DATING DISASTERS 💀 | DESI PERKINS

S S
S S

You mean your prom from 25 years ago? Vintage

Πριν ημέρα
Lindsey Bollinger
Lindsey Bollinger

“There was a Taco Bell moment” 😂🌮👋

Πριν 7 ημέρες
Julieta Villanueva
Julieta Villanueva

👏🏼B👏🏼A👏🏼S👏🏼U👏🏼R👏🏼A👏🏼

Πριν 8 ημέρες
Louise Martell
Louise Martell

love love love the hair!!! tutorial?

Πριν 9 ημέρες
fashion chalet
fashion chalet

BASURA!!!! ;) omg I loved this!! Xx

Πριν 9 ημέρες
Sandy Tumbugs
Sandy Tumbugs

The sugar momma story got me so triggered that I showed my brother this video to make sure that he never treats any girl like that. Gals got each other's back!!!!

Πριν 10 ημέρες
2016imhere
2016imhere

It's not often that a woman goes through so many shithead men to end up with a complete King . Lucky you .you hit the jackpot maybe there's hope for us all!

Πριν 10 ημέρες
Jane Dulay
Jane Dulay

IM DEAD. You're reaction to "sit on my face" was priceless! *BASURA*

Πριν 10 ημέρες
mallowhawk294
mallowhawk294

love

Πριν 12 ημέρες
Eviano
Eviano

"Cause if you leave, you got a go." 😂😂

Πριν 12 ημέρες
BeautyByBianka
BeautyByBianka

I loved this video

Πριν 14 ημέρες
Chanelle Parks
Chanelle Parks

thumbs up for the hair alone! jeez you look amazing

Πριν 15 ημέρες
Munni Gupta
Munni Gupta

hindividodd

Πριν 17 ημέρες
Dani Foxx
Dani Foxx

Omg, you are so pure lol. "sit on my face" is so common in dirty talk

Πριν 19 ημέρες
Darleene Ayala
Darleene Ayala

can you please do a tutorial on this natural makeup look!!!!

Πριν 19 ημέρες
Katie Mar
Katie Mar

I need hair tutorial on this

Πριν 20 ημέρες
Isabel Serrato
Isabel Serrato

Lmao the nicknames 😂

Πριν 20 ημέρες
Jasmine Mejia
Jasmine Mejia

Lmao why am I barely seeing this😂 this literally felt like I was talking to a friemd

Πριν 22 ημέρες
Kwarm Rak Sea Dum
Kwarm Rak Sea Dum

Most of the people I’ve dated cry more than kids! I just gave up dating all together lol too much work.

Πριν 23 ημέρες
Julia Cordova
Julia Cordova

I NEED this hair tutorial 😭

Πριν 23 ημέρες
Molly Moko
Molly Moko

woww, Desi youre so smart even at such a young age, i'm impressed.. i went thru similar things as you, i had the intuition feeling, but i never was as smart enough to catch them. and i was so nice even when i was pissed inside and being taken advantaged of, sigh..

Πριν 23 ημέρες
roxann encinas
roxann encinas

I really like this video this is the most real and laid back I’ve ever seen her she seems chill in this one.

Πριν 23 ημέρες
URBAN PASSION
URBAN PASSION

Omg im dying 😭😂😂😂😂 your stories hahahaha

Πριν 24 ημέρες
Maryse 💄 Never Without my Mascara
Maryse 💄 Never Without my Mascara

I laughed sooooo hard watching this 😂😂😂😂

Πριν 25 ημέρες
Irais S
Irais S

I’m dying 😭😭😂😂😂😂

Πριν 25 ημέρες
Cool Creators
Cool Creators

"basura" lol

Πριν 26 ημέρες
Stephanie Enc
Stephanie Enc

Loveee story time 😁

Πριν 26 ημέρες
Emely Aguino
Emely Aguino

Hahahahaha “sit on my face!” Hahaha 😂😭

Πριν 27 ημέρες
Melissa Govender
Melissa Govender

Love your hair here 👌🏽

Πριν 28 ημέρες
Emily Alvarez
Emily Alvarez

The Taco Bell story kills me Lmfaooooo

Πριν 28 ημέρες
Nathalie Mora
Nathalie Mora

OMG sugar momma had me dying, It sucks that you went through that but girl Ive been in a similar situation Im glad you met john!!!

Πριν 28 ημέρες
Melissa Gamero
Melissa Gamero

I’ve been watching so many Desi videos and I LIVE

Πριν 29 ημέρες
se7enthbreath
se7enthbreath

This was a really good video!

Πριν μήνα
Ari Bonillas
Ari Bonillas

I'm dying

Πριν μήνα
Hannah Noelle
Hannah Noelle

Make a tutorial on ur hair pls 💗

Πριν μήνα
Shauna Marie
Shauna Marie

Umm can we have a tutorial on how you did your hair???? Love it

Πριν μήνα
ARBRESHA ARIFI
ARBRESHA ARIFI

the fuck

Πριν μήνα
Sabby
Sabby

LMFAO. I LOOOOVED THIS VIDEO. And glad that you told these guys what's up--mainly Prom Date and Sugar Mama. You GIVE MEH LIFE.

