KSI - Ares (Quadeca Diss Track) Official Video

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν 2 μήνες

    KSIKSI

    διάρκεια: 3:28

    Directed by @RVBBERDUCK
    Produced by afterparty.studio
    Instrumental produced by instagram.com/z_azad
    Twitter: twitter.com/KSIOlajidebt
    Instagram: instagram.com/ksi
    Facebook: facebook.com/KSIOlajidebt/
    Footasylum: www.footasylum.com/
    Snapchat: therealksi
    Clothing: www.sidemenclothing.com/
    Myprotein - bit.ly/2w9KGa0
    KSI: Can't Lose available worldwide - www.cantlosefilm.com

ReallyUnexplainable
ReallyUnexplainable

I agree with the ones who say "you don't get shit of this song." The majority of the comments are "dis trax", "Dax bettuh" and bullshit like that.. but KSI grew up watching Don't flop and shit.. There is something important about diss tracks.. YOU HAVE TO DIG DEEP.. If the bullshit you say is funny to hear and has no substance, it's worth shit. Battle rap-wise, the entire dissing battle was over the moment quadeca behaved like a fan to KSI's reaction. ----- 4 records no boom, until you started to talk about your idol and now you're trending (True) You're a fan. My reply got you jizzing (True) Hold up with your venting, ain't it wonderful that I'm out here reinventing your career (I mean, the only reason people know quadeca now is because he made a catchy song about a famous person during one of the diss track seasons..) VS Your hairline is bad / No instagram pics without your bandana (True, but who gives a crap.. KSI laughed at that) You use a ghost writer (Not proven.) You are wack / I'm better than you / You're trash (Lame) You are bad a rapping ----- Honestly speaking.. Quadeca's lines have no weight behind.. his song sounds decent, but as a diss, it's trash. There is really no comparison. I challenge any quadeca's fan to prove me wrong.

Πριν ώρα
Liam Johnston
Liam Johnston

ReallyUnexplainable I agree with you I respect u dig deep in this comment ur points r correct I thought quadeca had the better diss but now it’s not really and quadeca diss was things people used it’s the same as everyone else

Πριν 29 λεπτά
Monique J
Monique J

British rappers don't sound nearly as good as american rappers

Πριν ώρα
Frenzy Nom4d
Frenzy Nom4d

scarlxrd sounds better than half of these American rappers

Πριν 21 λεπτό
Chongabell
Chongabell

Eh

Πριν 31 λεπτό
NathanMW
NathanMW

This is so well produced🔥🔥🔥

Πριν ώρα
A.W.R.C WEE WOO
A.W.R.C WEE WOO

2:54 when the beat changes lol thats the only thing i like of the "diss track"

Πριν ώρα
Flame
Flame

look at that baby face

Πριν 2 ώρες
Ethan De-Marro
Ethan De-Marro

2:59 he looks a bit constipated or unwell or uncomfortable lol

Πριν 2 ώρες
Ethan De-Marro
Ethan De-Marro

2nd beat is fire 1st is a bit slow

Πριν 2 ώρες
WtfIsThis
WtfIsThis

quadeca sounds like some little kid rapping lol

Πριν 2 ώρες
Ethan De-Marro
Ethan De-Marro

care for a tea break to diss u

Πριν 2 ώρες
Mike
Mike

pretty good song but talking about disses, this ain’t it chief

Πριν 2 ώρες
SILJA MADAFAKA
SILJA MADAFAKA

2:56

Πριν 2 ώρες
Lidia Donascimento
Lidia Donascimento

Good but stop swaring

Πριν 4 ώρες
Ryley Lockwood
Ryley Lockwood

Lidia Donascimento nah the swearing works

Πριν 2 ώρες
WK Tipzzys
WK Tipzzys

Then don't listen to it stupid

Πριν 2 ώρες
CYC Immortal
CYC Immortal

good rap bad diss

Πριν 4 ώρες
Yacoub Khabout
Yacoub Khabout

Youre clothes is fake Everything is fake youre broke guy get a job

Πριν 5 ώρες
Devon Ellis
Devon Ellis

hes a millionare lmao

Πριν 2 ώρες
King Anonymous
King Anonymous

His job is youtube

Πριν 4 ώρες
King Anonymous
King Anonymous

Ur probably broke too

Πριν 4 ώρες
Ķņğ ŞãműŕăĮ
Ķņğ ŞãműŕăĮ

And what do you have, you couldn't even afford to make the video🤣

Πριν 4 ώρες
Taz TheKid
Taz TheKid

Poor grammar

Πριν 4 ώρες
Zyrokke
Zyrokke

I’m literally 5 subs away from 3K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

