Elimi Bırakma 57. Bölüm 2. Fragmanı

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν μήνα

    Elimi BırakmaElimi Bırakma

    διάρκεια: 0:47

    Kanala Abone Olmak İçin
    bit.ly/usyapimaboneol
    =============================================
    Dizinin Künyesi
    Kanal: TRT1
    Yapım : Üs Yapım
    Yapımcı: Süreyya Yaşar Önal
    "ELİMİ BIRAKMA" Sosyal Medya Adresleri
    =============================================
    Facebook : facebook.com/elimibirakmatv
    Twitter : twitter.com/elimibirakmatv
    Instagram : instagram.com/elimibirakmatv
    =======================================================
    Üs Yapım Hakkında
    Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
    Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım,
    reality, talkshow, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta,
    Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.
    =======================================================
    Üs Yapım Sosyal Medya Adresleri
    Facebook - facebook.com/UsYapimStudyo
    Twitter - twitter.com/UsYapimStudyo
    Instagram - instagram.com/usyapimstudyo/
    Üs Yapım Hakkında daha fazla bilgi için
    www.usyapim.com
    Üs Yapım İletişim
    www.usyapim.com/contact
    Kanala Abone Olmak İçin
    bit.ly/usyapimaboneol

Энэша A.A.A.
Энэша A.A.A.

Karim ölüyor diye diye Cenkin kendisi ölmese bari

Πριν μήνα
leyla Gultekin
leyla Gultekin

Ya Azra sıktın artık ha bu aptalca yaptığın geri zekalı fevri ataklarından nefret ediyorum.Evliliği ve evlilik bağlarını bilmeyen bir geri zekalısın.Uzunlar ahmak olur diyorlar ya sen gerçekten tam bir ahmaksın.Gerizekalısin salaksın aptalsın.Gerçekten sıkıldık artık bu bağırmalarından defolup git.sanki tek çocuk kayıp eden sensin.Geri zekalı ya önce hastalığının nedenlerini araştır. Sonra cehennem ol git yordu çığırtkanlıkların def ol git artık git.

Πριν μήνα
Midnight Design House
Midnight Design House

3 ay doldu ve yeniden boşanma davası açılır ve Azra der benim 1 yılımı çalan yetmedi bebeğimi aldıran bu adamın yanımda yeri yok😲😲🤣🤣

Πριν μήνα
SesliGul
SesliGul

Karım Ölüyor Benimmmm üzülenlerrrr ???

Πριν μήνα
Sorina-Mihaela Serafin
Sorina-Mihaela Serafin

Let's hope that Azra won't kill herself!

Πριν μήνα
Fadil Tahiri
Fadil Tahiri

😥😥😥😥

Πριν μήνα
Talha Sertel
Talha Sertel

Insallah biran evvel biter kurtuluruz bu sacmaliklardan

Πριν μήνα
Event Decoration
Event Decoration

Yaa Azra , bi bıkmadın her zorlukta : Herşey bitti demeye🤦🏼‍♀️ Insan bi der : Cenk gel beraber çözüm bulalim🤦🏼‍♀️ Allah allah beni sabah sabah sinirlettirdin 😂😂😂

Πριν μήνα
Diana Diana
Diana Diana

Cox pis sonluq.Düz etmediniz.

Πριν μήνα
Nesrin Gençtürk
Nesrin Gençtürk

Sosyal medyadan da yazıyoruz lütfen elmizi bırakmayın artık sesimizi duyun lütfen final olmasın rica ediyorum saygılar

Πριν μήνα
Ackerman
Ackerman

Yahu azra sende her fırsatta cenke her şey bitti diyorsun bir şu adamı anla. Dizi final yaparken hersey üzücü mu olmalıydı yani klasik türk dizisi bu da

Πριν μήνα
Tülin Yıldırım
Tülin Yıldırım

bence azra her şey bitti derken cenke söylemiyor yani umuyorum azra da cenki anlayışla karşılar inş tek azranın çocuğu değil cenkin de çocuğu hem cenk azradan daha çok istiyordu bebeklerinin olmasını 😐😐

