Kid Cudi, Eminem - The Adventures Of Moon Man & Slim Shady (Lyric Video)

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν μήνα

    KidCudiVEVOKidCudiVEVO

    διάρκεια: 4:29

    "The Adventures Of Moon Man & Slim Shady" available everywhere now: KidCudi.lnk.to/TAOMMASSVD
    Music video by Kid Cudi performing The Adventures Of Moon Man & Slim Shady (Lyric Video). © 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.
    vevo.ly/3uqfHO

Anuran Thi
Anuran Thi

Em the goat

Πριν ώρα
jatrubka1
jatrubka1

crap

Πριν 2 ώρες
Johnny Digital
Johnny Digital

This song is worse than covid-19

Πριν 3 ώρες
Nicole Hash
Nicole Hash

Kid cudi x em = positive re-enforcement. Togetherness everything America needs right now amazing track....real hip hop 4 life

Πριν 4 ώρες
taria nance
taria nance

lofi jazz

Πριν 4 ώρες
Christopher Rakel
Christopher Rakel

Anyone else notice the noise Cudi uses @0.09 seconds? At first I thought it was a cough but now I’m realizing it’s more like the sound you make when you do a huge line.. Anyone else get that vibe from that noise?

Πριν 5 ώρες
Dragonfly
Dragonfly

Revisit this, please.

Πριν 5 ώρες
samuel ivey
samuel ivey

sounds better at 1.25 speed

Πριν 5 ώρες
sup dead
sup dead

Tell Eminem snoop Dogg clowned him off his top 10 list 😁 I wanna new diss by Eminem 😂 snoop would be an easy one for him 😆

Πριν 6 ώρες
ClumsySnailz
ClumsySnailz

Moon man is back :D

Πριν 6 ώρες
Lamont Williams
Lamont Williams

It’s to easy for Eminem. Getting on a song with Eminem is suicide it’s a suicide

Πριν 7 ώρες
Shina Omisanya
Shina Omisanya

When rapping becomes a second language, you've won!

Πριν 8 ώρες
Lynda Le
Lynda Le

Wow! On loop! 🙏 🔥 🔥🖤🖤

Πριν 8 ώρες
Jeremy Wagner
Jeremy Wagner

#RAPGOD there words not mine king of swear words and not lying 🔥🔥🔥

Πριν 8 ώρες
drew1chicken1
drew1chicken1

This is what 2020 needed

Πριν 9 ώρες
Málena Velazquez roblero
Málena Velazquez roblero

🖤🖤🖤🖤

Πριν 10 ώρες
Ljmastercool Croc
Ljmastercool Croc

Em ruined this song my opinion y’all can have yours

Πριν 11 ώρες
TROLL
TROLL

how?

Πριν 4 ώρες
FlyinJ Jus
FlyinJ Jus

Garbage

Πριν 11 ώρες
FlyinJ Jus
FlyinJ Jus

Eminem find better rappers dude

Πριν 11 ώρες
FlyinJ Jus
FlyinJ Jus

Sickening listening to him .. Eminem gets it but this dude is garbage

Πριν 11 ώρες
Blank
Blank

Tf you talking about? Kid Cudi is legendary u just don’t have good taste in music

Πριν 5 ώρες
FlyinJ Jus
FlyinJ Jus

Hahah this guy is terrible 🙈🙈

Πριν 11 ώρες
Jack Henderson
Jack Henderson

This song is AMAZING!!!

