Ryan Gosling and Brad Pitt present at the 2016 Golden Globes

  • Δημοσιεύτηκε στις

    LaineyGossipLaineyGossip

    διάρκεια: 01:35

    Ryan Gosling and Brad Pitt present at the 2016 Golden Globes

Bella Bobetsis
Bella Bobetsis

Brad is beautiful omg

Πριν 13 ώρες
Sufi Yogini
Sufi Yogini

Brad Pitt 💗

Πριν ημέρα
OldMelon
OldMelon

I even forgot Brad Pitt was in The Big Short base on what he looks in this video.

Πριν 2 ημέρες
magic jorj
magic jorj

Brad pitt is 5'11 feets and Ryan Gosling is like 6'1 feet and nevertheless they are here the same Height ...

Πριν 2 ημέρες
Rommy Gabil
Rommy Gabil

17 years in different but Brad looks younger than Ryan smh

Πριν 4 ημέρες
GorcStew
GorcStew

Who the hell was screaming like that? Lol. I thought it was just other celebrities in the audience? :S and I just noticed Bale's wife is really hot

Πριν 6 ημέρες
lola cruz
lola cruz

Ryan Gosling. You're my hero💕😎

Πριν 7 ημέρες
AGENT SMASH
AGENT SMASH

Steve Carell is fine looking man

Πριν 9 ημέρες
aleksandra kettner
aleksandra kettner

💋💋💋Happy birthday Mr.Pitt

Πριν 10 ημέρες
fuck2016
fuck2016

That woman wow WOW!!!! Lmao I mean who can help it it’s Brad Pitt!!!!

Πριν 11 ημέρες
Landry
Landry

WOW

Πριν 13 ημέρες
mogznwaz
mogznwaz

Wow Brad really aged in the last 4 years. I still would though.

Πριν 13 ημέρες
Philip Bouri
Philip Bouri

HOW. THE. FUCK. DOES. BRAD. PITT. LOOK. SO. YOUNG. AND. GOOD. AT. 52 YEARS OLD??!?!?!?!? Seriously, I am not gay, but damn, this is just weird. hahah

Πριν 15 ημέρες
chateau pig
chateau pig

👎Bring back Ricky

Πριν 18 ημέρες
CellanMusicSquad
CellanMusicSquad

Brad is a perfect specimen haha..face and body

Πριν 19 ημέρες
Tùng Nguyễn Xuân
Tùng Nguyễn Xuân

Brad Pitt so fucking good !!!

Πριν 19 ημέρες
희망
희망

브래드 피트 20~30십대인줄

Πριν 24 ημέρες
Khooshi Patel
Khooshi Patel

holy moly my estrogen cannot take this rn

Πριν μήνα
Laura White
Laura White

Ryan that wasn’t the best situation for me

Πριν μήνα
John Ruth
John Ruth

Only Brad Pitt can make Ryan gosling look mediocre

Πριν μήνα
HeadBob GunPants
HeadBob GunPants

"aren't we just a couple of fancy dans!?!"

Πριν μήνα
namjoon’s tiddies
namjoon’s tiddies

brad looks like a lesbian here

Πριν μήνα
Susana Contreras
Susana Contreras

Mi amor platónico Ryan 🤭

Πριν μήνα
김동인
김동인

Lol classic brad

Πριν μήνα
Laura White
Laura White

Brad don’t look as good as me

Πριν μήνα
Deon F
Deon F

They'd be good for broke back mountain 2 haha

Πριν μήνα
Jesse Burleson
Jesse Burleson

Pitt doesn't age. It's a fact. Dude almost looks younger than Gosling. Crazy.

Πριν μήνα
Lana Deli
Lana Deli

These two are just so incredible oh my god.

Πριν μήνα
Prajwal Pravinjith
Prajwal Pravinjith

1:02 Christian Bale: 'Look at that fine cut suit, the subtle off white colouring, the finesse of it, it even has fine buttoning...Oh my God..'

Πριν μήνα
Dusan Milojevic
Dusan Milojevic

You like Huey Lewis and the news?

Πριν 8 ημέρες
Stone Harper
Stone Harper

Everyone in the crowd is pregnant after this

Πριν μήνα
Elmedina MJJ
Elmedina MJJ

can't even tell which one is hotter... 🥺

Πριν μήνα
Sam Harnish
Sam Harnish

Jesus Christ was there a live jaguar in the audience that night?

Πριν μήνα
toutdeed12
toutdeed12

Pitt's face doesn't look normal here. Looks puffy.

