Guitaritida | Περί μουσικής | απόψεις...

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν 28 ημέρες

    StarovasTVStarovasTV

    διάρκεια: 13:45

    Στο δεύτερο βίντεο, κάνουμε μια αναφορά στις βασικές μου απόψεις για τη μουσική γενικά και την κιθάρα ειδικότερα...😊👍🎸

montego1965
montego1965

Αυτό που είπες για τον Blackmore επιβεβαιώνεται στο παρακάτω video φίλε. Δες τι επιλογή έκαναν οι βιρτουόζοι. Πόσο δίκιο έχεις και πάλι. https://youtu.be/9Hv1iQdtaS8

Πριν 3 ημέρες
Andreas M
Andreas M

Αυτοί οι γαμημενοι ρυθμοί στα ακορντα ρε Δημήτρη...

Πριν 3 ημέρες
Χαϊτίδης Μιχάλης
Χαϊτίδης Μιχάλης

Δημήτρη πως βλέπεις την προσπάθεια που κάνει ο Δημήτρης Μυστακίδης; Κατά τη δική μου άποψη έχει αλλάξει την νοοτροπία της ελληνικής κιθάρας προς το καλύτερο

Πριν 4 ημέρες
morghoul mutilera
morghoul mutilera

rip mr Malcolm u may never have been the shit among the guidar players but u were Honest and True to Rock N Roll in front of millions...AC/DC

Πριν 4 ημέρες
Eleni Country Cottage
Eleni Country Cottage

Γιατί μου θυμίζεις τον Χατζηδάκη;;;

Πριν 4 ημέρες
Θεόδωρος Τζάγκας
Θεόδωρος Τζάγκας

Κύριε Σταρόβα, θερμή παράκληση, ξόδεψε 10 δευτερόλεπτα από το επόμενο βίντεο που θα κάνεις για να μου δείξεις την συγχορδία F#m4/7. Αν δεν το κάνεις δεν σου ξαναμιλάω.

Πριν 4 ημέρες
NPDT Process - The Way To Natural Sound
NPDT Process - The Way To Natural Sound

Pretty Maids - Please Don't Leave Me (High-Quality Audio) youtu.be/EiKA-ouZsjQ processed using NPDT Process #prettymaids #pleasedontleaveme #highquality #npdtprocess

Πριν 4 ημέρες
t1naftore
t1naftore

James Hetfield

Πριν 5 ημέρες
Billy Nord Nikolakopoulos
Billy Nord Nikolakopoulos

Το "δεν υπαρχει καλυτερος στην μουσικη" ειναι η μεγαλυτερη μπουρδα που λενε μερικοι μουσικοι. Στην μουσικη υπαρχει καλυτερος και χειροτερος, οπως φυσικα σε ολες τις ανθρωπινες δραστηριοτητες. Αντιθετα στην πολυ βολικη και διαδεδομενη αποψη, δεν ειμαστε ολοι το ιδιο. Μπορει να μου αρεσουν πχ οι Nirvana αλλα αν ελεγα οτι ειναι καλυτεροι μουσικοι απο τους Animals as leaders θα ετρωγα γιαουρτια. Οπως επισης δεν θα εβαζα στο ιδιο επιπεδο τον Petrucci και τον Slash. Ανηκουν σε αλλα επιπεδα, τεχνικα και συνθετικα. Το ιδιο και στην ηθοποια ας πουμε. Δεν θα εβαζα τον Adam Sadler στο ιδιο επιπεδο με τον Christian Bale (μιας και λεμε για τεχνες). Αυτο ειναι μεγαλη αδικια για τους καλους γιατι ακυρωνεις την προσπαθεια τους με το να τους εξισωνεις με τους υποδεεστερους. Επισης υπαρχει και τροπος μετρησης του ποιος ειναι καλυτερος σε αντιθεση με το τι λεει ο Σταροβας. Οταν χτυπαει το τηλεφωνο σου για να σε παρουν ΠΡΩΤΑ ΕΣΕΝΑ να παιξεις σε καποιο σχημα ή σε καποιο δισκο,τοτε αυτοματα εχει γινει μια καταταξη με την καλυτερη επιλογη και την δευτερη καλυτερη και ουτω καθεξης. Ή οταν πας σε μια audition και διαλεγουν τον αλλον αντι εσενα γιατι απλα ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Εγώ θα μείνω με το μακρύτερο κ ο άλλος με το gig το χρήμα την αναγνώριση. Φυσικα οταν περασεις στα ανωτερα επιπεδα , εκει πρεπει να βαλουμε τα παντα στο μικροσκοπιο και παλι θα εχουμε πολυ σκεψη για να καταληξουμε ποιος ειναι καλυτερος. Θα πρεπει να βαλουμε αρκετα κριτηρια πχ να πουμε ποιος ειναι καλυτερος μεταξυ Vai και Malmsteen. Και κατι τελευταιο σαν κωμικο παραδειγμα το οποιο το λεω παντα σε οσους διαφωνουμε σε αυτη την αποψη : Αν δεν υπαρχει καλυτερος και χειροτερος στην μουσικη, στην επομενη προβα ας αλλαξουμε οργανα. Λογικα αφου δεν υπαρχει καλυτερος και χειροτερος, θα ακουστουμε το ιδιο.