Πριν 6 ώρες
KosarPlayz
KosarPlayz

Zyrokke nice profile pic

Πριν 4 ώρες
Zyrokke
Zyrokke

+King Eric tysm

Πριν 6 ώρες
King Eric
King Eric

Zyrokke but I subbed anyway

Πριν 6 ώρες
King Eric
King Eric

Wait you are at 3K

Πριν 6 ώρες
King Eric
King Eric

Fine

Πριν 6 ώρες
Zyrokke
Zyrokke

I’m literally 5 subs away from 3K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

Πριν 6 ώρες
Manzy
Manzy

His video got more view, with 20x more subs i thought KSI would have more views..

Πριν 6 ώρες
GSB3000
GSB3000

Manzy you’ve got to remember everyone that watches KSI probably watched his diss track and a lot of ksis subs are from a few years ago

Πριν 3 ώρες
O h Y e a h Y e a h
O h Y e a h Y e a h

2:12

Πριν 7 ώρες
Brandonlon
Brandonlon

The 2nd beat is fire af🔥

Πριν 7 ώρες
TheGamer Guy2
TheGamer Guy2

two diss un one nice

Πριν 7 ώρες
Zinje xx
Zinje xx

Diss wise 5/10 song wise 100000/10

Πριν 7 ώρες
Z1ggy Day
Z1ggy Day

0:26

Πριν 8 ώρες
Cabindemoncr29 .
Cabindemoncr29 .

Why are people still watching this

Πριν 8 ώρες
Ethan De-Marro
Ethan De-Marro

i am

Πριν 2 ώρες
TheGamer Guy2
TheGamer Guy2

because is awsome music and i support ksi

Πριν 7 ώρες
Cabindemoncr29 .
Cabindemoncr29 .

I know it’s disappointing

Πριν 7 ώρες
Koray Tulbur
Koray Tulbur

Cabindemoncr29 . You still are

Πριν 8 ώρες
Jack Went
Jack Went

How gay u girl..

Πριν 8 ώρες
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Jack Went u ned 2 lern ho 2 spel You probably understood that didn’t you??? That’s how much I understood you.

Πριν 7 ώρες
Maz D-con
Maz D-con

i like how it got serious when it started about fifa

Πριν 8 ώρες
Maz D-con
Maz D-con

Spiritual lyrical miracle individual

Πριν 8 ώρες
Ihsan Yildirim
Ihsan Yildirim

Figt dax now

Πριν 11 ώρες
Ihsan Yildirim
Ihsan Yildirim

Yes

Πριν 55 λεπτά
ReallyUnexplainable
ReallyUnexplainable

Dax would apologize before they even reach the ring..

Πριν ώρα
Nicholas nissan
Nicholas nissan

1:26 you hear someone in the background saying uhh, this is quadeca constantly saying stuff like uhh and umm during his videos making fun of his awkwardness

Πριν 11 ώρες
Libru
Libru

Bruh Dax way better then this

Πριν 11 ώρες
Keane Hector
Keane Hector

Ha ha ha ur funny

Πριν 7 ώρες
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

@F126DRIFT i was going to say I don’t think so but when you come to think about it you are right. Sad but mad (no hate to X), seems strange doesn’t it

Πριν 7 ώρες
F126DRIFT
F126DRIFT

Dax is a xxx wanabe

Πριν 8 ώρες
Tanner Drexler
Tanner Drexler

KSI didn’t apologize. I gotchu bruh.

Πριν 9 ώρες
Khushang Dosi
Khushang Dosi

Lyrical miracle! Absolutely deep lyrics man! Your best song so far

Πριν 11 ώρες
Vicious_Caps
Vicious_Caps

LOVE THIS!

Πριν 12 ώρες
Turtle
Turtle

Diss wise, complete trash but as an actual song... It's perfectly fine.