Πριν 12 ώρες
Noel Raphael
Noel Raphael

Good

Πριν 13 ώρες
Vijayaansh Shivgotra
Vijayaansh Shivgotra

Eminem Forever

Πριν 13 ώρες
Candice Williams
Candice Williams

Eminem will forever be the lyrical & wordplay god in my ears

Πριν 16 ώρες
Gerard Smith
Gerard Smith

I nEeEed more of this

Πριν 16 ώρες
Ronald Jay Fiesta
Ronald Jay Fiesta

they hatin eminem for bein white and because after 20 years he is still on the top of the game They cant beat him at this game thats why the only way to dethrone him was to spread hate on him

Πριν 17 ώρες
Vijay Kiran
Vijay Kiran

This is what i needed rn

Πριν 17 ώρες
micah shurtz
micah shurtz

Vr00m

Πριν 18 ώρες
Guste 'R'
Guste 'R'

"I got you in my top 5s" Yes!!!! "Worst rapper of all time" :| :(

Πριν 19 ώρες
Everett Trahey
Everett Trahey

Em fuckin killed it. He got bar's for day's.

Πριν 20 ώρες
Mohit Sawant
Mohit Sawant

This song makes me want to fly to the “shady” side of the “moon”

Πριν 22 ώρες
batman
batman

eminem is a beast

Πριν 22 ώρες
Daisy H
Daisy H

I didn’t see the snoop diss, seriously, why??? Snoop you a old timer now, why you dissing a great? Don’t be a hater now... cmon, hate on them mumble rapper wanabees, them biters and fraud traxters.

Πριν 22 ώρες
Ewanjiru Njoroge
Ewanjiru Njoroge

Best collab... Respect Em

Πριν 23 ώρες
Brandon Prelutsky
Brandon Prelutsky

The is genius! Nobody can be this good. Legends at work.

Πριν ημέρα
The Fin
The Fin

Where the other 2 parts man ?

Πριν ημέρα
Bolomajor Kane
Bolomajor Kane

Em don't need no damn top ten he's got his own stilo only one bitch !

Πριν ημέρα
johnny ryder
johnny ryder

This song sucks

Πριν ημέρα
Kobi
Kobi

One thing I would like to see is Man on the moon 3 because I want the final piece of the trilogy

Πριν ημέρα
Kylelau711 Lau
Kylelau711 Lau

Rap gods!!!!

Πριν ημέρα
Dick Justice
Dick Justice

Moon man and the bad guy that makes fun of people that die , this is the record ? LMAO! Horrible . Buffalo bill is afraid that you will cough on him and kill him ? Okay , kelly won. I dont even care. MGK won at this point.

Πριν ημέρα
Dick Justice
Dick Justice

@Jack M ouch jack. MGK wins now because Marshall has reverted back to his bed peeing days on this record.

Πριν 9 ώρες
Jack M
Jack M

The general consensus is that MGK got buried now shut up like a good dog.

Πριν 17 ώρες
abhinav's channel
abhinav's channel

What is mgk doing not raping 😂

Πριν 23 ώρες
Med
Med

Imagine listening to rap but not understanding the meaning. Pathetic

Πριν ημέρα
Siica Oballe
Siica Oballe

you dumb asf if u don’t get the lyrics!!!

Πριν ημέρα
Writer Kaz
Writer Kaz

I want a full promotional comic issue

Πριν ημέρα
OrganikSecrets
OrganikSecrets

Can you imagine someone trying to go after that verse Em just laid down? "Earthlings I adapt to 'em. Certain things I don't wanna do but have to in order just to act human. Like usin the bathroom and vacuumin."

Πριν ημέρα
Kena Tan
Kena Tan

Eminem slayin' 2020

Πριν ημέρα
postal guy
postal guy

This is a far fall from luis resto and Marshall's perfected 8 mile gothic piano Hollywood movie sound.....next step will be eminem breaking down gothic slam poetry and mixing it with Motown maybach music and putting choppa style 3 simile structure verses to confuse the genre hedz

Πριν ημέρα
postal guy
postal guy

People explaining Eminem lyrics is like a retarded snake eating itself....dont pay it heed......it can't be helped

Πριν ημέρα
Mike Jones
Mike Jones

Cudi hits Eminem RUINS another song that was supposed to be GREAT..