Πριν 5 ημέρες
NikTsak Music
NikTsak Music

Πες τα ρε αδερφέ

Πριν 5 ημέρες
Βλαδίμηρος Ηλιάδης
Βλαδίμηρος Ηλιάδης

Είσαι ένας Μαλάκας καί μισός ΟΡΘΙΟΝ ΒΟΥΒΑΛ ΒΑΛΑ ΣΟ ΚΙΦΑΛΙΣ ΠΕΖΕΒΕΓΚ

Πριν 6 ημέρες
konstantinos mixalakis
konstantinos mixalakis

τωρα στα 55 μου να ξεκινησω λεω με μια φτινη Ibaneze...40 xρονια τωρα καταλαβενεισ φανταζομε τι εχω ακουσει μητσαρα με εχεισ εξιταρει τελειος i love you

Πριν 6 ημέρες
Dimi La
Dimi La

naxame na legame o kaliteros ellinas kitharistas tou systimatos etsi nai

Πριν 6 ημέρες
boldozas
boldozas

Μητσο εισαι Αρχοντας.......

Πριν 6 ημέρες
John Sfixton
John Sfixton

ΦΙΛΟΚΤΗΤΗ Κ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ο καλος εκτελεστης και επδεξιος ερμηνευτης πρεπει να ξερει να εκφραζει συμφωνα με τον χαρακτηρα της συνθεσης , τα ποιο διαφορετικα αισθηματα : τη χαρα , τη λυπη , την ησυχια , το παθος, τον πονο κ.λ.π. Γι΄' αυτο το σκοπο ο μουσικος πρεπει οχι μονο να κατεχει τελεια το μηχανισμο του οργανου του ,αλλα συχγρονως να εχει εμπνευση ,να ειναι ευσυγκινητος και να νιωθει στην ψυχη του τα συναισθηματα ,που θελει να μεταδωσει στον ακροατη .

Πριν 7 ημέρες
jason 83
jason 83

Θεορω για μένα ο καλύτερος κιθαρίστας ειναι Gary moore

Πριν 7 ημέρες
Christos Drougkas
Christos Drougkas

Jeff beck . Ο σπουδαιοτερος κιθαρίστας

Πριν 7 ημέρες
Christos Drougkas
Christos Drougkas

Δαιμονισμενος_αγγελος ποιος λες Εσυ ;

Πριν 6 ημέρες
Δαιμονισμενος_αγγελος
Δαιμονισμενος_αγγελος

χαλαρωσε

Πριν 6 ημέρες
ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΣ
ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΣ

Με ψυχή και καρδία η καλύτερη μουσική

Πριν 7 ημέρες
skeltor90 Fpv
skeltor90 Fpv

Εγω θα θελα καποια στιγμη να ακουσω τα δικα σου riffs & solos.... :)

Πριν 7 ημέρες
TheSamun
TheSamun

https://www.youtube.com/watch?v=OG__SwkV3wg

Πριν 8 ημέρες
Ath.dev
Ath.dev

Megales alitheies Dimitri gia tin kithara. Trano paradeigma autou pou les gia tin kithara kai to paiksimo einai o agapimenos mou Eric Clapton. Paizei sxedon ta idia pragmata (xondrika kai mpakalistika) alla ante paikse tetoia blues. O prosopikos ixos einai i epivraveusi tis epimonis tou kathe kitharista kai organopexti pou ependyei sto organo. Kai opos eipes auta efarmozontai kai se allous tomeis.

Πριν 8 ημέρες
Anapiastos
Anapiastos

Καλό θα ήταν όλοι να κάνουν μια αναζήτηση σε παρτιτούρες κιθαριστών (σε εικόνα) και να κάνουν εκεί μια σύγκριση παλιοί/σύγχρονοι αν και δεν βλέπω το λόγο να συγκρίνουμε κιθαρίστες.. Άσε που η μουσική είναι μέσο έκφρασης οπότε η παραγωγή/σύνθεση δείχνει και το επίπεδο (γενικό επίπεδο) του δημιουργού. Το να μη παράγω και να είμαι άριστος τεχνίτης δεν λέει κάτι. Το να παράγω και να είμαι λιγότερο καλός τεχνίτης λέει πολλά.Ο αρχιτέκτονας μπορεί πολύ εύκολα να μάθει να χτίζει αλλά ο οικοδόμος δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να συλλάβει τη δημιουργία ενός οικήματος.

Πριν 8 ημέρες
the_real_francesco
the_real_francesco

Κάνε αφιέρωμα acdc για τα 40 χρόνια από το back in black!!!

Πριν 8 ημέρες
Ekaterini Tzagkaraki
Ekaterini Tzagkaraki

ΕΥΓΕ! PERFECT

Πριν 9 ημέρες
Nikolaos Fanourakis
Nikolaos Fanourakis

Έχω να εκφράσω μία ειλικρινή απορία, απευθυνόμενος σε αυτούς τους (73 έως τώρα) που βλέπω το μαγνητοσκόπημα του καθ' όλα μεγίστου Δ. Σταρόβα, δυσαρεστηθέντες και η απορία μου είναι η εξής: Τί ακριβώς ΔΕΝ σας άρεσε απ' όλα όσα είπε ο (πάντοτε κατ' εμέ) πολυσχιδής και πολυτάλαντος Δημήτριος Σταρόβας; Όλα όσα είπε είναι συμπεράσματα πολυετούς εμπειρίας και είναι όλα μα όλα αληθή.Πιστεύω ακράδαντα συνεπώς ό,τι διακατέχεστε από συμπλέγματα κατωτερότητας απέναντί του και έχετε μία μικροψυχία, η οποία επικουρούμενη από παρωπίδες δεν σας αφήνει να αποδεχθείτε την πολυετή γνώση και άποψη, την οποία μοιράζεται ο Καλλιτέχνης αφειδώς και πάντοτε ανιδιοτελώς με όλους, μουσικούς και μη. ''Ομιλώ'' ως ασχολούμενος από τα 15 μου επί τεσσαρακονταετία και πλέον ενεργός πληκτράς.