Πριν 12 ώρες
Leciere
Leciere

yeah, this track is not as bad as people made it out to be it just doesnt do well as a reply, but on its own, its 🔥

Πριν 9 ώρες
RussellPlays Mods
RussellPlays Mods

Still got the bandana on

Πριν 13 ώρες
Josiah Chan
Josiah Chan

TRASHHHH

Πριν 13 ώρες
Nathan Adoner
Nathan Adoner

F1ct10n_h1 124k dislikes oh yeah yeah

Πριν ώρα
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Nathan Adoner ha ha ha very funny that shit died ages ago

Πριν 7 ώρες
Nathan Adoner
Nathan Adoner

Insecure is still better Oh yeah yeah

Πριν 10 ώρες
Liam Connelly
Liam Connelly

Shut up

Πριν 12 ώρες
Rami Ayache
Rami Ayache

Josiah Chan shut up

Πριν 13 ώρες
Seth Clenshaw
Seth Clenshaw

anyone wondering, the song he is referring to in his tweet at 1:44 is Goes off, tHaNk mE lAtEr lol

Πριν 16 ώρες
Tony Gokk
Tony Gokk

F word Oh ya ya

Πριν 16 ώρες
MAXIMUS OH YEAH YEAH YEAH
MAXIMUS OH YEAH YEAH YEAH

Acctually you all don't understand the meaning of his words

Πριν 18 ώρες
Clxut Gang
Clxut Gang

no its not that. Just no one cares

Πριν 16 ώρες
chronic prince
chronic prince

Yup quad one

Πριν 18 ώρες
David Blaine
David Blaine

+Its_just_nago 132 no. It's "one"

Πριν 15 ώρες
Its_just_nago 132
Its_just_nago 132

chronic prince ‘won’

Πριν 16 ώρες
Pnut Pnut
Pnut Pnut

Trash

Πριν 19 ώρες
Venomous Entity
Venomous Entity

This is trash

Πριν 20 ώρες
patriarch wolf
patriarch wolf

No you're trash

Πριν 14 ώρες
GERG
GERG

Bro tbh this ain’t bad

Πριν 20 ώρες
Mr_No_Name
Mr_No_Name

Just gonna edit my comment so replies are random lol.

Πριν 20 ώρες
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Mr_No_Name what would you know the first comment asks you why your watching this

Πριν 7 ώρες
David Blaine
David Blaine

I don't like how quads diss had a beat switch up and so did ksi's seems unoriginal. But that's just my opinion. Quads was more impactful cuz it was unexpected.

Πριν 15 ώρες
Didr Araya
Didr Araya

I agree

Πριν 16 ώρες
†Genesis 1GOD
†Genesis 1GOD

Why are you barely watching this?

Πριν 17 ώρες
MetalSonic420
MetalSonic420

This is honestly disappointing compared to his other diss tracks. Beerus wasn't a diss track and it's much better than this.

Πριν 21 ώρα
Nightmare Killshot
Nightmare Killshot

Are you smoking

Πριν 21 ώρα
Alexander Lanciault
Alexander Lanciault

Quadeca is Zeus your aries that's sad

Πριν 21 ώρα
Delanie Santana
Delanie Santana

Tbh quadeca did better I don’t like this no hate

Πριν 22 ώρες
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Delanie Santana says the slime and roblox addict??

Πριν 7 ώρες
MetalSonic420
MetalSonic420

Quadeca is Kratos.

Πριν 21 ώρα
Blake B
Blake B

watch out guys he's the table

Πριν 22 ώρες
Ethan De-Marro
Ethan De-Marro

lol

Πριν 2 ώρες
Sonic Gamer
Sonic Gamer

Y'all gave him 2 million more views just to hate . I'm dead

Πριν 22 ώρες
Hunter Magdin
Hunter Magdin

You say you better quadeca has more views than you( 20,000,000 BTW)

Πριν 23 ώρες
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Hunter Magdin you do realise this was release after Insecure right??

Πριν 7 ώρες
Andrew Mleczek
Andrew Mleczek

Hunter Magdin he has almost 20X subs

Πριν 21 ώρα
Ethan Cheung
Ethan Cheung

Ur diss.. C’mon bro actually rap

Πριν 23 ώρες
Chris Logstrup
Chris Logstrup

This was quite a good song, and the beat was amazing.