Πριν μήνα
C BV
C BV

La que grita me representa demasiado. Bueno y a muchos y muchas. 😍😍😍😍😍😍😍 Y si, este es el único (al menos eso creo) comentario en español que encontrarás aquí. Quiero comer un tamal y un alfajor.

Πριν μήνα
Marta XO
Marta XO

Gosling - cocky, arrogant twat.

Πριν 2 μήνες
Maria De Lourdes
Maria De Lourdes

Eita dois homens bonitos,e talentosos haja coração !!!

Πριν 2 μήνες
jerry helmut
jerry helmut

Brad Pitt The real life Benjamin Button

Πριν 2 μήνες
frederik legoff
frederik legoff

J'ai cru entendre quelques pets de foufoune ou j'ai rêvé!

Πριν 2 μήνες
Ave Jaly
Ave Jaly

RYAN is a great actor. He grew so much on me with time.

Πριν 2 μήνες
Nilufer Nf
Nilufer Nf

Brad looks better in 2020

Πριν 2 μήνες
Tryksta 724
Tryksta 724

Apparently this is supposed to be fascinating to people?

Πριν 2 μήνες
Tryksta 724
Tryksta 724

@Jimmy Neutron The fuck would I be jealous about? Hollywood is a Satanic cult behind the scenes and I'm really happy not to be a part of it. Only the naïve look up to these people.

Πριν 2 μήνες
Jimmy Neutron
Jimmy Neutron

Hahaha jealous much?

Πριν 2 μήνες
Lümmelmann
Lümmelmann

Bradley was about 53 here??

Πριν 2 μήνες
William Kirkoff
William Kirkoff

I love the way Christian Bale is looking at them haha

Πριν 2 μήνες
Savas Kapan
Savas Kapan

Ryan Gosling is a very attractive guy, but even he goes down when Brad Pitt stands there.

Πριν 2 μήνες
thedon2005
thedon2005

Everyone goes down like the Titanic when standing next to Brad Pitt

Πριν μήνα
İLKAY FİLİZÖZ
İLKAY FİLİZÖZ

Sen ne tatlı bir çocuksun Ryan 🤗

Πριν 2 μήνες
CA WA
CA WA

Seriously, Ryan Gosling is ugly, especially with a buzzcut.

Πριν 2 μήνες
silvanarob
silvanarob

Brad Pitt es TAAAANNNN mino.. dios mio!

Πριν 2 μήνες
Joe Mel
Joe Mel

Haha!! That was so classy, lol

Πριν 2 μήνες
Schaggy
Schaggy

"There's not even a winner...? Oh my God..."

Πριν 2 μήνες
you know i am right
you know i am right

Gay A F 🤮

Πριν 2 μήνες
Wayne Jeez
Wayne Jeez

Two handsome dudes..

Πριν 2 μήνες
DoublePounch
DoublePounch

I want to know what the hell Brad put in his hair like damn

Πριν 2 μήνες
Whoknowsuknow
Whoknowsuknow

Brad Pitt looks like he de-aged himself somehow.

Πριν 2 μήνες
thedon2005
thedon2005

It happens when you’re rich and have easy access to the world’s best surgeons

Πριν μήνα
Magda 13
Magda 13

LOL botox yeah. Seems obvious xD

Πριν μήνα
toutdeed12
toutdeed12

Looks like he did botox. Doesn't look normal.

Πριν μήνα
Mr. 3PAC
Mr. 3PAC

he is benjamin buttons

Πριν 2 μήνες
M B
M B

Wtf What happen to brad Pitt, he aged to 10 years in only 4... And people think men aged great HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Look even the secier of you look old

Πριν 2 μήνες
Nilufer Nf
Nilufer Nf

He looks hotter in 2020

Πριν 2 μήνες
Kamil Farba
Kamil Farba

Ryan Gossling looks like average guy in front of Brad Pitt...

Πριν 2 μήνες
Muhammad Rajab Al-mukarrom
Muhammad Rajab Al-mukarrom

I am a fan of Ryan Gosling but here Brad Pitt looked so damn cuter.

Πριν 2 μήνες
ASMR FORT
ASMR FORT

Admire, handsome, stunne Brad Pitt There are no words - Brad always cute☘

Πριν 3 μήνες
Line bosman
Line bosman

That WOAOW at the beginning was me.

Πριν 3 μήνες
Alma D
Alma D

What did someone shout at 00:22 ??

Πριν 3 μήνες
Lee Lorenz
Lee Lorenz

Damn! Brad Pitt is still handsome! he has some good genes.