Πριν 9 ημέρες
Nikolaos Fanourakis
Nikolaos Fanourakis

@mwa Άγνωστε-η και απρόσωπε-η κριτή των σχολιασμών μου επειδή γνωρίζω πάρα πολύ καλώς την Αγγλική, όπως και την μητρική μου Ελληνική μπορώ να υποθέσω πολλά προσωνύμια με τα αρχικά mwa :) ...αυτό για αρχή...προς απάντησή σου λοιπόν, πιστεύω-φρονώ ό,τι η ευαρέσκεια (like) όχι πάντοτε αλλά συνήθως, εκφράζεται-ακολουθείται και από κάποιο θετικό σχόλιο, η δυσαρέσκεια (dislike) όμως οφείλει-υποχρεούται να αιτιολογείται πάντοτε με βάσιμα επιχειρήματα ,και ειδικότερα για μεγίστους εν Ελλάδι καλλιτέχνες του μεγέθους του Δημητρίου Σταρόβα.Θα μου επιτρέψεις συνεπώς να υποθέσω, ό,τι ανήκεις στην συνομοταξία των δυσαρεστηθέντων ή των δυσαρεστηθεισών, διακατεχόμενος-η από όλα αυτά τα οποία περιγράφω στο προηγούμενό μου σχόλιο ως συμπέρασμα.

Πριν 7 ημέρες
mwa
mwa

Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής: Γιατί λες ότι έχεις απορία γιατί κάποιοι έκαναν dislike στο βίντεο, κάνεις ερώτηση, και τελικά εσύ απαντάς και μειώνεις αυτούς τους ανθρώπους που για τον χι ψι λόγο εξέφρασαν την άποψή τους έστω και μ' αυτό τον τρόπο ... Δηλαδή τελικά, καμία απορία δεν έχεις, και ξέρεις πόσο χάλια είναι αυτοί ... που διαφωνούν με την δική σου άποψη! ......

Πριν 7 ημέρες
Apostolos Demertzis
Apostolos Demertzis

Ειναι κομπλεξ. Το κανουν για να διαφοροποιηθουν απο αλλους, χωρις ουσια. Ενας σε καποιο σχολιο το παραδεχτηκε: "Πατησα dislike ετσι για πλακα".

Πριν 7 ημέρες
Panagiotis Bosiolis
Panagiotis Bosiolis

Μητσαρα, ένα βίντεο με το highway star να πέσει το YouTube

Πριν 9 ημέρες
Vagamer
Vagamer

Γεια σου Δημητρη συνεχισε αυτα τα βιντεο με την κιθαρα ειναι πολυ ωραια!! Ηθελα να σε ρωτησω και κατι εχω μια ηλεκτροακουστικη κιθαρα Fender fa 125 ce nat και μου φαινεται λιγο σκληρη (κυριως στα μπαρε) υπαρχουν τροποι να την μαλακωσω? αν αλλαζα χορδες θα μαλακωνε? γιατι εχω ακομα τις μανισιες

Πριν 10 ημέρες
nikolaos petridis
nikolaos petridis

https://www.youtube.com/watch?v=-ZL2b4O3nz8&fbclid=IwAR1htbzW-Ov7DbLxoH5okRisXoEJ7alIuT_v_9PQH6OI5kV7Y4yCu37cIYs

Πριν 10 ημέρες
Lefteris raptopoulos
Lefteris raptopoulos

Oι μοντερνοι κιθαριστες ειναι καλυτεροι μουσικοι απο τους classic rock και τεχνικα αλλα και γιατι δεν παιζουν απλα μια μινορε πεντατονικη και φυσικη μινορε αλλα γνωριζουν και κλιμακες απο το τροπικο συστημα. Ειμαι μεγαλος φαν του classic rock και μπαντες οπως Led Zepelin, Stones, AC DC, Deep Purple αλλα αλλο πραγμα ειναι βγαζω κομματαρες και αλλο ειμαι καλος μουσικος...Δεν μπορει στη κλασσικη μουσικη να εχουν τρομερη τεχνικη καταρτιση, στην country να παιζουν παππαδες και στη ροκ να παιζουν μονο μια πεντατονικη. Κατανταει αστειο. Επρεπε να μπει η τεχνικη στο ροκ παιξιμο για να μην καταντησει βαρετο (γινετε να εχεις και τεχνικη και feeling το ενα δεν αναιρει το αλλο π.χ https://www.youtube.com/watch?v=0lR1tt24mo4). Παραθετω και δυο βιντεο που αναλυουν το θεμα πολυ καλα. https://www.youtube.com/watch?v=qcFBLf8fGlw https://www.youtube.com/watch?v=cT2Ppl9P0tQ