Πριν 23 ώρες
boopbooplettucetrolled
boopbooplettucetrolled

he's better than quaducky

Πριν 23 ώρες
Ethan Cheung
Ethan Cheung

Nasty vid

Πριν 23 ώρες
boopbooplettucetrolled
boopbooplettucetrolled

he's better than quaducky

Πριν 23 ώρες
xxPSYCHOxx
xxPSYCHOxx

oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea ! oh yea yea !

Πριν 23 ώρες
xxPSYCHOxx
xxPSYCHOxx

oh yea yea !

Πριν 23 ώρες
xxPSYCHOxx
xxPSYCHOxx

oh yea yea !

Πριν 23 ώρες
tinnyalarm39776 playz
tinnyalarm39776 playz

this is still getting views

Πριν ημέρα
f2 freestylers
f2 freestylers

Lit no knows better ksi he will knock your shit

Πριν ημέρα
Andrey Malinskiy
Andrey Malinskiy

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Πριν ημέρα
Diamond Cotton
Diamond Cotton

quadeca did better

Πριν ημέρα
boopbooplettucetrolled
boopbooplettucetrolled

no

Πριν 23 ώρες
Sami 786
Sami 786

Lit

Πριν ημέρα
Laurentiu Crisan
Laurentiu Crisan

If just Eminem will end all three!

Πριν ημέρα
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Oh that day will be amazing

Πριν 7 ώρες
Ixy242 Music/Vevo
Ixy242 Music/Vevo

For real

Πριν 23 ώρες
Davis Telis
Davis Telis

Ain’t it funny how Quadecas disstrack has more view💀

Πριν ημέρα
She took the kids
She took the kids

+Josh Got Juice he's not. Quadeca is overrated. He barely roasts JJ, and if he does, it's an overused or sloppy insult. The over-hyped "You talk nonsense, mediocre with a god complex" line is just simple and has already been said but because he said it with different words people call him some king for it. Also, JJ had little information on Quadeca because he was only 500k and in no massive groups or tracks. JJ was making hits with 10s of millions everytime, his friends were well-known, lots of his life has been leaked and of course the pathetic hairline jokes. People think speed means good bars. I would likely be a rapper but my voice and speed are terrible.

Πριν ημέρα
Make HipHop Great Again
Make HipHop Great Again

He is doodoo bro 💩 KSI killed him and KSI is trash 😂👍

Πριν ημέρα
Josh Got Juice
Josh Got Juice

Make HipHop Great Again you trippin lmao

Πριν ημέρα
DA MONSTAH
DA MONSTAH

Quadecas hows been out longer tho

Πριν ημέρα
Make HipHop Great Again
Make HipHop Great Again

I'm far from a KSI fan but Quadeca is trash bruh 💀😂

Πριν ημέρα
jojo MF
jojo MF

LISTEN TO IT AT 1.25 SPEED PLEASE (it's so good)

Πριν ημέρα
jojo MF
jojo MF

+Emiliano Garcia 😂😂😂

Πριν 7 ώρες
Emiliano Garcia
Emiliano Garcia

jojo MF I bet you listen to heavy metal too

Πριν 23 ώρες
Michael Bizzarro
Michael Bizzarro

Dax is definitely a superior rapper. Quadeca has potential, he's good especially for someone who's 18 and never really been a rapper. You got some potential too kid. Don't give up and you can achieve your dream someday kiddo!

Πριν ημέρα
SunnyArcade
SunnyArcade

Who tf r u even calling kid? If ur on about JJ he has a lot more potential than u, hence he has 20 mil subs, besides who tf uses "kiddo" nowadays?

Πριν ημέρα
Andrew Mccallig
Andrew Mccallig

Best ever

Πριν ημέρα
Spark 42s
Spark 42s

Best part at 2:11

Πριν ημέρα
Von Miller
Von Miller

Learn to rap

Πριν ημέρα
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Von Miller also where’s the content on your channel

Πριν 7 ώρες
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Von Miller ok ok ok I’m scared now I fell like your gonna diss us man I’m terrified oh wait this is KSIs channels comments

