David Dobrik Takes a Lie Detector Test | Vanity Fair

Philip Davis
Philip Davis

Tha back handed compliment 😭😭😭😭

Πριν 2 ώρες
Alketa Mirena
Alketa Mirena

Awe I feel so bad for David☹️

Πριν 5 ώρες
MysticAries41
MysticAries41

Maybe it’s just me but it kinda seems like David feels uncomfortable with most of the questions

Πριν 12 ώρες
Kazia A
Kazia A

Them: is this your girlfriend *shows Liza* David: no Me:😭😭😭😭😭😭😭😢

Πριν 19 ώρες
GH0ST66661
GH0ST66661

12:57 GULP

Πριν ημέρα
stinky Ass
stinky Ass

Its courtney kardashian.. There

Πριν ημέρα
Milani Moreno
Milani Moreno

JOHN!!

Πριν ημέρα
Love. notes
Love. notes

Omg hes legit so cuteeee ❤️❤️❤️ (like in a toddler way tho lol)

Πριν ημέρα
M. NUN YOUR
M. NUN YOUR

This would have been so much better with a real character actor voice over.

Πριν ημέρα
Casey Lewis
Casey Lewis

“I’m weirdly attracted to him” “it’s not the worst but it’s like why are you saying that?” My heart broke into a million pieces and I started balling he is so cute and adorable and that just crushed me

Πριν ημέρα
eiley j
eiley j

*dad voice* David,,?

Πριν ημέρα
Bitches be Bonkers
Bitches be Bonkers

He looked so cute when he admitted to smoking a little bit of weed 😂

Πριν ημέρα
Iron Fist
Iron Fist

I never realized how cool Dave was until I saw him in 'MysticGotVlogs'

Πριν ημέρα
Christopher Baker
Christopher Baker

Needle:normal Interviewer: were you sad when your family ate your pets? David: no Needle: YES YOU WERE

Πριν 2 ημέρες
PopYourCherries
PopYourCherries

If dobriks a solid 6 I’m a 3

Πριν 2 ημέρες
Emily Salinas
Emily Salinas

He’s making David so uncomfortable..like you can really tell he didn’t want to answer some questions 🤦🏼‍♀️

Πριν 2 ημέρες
A Peculiar Limelight
A Peculiar Limelight

This was posted on my birthday

Πριν 2 ημέρες
Ava Gialleonardo
Ava Gialleonardo

Awwwh poor bb was soo nervous ❤️😭

Πριν 3 ημέρες
Christi Potter
Christi Potter

it's really hard for him not to use facial expressions I notice haha I feel bad for seeing him struggle

Πριν 3 ημέρες
Zmosy •
Zmosy •

Longest video I’ve ever seen of him

Πριν 3 ημέρες
Markayla Richards
Markayla Richards

This was the most awkwardest thing I’ve ever watched. I feel so bad for David

Πριν 3 ημέρες
Gabriel Sielo Caelum
Gabriel Sielo Caelum

VOGUE HAS 73 QUESTIONS. VANITY FAIR : WHAT SHALL WE DO FOR MAKING QUESTIONS LIKE ? NO ONE : LIE DETECTOR VANITY FAIR : CORRECT

Πριν 3 ημέρες
Victoria Barreto
Victoria Barreto

Omg I love him lmao 😂😂😂

Πριν 4 ημέρες
L0N3LY TRASH
L0N3LY TRASH

*basic teenager at my school:* _"wanna hit my juul?"_ *me:* _15:34_

Πριν 4 ημέρες
L0N3LY TRASH
L0N3LY TRASH

oml i stg david was talking about courtney cox bahahaha

Πριν 4 ημέρες
Belina Pryor
Belina Pryor

I feel bad for David because we get it he smokes weed but like he's not trying to keep it a secret he talks about it he dose it so stop playing with his emotions

Πριν 4 ημέρες
JD glas
JD glas

Really you had to pull the trump thing #buildthewall

Πριν 4 ημέρες
Michael Varrati
Michael Varrati

How can trump deport u if ur legal???!

