BEST Cop Pranks (NEVER DO THIS!!!) - POLICE MAGIC PRANKS COMPILATION 2017

Magic Murray
Magic Murray

HAPPY NEW YEAR!!! LIKE THIS VIDEO FOR MORE VIDEOS IN 2018!!!!

Πριν χρόνο
mike boots
mike boots

I luve you

Πριν μήνα
mike boots
mike boots

I like you

Πριν μήνα
Verneika Welch
Verneika Welch

Magic Murray happy new year 🎈🎊🎆

Πριν μήνα
Austin Luna
Austin Luna

Lol

Πριν ημέρα
SS sp666
SS sp666

U stupid

Πριν 2 ημέρες
РР Х
РР Х

у Вас самые классные приколы над полицейскими! Мне очень понравилось! В Америке, наверное, таких больше нет

Πριν 4 ημέρες
More Special Than Ed Bet
More Special Than Ed Bet

He wants it for himself

Πριν 7 ημέρες
Pawpaw Williams
Pawpaw Williams

That guy like police man Fuck the.police because I was mad and cry because they took dad at maritch jali in California

Πριν 8 ημέρες
WbTy_ DragonSlayer
WbTy_ DragonSlayer

What is the name of that song after every prank

Πριν 8 ημέρες
Jasraj Singh
Jasraj Singh

Officer Ramson must have been hungry, he ate one just as u left Murray

Πριν 10 ημέρες
Ricco Stewart
Ricco Stewart

😂😂😂😂

Πριν 13 ημέρες
sport Brasil
sport Brasil

Sou de Brazil

Πριν 14 ημέρες
oh Yeah Yeah
oh Yeah Yeah

3:30 i saw that trick

Πριν 14 ημέρες
Victoria Mata
Victoria Mata

Polices are dumb some times

Πριν 18 ημέρες
Ethan Ray
Ethan Ray

Also how did he randomly find a police just walking around.

Πριν 18 ημέρες
blackham7
blackham7

These cops sound so cliche "We can do this the easy way or the hard way", it's like their reading their own TV Tropes entry lmao

Πριν 18 ημέρες
ToBeContinued
ToBeContinued

3:30 he stealing his watch yo i do the same thing

Πριν 19 ημέρες
PAJeeper420
PAJeeper420

Last officer looks at non-existent wrist watch to determine he has another 3 hrs to work.

Πριν 21 ημέρα
Connor RK800
Connor RK800

1:26 David Bowie's leaving Hahaha 😂😂😂

Πριν 21 ημέρα
Connor RK800
Connor RK800

We need more videos

Πριν 21 ημέρα
youtubepeep sss
youtubepeep sss

There are three balls

Πριν 23 ημέρες
Linkin G
Linkin G

The bottle is collapsible Oh yeah yeah

Πριν 23 ημέρες
Daniela Ibaceta
Daniela Ibaceta

We can go the easy way or....... lol

Πριν 23 ημέρες
SansThePunnyGuy
SansThePunnyGuy

In the end he left the bag on the ground

Πριν 24 ημέρες
Jose Og
Jose Og

lowkey this guy pretty sick thoe

Πριν 25 ημέρες
Frank Hong
Frank Hong

dude, you really have balls, never mess around with cops.

Πριν 26 ημέρες
The Trax
The Trax

Wow this is fucking awesome dude !

Πριν 27 ημέρες
Electrike 1010
Electrike 1010

At 9:53 he keeps the donuts under the lid and at the bottom is a disc (you can actually see him touching the disc), the when he removes it the disc comes off with the donuts, am I correct? Btw, sorry if I ruined your trick

Πριν μήνα
Father Troll
Father Troll

these are not actual cops lmfao

Πριν μήνα
Rigby is Me
Rigby is Me

Dudes got balls

Πριν μήνα
godisrael smite you A 666
godisrael smite you A 666

ACAB

Πριν μήνα
Joseph Sivadon
Joseph Sivadon

Hahaha, I can't wait to see you in Vegas! Just got here and seen 1 of your billboards..

Πριν μήνα
RAAILIATOR RAMIX
RAAILIATOR RAMIX

How have you not been arrested?

Πριν μήνα
Chris Hansen
Chris Hansen

Is that the Phoenix police

Πριν μήνα
Verneika Welch
Verneika Welch

He said we could do this the easy way or the *slowly* haarrdd waaaaayyy

Πριν μήνα
Verneika Welch
Verneika Welch

Every time a police says they be hearing complains u know they never heard one 😭😭

Πριν μήνα
Verneika Welch
Verneika Welch

Police is there a problem do u want a cookie 😬😬

Πριν μήνα
bassjammincaleb
bassjammincaleb

Have you ever caught charges from the prank videos you’ve did

Πριν μήνα
JasJoss Benitez
JasJoss Benitez

6:02 You took the ball off of your hoodie then you put it back in your hoodie and took it out

Πριν μήνα
Kočičí Gang
Kočičí Gang

1:25 song pls?