Πριν 7 ώρες
Von Miller
Von Miller

+SunnyArcade yea I can rap

Πριν 23 ώρες
SunnyArcade
SunnyArcade

Says u

Πριν ημέρα
LFC TILL I DIE
LFC TILL I DIE

Great video

Πριν ημέρα
Moltak04
Moltak04

I think this actually wasn’t bad

Πριν ημέρα
kaspar
kaspar

this diss is 2 months old and basicli every 20 minute someone comments

Πριν ημέρα
Kiss my ass Maximilian. Virus
Kiss my ass Maximilian. Virus

kaspar younto

Πριν ημέρα
Nostress
Nostress

like you lol

Πριν ημέρα
Jackie YT
Jackie YT

So much bad words naughty naughty

Πριν ημέρα
F1ct10n_h1
F1ct10n_h1

Jackie YT you heard of rap?? Yea cussing is usual in rap bro

Πριν 7 ώρες
SunnyArcade
SunnyArcade

I have no words besides from grow up... And if this isn't something you would listen to then don't.

Πριν ημέρα
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

Frick you

Πριν ημέρα
Jackie YT
Jackie YT

Ok?????????

Πριν ημέρα
PASA LUTVIKADIC
PASA LUTVIKADIC

Not bad

Πριν ημέρα
Suby Gaming
Suby Gaming

YES JJ BRING BACK THE CLASSIC AYE AYE

Πριν ημέρα
Yuvraj sidhu
Yuvraj sidhu

Lol

Πριν ημέρα
Namik Imamović
Namik Imamović

+Suby Gaming lol

Πριν ημέρα
Suby Gaming
Suby Gaming

Lol

Πριν ημέρα
i Meqqy
i Meqqy

Do you know how many times I watched this ✨👌🏻

Πριν ημέρα
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

2

Πριν ημέρα
sohan banerjee
sohan banerjee

true rap :)

Πριν ημέρα
Mary Goodnight
Mary Goodnight

Hahaha! I am clearly in the wrong job. Shoulda been a rapper 20 years ago with Eminem and the like!

Πριν ημέρα
sellz Alv
sellz Alv

For those of u saying this diss track is garbage....help me out.....how?....he stayed on the concept....threw out nothing but facts....rap cadence on the beat was perfect...no filter lines(money , cars , hoes, guns).... responded to everything Q was saying towards K.S.I .......I think y'all just hatin.......what does a diss track in the U.K suppose to sound like?....help me out

Πριν ημέρα
sellz Alv
sellz Alv

+SunnyArcade I hope that ain't decrease your ability to understand what I'm saying tho?

Πριν ημέρα
sellz Alv
sellz Alv

+Mārtiņš Ramanis and it ain't gotta be beef to do a diss track...it's all fun and games....it's culture....your being dramatic

Πριν ημέρα
sellz Alv
sellz Alv

+Mārtiņš Ramanis who is whining?...I'm simple read the top comments and had a simple question....

Πριν ημέρα
SunnyArcade
SunnyArcade

WAY too much punctuation there.

Πριν ημέρα
Mārtiņš Ramanis
Mārtiņš Ramanis

The beef ended a long time ago. Stop whining everyone news quadeca got the w.

Πριν ημέρα
OniMus O
OniMus O

Qaudecca ain't coming back after this😂😂😂🤣🤣

Πριν ημέρα
OniMus O
OniMus O

Bro qaud made a song for attention and ksi made a did Trask shut ya mouth I be you don't even listen to rap😂😂😂

Πριν 6 ώρες
SunnyArcade
SunnyArcade

+XHUNDO MARIOX 21 "This guy" is a lot more relevant than Quad so why you calling him "this guy"?

Πριν ημέρα
XHUNDO MARIOX 21
XHUNDO MARIOX 21

OniMus O Quadeca’s diss was better. This guy sucks!!!!! He only had a few good lines

Πριν ημέρα
Sir DeRANGED Psycho
Sir DeRANGED Psycho

Only KSi fanboys think this trash is better

Πριν ημέρα
Suby Gaming
Suby Gaming

I don't watch KSI all the time so I am not a fanboy and actually I quite like this song

Πριν ημέρα
sellz Alv
sellz Alv

+Kofson Damatson my fault G

Πριν ημέρα
Kofson Damatson
Kofson Damatson

sellz Alv it is not you bro It's about the one who said that the diss was trash

Πριν ημέρα
sellz Alv
sellz Alv

+Kofson Damatson don't call him.....just answer the question on your own will......I'm far from a hater...... But what is a diss track suppose to sound like in the U.K?