Πριν 11 ημέρες
mepanousis panousis
mepanousis panousis

@Lefteris raptopoulos Δεν κατάλαβες το σχόλιο μου και δεν απάντησες στο ίδιο επίπεδο βάθους και ανάλυσης. Δεν μου αρέσει να επαναλαμβανομαι ειδικά όταν κάποιος προσπαθεί, ενώ δεν έχει καταλάβει, να γίνει προσβλητικός, σαν ένδειξη ισχυρού λόγου. Θα κάνω μια προσπάθεια καθαρά σαν χάρη προς το θέμα της τέχνης της μουσική. Βάση του πανεπιστημίου μουσικολογιας Αθηνών, μουσική, είναι η διεργασία εκείνη που προέκυψε μέσα από την ανάγκη των ανθρώπων για συντονισμό. Οι πρώτες ενδείξεις ίσως βρίσκονται στα πλοία όπου ο ρυθμός έδινε το σήμα στα κουπιά, στις διάφορες εργασίες που απαιτούσαν ανθρώπινα χέρια να τραβήξουν κάτι βαρύ, πράγματα βέβαια που εξελίχθηκαν ώστε να εκφράσουν σχεδόν κάθε τι ανθρώπινο όπως μια γέννηση, ένα θάνατο μια ενηλικίωση. Μουσική είναι η τέχνη που ο ένας μπαίνει σε σύνολο και το σύνολο γίνεται ένας..... Πόσα νέα παιδιά θα ακούσουν και πάλι φέτος classic rock και δεν θα πάρουν μυρωδιά από όσα έγραψες;;; πόσα 7 χρόνια πιτσιρίκια ταλέντα θα παίξουν Sabbath, Zeppelin κτλ κτλ και φέτος και θα τα χαζεύουμε στο YouTube;; Σου αρέσει δεν σου αρέσει ο πλανήτης ζει στα κύματα που δημιούργησε τότε μια γενιά, μακάρι να βγουν και νέα σχήματα αν και γενικά τα μεγάλα έργα είναι λίγα κρατάνε χρόνια και μετριούνται στα δάχτυλα μας. Οι κιθαρίστες που ανέφερες είναι κορυφαίοι από πολλές απόψεις. Τώρα, το αν συντονίζουν τον πλανήτη με τον τρόπο που έκανε το Woodstock (που γίνεται ειδική αναφορά και πάλι στα βιβλία του πανεπιστημίου Αθηνών) νομίζω ότι το ξέρεις και δεν θες βοήθεια από κανένα για να στο πει. Η μουσική επίσης είναι καλή ενασχόληση με όποιον τρόπο και το κάνει κανείς. Θέλει κάποιος να λιώσει στο taping και τις σκούπες, μαγκιά του, θέλει κάποιος άλλος να εκφράσει την εφηβική απόγνωση και οργή μέσα από φασαριόζικα σχεδόν επίτηδες χύμα ακόρντα, να τον μάθει ολος ο πλανήτης, να λέγεται Cobain και τελικά να γίνει ένας από αυτούς που συν-κίνησε μάζες;;;; επίσης μαγκιά του. Το έργο και ο στόχος είναι πάντα ένας και μοναδικός και να σου πω την αλήθεια στην φάση που είμαστε θα πρέπει να την βγάλουμε χωρίς πολλή τέχνη. Είναι τέτοια η εποχή. Και αυτός που έχει τον τρόπο να μιλήσει σε όλους για την εποχή την σημερινή, δεν έχει θέμα να αναπτύξει. Απαντά λοιπόν εσύ στον εαυτό σου. Αν είχες λοιπόν δύο πόρτες να διαλέξεις και στην πρώτη σε ήξερε όλος ο πλανήτης, αγόρια και κορίτσια ερωτεύονται με τα τραγούδια σου να παίζουν στα ηχεία κάθε κιθάρα σχεδόν και κάθε ανθρώπινο κιθαριστικο χέρι θέλει να παίξει ότι έπαιξες, η όψη σου είναι από τις πιο αναγνωρισιμες σε 4 διαφορετικές γενιές, ο ίδιος ο κόσμος....βγαίνει καλύτερος μέσα από το έργο σου, μαθαίνει να εκφράζεται, μαθαίνει να μην.φοβάται την κριτική, σου λείπουν οι άκρες από τα δάχτυλα σου που έχασες μικρός πριν γίνεις διάσημος και σε λένε Iomi......... και έχεις και μια δεύτερη πόρτα στην οποία έχεις πολύ αγγλικό χιούμορ με πλούσιο μπουκλέ μαλί, τα τραγούδια σου είναι λούπες και γενικά σε ξέρουν κιθαρίστες που έχουν μάθει να κάνουν τουλάχιστον ένα arpeggio, γεμίζεις μικρά μέρη μέχρι 3000 άτομα όπου το συναίσθημα που επικρατεί ειναι ότι γίνεται σεμινάριο,.... Πια πόρτα θα διάλεγες;; Θα σου πω τέλος κάτι που το ξέρεις ήδη. Ότι ανέφερες θέλει τρομερή επιμονή προσπάθεια και δουλειά, χορδές να αλλάζουν κάθε εβδομάδα και ταστα μια φορά τον χρόνο. Κανείς δεν είπε το αντίθετο. Μακάρι αυτό το μονοπάτι προς τον παναθρωπινο συντονισμό να ήταν θέμα.δουλειάς, έχουμε μπόλικους εργάτες. Δυστυχώς για όλους μας δεν είναι.

Πριν ημέρα
Lefteris raptopoulos
Lefteris raptopoulos

@mepanousis panousis Το space dey vest, wait for sleep, home, whispering a prayer, for the love of god, never been to barcelona, mediterranean sundance δεν σου κάνουν? Η τεχνική έχει στόχο να αναδείξει την εκφραστική δεινότητα του καλλιτέχνη όχι να κάνει ταχυδακτυλουργικα....Ποιο κολλημένος και από κόλλα uhu είσαι...Bαζω στοίχημα οτι εισαι απο αυτούς που βαριούνται να κάτσουν κάτω να μελετήσουν και ζήτημα είναι αν ξέρεις την μινόρε πεντατονικη σε πάνω απο 2 θέσεις...Ακου το no boundaries-angelo batio ή το midnight του satriani και έλα πες μου ότι δεν έχουν συναίσθημα.