Πριν 4 ημέρες
That Person
That Person

David is cannonly bisexual, confirmed Its a joke dont get offended

Πριν 5 ημέρες
Alira Morgz
Alira Morgz

DANG!!!! When he said that he smokes weed tho

Πριν 5 ημέρες
Yo Bro
Yo Bro

*Asks question* David: ... Me: You hesitated.

Πριν 5 ημέρες
Kayden 2k
Kayden 2k

I FEAL SO BAD FOR HIM!!!😂

Πριν 5 ημέρες
morgana period
morgana period

"Did you ever ditch school" David : Yeah like three times Lie director : *Draws a whole mona lisa*

Πριν 5 ημέρες
Vinny B Productions
Vinny B Productions

I’m not watching David take a lie detector test I’m watching him have a panic attack for 15 minutes 😂

Πριν 6 ημέρες
melody dash
melody dash

He was so high I’m dead

Πριν 6 ημέρες
Gerardo Pinedo
Gerardo Pinedo

Tbh the interviewer is annoying

Πριν 6 ημέρες
addi paige
addi paige

this video creeps me out a lot :/ he may have been joking, but he kept asking to cut the interview and they wouldn’t let him .. idk it just gave off weird vibes

Πριν 6 ημέρες
Vloggers Content
Vloggers Content

Bro like why they gotta do David like that😭😂👏❤️

Πριν 6 ημέρες
FillUmUpp
FillUmUpp

9:20 felt bad for him there.. it is kindof a mean thing to say..

Πριν 6 ημέρες
You Pinhead
You Pinhead

i’m half slovakian

Πριν 6 ημέρες
Mariale Escobar
Mariale Escobar

Ugh HES so cuteeeeeeedkelwowkw

Πριν 6 ημέρες
The Noble Panda
The Noble Panda

David’s like the worst liar I’ve seen on this channel😂

Πριν 6 ημέρες
lily jones
lily jones

These people are not funnier than david

Πριν 6 ημέρες
Negin Salehi
Negin Salehi

So is he high or sober??

Πριν 6 ημέρες
Alexis O'Malley
Alexis O'Malley

Not in video Are you over Liza" David:yes "Are you sure" David:no.........

Πριν 7 ημέρες
theresey g.
theresey g.

ya

Πριν 7 ημέρες
Lps Tv
Lps Tv

The video should have been 4:20

Πριν 7 ημέρες
Michala Tyner
Michala Tyner

"Do you smoke weed?" "No." "...David." "A little bit."

Πριν 7 ημέρες
I
I

Bruh in the last 10 seconds he looked so sad

Πριν 7 ημέρες
Taylor Bliss
Taylor Bliss

STOP BRINGING UP LIZZAAA YOU PRICKS

Πριν 8 ημέρες

Επόμενο

Every Reference in Shaun of the Dead | Vanity Fair

10:05

Every Reference in Shaun of the Dead | Vanity Fair

Vanity Fair

προβολές 554 872

Daisy Ridley Explains A Typical British Day | Vanity Fair

8:22

John Oliver Got To Meet Beyoncé... Kind Of

9:14

John Oliver Got To Meet Beyoncé... Kind Of

The Late Show with Stephen Colbert

προβολές 1 860 901

Pancakemon Art - 10 Minute Power Hour

15:43

Pancakemon Art - 10 Minute Power Hour

GameGrumps

προβολές 437 208

OVERNIGHT AT WATER PARK! (Security Catches Us)

36:49

CLICK PLAYS BUBBLE SOCCER! (gone wrong)

17:04

CLICK PLAYS BUBBLE SOCCER! (gone wrong)

Click

προβολές 1 110 240

Live PD: The Best of Nye County, NV | A&E

21:05

HE WAS CAUGHT SAYING THIS ABOUT HER!!

4:21

HE WAS CAUGHT SAYING THIS ABOUT HER!!

David Dobrik

προβολές 7 328 973

Steven Universe The Movie | Official Trailer | Cartoon Network

1:51

The Babysitter (2017) KILL COUNT

14:08

The Babysitter (2017) KILL COUNT

Dead Meat

προβολές 1 587 369

They almost broke up with us after this...

11:09

They almost broke up with us after this...

Dobre Brothers

προβολές 1 495 210