Πριν ημέρα
Kofson Damatson
Kofson Damatson

Sir DeRANGED Psycho I think we got a hater

Πριν ημέρα
Hampus Hurtig
Hampus Hurtig

FIRE!! much better than insecure!

Πριν ημέρα
Memes Galore
Memes Galore

This. Is fire

Πριν ημέρα
Pratyush Ṭhakur His
Pratyush Ṭhakur His

+XXXtentacion fan 101I don't need to be Tupac to know that this diss track is not fire. He barely has any good disses(granted quadeca is harder to dig up dirt on than ksi but still. ) While I agree it sounds fire and is a pretty decent song but it just alright as a diss track. Quadeca's was more witty and hard-hitting.

Πριν 19 ώρες
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

+Pratyush Ṭhakur His and you can't even rap boi

Πριν ημέρα
Memes Galore
Memes Galore

Pratyush Ṭhakur His how?

Πριν ημέρα
Pratyush Ṭhakur His
Pratyush Ṭhakur His

Lol no

Πριν ημέρα
Pavle fxa 09
Pavle fxa 09

WOW

Πριν ημέρα
larbi 2014
larbi 2014

Killshot IS better

Πριν ημέρα
Marc Roth
Marc Roth

Oh no no no Wrong beef bro

Πριν ημέρα
SunnyArcade
SunnyArcade

Killshot had legit no disses on JJ tho

Πριν ημέρα
Kyriakos Ntoulaptsis
Kyriakos Ntoulaptsis

No shit 🤣

Πριν ημέρα
Chasity Uribe
Chasity Uribe

killshot trash

Πριν ημέρα
Cooper Symes
Cooper Symes

larbi 2014 thx for the shout out

Πριν ημέρα
Hxmo Clan
Hxmo Clan

it is pretty good but some of these disses are dry

Πριν ημέρα
Isaiah 48855
Isaiah 48855

Hxmo Clan the beat is good his disses were dry as hell🤣🤣 idk why ppl are just starting to see this it’s been months.. but after quad beat him in a fifa match it’s lame as hell😂😂

Πριν ημέρα
XP Flakes
XP Flakes

Eminem just sitting up top lookin down on these guys.... what children...

Πριν ημέρα
Chongabell
Chongabell

Good rap has long died

Πριν 29 λεπτά
Kofson Damatson
Kofson Damatson

This is so fire 🔥 KSI is insane

Πριν ημέρα
Toxify
Toxify

Lit but quadeca was better

Πριν ημέρα
James Vera
James Vera

Quadeca is acting back

Πριν ημέρα
Jayme Hairston
Jayme Hairston

This honestly is trash

Πριν ημέρα
SunnyArcade
SunnyArcade

+Will Of The D That was acc a shit diss👏👏👏👏👏

Πριν ημέρα
Ramen guy with a shotgun
Ramen guy with a shotgun

^ All these people are immature as hell and are in their feelings because you stated your opinion

Πριν ημέρα
im a motha fucking starfish
im a motha fucking starfish

You have the most disgusting teeth ever. Go to a dentist child .

Πριν ημέρα
Charlie Turner
Charlie Turner

Will Of The D six year old insults

Πριν ημέρα
Theo
Theo

it is a little bit mediocre compared to quadecas

Πριν ημέρα
Lord Mirage
Lord Mirage

I want that hoodie he is wearing

Πριν ημέρα
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

*O K* =_=

Πριν ημέρα
OMGits tannersteel
OMGits tannersteel

Dax killed it, KSI is solid but can't hang with him

Πριν ημέρα
patriarch wolf
patriarch wolf

Lmao good joke

Πριν ημέρα
SunnyArcade
SunnyArcade

Dax legit did like nothing...

Πριν ημέρα
Isaiah 48855
Isaiah 48855

XXXtentacion fan 101 if someone rolled up on u at night you would to🤣🤣 and that’s a fact I think anyone would

Πριν ημέρα
OMGits tannersteel
OMGits tannersteel

XXXtentacion fan 101 I’m talking about talent and bars only

Πριν ημέρα
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

But they made dax apologize

Πριν ημέρα
That face Tho
That face Tho

Why are all the comments recently posted?