Πριν 2 ημέρες
Lefteris raptopoulos
Lefteris raptopoulos

@MilesAnastasios87 To μοντερνο παιξιμο-shredding ξεκινησε τη δεκαετια του 80 με κιθαριστες οπως ο malmsteen, angelo batio, steve lynch, vinnie moore, marty friedman, paul gilbert, joey taffola, david chastain, greg howe, ritchie kozen, vitto bratta, joe satriani, jason becker οπου εξελιξαν την τεχνικη και το παιξιμο της ηλεκτρικης κιθαρας αναβαθμιζοντας την σαν οργανο. Βλεπε τις περιφημες κασετε της σειρας REH. Eιναι ενδεικτικες του κλιματος της εποχης. Ολοι αυτοι βαθια επηρεασμενοι απο το τριο meola-mclaughlin-paco de lucia εκτινασαν την τεχνικη της ηλεκτρικης κιθαρας στα υψη βαζοντας ο καθενας το δικο του λιθαρακι. Βεβαια καθε μεγαλη επανασταση εχει και τους επικριτες της. Οπως ο Χιωτης με τις καινοτομιες του συναντησε αντιδρασεις απο τους "παλιους" οργανιστες ετσι και εδω οι classicοροκαδες θεωρουν οτι χανετε το feeling, δεν εχει ουσια αυτο το ειδους παιξιμο και αλλα τετοια ανευ ουσιας επιχειρηματα. Σε ολα τα ειδη μουσικης υπαρχει μουσικη καταρτιση. Εμεις δηλαδη γιατι να μενουμε κολλημενοι στις επιρροες απο τα μπλουζ και να μην βαλλουμε τεχνικκη στο παιξιμο της ηλεκτρικης? Αν δεις στο καναλι μου εχω playlist με τις περιφημες κασετες REH και instrumental full albums απο μοντερνους κιθαριστες. Και εμενα μαρεσει το classic rock αλλα οταν μιλαμε για τεχνικη μιλαμε για lead guitar δεν εχει να κανει με songwriting.

Πριν 2 ημέρες
mepanousis panousis
mepanousis panousis

Τίποτα δεν πρέπει....... Η τεχνική που χρειάζεται και οι κλίμακες που χρειάζονται για να γράψεις ένα παγκόσμιο και διαχρονικό άσμα, είναι εκείνη η τεχνική που θα αποδώσει την τρομερή σου ευαισθησία και θα χαρίσει σε όλον τον πλανήτη μια μοναδική εμπειρία. Περιμένουμε ακόμα από κάτι πετρουτσιδες και βάιδες και γκοβανες να γράψουν το δικό τους temple of the king. Μεχρι τοτε στο μακρυνό 2345μχ δύο εφηβα πιτσιρίκια θα δίνουν το πρώτο τους φιλί ακούγοντας κάποιον Blackmore.... H μουσική είναι η ποίηση των συναισθημάτων. Αυτές οι παπαριες ότι πρέπει και δεν πρέπει είναι να σαν σου λέει κάποιος ότι ένα ποίημα Πρέπει να έχει υποχρεωτικά όλες τις ομοιοκαταλιξιες μαζί με όλους τους χρόνους μαζί με όλα τα γράμματα της Αλφαβητα.... Πόσο αστείο ακούγεται;;; πόσο γαμαει ένας Μακρυγιάννης;;; πόσο γαμαει ένας Καββαδίας;;; Και για να το κλείσω το θέμα, τεχνική που δεν δίνει μουσικό νόημα είναι απλά το δάχτυλο πίσω από το οποίο κρύβει ένας ζογκλέρ την ψυχική του αδυναμία να επικοινωνήσει με τον κόσμο.

Πριν 6 ημέρες
Lefteris raptopoulos
Lefteris raptopoulos

@MilesAnastasios87 Nαι εχεις δικιο σε αυτο το να γραφεις hits και γενικοτερα κομματια θεωρειτε συνθετικη ικανοτητα και ειναι πολυ σημαντικο για ενα μουσικο. Για μενα ο Van Halen ηταν ο πρωτος μοντερνος κιθαριστας που ξεφυγε απο τα στενα πλαισια του classic rock παιξιματος. Αλλα το μοντερνο παιξιμο-shredding ξεκινησε στα 80ς με κιθαριστες οπως Malmsteen, Satriani, Vinnie Moore, Marty Friedman, Greg Howe, Tony Mcalpine, Vitto Bratta, Steve Lynch, Ritchie Kozen και αλλους...O Vai ειναι 100% συγχρονος. Με τον Ζαππα περιοδευσε το 1980 μεχρι το 1983 και ηταν μαθητης του Satriani.

Πριν 9 ημέρες
annagreeceart 1
annagreeceart 1

Πολυ ωραιο βίντεο 🙂👍🌹

Πριν 11 ημέρες
Lefteris raptopoulos
Lefteris raptopoulos

Σου παραθετω 5 κομματια μοντερνου κιθαριστικου παιξιματος με πολλη ουσια. Πρεπει να τα εχεις ακουσει λογικα. Joe Satriani - Midnight Yngwie J. Malmsteen – Black Star Vinnie Moore - Never Been to Barcelona ή το the Maze που ειναι και ηλεκτρικο Steve Vai for the love of god ή το whispering a prayer eric johnson cliffs of dover

Πριν 11 ημέρες
nick tsikrikas
nick tsikrikas

Φυσικά η μουσική είναι δίαυλος ψυχής αλλά όπως λες εσύ για τις λοοπες έτσι λέγανε και τότε για το ροκ αυτοί τις κλασικής μουσικής που κάποιος έπαιρνε μια κιθάρα και βαρούσε χωρίς να έχει σπουδάσει μουσική, ο σύγχρονος μεσαίωνας έχει ξεκινήσει εδώ και δεκαετίες σε όλους τους τομείς αλλά που να το πάρεις χαμπάρι παιδί του Mega και του ΠΑΣΟΚ

Πριν 11 ημέρες
Ardian Bashllari
Ardian Bashllari

nick tsikrikas polu swstos 👍

Πριν 10 ημέρες
nikolaos petridis
nikolaos petridis

Μητσάρα αν σε έβαζαν σε ένα δωμάτιο και σου έλεγαν ότι θα ακούς μόνο ένα τραγούδι των Led Zepppelin για μια εβδομάδα ποιο θα ήταν αυτό?