Πριν ημέρα
CHASE LOVE MRS CHASE BEES
CHASE LOVE MRS CHASE BEES

Better 😎💙💜😎

Πριν ημέρα
CHASE LOVE MRS CHASE BEES
CHASE LOVE MRS CHASE BEES

🤣😂

Πριν ημέρα
Tre MagzOfficial
Tre MagzOfficial

Hate to say it but i skip right over Cudi jus to hear Marshal🤷

Πριν ημέρα
Sirius Issues
Sirius Issues

#savethechildren Sirius Issues - Red Pill https://youtu.be/X6dHjvrUYT8

Πριν ημέρα
Giuseppe L
Giuseppe L

Wow, that video is made so simple that it's f****** amazing!!

Πριν ημέρα
Rob Aceee1993
Rob Aceee1993

Nothing dude says rhymes or makes sense. Yet calling others trash. U gonna be on track with em step ur game up bro

Πριν ημέρα
Hannah Commander
Hannah Commander

kid cudi

Πριν ημέρα
Ryan Gilles
Ryan Gilles

💖🙌🧞‍♂️🙌💖

Πριν ημέρα
Abandoned Maine
Abandoned Maine

"WOW EMINEMS SO WOKE" Lmao dude rhymes got corny in 08. Its about melody now. Tf you doing

Πριν ημέρα
Derrick Silk
Derrick Silk

Cudi sounds like a spec-ed student and Em sounds like he's promoting face masks in this shit? WTF

Πριν ημέρα
Derrick Silk
Derrick Silk

@London Blues You're* obviously too* dumb to understand punctuation and auto-correct. I get it, vowels are hard, aren't they, window licker?

Πριν ημέρα
London Blues
London Blues

Your obviously to dumb to understand it, gone over your head 🙄

Πριν ημέρα
Sherwin David
Sherwin David

God of words dis fuckin legend

Πριν ημέρα
Nic8585
Nic8585

Yo adult swim outta make a show the adventures of moon man a slim shady with cudi an Mathers

Πριν ημέρα
Abraham Araromi
Abraham Araromi

https://www.youtube.com/watch?v=wtPRBVybFsQ

Πριν ημέρα
Pink milk Wolf
Pink milk Wolf

This song is GOD. When I heard it in the car I adored it

Πριν ημέρα
xxxlh 52
xxxlh 52

It's aight i like both em and cudi but this aint really it. 6/10 It's kinda boring imo

Πριν ημέρα
Me
Me

A lot going on 👁 C low riders going by get the doc bat sign doing all right 814 day in my life believe it