Πριν μήνα
Alicia R
Alicia R

‘My Grandma is sleeping’ 😂😂💀💀💀

Πριν μήνα
cathy le
cathy le

I only just watched this video but omg I'm getting so frustrated hearing your last story!! I'm mad for you. How frkn rude!! Thank God you found someone who loves and respects you

Πριν μήνα
lexa24lexi
lexa24lexi

First Desi you look amazing. Natural beauty - love the look. Top hair as well :) ...well lets get to the story: My worst boyfriend lets call him Mother-Son-Relationship we have been dating as teenagers and one night we went out with two of my best friends (Kate and Daniel)...turns out that Mother-Son-Relationship told Daniel very specific how good looking Kate was and what he would like to do to her....well I broke up with him....years later we found each other again and you would think people change, well they do but not Mother-Son-Relationship....and here it comes....I invited him home to my place (my parents knew him and he has been at my place a couple times)...anyway....when we were left alone in the living room he told me - just to mention he kept repeating over and over again - "I always wanted to tell you, damn your mother looks good - she is so hot - her body and her ass" - I looked at him, are you serious? - he says "well hopefully you will look as hot as your mother one day, so beautiful and attractive,...." Obviously I was done with him and told him to get the f*** out of my house....I am happy that my boyfriend thinks my mother is good looking, but its another story if he is drooling all over her and having sex fantasies every time he sees her.

Πριν μήνα
stephanie Lesley
stephanie Lesley

Omg i can’t stop laughing

Πριν μήνα
Bella Marino
Bella Marino

We need a hair tutorial!!!

Πριν μήνα
Christina S
Christina S

This video made me laugh out loud!! I can’t believe how many losers there are out there. I’m lucky I found my husband.

Πριν μήνα
inna n.
inna n.

Sorry, But i hate when ppl who been married or in a relationship for "decades"do videos like this! Ya have no idea how it is to b single!

Πριν μήνα
justine geran
justine geran

Disaster is im single 😂😂😂

Πριν μήνα
Carmen Anaya
Carmen Anaya

Lmao 😂 i love you!

Πριν μήνα
C Tran
C Tran

DESI LOOKS LIKE PURE WHOLESOME FLOWER CHILD I'M LIVING!!! hair tutorial???? 👀

Πριν μήνα
Anayetsy Rodriguez
Anayetsy Rodriguez

Haha i love her

Πριν μήνα
1218Christy
1218Christy

☠️☠️💀💀💀💀💀💀

Πριν μήνα
Tiziana Cimmino
Tiziana Cimmino

First date with ex-boyfriend and he talked about his s*x adventures with his ex and other girls. BUT there was problem. His ex wasn't an ex, she was his girlfriend. Result, he cheated on her with me. Few days later during a dinner with other friends (nobody knew that we were dating) he said "oh, yesterday I left my girlfriend, bla bla bla" ... WHAAAAT? BYEEEE!!!

Πριν μήνα
parrotlet power
parrotlet power

HAIR TUTORIAL FOR THUS

Πριν μήνα
Jacqueline Zatarain
Jacqueline Zatarain

11:54 audacitYYYYY

Πριν μήνα
Hannah
Hannah

Lololol dyyyying😂 I’ve dated some broke ass losers before. My old boyfriend threw his credit card at me in the drive thru at McDonald’s because he was mad he was going to pay for it THEN had the audacity to call me a gold digger.Glad I got out of that relationship.

Πριν μήνα
Jennifer W
Jennifer W

How do you get your hair to look like that?? I’m obsessed! 😍

Πριν μήνα
Jenny Reyero
Jenny Reyero

I loved this video !!! You should do more like this one

Πριν μήνα
NATALIA &CO
NATALIA &CO

My went to prom with my older boyfriend and he literally made me feel like shit about my hair curly as well

Πριν μήνα
Kelsey Tebedo
Kelsey Tebedo

Wait you dated people before Sven 😭

Πριν μήνα
Ellice Armstrog
Ellice Armstrog

Hair tutorial on this look please please please

Πριν μήνα
Lucero Avalos
Lucero Avalos

damn sit on my face? LMAOOO

Πριν μήνα
JAYPISTOLX
JAYPISTOLX

btw desi i love your hair curly!!

Πριν μήνα
JAYPISTOLX
JAYPISTOLX

orange ya glad i didnt say banana?

Πριν μήνα
Cecilia Bautista
Cecilia Bautista

PLEASE DO A HAIR TUTORIAL ON THIS LOOK 😍🙌🏽 those NATURAL looking curls are EVERYTHING

Πριν μήνα
Kasey Norris
Kasey Norris

“I wasn’t even getting a combo” seriously so so so funny. Looooove your videos! ❤️

Πριν μήνα
karen martel
karen martel

Desi can you please make a video showing us how you did you hair like this pleaaaasssseeeee

Πριν μήνα
MaryHelen Salas
MaryHelen Salas

Your ass better be ordering water 😂

Πριν μήνα
Fatima Andrea
Fatima Andrea

Hair tutorial please !!!