Πριν 11 ημέρες
nikolaos petridis
nikolaos petridis

@Δαιμονισμενος_αγγελος Το How Many More Times ταιριάζει απόλυτα πιστεύω !

Πριν 6 ημέρες
Δαιμονισμενος_αγγελος
Δαιμονισμενος_αγγελος

το going to california,,,μια βδομαδα ειναι αυτη..

Πριν 6 ημέρες
Nikos Vasigias
Nikos Vasigias

Ωραίος!

Πριν 12 ημέρες
Lefteris Digkas
Lefteris Digkas

Πολλά κιλά μουσική τι να λέμε....

Πριν 12 ημέρες
Giorgos Xypolias
Giorgos Xypolias

Μητσάρα είσαι φοβερός. Αναμένουμε και άλλα με ενδιαφέρον. Πες μας για τις επιρροές σου συγκροτήματα κιθαρίστες που θαυμάζεις. Δεν ξέρω γιατί ο Warren Haynes μ έρχεται στο μυαλό όταν σε βλέπω :-)

Πριν 12 ημέρες
kraftwerkVS
kraftwerkVS

γεια σου ρε αγαπημένε

Πριν 12 ημέρες
Markos Galantis
Markos Galantis

Ευκολο να εξηγηθει Δημητρη γιατι καθε κιθαριστας εχει το δικο του παιξιμο αναλογο του χαρακτηρα του,,Η κιθαρα ειναι η προεκταση της ψυχης του καθε παικτη ..Εξη χορδες αυτη,απειρες οι χορδες της ψυχης,,Αν ολοι ακουσουν B.B King ολοι οι νεοι κιθαριστες θα καταλαβουν πως με 4 μονο νοτες μπορεις να εκφρασεις ολο σου το ειναι...Ολο αυτο που εχεις μεσα σου αλλα πολες φορες φοβουνται την "κριτικη" των αλλων που δεν ακουν μουσικη αλλα δικαζουν τον παικτη βαση των...δεξιοτητων του..Αυτα και να εισαι καλα..

Πριν 12 ημέρες
Pavlos Kokkalis
Pavlos Kokkalis

Όχι και μόνο ζογκλέρ ο γκοβαν. Erotic cakes, aristocrats έχει γράψει ωραίες κιθαριες....

Πριν 12 ημέρες
Bill
Bill

ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!!!!! Τ Ε Λ Ο Σ !

Πριν 12 ημέρες
inamoment1
inamoment1

Δημήτρη πως να μην είσαι νοσταλγός του παρελθόντος όταν το παρόν μουσικά είναι πλέον τόσο λίγο σε σχέση με το παρελθόν. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα ακόμα λιώνουν στα deck μου οι δίσκοι των Τρυπών και των Σπαθιών. Λυπάμαι αλλά το παρόν δε μας αποζημιώνει και τόσο τουλάχιστον όσο αναφορά την ελληνική ροκ εδω και πολλά χρόνια. Δε βρίσκω λοιπόν το λόγο γιατί να μη νοσταλγείς.

Πριν 13 ημέρες
Nontas
Nontas

Zakk Wylde επίσης! Ειχες και την Les Paul την BullsEye αν και αλλοι λένε πως απο σπόντα εχει παρει το ονομά του. Ειναι ίσως λίγο παραπάνω underground αλλα ειναι παίχτουρας

Πριν 13 ημέρες
Nik Moul
Nik Moul

Δημήτρη, σε ανταπόδοση όλων αυτών τών πολύ όμορφων πραγμάτων που μοιράζεσαι μαζί μας μέσω τού διαύλου που έχεις δημιουργήσει, θέλω δημόσια να σε παροτρύνω να ξαναθυμηθεις την αθλητική σου περίοδο και να τονίσω ιδιαίτερα τη σημασία που έχουν κάποια εντελώς καθημερινά πράγματα οπως πχ περπάτημα(αντί τής εύκολης λύσης τού μεταφορικού μέσου) ή το ανεβοκατέβασμα σκαλοπατιών(αντί για ασανσέρ). Είναι νομίζω μια καλή αρχή. Θα μέ θυμηθείς 100%. Σ'ευχαριστούμε φίλε.

Πριν 13 ημέρες
alexandrosxxx
alexandrosxxx

Ωραίες-σωστές απόψεις . Και δν σε ειχα σε εκτίμηση

Πριν 13 ημέρες
Memoir Enchordis
Memoir Enchordis

Συμφωνώ, και μένα με ξενέρωνε. Πιστεύω η τηλεόραση κάνει την ζημιά.

Πριν 12 ημέρες
Slimerakos
Slimerakos

An den upirxe h mousiki file dimitri I zwh tha htan ena psema!!

Πριν 13 ημέρες
elissavet zambeli
elissavet zambeli

Οι ήχοι σε αυτό το βίντεο μου θύμισαν το thank you των led zeppelin. Θα το εκτιμούσα αν το ακούγαμε στη επόμενη guitaritida😇

Πριν 14 ημέρες
Games Tape
Games Tape

akousa pink floyd ekana like

Πριν 14 ημέρες
ioannis boutsis
ioannis boutsis

Θα μου πεις την γνώμη σου για τον Gary Moore

Πριν 14 ημέρες
StarovasTV
StarovasTV

Τεράστιος!