Πριν ημέρα
Ugly God’s
Ugly God’s

Just for sing along Yup (aww) Yup (mmh-aww) Uh-huh Yeah, nigga Yeah, it's been a minute, but I'm back in it (uh) Y'all ain't dealing with the same boy (no) Got a little trippy, then I transitioned (yeah) New attitude mixed with that pure raw (uh) The night game, your girl called She like, "Do me, baby, down to get busy, busy?" (Yes) No dice, chill, whoadie (no) In life, feeling dizzy Oh, having visions of the city and I go to war See me in the day through the late night (night) Tell 'em it's the charm, I'm in freeze mode To the gods, can't stop a hero when he in flight (flight) I'm swimming in the light right Go and get you some, go and show 'em something, this a new thang Yeah, I let my nuts hang (yeah) Knock your top off with LeBron or Dwyane Wade (yeah) Aww, lift off Can't stunt a nigga growth, better get gone, move along (uh) You don't wanna trip, wanna get it on (uh) You don't wanna act, don't get me wrong (nah) They don't listen to the words in the song (uh-huh) We ain't gotta tell 'em, we just getting ready (yeah) See 'em fronting, we ain't kidding If you want it, you can get it Members of the rage, come and get you some Next step's out the jet from the lean back (ow) Running 'round the world and we ain't packed Hit 'em, vroom, vroom, leave 'em stuck, oh, you seen that? (ow) I'm chillin' where the team at See a black Benz pull up with some jawns, yeah, I need that So crazy, can't believe it No cams, damn, no filming at all, real nigga facts (come on) Years ago, rehab All good, helped me figure out another plan It got bad, so bad Nah, I ain't fucking love that, man Then I hopped out in a new zone with my Louis bag True story, take you through the dark and the light (yeah) Godson, got through new Back up in the world, it's the day in the life (Cud) Hit the blunt and get it (dude) Raised bars (uh), same song, we did it (yeah) Hot sauce, pour it on all jams, explicit Carry on, smoke strong, got your mama down with it (come on) And the game fuckin' needed something dirty raw Tell them this the law and we weeded, uh (yeah) So if it's God you believe in (yeah) Bob your head and just nod in agreement (yeah) They say time's undefeated I'ma be the first one who can beat it (yeah) I had hoop dreams (yup), now I shoot threes (what?) Got a lil' green (yeah), but I don't do weed (nope) Purp nor lean (nah), that's Tunechi (yeah) That's New Orleans (what?), Fuck Drew Brees (yeah) Snoop D-O-double (uh), that's two G's (yup) I probably spent on paper, ooh-wee Since Tuesday, probably killed a few trees (yeah) But the only ones I smoke are the loose leaf Not high, but I'm your highness (what?) And secretly, you're my dick (ha) But you haters are butthurt (ow), bunch of sore hind-ends (ow) I was just a poor white kid (yeah) Now if rap was B-ball, I'd be Jordan-like, bitch (what?) You wish you could score like this (nah), yeah Not even at half court, I'd miss (nah) I'm mouthwash, 'cause if I was on the floor, I'd swish (fluoride, fluoride, swish) But I cannot lie (nah) I got you in my top five Worst rappers of all time (ha, ha) I lost my spot, y'all got Alzheim' (uh) King of rap? Nah, their words, not mine (yeah) King of swear words and not lying (yeah) You should never compare yours (nope) A toll-free number (yeah), only way you'll ever have a hot line Fuck's going on, man? (Yeah) Bunch of half-wits up in office (what?) Half of us walking around like a zombie apocalypse Other half are just pissed off and (yeah) Don't wanna wear a mask and they're just scoffing And that's how you end up catching the shit off 'em I just used the same basket as you shopping Now I'm in a fuckin' casket from you coughin' (damn) Always stay ahead of haters, let 'em hate But never let a traitor penetrate your circle Separate yourself from those who try to pull you down The real ones never stray, it's sort of like Medusa (yeah) That's how you stay ahead of snakes (woo) Emcees pull out gats, I don't give a fuck how strapped You're gonna out-rap me? I doubt that Please, bitch, I'm a house rat These raps are 'bout that cheese like mousetraps Earthlings, I adapt to 'em Certain things, I don't want to do, but have to in Order to just act human Like using a bathroom and vacuuming (yeah) Rapping in the booth in a triple fat goose hazmat suit Bubble wrap and a mask too and I don't think that's what they meant by trap music (nah) Running through ink like I'm tattooing (yeah) This is music to be murdered by, you love Turn the volume up, I am fired up like a blunt Bread is long like an Italian sub, I am drugs That is probably why your opinion of me's high as fuck And it's nonstop fury (yeah) 'Cause I ain't holding 'em up like an armed robbery (nah) And God's my jury, so when I die, I'm not worried (nah) Prayers to George Floyd and Ahmaud Arbery (yeah) How the fuck is it that so many cops are dirty? (Huh?) Stop, man, please, officer, I'm sorry But I can't breathe when I got you on top of me Your goddamn knee's on my carotid artery (fuck) The adventures of Moon Man and Slim (ah) Yes, who want it with them? The trilogy continues Serving niggas, yes, see what's on the menu (yeah) Watch 'em panic, hot damnit (let's get it, baby) Hope you fuckers understand it The realer for you niggas Come and get these scriptures (yeah) Rap God (uh) Rager

Πριν ημέρα
ThorMode9
ThorMode9

Not the Moon Man I came for.