Πριν μήνα
zeynep sude Aktürk
zeynep sude Aktürk

Biz o kadar uğraşıyoruz dizimizin elini bırakmıyoruz senarist. sen bize dram izletiyosun yani. izleyicilere verdiğiniz değer gerçekten gözlerimi yaşartmaya devam ediyo. tam bir dram bölümü. bravo yani bu bölümü saymazsak kalmış 2 bölüm. siz mutlu sonlar yapacağınıza bize dram izletiyorsunuz. zaten izleyiciye değer verseydiniz yorumları okuyup dikkate alırdınız. kesin final bölümüde dramdır siz yaparsınız ben beklerim sizden. Ama umarım beni ve izleyiciyi şaşırtırsınız

Πριν μήνα
mado mado
mado mado

Yeniden hersey bitti mi🙄

Πριν μήνα
Ferqane Tagiyeva
Ferqane Tagiyeva

bence bebek ekiz birini aldilar biri kaldi boyle yaparak final yapamazlar yada final olmayacak sasirtmakcin haber yapiyorlar

Πριν μήνα
Merve Sonmez
Merve Sonmez

Diziler neden hiç gerçek hayatı yansıtmıyor biraz da olsa... Yani normal bi insanın hayatında bu kadar adrenalin, olaylar olaylar bilmem ne.. Yani kimin başina qelir ki arka arkaya bu kadar olay.. Hrpsi ayrı bir hayatın konusu olabilir, aynı hayatın değil.. Söyleyeceklerim bu kadardı, umarım faydalı olmuştur😜

Πριν μήνα
ali utku
ali utku

Madem final yapacaklar yine Cenk Azra için söylemeyip boş boş uzatmasınlar. Beraber olsunlar şu son 3 bölümü güzel izleyelim.

Πριν μήνα
raa vezaj
raa vezaj

Keske keske mayis kadar devam etsinn bu dizi çok güzel👌👌👌👌👍👍👍👏👏👏

Πριν μήνα
Abu həyat
Abu həyat

Aglamaq qutarsin ardi sevincli gəlsin 🙏🙏🙏

Πριν μήνα
Ayse Beyaz
Ayse Beyaz

Nden sezon finali gibi kötü bitiriyonuz?? Sizin adetiniz falan mı ya

Πριν μήνα
emel Gunacar
emel Gunacar

Azra kendisimi bebeği aldırdı ??yaa offf 😩😩😩😩

Πριν μήνα
F. G.
F. G.

Azra da ne bitirme meraklısıymış ilk zorlukta hemen herşey bitti olur mu öyle şey...

Πριν μήνα
Fräulein Honig
Fräulein Honig

"Herşey bitti..."

Πριν μήνα
Azcen Elimi Bırakma
Azcen Elimi Bırakma

Cenk kendini suçlama.Senin suçun yok.Artık mutlu olsunlar Azcen çifti.Ayırmayın onları nolur.

Πριν μήνα
Aliriza Cimikoglu
Aliriza Cimikoglu

Hangi gun bu lâ

Πριν μήνα
Yeşil Prens
Yeşil Prens

Salı günü

Πριν μήνα
Nafia Demir
Nafia Demir

UYDU KANAL KABLOLU DIJI TURK NE VARSA KALDIRIYORUM ASKERIYE EMNIYET SAĞLIK MILLI EGITM ATATÜRK HUKUGU GOREV REKLAM ATATÜRK HUKUGU

Πριν μήνα
Aneta Angelova
Aneta Angelova

Nolur budizi bitmesin boyle birguzel diziyi nasil bitirirsinis

Πριν μήνα
yas_ mine
yas_ mine

Dizimizi heba ettiniz yaaaaaaa Allah sizi... Ölyurum acımdan ya neden ya neden

Πριν μήνα
Nafia Demir
Nafia Demir

MİDYE HELAL HARAM ISTAKOZ EGITIMİ ATATURK INÇICILIK AVI ATATÜRK HUKUGU DÜGMECI TUHAFIYECI NAKO KARTOPU ÖREN BAYAN ALTINBAŞAK ANGORA KADIFE BONCUK YAZMA ATATÜRK HUKUGU ÇARŞI MAGAZA ALISVERIS YERI VERGI KIRA MAAŞ EM EKLI ISİ