Πριν μήνα
Mobile Legends
Mobile Legends

hu is here 2019 Like

Πριν μήνα
Legendary Gamerzzz65
Legendary Gamerzzz65

Lol I seen him take the watch off 😂

Πριν μήνα
Forgotten
Forgotten

I thought that thing on your head was the prank ...

Πριν μήνα
Arcade BRO
Arcade BRO

I live in Las Vegas

Πριν μήνα
matt j
matt j

Tell me how you did that trick or your going to jail

Πριν μήνα
حمودي السيد
حمودي السيد

اكو عرب

Πριν μήνα
Panda Chicken
Panda Chicken

Murray:this is ILEEGLE?

Πριν μήνα
OMGitsLexi
OMGitsLexi

Hope you are doing some fantastic New Year Pranks for 2019 :) Take Care

Πριν μήνα
Sleepy JayZz
Sleepy JayZz

someone showed me that magic ball trick that can double up

Πριν μήνα
kamthang changsan
kamthang changsan

This guy is oversmart dstrubng police

Πριν μήνα
Jeremy Klinger
Jeremy Klinger

In 9:06 the officer checks his arm for the time but doesn't have a watch

Πριν μήνα
John Brisbane
John Brisbane

My oh my...Lol. =)) That officer has amused MILLIONS over a cookie. Not a waste of time at all. Hah.

Πριν 2 μήνες
Brandon Dumas
Brandon Dumas

Don’t feel bad for wasting the police time it’s literally what they do to civillians lmao

Πριν 2 μήνες
Rima Youssef
Rima Youssef

2:21 wasting your time? BRUH NO ONE TOLD U TO PULL HIM OVER

Πριν 2 μήνες
Jesus Piece
Jesus Piece

this guy awesome

Πριν 2 μήνες
DaRealSIMON
DaRealSIMON

10:15 to be continued *gets poisoned*

Πριν 2 μήνες
Gilang Kautzar Wiraatmadja
Gilang Kautzar Wiraatmadja

9:55 The officer licked his lips when he saw the donuts =P~

Πριν 2 μήνες
Magic of Leland Magical Mayhem
Magic of Leland Magical Mayhem

Good job magic boy/

Πριν 2 μήνες
Yonatan August
Yonatan August

9:06 he has no watch lol

Πριν 2 μήνες
R O B B I E
R O B B I E

I wonder if there are any 'Security' People out there with a f'king SOH ????!

Πριν 2 μήνες
Tow Life
Tow Life

They all looked setup

Πριν 2 μήνες
Black Knight
Black Knight

1:22 song name?

Πριν 2 μήνες
faiyaz faisal sameen
faiyaz faisal sameen

i saw this dude on Pawnstars

Πριν 2 μήνες
Ant Mann
Ant Mann

Fucking pigs 😂😂

Πριν 2 μήνες
علي قديمي
علي قديمي

The music name tho 😅💔??

Πριν 2 μήνες
Farhan Khan
Farhan Khan

Waooo you are super bro

Πριν 2 μήνες
nucka girl
nucka girl

Its a paper bottle replica

Πριν 2 μήνες
Laith Altaweel
Laith Altaweel

know how he did the ball trick, he just put it in his other hand

Πριν 2 μήνες
56557 nbh
56557 nbh

Acting

Πριν 2 μήνες
Xx-R3M1X-xX kdjfvsn
Xx-R3M1X-xX kdjfvsn

I just noticed everyone has a bunch of likes *cough cough gimme some cough cough*

Πριν 2 μήνες
SK daGod
SK daGod

I call hacks

Πριν 2 μήνες
Dat Guy Films
Dat Guy Films

I love David Bowie he’s my number 1 fav musician

Πριν 2 μήνες
Ak1r4 Yuk1
Ak1r4 Yuk1

U are so fickin amazing

Πριν 2 μήνες
Oomuu
Oomuu

OK YOIUTUBE! FUCK YOU! I have had 4 ads in 3 minutes of video...I AM GETTING AD BLOCK PLUS TO BLOCK THEM ALL! Fuck your revenue.

Πριν 2 μήνες
Micky Bermudez
Micky Bermudez

Why does he look and sound like "ANDY DICK" ?????? Am I the only one lol

Πριν 2 μήνες
Magic Murray
Magic Murray

I’ve heard it before so no lol

Πριν 2 μήνες
Jx42
Jx42

Steal an POs gun pls.

Πριν 2 μήνες
Uvarmma
Uvarmma

i feel like all these cops are stooges, no offense

Πριν 2 μήνες
CrimeraRi Bloody
CrimeraRi Bloody

69k likes? lmfao

Πριν 2 μήνες
Skadudli
Skadudli

HOW DID YOU DO THIS????? PLEASE TELL NEEEEEE😱😱😱😱😱😱👍👍👍🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Πριν 2 μήνες
9 •{S.U.N.S}•
9 •{S.U.N.S}•

At 9:01 the guy looks at his arm thinking there is a watch there.

Πριν 2 μήνες
James Hall
James Hall

at very least security guards at hotels

Πριν 2 μήνες
galactic wolf games
galactic wolf games

1:50 I'm not on me phone

Πριν 2 μήνες
Shitty Poopsome
Shitty Poopsome

Whats that thug life song at 1:25 ?

