Fortnite World Cup SOLO Game 1 Highlights [Fortnite World Cup Highlights]

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν 2 μήνες

    Fortnite WorldFortnite World

    διάρκεια: 10:01

    Fortnite World Cup DUO Game 1 Highlights DAY 3 Fortnite World CUP 2019 - Fortnite Tournament 2019. Fortnite World CUP NYC Highlights!
    Best Fortnite World Cup DUO Highlights Here!
    All credit to Fortnite: www.twitch.tv/fortnite
    Format: Solo
    Material Cap:
    • 500 Wood
    • 500 Brick
    • 500 Metal
    Elimination Bonus
    • +50 Health/Shield
    • +50/50/50 Materials
    o Materials gained on elimination now drop with the eliminated player, rather than being granted immediately.
    Harvesting Rate:
    • +40%
    Match Limit
    • 10
    Points
    Eliminations
    • Each Eliminations: +1 point
    Placement
    • Victory Royale: +10 points
    • 2nd-5th: +7 point
    • 6th-10th: +5 point
    • 11th-15th: +3 point

    Don’t forget to LIKE 👍🏼 and SUBSCRIBE ❤️ if you enjoyed this video!
    ❤️Subscribe❤️ Fortnite World Channel! ❤️➜bit.ly/Fortnite_World ❤️
    Commentary by @CourageJD & @drlupo & @monsterdface & @GoldenboyFTW & @xsundown & @ballatw & & @Zekimusprime & @pookieface_
    #fortnite #fortniteworldcup
    Welcome to Fortnite World - Fortnite Battle Royale Highlights 2019. Here You Can Find Best Highlights from Fortnite World Cup 2019 and Best videos of Fortnite Tournaments 2019. Watch Some of the BEST Summer Skirmish Highlights, Fall Skirmish Highlights And Winter Royale Highlights Here!
    Also Here You Find Best Fortnite PRO Players Highlights!

Fortnite World
Fortnite World

Thanks for watching! ❤️Subscribe❤️ for more! Like❤️ if you enjoy! 🔔 Turn on notification so you won't miss new videos.

Πριν 2 μήνες
Spudyyyyy
Spudyyyyy

Fortnite World have you got a Twitter?

Πριν 2 μήνες
Joel Q
Joel Q

King is 13

Πριν μήνα
Mildly
Mildly

i wish i could hit 500 views once 🥺

Πριν μήνα
MUHAMMAD UKASHA
MUHAMMAD UKASHA

amazing gameplay bugha

Πριν μήνα
Star Light
Star Light

The level of sweatyness in this video is so high you can almost taste it

Πριν 2 μήνες
jackshaq fan#69
jackshaq fan#69

ILL SEE YOU GIYS NEXT TIME

Πριν 2 μήνες
Jonesy FN
Jonesy FN

9:02

Πριν 2 μήνες
Spooky Frok
Spooky Frok

My nigga Diss playing in this

Πριν 2 μήνες
Piyush Garg
Piyush Garg

I wasnt following fortnite for 2-3 months now . (Csgo fan)... So I just came here to watch wc highlights (missed wc as well ofc).. and no matter how much people criticize it . But this game devs have to be appreciated .. they are like you can imagine it and we can make it.. like the skills and graphics in this game are insane.. and that's coming from a csgo fan .. so u can get it

Πριν 2 μήνες
Will _
Will _

As much as people talk shit I think it should be a respected game by now. They've come a long way from release. Plus people seem to forget it's completely free to play yet they still complain

Πριν 2 μήνες
Mist Gaming
Mist Gaming

Were is mr savage

Πριν 2 μήνες
xDeclan 1
xDeclan 1

Was Ayden playing in this?

Πριν 2 μήνες
Kyle Lawson
Kyle Lawson

he played in duo's didnt qual for solo tho

Πριν 2 μήνες
Awang333
Awang333

Bugha!!!