Πριν ημέρα
That face Tho
That face Tho

+ξ ξ Now there are 7 hours ago what happened to the comments I commented with

Πριν ημέρα
ξ ξ
ξ ξ

That face Tho ikr

Πριν ημέρα
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

Like yours

Πριν ημέρα
Heat
Heat

Ikr?

Πριν ημέρα
Zelder
Zelder

1:25 1:25 Look at that baby face

Πριν ημέρα
MelloJello 323
MelloJello 323

He talks nonsense mediocre with a God complex

Πριν ημέρα
Blizzxrd TheGoat
Blizzxrd TheGoat

THIS MAN NEEDS A LABEL

Πριν 2 ημέρες
Satisfying Time lapse
Satisfying Time lapse

This was so fire my house burned down

Πριν 2 ημέρες
Chongabell
Chongabell

Eh, it could barely light a cigarette.

Πριν 28 λεπτά
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

*C A L L 9 1 1*

Πριν ημέρα
Ethan Mckee
Ethan Mckee

you talk nonscense mediocore with a god complex

Πριν 2 ημέρες
ace 93
ace 93

First time I listened to this I thought it was sh*t but its actually quite good

Πριν 2 ημέρες
monkyboy
monkyboy

so you dont know how to listen for real haha

Πριν ημέρα
ace 93
ace 93

Ye I know i need to change it

Πριν ημέρα
XXXtentacion fan 101
XXXtentacion fan 101

Change your damn profile pic

Πριν ημέρα
Zakir Mubashar
Zakir Mubashar

I’m the creed of the crop Best song ever *uck your grade 5 you don’t need to lie 🤬🤬🤬🤬🤬🤬👍👍👍👍👍👍👍😎😎😎😎😎😎😎🤬🤬🤬🤬🤬🥵🥵🥵🥵🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟

Πριν 2 ημέρες
John Alt
John Alt

I love it ksi is so professional

Πριν 2 ημέρες

Επόμενο

Reacting to Quadeca's INSECURE Diss Track

13:03

Reacting to Quadeca's INSECURE Diss Track

KSI

προβολές 7 100 000

Top 5 school fight scenes in movies

05:01

Top 5 school fight scenes in movies

MPX PLAYS

προβολές 10 000 000

I Spent 24 Hours Straight In Insane Asylum

16:15

I Spent 24 Hours Straight In Insane Asylum

MrBeast

προβολές 12 000 000

Si Estuviésemos Juntos - Bad Bunny ( Video Oficial )

2:54

K-Pop superstars BLACKPINK announce North American tour | GMA

2:50

K-Pop superstars BLACKPINK announce North American tour | GMA

Good Morning America

προβολές 2 483 013

MINIMINTER REACTS TO KSI - Ares (Quadeca Diss Track)

10:02

MINIMINTER REACTS TO KSI - Ares (Quadeca Diss Track)

Miniminter

προβολές 2 900 000

Gordon Ramsay Savagely Critiques Spicy Wings | Hot Ones

31:01

Gordon Ramsay Savagely Critiques Spicy Wings | Hot Ones

First We Feast

προβολές 24 000 000

eminem 8 mile 3 last battles (with subs)

05:30

eminem 8 mile 3 last battles (with subs)

TheBaddiesPage

προβολές 19 000 000

Lucky You (Feat. Joyner Lucas) [Official Audio]

04:06

Lucky You (Feat. Joyner Lucas) [Official Audio]

EminemMusic

προβολές 53 000 000

ALL SIDEMEN DISS TRACKS IN ORDER!

20:02

ALL SIDEMEN DISS TRACKS IN ORDER!

MoreSidemen

προβολές 1 000 000

KSI & Randolph - Beerus (Official Music Video)

03:32

FULL SONG: The Fall Of Jake Paul (Official Video) FEAT. Why Don't We

03:32

MY BRO vs MY BEST MATE

11:04

MY BRO vs MY BEST MATE

KSI

προβολές 7 400 000

Rauw Alejandro X Nicky Jam - Que Le Dé (Video Oficial)

3:48

Rauw Alejandro X Nicky Jam - Que Le Dé (Video Oficial)

RauwAlejandroTv

προβολές 32 804 202

T.I. - F**K N***A [Official Audio]

3:18

T.I. - F**K N***A [Official Audio]

TIvsTIP

προβολές 110 489