Πριν 13 ημέρες
Cioccolata
Cioccolata

Μόνο εγώ νόμιζα ότι θα πεταχτεί στα ξαφνικά και θα πει "έχω πάθει ποιότητα"

Πριν 14 ημέρες
laika giouri
laika giouri

John Latimer,steve vai,stevie ray vohn ,rory galagher,κ ο πρόσφατα συγχωρεμενος still got the blues,κ ο σαράντα χρόνια συγχωρεμενος τραγιασκακιας bluesman( jesus criest will come again,νομίζω η κοματαρα του)αρχές Αλτσχάιμερ ίσως που να θυμάμαι μεγάλος ανθρωπας γαρ ,ονόματα κ επίθετα,υπήρξαν τόσο βιρτουόζοι όσο κ το συναίσθημα που έβγαζαν.Αποψη μου Μητσαρα.Ωραιος κ πληθωρικός πάντα.Κ ουσιώδης βεβαίως βεβαίως άρχοντα.👍

Πριν 15 ημέρες
akisplanet
akisplanet

Ωραιος

Πριν 15 ημέρες
OXISTIN PEDOPHILIA
OXISTIN PEDOPHILIA

ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ ΒΙΒΛΟΣ --ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΝ https://www.youtube.com/watch?v=b6bZZkjFjEw&list=PL5MSWoCf6LygWx0299QeNubncX0LXX8Mx ...

Πριν 15 ημέρες
Spiros Kabasakalis
Spiros Kabasakalis

Δε θεωρώ ότι αυτό που είπες για τους κιθαρίστες δηλαδή riff-melody maker/ βιρτουόζος είναι αμοιβαία αποκλειόμενα, γιατί αυτό άφησες να εννοηθεί. Πχ η βασική μελωδία του For Τhe Love Of God είναι μια πολύ απλη ιδέα (ΟΚ,στη πορεία του τραγουδιού ο Vai την εξελίσσει, αλλα μιλάω για τη βασική ιδέα ), ταυτόχρονα ο Vai είναι και βιρτουόζος.

Πριν 15 ημέρες
StarovasTV
StarovasTV

Δεν είπα ότι αναιρεί το ένα το άλλο..υπάρχουν μουσικοί που τα συνδυάζουν...συμφωνώ απολύτως μαζί σου..

Πριν 13 ημέρες
Philip Stefas
Philip Stefas

4:26 ισχύει

Πριν 15 ημέρες
mpaklavatzioglou
mpaklavatzioglou

Σε θεμα τεχνικης ομως ο Gilmour kai o page , ειναι σε αλλο Level απο "βιρτουοζους" τυπου Μalmsteen , steve vai κτλπ ! Δεν νομιζω οτι τον καλο κιθαριστα τον κανει τον κανει το ποσο γρηγορα παιζει ! Παραδειγμα το σολο του comfortably numb (live pulse) ειναι ενα ΕΠΟΣ καλη συνεχεια και καλο καλοκαιρι Κ.Σταροβα :)

Πριν 15 ημέρες
Jack Xlis
Jack Xlis

Ωραίος.. πολύ ευχάριστο βίντεο.. θελουμε κι αλλά!

Πριν 15 ημέρες
Περογιαννάκης Γεώργιος
Περογιαννάκης Γεώργιος

Ακου λιγο ρε τρελοκομειο και πες μου γνωμη. Απο τους καλυτερους που εχουν απομεινει στο ειδος. https://www.youtube.com/watch?v=kvY6suBvHaE Ελπιζω να προλαβω να σε δω Κρητη τουμπαρουν τα ραδικια.

Πριν 15 ημέρες
Τιμωρός Εκτελεστής
Τιμωρός Εκτελεστής

@Περογιαννάκης Γεώργιος όχι ρε μεγάλε δεν λες αυτό λες ότι τουμπαραν τα ραδίκια τα ραδίκια είναι πάντα το ίδιο εσύ θα μπεις από κάτω και θα τα βλέπεις από άλλη πλευρά ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ εσύ τουμπαρες όχι τα ραδίκια λάθος έκφραση

Πριν 13 ημέρες
Περογιαννάκης Γεώργιος
Περογιαννάκης Γεώργιος

@Τιμωρός Εκτελεστής Εγω τι γραφω ρε Σερλοκ ? Αυτο ακριβως.

Πριν 13 ημέρες
Τιμωρός Εκτελεστής
Τιμωρός Εκτελεστής

Όχι ρε εσύ θα τα δεις από κάτω όταν μπεις στο χώμα

Πριν 14 ημέρες
Περογιαννάκης Γεώργιος
Περογιαννάκης Γεώργιος

ξεχασα ενα "πριν"