Πριν 3 μήνες
Nazan Fidan
Nazan Fidan

ryan gosling is a talented talented actor

Πριν 3 μήνες
Bizzle Beltran
Bizzle Beltran

Why does Brad Pitt look young af here

Πριν 3 μήνες
Natalie
Natalie

that's a lot of blue eye liner

Πριν 3 μήνες
Masi Masi
Masi Masi

Brad pit is a good looking man

Πριν 3 μήνες
Laura White
Laura White

Fuck u Ryan

Πριν 3 μήνες
Hasan Khan
Hasan Khan

Yeah Ryan,Winning An Oscar Doesn't Makes You Better Than Brad Pitt

Πριν 3 μήνες
Jerry Swagerty
Jerry Swagerty

Now we know it wasn't Brad but Angelina who created the participators only club 'bout '14-'15 in US History... Thank GOD 14-15 means NO in All American Brad & His Story too. HaHa JLSwag

Πριν 3 μήνες
Laura White
Laura White

I don’t wanna marry him

Πριν 3 μήνες
Jaded Old Joe
Jaded Old Joe

Not gay, but I’d fuck both of them

Πριν 3 μήνες
dugfriendly
dugfriendly

Gosling is so funny. His SNL stuff is great.

Πριν 3 μήνες
daniel
daniel

I think im straight still. Maybe slightly less...

Πριν 3 μήνες
Wolfgang H
Wolfgang H

Brad pitt as awesome looking as ever

Πριν 3 μήνες
Squidiot
Squidiot

Brad Pitt recently said he smoked a d drank every day for like 30 years and he still looks like this,

Πριν 3 μήνες
9th Circle of Hell
9th Circle of Hell

Fully clothed? Screw this I'm outta here lol

Πριν 4 μήνες
heinz elias4999
heinz elias4999

One lesson i learned in life... cant beat someone named Brad , they always look better and are more charming to girls

Πριν 4 μήνες
thedon2005
thedon2005

You have Brad confused with Chad

Πριν μήνα
Dubacharla Gyaneshwar
Dubacharla Gyaneshwar

Best combination .. we need a comedy/action film

Πριν 4 μήνες
orbitalsatellite
orbitalsatellite

Ryan is too cool for Gollywood.

Πριν 4 μήνες
Sophia’s Vlogs
Sophia’s Vlogs

Love Ryan gosling. He’s so hot

Πριν 4 μήνες
M
M

Ryan Gosling! 😍

Πριν 4 μήνες
Luzon Visayas Mindanao
Luzon Visayas Mindanao

This is 2016? It's like Brad Pitt did not age at all! Forever young!

Πριν 4 μήνες

Επόμενο

Handsome Men's Club

09:26

Handsome Men's Club

Jimmy Kimmel Live

προβολές 19 000 000

How To Make McDonald's Chicken McNuggets

3:10

How To Make McDonald's Chicken McNuggets

HowToBasic

προβολές 1 254 937

Ryan Gosling Is Always High Funny Moments

07:32

Ryan Gosling Is Always High Funny Moments

Juraj Stefanko

προβολές 2 000 000

Game of Thrones cast at Conan O'brien - part 1/2

57:02

Game of Thrones cast at Conan O'brien - part 1/2

Lannister

προβολές 556 000

45 MOST SAVAGE Ricky Gervais Golden Globes Jokes (Updated 2020)

23:16

Matt Damon and Jimmy Kimmel go to Couples Therapy

11:30

Matt Damon and Jimmy Kimmel go to Couples Therapy

Jimmy Kimmel Live

προβολές 13 000 000

Ryan Gosling and Emma Stone Funny Moments PART 1

08:21

Ryan Gosling and Emma Stone Funny Moments PART 1

Wonder Movies

προβολές 3 000 000

Anchorman 2 - Bloopers/Gag Reel Part 2 (1080p)

07:37

Anchorman 2 - Bloopers/Gag Reel Part 2 (1080p)

JackBauer137

προβολές 10 000 000

Light - Magic - Official Music Video

3:04

Light - Magic - Official Music Video

Capital Music

προβολές 1 413 893

Call of Duty®: Modern Warfare® & Warzone - Season 3 Trailer

1:13

(여자)아이들((G)I-DLE) - 'Oh my god' Official Music Video

3:21

(여자)아이들((G)I-DLE) - 'Oh my god' Official Music Video

(G)I-DLE (여자)아이들 (Official YouTube Channel)

προβολές 33 142 223

LOREDANA X ZUNA - DU BIST MEIN (prod by SRNO)

2:29

LOREDANA X ZUNA - DU BIST MEIN (prod by SRNO)

LOREDANA

προβολές 10 476 891

F1 Virtual Grand Prix! Full Race | Albert Park Circuit

1:32:57