Πριν 2 μήνες
billybob jinkins
billybob jinkins

Why can’t I find one video of the actual event, not just highlights

Πριν 2 μήνες
MicBits YT
MicBits YT

You have to go on twitch and watch the entire stream your self

Πριν 2 μήνες
Rithvick Rao
Rithvick Rao

Go to the fortnite channel. You'll find the entire livestream there.

Πριν 2 μήνες
King Gojira
King Gojira

Mass collection of nerds...

Πριν 2 μήνες
Chris Santiago
Chris Santiago

these kids are on another level!!! insane

Πριν 2 μήνες
Sears TheGamer
Sears TheGamer

0:58 wasnt even aiming on him and he killed him? HJAHAHA poor cheats

Πριν 2 μήνες
Sears TheGamer
Sears TheGamer

@Spink and i feel like ure just a <16 years old kid like all of these "fortnite" community

Πριν 2 μήνες
Spink
Spink

The Replay mode is bad, if you don't know you dont view a replay never, i feel like what you are a bot and don't play fortnite or only play casual games in fortnite and don't play competitive

Πριν 2 μήνες
G5 Crims
G5 Crims

What are KING'S social medias? hes insane

Πριν 2 μήνες
Agustin Risso
Agustin Risso

Twitter: k1nGOD

Πριν 2 μήνες
G5 Crims
G5 Crims

@Jackzingtastic Ahh ok, thanks mate

Πριν 2 μήνες
Jackzingtastic
Jackzingtastic

G5 Crims he only has instagram

Πριν 2 μήνες
LittleJack - ND
LittleJack - ND

What season did u start? 1-5 like 6-10 reply New youtuber tryna grow btw 💕💕

Πριν 2 μήνες
IeatURANIUM
IeatURANIUM

first kill shows you how much of a broken game this is.

Πριν 2 μήνες
Mohamed Hesham
Mohamed Hesham

U are so smart man

Πριν μήνα
Wafi Haque
Wafi Haque

It pretty hard to keep up with over a hundred pc's so makes sense the stream is a bit laggy at times

Πριν 2 μήνες
IeatURANIUM
IeatURANIUM

@Freedu why is the stream laggy? cant they afford good internet? -.-

Πριν 2 μήνες
Freedu
Freedu

Lmao its just that the stream is laggy he actually did hit that

Πριν 2 μήνες
Ahbsbdbdbd Shshdbnd
Ahbsbdbdbd Shshdbnd

Tfue and bizzle are trash.

Πριν 2 μήνες
Jonah Lee
Jonah Lee

Obviously so much better than you LMFAO 😂

Πριν 2 μήνες
Niels Louwes
Niels Louwes

Apex Legends is so much more interesting than Bob de Builder.

Πριν 2 μήνες
Marcus Rougeau
Marcus Rougeau

Lol Apex gameplay is so trash to watch.

Πριν 2 μήνες
Ultimate Dude
Ultimate Dude

Why would u even mention a game that has already died out lmao

Πριν 2 μήνες
Legendx
Legendx

Your mother will never die 💘 👍this and suß to activate!

Πριν 2 μήνες
Tigerfishy
Tigerfishy

Mongraal who? Benjy who? Vivid who? Tfue who? Mrsavewho?

Πριν 2 μήνες
kaustav mahajan
kaustav mahajan

How is true not there

Πριν 2 μήνες
Wavy Brazy
Wavy Brazy

As faze kay & jarvis would say... "THAT'S INSANE BRO!!" Kid is a beast and deserved to be the Solo WC winner!!

Πριν 2 μήνες
MeH!
MeH!

Its good most top streamers decided to step back in a couple events so other not-known players can get some wins / some cash and start to get known..... i reckon its good they arent like “fuck you’s” and making it hard for every other player there to get noticed. Nice work all the top streamers!

Πριν 2 μήνες
FaZe_kevthegod
FaZe_kevthegod

wish for everyone seeing this to have a great day if you wanna make my day (you dont have to but please subcribe so my future can be bright again have a great day :)

Πριν 2 μήνες
'Engel Aguilar'
'Engel Aguilar'

Bugha & King OMG!!!