Πριν μήνα
Nafia Demir
Nafia Demir

BUBAYAN ATATÜRK HUKUGU HAKIMİ AVUKATI SOSYAL ÇALIŞMA HIZMETI BAYANI AILE BAKANLIĞI SIFIR ISTISMAR HAYAT BAZI DAHILI EKRAN ADLIYE TV TRT BUNYE ATATÜRK HUKUGU SANAT SEPET ISKUR ARAZI

Πριν μήνα
YEŞİL PRENS XYX
YEŞİL PRENS XYX

Masal Bitmesin

Πριν μήνα
YEŞİL PRENS XYX
YEŞİL PRENS XYX

Elimi Bırakma Bitemez

Πριν μήνα
YEŞİL PRENS XYX
YEŞİL PRENS XYX

Final olmasın

Πριν μήνα
Fele Piqueras
Fele Piqueras

Alguien sabe ,si tiene final feliz?

Πριν μήνα
Y. K.
Y. K.

Senarist😡 bu dizi bitiyorsa 59. Bölüm niye bize azra ile cenkin bebeğini çok gördün?

Πριν μήνα
Nilay Sarı
Nilay Sarı

Mutlu son olur inşallah azra'yı öldürmeyin bihter gibi olmasın

Πριν μήνα
Nilay Sarı
Nilay Sarı

Ne yaparsak yapalım sureyya hanım olsun trt1 olsun nuh diyorlar peygamber démiyorlar bitirecekler inat ettiler mucize olsun diziyi bitirmeyin diyoruz dinlemiyorlar pazar günü yayınlayın artık dedik olmadı bitmesi için salı günü yayınladılar vazgeçmiyorlar finalden aklını yitirmişler 😬😬😬👊🏽👊🏽👊🏿👊🏿🤛🤜👋👋

Πριν μήνα
Yolanda Valero Mediano
Yolanda Valero Mediano

Me podríais decir cuando suben el capirulo57 subtitulado en español porfii

Πριν μήνα
Bob Konto
Bob Konto

ay hep ayni bahana bu dizilerde illa biri ölumcul olacak biktirdiniz butun dizilerde ayni

Πριν μήνα
Candan Çolak
Candan Çolak

Yaaaaa, bu kadar güzel bir dizi bitmesin demekten artık yo_ rul_dum_ yeter !! Bu kadar yazılan yorumlardan hiç mi haberiniz yok ??

Πριν μήνα
Севда Керимова
Севда Керимова

Feridenin kelimelerine bayilyorum. Her turlu guzel bi insan.

Πριν μήνα
Fatima ÇALIŞAN
Fatima ÇALIŞAN

Arkadaşlar 3 bölümümüz kaldı birşeyler yapmamız lazım daha çok izlenmesi gerek keşke bitmese ama bu hayat keşkelerle devam etmiyor azceni sevenler like atsın elimi bırakma için

Πριν μήνα
Nebile Ayan
Nebile Ayan

Sonrada dizinin reytingi dustu,duser tabii iyice sacmaladiniz cunku,kendiniz cektiniz guzelim dizinin ipini😭😭😭

Πριν μήνα
Nebile Ayan
Nebile Ayan

Ne hale getirdiniz guzelim diziyi,bu guzel cift mutlu olursa bikerede,senarit hanim uzulecek galiba oyuzden bukadar mutsuzluga surukluyor😭😭

Πριν μήνα
Nefise Güneş
Nefise Güneş

Of Cenk ya 😢 neden ağlatiyorsunuz....?

Πριν μήνα
Fatima ÇALIŞAN
Fatima ÇALIŞAN

Azra her şey bitti dediğini kime söylüyor cenke mi

Πριν μήνα
Fatima ÇALIŞAN
Fatima ÇALIŞAN

Kim beğendiyse teşekkür ediyorum

Πριν μήνα
zeynep sude Aktürk
zeynep sude Aktürk

Azra fragmanın en sonunda herşey bitti diyo onu kime söylüyor sizce cenke mi acaba inşallah cenke değildir ayrıca bunların arası niye bozuldu şimdi aferimm bravoo senaristler sizi tebrik ederim

Πριν μήνα
Firdevs Özay
Firdevs Özay

😭

Πριν μήνα
Xeyam Nifteliyev
Xeyam Nifteliyev

Azraya hiç bir şey olmasin

Πριν μήνα
Zehra Kerimzede
Zehra Kerimzede

Final olacaq ama helede azra ve cenk xosbext ola bilmir indide usagin itirdi finalin axiri bele getse yaxsi qutarmaz berbat elediz dizini