Πριν ημέρα
KrawlEffect
KrawlEffect

Slim sorry he did you like that. You still killed it but everyone knows this dude is just using ur name and work ethic. Shit.

Πριν ημέρα
Cristi
Cristi

@KrawlEffect just because an artist doesn't have eminem type of lyricism or he can't rap fast like em doesn't mean that the artist is shit. and music isn't all about lyricism though, but i guess we just have different taste

Πριν ημέρα
KrawlEffect
KrawlEffect

@xxxlh 52 I'm sure their will be die hard cudi fans. But facts are facts. Em is a better lyricist hands down

Πριν ημέρα
xxxlh 52
xxxlh 52

Cudi is a better artist then Eminem but em was better here.

Πριν ημέρα
James Wilson
James Wilson

Thank you YM Radio 🔥🙏🏾

Πριν ημέρα
Fuad
Fuad

Em and Royce released Bad meets Evil Can't wait to see what comes out of these two.

Πριν 2 ημέρες
ƎM
ƎM

EM: Somewhere some kid is bumpin' this while he lip-syncs in the mirror That's who I'm doin' it for, the rest I don't really even care

Πριν 2 ημέρες
sandra
sandra

https://youtu.be/e39_WAaGTpo 🍹

Πριν ημέρα
Yogesh Dhavale
Yogesh Dhavale

I wish there was an actual video made for this song.... It would have been lit. 🔥🔥💥💥💥

Πριν 2 ημέρες
Dorian Gray_13
Dorian Gray_13

The fluoride line 😁

Πριν 2 ημέρες
Michael Bennett
Michael Bennett

Ahhh. real rap with good punch lines. Rare like a steak.

Πριν 2 ημέρες
Ben Z
Ben Z

Em's word play blows my fuggin mind. Cudi was just as dope, definitely wanna hear more from these boys together

Πριν 2 ημέρες
manorman354 4
manorman354 4

The beat turnt shit when shady started spittin

Πριν 2 ημέρες
William Musgrove
William Musgrove

https://youtu.be/U5LbFXwN2U0

Πριν 2 ημέρες
William Musgrove
William Musgrove

https://youtu.be/PfTFy1haHXg

Πριν 2 ημέρες
William Musgrove
William Musgrove

https://youtu.be/JrywxpM1DU4

Πριν 2 ημέρες
MEME LEMONADE
MEME LEMONADE

I actually Made A Comic Based on The Comment Bellow Me And The People In My Class Reads it

Πριν 2 ημέρες
Kryptic
Kryptic

My man slim lookin like kite

Πριν 2 ημέρες
Gyp Rosetti
Gyp Rosetti

Maybe snoop this wrong. And bitched?

Πριν 2 ημέρες
tower242 tower242
tower242 tower242

bird box trailer

Πριν 2 ημέρες
Dustin Robb
Dustin Robb

We need Kid Cudi & Tech N9ne, but y’all ain’t ready.

Πριν 2 ημέρες
Tiffany Morales
Tiffany Morales

yes!!!!!0

Πριν ημέρα
Edward
Edward

Shady is on radio 😎🤘

Πριν 2 ημέρες
IZOD-ISA-GOD
IZOD-ISA-GOD

I love this song not Choppa

Πριν 2 ημέρες
Notorious Dylan
Notorious Dylan

The 16K dislikes are just pointless.

Πριν 2 ημέρες
Aaron Holland
Aaron Holland

Funny em talks about BLM like it's amazing BLM proceed to invade Seattle police chief house and then leave when fell threatened because he comes out with a gun. (Em still best rapper may disagree with him politically but still is the best lyricist and beats though).

Πριν 2 ημέρες
Jack M
Jack M

ACAB.