Πριν 2 μήνες
Chris Santiago
Chris Santiago

@Amigo do Kazzen im just saying if they teamed up

Πριν 2 μήνες
Amigo do Kazzen
Amigo do Kazzen

@Chris Santiago Nah, they've no chemistry

Πριν 2 μήνες
Chris Santiago
Chris Santiago

they would be insane duo!

Πριν 2 μήνες
Javaa
Javaa

Make this is blue if you love Fortnite World!! 👇🏻(i'm gifting my next 10 loyal subscribers)

Πριν 2 μήνες
Every Thing Simple
Every Thing Simple

Buggha gives his 10000000% in finals and won he deserve that world cup

Πριν 2 μήνες
HypnoticMars
HypnoticMars

9balll what

Πριν 2 μήνες
9balll
9balll

Every Thing Simple shitttt u spoileddd

Πριν 2 μήνες
Chaserz iOS
Chaserz iOS

Im subscribing to everyone who makes this blue and subs to me 👇🏻

Πριν 2 μήνες
taiwo olagunju
taiwo olagunju

Bugha bugha

Πριν 2 μήνες
KingDookiee
KingDookiee

taiwo olagunju Sub To My Channel Bro 😪, Get Me Too 1K Subs ‼️🔥

Πριν 2 μήνες
Quando voce ler os Comentários eu vou estar lá
Quando voce ler os Comentários eu vou estar lá

King is a Latin god

Πριν 2 μήνες
Michael Chou
Michael Chou

Storm is og lan tourney player (ninja tournament)

Πριν 2 μήνες
I blocked Harley lol
I blocked Harley lol

King

Πριν 2 μήνες
BL4Z3 Tender
BL4Z3 Tender

Barely any of the popular pros r in this

Πριν 2 μήνες
Klowq
Klowq

Its BlackkRL NA dominated tho...

Πριν 2 μήνες
Anoniem
Anoniem

Tr1pexPl4yz lmao its not like they can see where they are and what there names are

Πριν 2 μήνες
Tr1pexPl4yz
Tr1pexPl4yz

because they all get targeted cuz theyre popular and get killed earlier on

Πριν 2 μήνες
Kowi
Kowi

The best at the game are the europeans

Πριν 2 μήνες
BL4Z3 Tender
BL4Z3 Tender

I didn't see cizzors name

Πριν 2 μήνες
Tony Zhen
Tony Zhen

damn bugha

Πριν 2 μήνες
KingDookiee
KingDookiee

Sub To My Channel Bro 😪, Get Me Too 1K Subs ‼️🔥

Πριν 2 μήνες
linkzuu
linkzuu

If This Is Blue Your An Og Fortnite World $ubscriber🤤💝 👇. (You Can Be A Og Of Mine Today)👀

Πριν 2 μήνες
Only29Cents Films
Only29Cents Films

I kinda wanted Benjy or mr savage or tfue to win. Plz sub to my channel I make content too. My goal is 50 subs ❤️😀

Πριν 2 μήνες
JaySoRuthless
JaySoRuthless

You will become famous 💰🔥 👍This and sub to activate!

Πριν 2 μήνες
Wavy Brazy
Wavy Brazy

Nigga has 4k subs but didn't earn 1 of them and don't deserve none lol. I swear kids don't even know what hard work and grinding actually is 😂😂💯

Πριν 2 μήνες
ITZ VIRUS
ITZ VIRUS

JaySoRuthless no f u

Πριν 2 μήνες
TankGang !
TankGang !