Πριν 15 ημέρες
Antonis Argyrou
Antonis Argyrou

Δημήτρη καλησπέρα εργάζομαι ως μουσικός του δρόμου εδώ και 5 χρόνια, είμαι ευγνώμων που πήρες αυτή την απόφαση να μοιραστείς μαζί μας την πολύτιμη γνώση σου. Εγώ προσωπικά το είχα ανάγκη! Κάποτε βρεθήκαμε μαζί τυχαία στην εκπομπή my way με τον Γρηγόρη στην Πάτρα. Το θυμάσαι; Το απόκομμα υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο. Λαχταρώ να δω και το τρίτο GUITARitida. Μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι ανοίγεις την πολύτιμη πόρτα της καρδιάς σου έτσι απλόχερα. Με τον τρόπο που παρουσιάζεις τα βίντεο, το κάνεις δυνατόν να σε νιώθουμε εδώ στο σπίτι μας, για παρεούλα. Εκτιμώ ιδιαίτερα το γεγονός ότι μας φανερώνεις και την σοβαρή πλευρά του εαυτού σου. Όχι πως δεν μου αρέσει το χιούμορ σου τουναντίον! Είσαι ΔΎΝΑΜΗ. Ήθελα να σε παρακαλέσω να μπεις στο κανάλι μου και να ακούσεις τα δικά μου τραγούδια. Τα οποία βρίσκονται σε βρεφική ηλικία (κιθάρα φωνή) αλλά "Είναι προϊόν καρδιάς" όπως πολύ σωστά είπες. Θέλω την γνώμη την συμβουλή και την κατεύθυνση σου αν είναι δυνατόν, πάντα με πολύ εκτίμηση. Αν πάλι δεν μπορέσεις δεν πειράζει, το κατανοώ. Ένας συνοδοιπόρος σου με αγάπη και πολύ εκτίμηση. https://www.youtube.com/watch?v=zNkgk9uo-04

Πριν 16 ημέρες
do majore
do majore

Κι άλλα τέτοια Σταροβ, γουστάρουμε τρελά!

Πριν 16 ημέρες
Leonidas Garbidakis
Leonidas Garbidakis

Οι Queen έχουν τον "δικό τους" ήχο. Αν δεν είχαν τραγουδιστή θα καταλάβαινες πως είναι αυτοί όταν ΜΟΝΟ σε ένα δίσκο (sheer heart attack) είχαν παίξει τουλάχιστον 10 διαφορετικά μουσικά στυλ; Μοιάζει ηχητικά το shades of deep purple Με το machine head? Το τελευταίο με το Stormbringer? Όλα τα παραπάνω με το Slaves and masters? Ακόμα και οι Ac Dc, Zz Top και Motorhead έχουν αλλάξει κάμποσο τον ήχο τους από δεκαετία σε δεκαετία. Π. χ. Οι Ac Dc στα 70's σε σχέση με τις μετέπειτα δεκαετίες. Δεν θέλω να φανώ "κάπως", ωστόσο διαφωνώ πως οι μπάντες που ανέφερες είχαν κάποιο "συγκεκριμένο ήχο". Ακόμα και οι Ramones δηλαδή στα τελευταία τους album άλλαξαν αρκετά τον ήχο τους (αρπισματα, guitar solo, καλύτερη παραγωγή κλπ).

Πριν 16 ημέρες
Θεόδωρος Τζάγκας
Θεόδωρος Τζάγκας

Δημήτρη όταν βρεις χρόνο κάνε σε παρακαλώ και ενα βίντεο αφιέρωμα στον Αντώνη Βαρδή. Συγκεκριμένα , αν μπορείς να αναλύσεις το παίξιμο του στο "θα προχωράμε μαζί" . Σε ένα βιντεάκι στο youtube το παίζει live σε μία εκπομπή με την Μαραγκόζη. Είναι πολύ δύσκολη η πένα του.

Πριν 16 ημέρες

Επόμενο

GUITARitida | Guitar tour | part one  ( acoustics )

13:42

Sultans of swing  ( guitar cover )

06:01

Sultans of swing ( guitar cover )

StarovasTV

προβολές 934 000

Pixel 4A review: $349 for the basics

10:34

Pixel 4A review: $349 for the basics

The Verge

προβολές 323 450

STARTING INTERNET BEEF

19:15

STARTING INTERNET BEEF

emma chamberlain

προβολές 2 497 233

"The Thrill Is Gone"  BB King, Eric Clapton, Robert Cray, Jimmi Vaughn (HD)

15:18

Τα μυστικά του Μπουζουκιου

23:52

Τα μυστικά του Μπουζουκιου

Nikos Krousthianakis

προβολές 15 000

Gary Moore - Parisienne Walkways - Live HD

09:00

Gary Moore - Parisienne Walkways - Live HD

AgoraVoxFrance

προβολές 49 000 000

Deep Purple - Child In Time - 1970

09:38

Deep Purple - Child In Time - 1970

deeppurpleos

προβολές 90 000 000

Metallica - Nothing Else Matters 2007 Live Video Full HD

06:29

Hotel California  | solo cover

02:29

Hotel California | solo cover

StarovasTV

προβολές 118 000

(여자)아이들((G)I-DLE) - '덤디덤디 (DUMDi DUMDi)' Official Music Video

5:13

(여자)아이들((G)I-DLE) - '덤디덤디 (DUMDi DUMDi)' Official Music Video

(G)I-DLE (여자)아이들 (Official YouTube Channel)

προβολές 16 841 437

Pop Smoke - The Woo ft. 50 Cent, Roddy Ricch

3:24

Pop Smoke - The Woo ft. 50 Cent, Roddy Ricch

POPSMOKEVEVO

προβολές 15 087 114

Blueface - Respect My Cryppin’ ft. Snoop Dogg

3:18

Blueface - Respect My Cryppin’ ft. Snoop Dogg

BluefaceVEVO

προβολές 3 834 025

I See Red

3:51

I See Red

Everybody Loves an Outlaw - Topic

προβολές 3 626 186

One Direction - Steal My Girl (Official 4K Video)

5:19

One Direction - Steal My Girl (Official 4K Video)

OneDirectionVEVO

προβολές 6 447 110

Trannos - GTPM feat. Billy Sio x Skliros x Skam (Official Music Video)

3:16

MOOSE - THRU THE K

2:49

MOOSE - THRU THE K

DOF TWOGEE

προβολές 205 083