Πριν 2 μήνες
Austin Driver
Austin Driver

It's all about misdirectionnnnn

Πριν 2 μήνες
MOODY V.
MOODY V.

Magic Murray you're the best I love when you play tricks on Cops you make them look stupid great videos keep up the good work I am a big fan of yours be safe and God bless

Πριν 2 μήνες
Chloe
Chloe

I want some doughnuts😩🍩

Πριν 2 μήνες
Sarb Nitrof
Sarb Nitrof

"Why you wastin my time?" Oh, my bad, I forgot I approached YOU. lol

Πριν 2 μήνες
Chinam-Nir Kumar
Chinam-Nir Kumar

I hope he does not get arrested

Πριν 2 μήνες
Herr Kamoti
Herr Kamoti

Song?

Πριν 2 μήνες
Hayden Manning
Hayden Manning

The Police are all way’s power tripping

Πριν 2 μήνες
Antal G
Antal G

LOL that was funny cops love doughnuts

Πριν 2 μήνες
Brada112 lov na interventna vozila
Brada112 lov na interventna vozila

1.000.000 subscribe Woooow

Πριν 2 μήνες
Gerardo Azua
Gerardo Azua

1 million why

Πριν 2 μήνες
Tactical FredBear
Tactical FredBear

the last trick he had a plate in the lid with doughnuts on it he put it down stopping the fire making the plate come loose and the doughnuts appear

Πριν 2 μήνες
LCM T-shirtshop
LCM T-shirtshop

Sad to say but you are wasting the police officers time. We have very few P.O. .

Πριν 2 μήνες
xhero dawen world
xhero dawen world

9:05 wtf??/

Πριν 2 μήνες
Sonia Thompson
Sonia Thompson

way cool but also way too many ads

Πριν 2 μήνες
Jacque Lebob
Jacque Lebob

Anyone concerned about lighter flavored doughnuts?

Πριν 2 μήνες
Mr Khan
Mr Khan

I like your voice

Πριν 2 μήνες
FunnyVids? Nah
FunnyVids? Nah

so how can we hear them so clearly? Do they have a microphone.

Πριν 2 μήνες
CosmicJosh Gaming
CosmicJosh Gaming

9:07 looks at his wrist likes theres a watch but he still says the time

Πριν 3 μήνες
Shelley Tatum Kieran
Shelley Tatum Kieran

3029 anyone?

Πριν 3 μήνες

Επόμενο

TOP Cop Pranks (GONE WRONG) - Police Pranks Compilation 2016

05:19

SMASHING MY WAY INSIDE TO GET OUR GUY

42:47

SMASHING MY WAY INSIDE TO GET OUR GUY

Patty Mayo

προβολές 9 300 000

Dads Destroying Sons' Playstations!

08:58

Dads Destroying Sons' Playstations!

Gamer Thrones

προβολές 3 200 000

NEW DRUGSTORE MAKEUP ... What's Good & What Sucks!

15:55

Mo’Nique and Steve Get Real: Part 2

4:59

Mo’Nique and Steve Get Real: Part 2

Steve TV Show

προβολές 1 817 646

New PRANK FROM ARAB,GHOST,SNAKES

11:44

New PRANK FROM ARAB,GHOST,SNAKES

Nazik Shik

προβολές 768 000

Top 50 Military Fails! 💣

15:31

Top 50 Military Fails! 💣

Top Dingen

προβολές 22 000 000

I Tried Escaping A Special Operations Sniper

10:01

I Tried Escaping A Special Operations Sniper

BuzzFeed Multiplayer

προβολές 17 000 000

Searching Police Cars Found Stinger Spike System! Crown Rick Auto

11:00

WHAT IF THE HOMELESS GAVE YOU MONEY?

05:19

WHAT IF THE HOMELESS GAVE YOU MONEY?

fouseyTUBE

προβολές 37 000 000

Top 6 Cool Cops vs Bikers | ENCOUNTERS & POLICE PULLOVERS 2018

19:49

Top 6 Cool Cops vs Bikers | ENCOUNTERS & POLICE PULLOVERS 2018

Life On Motorcycle

προβολές 1 500 000

Funny_video_2018_funny_ prank_ try not to laugh challenge

06:27

The Big Bang Theory - I Can't Do It (S12E15)

3:31

The Big Bang Theory - I Can't Do It (S12E15)

Big Bang Theory

προβολές 2 106 565

Tosh’s Most Romantic Moments - Tosh.0

5:36

Tosh’s Most Romantic Moments - Tosh.0

Comedy Central

προβολές 210 352

Top 10 Hilarious Ron Burgundy Appearances

10:28

Top 10 Hilarious Ron Burgundy Appearances

WatchMojo.com

προβολές 67 150

Dr Phil Asks 'Batman' Goose Wayne If He's Delusional

13:04

Dr Phil Asks 'Batman' Goose Wayne If He's Delusional

CinnamonToastKen

προβολές 104 184