Ya no. Fuck u kiddo

Πριν 2 μήνες
ABO Amri
ABO Amri

Can i have a like

Πριν 2 μήνες
ɹɐɯo
ɹɐɯo

360p gang

Πριν 2 μήνες
KingDookiee
KingDookiee

https://youtu.be/sfgnjOK-OQc

Πριν 2 μήνες
KingDookiee
KingDookiee

Name A Better Console Player Than Me ‼️🎮, ILL WAIT 💯💀

Πριν 2 μήνες
Joel Q
Joel Q

Jarvis and ghost aydan

Πριν μήνα
milanovic
milanovic

@KingDookiee you didn't either so stfu wtf ia ur logic you didn't qualify too and 7 players did so they are better than you

Πριν 2 μήνες
crow
crow

@KingDookiee 12 year old lmfao

Πριν 2 μήνες
Freedu
Freedu

Stfu lmao im better

Πριν 2 μήνες
KingDookiee
KingDookiee

Noah Scaletta Sub To My Channel Bro 😪, Get Me Too 1K Subs ‼️🔥

Πριν 2 μήνες
CRL Seyf
CRL Seyf

King best player killed tfue bro

Πριν 2 μήνες
FEAR_Memo
FEAR_Memo

Tfue was top 60 que wasn’t the best in the world we see players that are not famous but great at the game in here

Πριν 2 μήνες
Freedu
Freedu

He got destroyed stfu

Πριν 2 μήνες
Timez The GOD
Timez The GOD

Its RNG not even the best player can win every game

Πριν 2 μήνες
Coolcatoo3
Coolcatoo3

epic

Πριν 2 μήνες
Victor Gonzales Silva
Victor Gonzales Silva

King is a monster

Πριν 2 μήνες
goof
goof

Omar Hernandez dile que no mame

Πριν 2 μήνες
Omar Hernandez
Omar Hernandez

Raúl Ruano se nota que es mas mexicano que los nopales el wey y se cree gringo

Πριν 2 μήνες
goof
goof

dumb puta

Πριν 2 μήνες
Raúl Ruano
Raúl Ruano

Hable en español compa.

Πριν 2 μήνες
ATL - anes
ATL - anes

1 er like

Πριν 2 μήνες
Josh England
Josh England

1st comment

Πριν 2 μήνες

Επόμενο

...

0:00

...

Fortnite

προβολές 6

Reacting to FORTNITE BLACK HOLE Live Event!

10:03

Fortnite just...ended...

22:06

Fortnite just...ended...

I AM WILDCAT

προβολές 434

NEW Fortnite 2 Map LEAKED (Season 11)

10:18

NEW Fortnite 2 Map LEAKED (Season 11)

Jarvis

προβολές 483

The END OF FORTNITE....

11:06

The END OF FORTNITE....

Fortnite Seasons

προβολές 58

Fortnite WTF Moments #70 (SEASON 10)

10:15

Fortnite WTF Moments #70 (SEASON 10)

Faiz

προβολές 175

FORTNITE SEASON 11 COUNTDOWN LIVE DUBS WITH SUBS

11:55:01

Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ!

15:38

Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ!

AntonisX007GR

προβολές 45 209

SKINS = SKILL

14:30

SKINS = SKILL

McCreamy

προβολές 1 080 919

SURVIVE The TSUNAMI In MINECRAFT! (Impossible)

15:57

SURVIVE The TSUNAMI In MINECRAFT! (Impossible)

Jelly

προβολές 1 591 293

Saying GOODBYE to TRIOS...

10:58

Saying GOODBYE to TRIOS...

mrfreshasian

προβολές 546 138

Clash Royale League: CRL West Fall 2019 | Week 5 Day 1! (English)

6:13:28

Clash Royale League: CRL West Fall 2019 | Week 5 Day 1! (English)

Clash Royale Esports

προβολές 332 365

ΤΙ ΝΤΙΒΙΖΙΟΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ?!

13:36

ΤΙ ΝΤΙΒΙΖΙΟΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ?!

KarpouziFetaGaming

προβολές 32 321

My RENEGADE RAIDER....

10:40

My RENEGADE RAIDER....

Fe4RLess

προβολές 6 340 339

Making It RAIN PIGMEN in Minecraft Hardcore!

37:09

Making It RAIN PIGMEN in Minecraft Hardcore!

DanTDM

προβολές 1 527 932