Πριν ημέρα
Young_Dashie 24
Young_Dashie 24

IT HAPPENED...THEY FINALLY DID ONE

Πριν 2 ημέρες
Evandro Santos
Evandro Santos

foda demais

Πριν 2 ημέρες
Glitch Wizard X
Glitch Wizard X

Em, I challenge you to a smoke off!

Πριν 2 ημέρες
Emincan Gençer
Emincan Gençer

Loved that man? The man he became at the rehab right?

Πριν 2 ημέρες
D W8284
D W8284

This track is weak. I was happy Cudi came back too and Em is great. But this track is vanilla.

Πριν 2 ημέρες
Andrew Nino
Andrew Nino

🔥 🔥

Πριν 2 ημέρες
Maks Rogala
Maks Rogala

wonder if this could be in Cyberpunk 2077

Πριν 2 ημέρες
Dre Gerrard
Dre Gerrard

Thatz the fuckin best ive ever heard greatly enjoyed god bless you em and more power to you much respect rapgod chur chur from Dre G H-town Nz

Πριν 2 ημέρες
Mister Mind KE
Mister Mind KE

I'm glad Eminem gets pissed off so calmly... the beat had to die...

Πριν 2 ημέρες
Mustafa Bayram
Mustafa Bayram

I love this duo in the perfect clip

Πριν 2 ημέρες
Josh Zaragosa
Josh Zaragosa

here after seeing snoops interview bout em not being top 10 ... Weird it seems he was low key dissing snoop... But this song came out before the interview...

Πριν 2 ημέρες
Ewanjiru Njoroge
Ewanjiru Njoroge

Snoop got salty

Πριν ημέρα
Siica Oballe
Siica Oballe

He was praising snoop read the lyrics

Πριν ημέρα
Fedi Mayn
Fedi Mayn

I was looking for that.

Πριν 2 ημέρες
justin21491
justin21491

Now we know the top 5 worst rapper reference was Eminem predicting the crazy shit snoop dog just said a few days ago. RIP Snoop.

Πριν 2 ημέρες
Moksh Mahajan
Moksh Mahajan

My cover of the same: https://youtu.be/OVjxndGBR9o

Πριν 2 ημέρες
Saint_Beelzebub
Saint_Beelzebub

So the Marvel Moon Man?

Πριν 2 ημέρες
Moksh Mahajan
Moksh Mahajan

My cover of the same: https://youtu.be/OVjxndGBR9o

Πριν 2 ημέρες

Επόμενο

Diana and the Collection of New Stories for Kids

15:56

Diana and the Collection of New Stories for Kids

✿ Kids Diana Show

προβολές 112

Diana and the Children's Story about viruses / Kids Stay at Home

4:56

Bath Song + More Nursery Rhymes & Kids Songs - CoComelon

33:06

Bath Song + More Nursery Rhymes & Kids Songs - CoComelon

Cocomelon - Nursery Rhymes

προβολές 1

Diana and the best cat stories for kids

16:40

Diana and the best cat stories for kids

✿ Kids Diana Show

προβολές 118

Chu Chu Train Cartoon Video for Kids Fun - Toy Factory

13:55

ABC Song + More Nursery Rhymes & Kids Songs - CoComelon

35:44

ABC Song + More Nursery Rhymes & Kids Songs - CoComelon

Cocomelon - Nursery Rhymes

προβολές 346

Diana and Dad - Funny Stories for Kids

11:33

Diana and Dad - Funny Stories for Kids

✿ Kids Diana Show

προβολές 258

Diana play with Dad - Fun storybook for kids

14:15

Diana play with Dad - Fun storybook for kids

✿ Kids Diana Show

προβολές 173

KID's Vlog#01 我平凡的一天

14:47

KID's Vlog#01 我平凡的一天

野人七號部落

προβολές 494

Eddy de Pretto - Kid (Clip Officiel)

3:06

Eddy de Pretto - Kid (Clip Officiel)

EddydePrettoVEVO

προβολές 20

The Fighter and The Kid - Episode 592: Jason Ellis and Mike Catherwood

2:26:13