Πριν μήνα
Enriqueta Serrano
Enriqueta Serrano

No puede ser que se murió bebé y ahora se enoja azra con cenk y otra vez no son felices no puede ser desde q empezó la serie estoy 😥😥😥llorando 😥azra y cenk tienen q ser felices si no ya no veré series turcas 😏

Πριν μήνα
Sorina-Mihaela Serafin
Sorina-Mihaela Serafin

Moviemakers, you made Azra sick and because of this you also killed her unborn baby. Now, please make Azra to follow the treatment and to be healthy again! Please!!! She is very kind, unselfish and lovely.

Πριν μήνα
Cenker Bilen
Cenker Bilen

Kireçburnu salın be kardeşim içimiz yanıyor

Πριν μήνα
Bedia Pekel
Bedia Pekel

Ne saçmalık ya daha kaç bölüm oldu barışalı hemen ayırın bu kadar saçmalamayın gerçek hayatta kaç kişi yaşıyor bu kadar severken. Ölmesini istemediği karısı için çocuğundan vavgeçen dünyaya gelse ozaman tamm dicem aynı şeyleri yaşadım ölümden döndüm 7aylık bebeğimi anne karnında sonlandırdılar 😥😥dinen bile önce anne hayatı hey sebarist kendine gel 😡😡😡

Πριν μήνα
Sena Yasar
Sena Yasar

Cenk sen ne yaptım

Πριν μήνα
Ayse Krtl
Ayse Krtl

azra ağlıyor

Πριν μήνα
İyimi Yaptın
İyimi Yaptın

Son olarak 2 bölüm kaldı güzellikle bitirin lütfen. Çocuk sahibi olamadılar cami avlusuna bıralılan bebekler var evlatlık alabilirler😉

Πριν μήνα
Durjadun Sirene
Durjadun Sirene

Offffffffffff ya binkere de guzel gecsin... Azra ve cenkin... Yasami

Πριν μήνα
Sandra Aliaga
Sandra Aliaga

Hakan, tanrı aşkına! Macabre komut dosyası.   Cenk'in bu yaşamdaki misyonu ne kadar korkunç.

Πριν μήνα
Ravi Wafi
Ravi Wafi

Yetaaar ayrilmayiiiin

Πριν μήνα

Επόμενο

Benim Adım Melek 18.Bölüm Fragman

0:38

Benim Adım Melek 18.Bölüm Fragman

Üs Yapım

προβολές 129

Üs Yapım Canlı Yayını

25:28

Üs Yapım Canlı Yayını

Üs Yapım

προβολές 347

Elimi Bırakma - Azra & Cenk Canlı Yayın

14:10

Elimi Bırakma - Azra & Cenk Canlı Yayın

Üs Yapım

προβολές 1

Benim Adım Melek 18.Bölüm Fragman

0:38

Benim Adım Melek 18.Bölüm Fragman

Benim Adım Melek

προβολές 426

Kavuşmanın mutluluğu! - Benim Adım Melek 17.Bölüm

6:31

Kavuşmanın mutluluğu! - Benim Adım Melek 17.Bölüm

Benim Adım Melek

προβολές 141

Feride’ye sürpriz! - Elimi Bırakma 59. Bölüm

3:22

Elimi Bırakma 1.Bölüm Fragmanı

0:54

Elimi Bırakma 1.Bölüm Fragmanı

Üs Yapım

προβολές 928

Baba olma hayali! - Benim Adım Melek 17. Bölüm

4:10

Şef kaprisi! - Elimi Bırakma 15. Bölüm

2:48

Şef kaprisi! - Elimi Bırakma 15. Bölüm

Üs Yapım

προβολές 298

Elimi Bırakma - Yeni Sezon İlk Bölüm Gala

1:38

Elimi Bırakma - Yeni Sezon İlk Bölüm Gala

Elimi Bırakma

προβολές 286

Azra & Cenk Canlı Yayın

38:29

Azra & Cenk Canlı Yayın

Üs Yapım

προβολές 63

Elimi Bırakma - 3. Tanıtım

0:49

Elimi Bırakma - 3. Tanıtım

Üs Yapım

προβολές 671