Πριν μήνα
Taiina Jordan
Taiina Jordan

I’m ded lmfao “why would I want to come hang out with you and your broke as friend...basura” 😂😂😂

Πριν μήνα
Taiina Jordan
Taiina Jordan

Omg loved this video lol you’re so funny and I love Youtubers who aren’t afraid to show their personality ❤️ if this is your job might as well enjoy it right!! And it shows :) keep doin u giiiirl there’s a reason ur on top! 💪🏼

Πριν μήνα
melina lopez
melina lopez

LMFAO this was so hilarious!!! 😂😂😂

Πριν μήνα
MakeupByDiana529
MakeupByDiana529

Omg I always called guys by different names and only my current bf found out what his was cuz he's nosey lol

Πριν μήνα
paoluvable
paoluvable

Last story... I lost it. The NERRRRRRRRRRRVVVVVVVVVVVVVVVE

Πριν μήνα
Vee A
Vee A

The sugar mama story damn oh hellllll noooooo!

Πριν μήνα
Ana Lazalde
Ana Lazalde

Does anyone know what curling wand she uses to curl her hair ?

Πριν μήνα
Riley Jackson
Riley Jackson

how did she do this hair???? somebody please !!!!!

Πριν μήνα
heythisistiana
heythisistiana

desi's mermaid hair is giving me all the vibes

Πριν μήνα
Leanna Ayrapetyan
Leanna Ayrapetyan

“What can I get?” Dead. This was so good

Πριν μήνα
LadyChainWallet
LadyChainWallet

Had a couple totally like ”Sugar Mama". One of them was also like "Prom Date". Talk about proudest moments. You'd think we'd learn. 0/10. Do not recommend.

Πριν μήνα
ANANYA SINGH
ANANYA SINGH

"sit on my face" 😂

Πριν μήνα
Pigeoneer Toy
Pigeoneer Toy

This video was so funny! 😂😂😂😂

Πριν μήνα
I Santoro
I Santoro

Desi!!! You had me dying laughing!! The sugar mama sorry had me screaming 😂😂😂😂😂

Πριν μήνα
Jenny247ful
Jenny247ful

tbh dads can really save you from a lot of heartbreak

Πριν μήνα
Jemini Baptiste
Jemini Baptiste

Ugh your hair looks SOOOO GOOD

Πριν μήνα
Caitlyn Powell
Caitlyn Powell

can we get a hair tutorial??!? Love this look

Πριν μήνα
Angelika Zielinski
Angelika Zielinski

hahahahah!! great stories! :)

Πριν μήνα
Sangeetha Mohana
Sangeetha Mohana

HAHAHAHAHAH THIS ENTIRE VIDEO WAS SO HILARIOUS

Πριν μήνα
Amber Vargas
Amber Vargas

i loveeeed this video

Πριν μήνα
RushHourPetite
RushHourPetite

Oh I have a good one! I made a video on my channel titled Tinder Nightmare!

Πριν μήνα
MrsHoranPayne
MrsHoranPayne

a hair tutorial please!!! love the look

Πριν μήνα
manoukjw
manoukjw

Can we just talk about her hair, I couldn't stop looking at it during the whole video, it looks sooo bomb

Πριν μήνα
Angie P
Angie P

This is my fav look like please do an updated everyday glam makeup look like this because wow... the hair too

Πριν μήνα
Alejandra Jimenez Blanco
Alejandra Jimenez Blanco

Perfect hands btw!!!! Estoy obsesionada con ellas! Son divinas

Πριν μήνα
Mamadollskie
Mamadollskie

Basura! 🤨😝

Πριν μήνα
daisy inez
daisy inez

HAIR TUTORIAL!!!! PLS

Πριν μήνα
christina jardine
christina jardine

Excellent video...sorry bout the goofs but.... look at change now girl!

Πριν μήνα
christina jardine
christina jardine

YA *

Πριν μήνα
NaomiC09
NaomiC09

Where’s your top from?? I love it

Πριν μήνα
Diana R
Diana R

PLEASEEEEEE DO MORE STORY TIME😭😭😍😍

Πριν μήνα
jutagu7
jutagu7

Lmao! 🤣

Πριν μήνα
Taylor legates
Taylor legates

the first story ohhh my god. I did that to a boyfriend once. totally lied and said I knew he had been talking to his ex telling her he still loved her. (bold move on my part). asshole started bawling his eyes out apologizing saying he didn't mean it. follow your gut ladies!!

Πριν μήνα
Maritza B
Maritza B

I’m here for these story times Desi.

Πριν μήνα

Επόμενο

UpTown Spot
UpTown Spot

BostonDynamics

Πριν 4 ημέρες

Meet My Husband Q&A
Meet My Husband Q&A

Desi Perkins

Πριν 3 χρόνια

EYEBROW TUTORIAL
EYEBROW TUTORIAL

Desi Perkins

Πριν 4 χρόνια