέινς και μπάνιο στη θάλασσα χωρίς άγχος πίκρα μεγάλη 🤣🤣

Πριν 19 ημέρες
Vaskos
Vaskos

@Elle Elle χαχαχαχα

Πριν μήνα
Elle Elle
Elle Elle

Εννοειται......μονο που ο καθηγητης δεν περιμενε να τον προσλαβει ο Κουλης για να ζησει και να προβληθει.Τον βουτηξε η Αμερικα....ελα κοπελια ξαναβαλε τον Τσιοδρα να κλαιει,εχει πιο πολυ τηλεθεαση.

Πριν μήνα
Fragkiskos Mulwnopoulos
Fragkiskos Mulwnopoulos

👍👍

Πριν μήνα
giannis kousidis
giannis kousidis

Πρέπει να λάβουμε υπόψη και το φαινόμενο του BabyBoom το 1930-60 και τώρα έφτασε η ώρα που τα μωρά γερασαν ... λογικό να έχουμε τόσους θανάτους οι ιοι βρίσκουν αδύναμους ξενιστές !

Πριν μήνα
Καμέλια
Καμέλια

Να ακούμε να μαθαίνουμε αυτός είναι γιατρος

Πριν μήνα
Konstantinos Maniatis
Konstantinos Maniatis

Άφησε τον ιατρό να μιλήσει και μην τον διακόπτεις παπαγαλάκι του αλφα νιουζ!

Πριν μήνα
stavros fosteris
stavros fosteris

@geo tza τι να ξέρει αυτός μωρέ; Ούτε το όνομα του δεν ξέρει να γράφει.

Πριν μήνα
geo tza
geo tza

@Dimitroff Dhgma Ro xereis esu tin alitheia? den to leo eirwnika , tha me endiefere i apopsi sou

Πριν μήνα
Konstantinos Maniatis
Konstantinos Maniatis

@Dimitroff Dhgma Ro Πονέσανε τα μάτια μου από τα ορθογραφικά και το συντακτικό..δεν ξερω αν έχετε δυσλεξία ή αν είστε από το εξωτερικό αλλά υπάρχει και το auto correct στο word. Δεν γνωρίζω αν ειναι μασόνος ή οχι, ας είναι, πολλοί είναι πολλά που δεν ξέρει κανείς μας τι είναι , όσο για τον εωσφόρο, ασχολίαστο, εντελως εκτός θέματος. Σωστά πράγματα λέει ο άνθρωπος, μεταδίδουν πανικό και τρόμο και δίνουν 11 εκ, σε διαφημίσεις αντί να τα δώσουν στα νοσοκομεία και στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη, προφανώς εσείς είστε ξύπνιος και κάνετε πράγματα για το κοινωνικό σύνολο σωστά? Βρίσκουν ενα θέμα για να δείξουν το πολιτικό τους κύρος, τίποτα άλλο δεν τους ενδιαφέρει. καμία υγεία και κανένας πολίτης.

Πριν μήνα
Dimitroff Dhgma Ro
Dimitroff Dhgma Ro

Ο σηγγεκρινενος ηνε μασονος και καλα πλιρομενος απο το κρατος για να πη αυτες της μαλακιες. Ανηχτο κολοτριπιδη εχει το δηνη την ημερα του πασχα ξεφτιλιζετε γιατη εχει δοση ψηχη και σομα στον αιοσφορο ξηπνηστε

Πριν μήνα
pani blakas
pani blakas

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΠΑΙ ΑΛΛΑ ΑΧΑΧΑΧΑ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΤΟΝ ΚΑΡΦΩΣΕ ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΑΧΑΧΑΧΧΧ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΙΑΝΟΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΟΛΟΙ

Πριν μήνα

Επόμενο

Mediocracy vs Meritocracy | John Ioannidis | TEDxAcademy

16:46

My Surprise Room Makeover for my 16th Birthday!  | Charli D'Amelio

6:34

Γεμιστά  | Άκης Πετρετζίκης

05:50

Γεμιστά | Άκης Πετρετζίκης

Άκης Πετρετζίκης

προβολές 635 000

Κουλούρια Θεσσαλονίκης | Άκης Πετρετζίκης

07:56

Κουλούρια Θεσσαλονίκης | Άκης Πετρετζίκης

Άκης Πετρετζίκης

προβολές 524 000

TUS και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ || backstage από το νέο video clip "bella ciao"

4:04

TUS και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ || backstage από το νέο video clip "bella ciao"

Βασίλης Σαρημπαλίδης

προβολές 47 741

smile.dog

11:03

smile.dog

Gloomy Gentlemen

προβολές 76 336

DJ Stephan ft YPO x Sophia - EROS (OFFICIAL VIDEO)

3:46

DJ Stephan ft YPO x Sophia - EROS (OFFICIAL VIDEO)

Mad House Records

προβολές 3 623 838

I Tried Following A Soap Cupcake Tutorial

32:47

I Tried Following A Soap Cupcake Tutorial

Safiya Nygaard

προβολές 2 675 674

Καρμπονάρα σε 10 λεπτά | LIVE | Άκης Πετρετζίκης

31:50

Καρμπονάρα σε 10 λεπτά | LIVE | Άκης Πετρετζίκης

Άκης Πετρετζίκης

προβολές 32 912

Rina x Sin boy - Sari

3:28

Rina x Sin boy - Sari

AlphapopOriginal

προβολές 286 695