No video

Sen Anlat Karadeniz 29. Bölüm

Azra Balta
Azra Balta

Varya biz bebeğimiz konuştuğu için seviniriz bunlar mercan konuştuğu için seviniyorlar😁😁😁😁💐😀😀😀ama merca nın konuştuğunda sevindim👧👩ama Nazardan da bunu beklemezdim he neyi mi beklemezdim nazarın bu itle evlen mesini beklemezdim👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👸🏻⚠️🙍🏻‍♂️

Πριν ώρα
Esraa O
Esraa O

Tahir sence ben salak mıyım 😂😂

Πριν 2 ώρες
Selahattin Kuscu
Selahattin Kuscu

tükürünce çok sevindimmm

Πριν 2 ώρες
Öykü ve Melisa nın eğlenceleri -Yogi tv
Öykü ve Melisa nın eğlenceleri -Yogi tv

*Bu bölümü diğerlerinden daha cok sevdim*

Πριν 4 ώρες
serap strap
serap strap

شي بجنن هل مسلسل

Πριν 5 ώρες
cndmrrr cndmrrr
cndmrrr cndmrrr

1:42:30 bu cok yakışmıştı

Πριν 7 ώρες
Nes Pines
Nes Pines

"Erkektim, adam ettin..."

Πριν 15 ώρες
Salam Fgdouj
Salam Fgdouj

Sonlara yakın iyi gidiyordu da plisler içine etdi

Πριν 16 ώρες
PRO GİRL
PRO GİRL

1:47:25 'ten başlayıp1:47:30 'a kadar izleyi ☺😗

Πριν 20 ώρες
Арзу Байрамова
Арзу Байрамова

Kazahstanan baxanlar 👍👍👍

Πριν 21 ώρα
Erkan Ilhan
Erkan Ilhan

Tahir nefes değil ulaş tuna astepe 💟💜💜💜 feride hilal akın

Πριν ημέρα
Dietik Tortlar
Dietik Tortlar

Beyeni toplasın deye yorum düşünüb yazan kaç kişiyiz🤪

Πριν ημέρα
Rahman Onmaz
Rahman Onmaz

O ha en güzel bu bölümü herhalde

Πριν ημέρα
Sare Rana
Sare Rana

bence çok güzel

Πριν ημέρα
Aleyna Angelova
Aleyna Angelova

Bi dakika balim nerde hic gozukmuyo

Πριν ημέρα
Yavuz Şimşek
Yavuz Şimşek

Sacma diyenler salak olmayin hic sacma degul

Πριν ημέρα
Hazel Tekin
Hazel Tekin

Bu filmi sevmeyenler ve karadeniz imizi yanlış tanıtıyor diyenler layk atsın

Πριν ημέρα
Deniz Eliyeva
Deniz Eliyeva

Ya Super bu dizi ya burdakilerin hemsini seveyrum be

Πριν ημέρα
Sare Efe
Sare Efe

Güzel

Πριν ημέρα
Sniper Alex
Sniper Alex

48:50 tavşan korktuğu için kaçmaz, kaçtığı için korkar derken ne demek istedi hiç anlamadım :D

Πριν ημέρα
Okan Özpınar
Okan Özpınar

Ne güzel kar yağmış denize gitmişler

Πριν ημέρα
Tıpçı Tıpçı
Tıpçı Tıpçı

Bu bölümüyle sen anlat Karadeniz'de gözümde istifini yitirdi. Saçma sapan fox dizilerine benzedi. 🤨😒

Πριν ημέρα
turkeydrift carr
turkeydrift carr

2:03:19 muhteşem yaaa😍😍😍

Πριν ημέρα
Diamond road
Diamond road

Πριν ημέρα
Sahila N
Sahila N

Nefesden basqa her kes guzel oynuyar nefes cox agliyir insanin ici sixilir

Πριν ημέρα
Sercan Taşlı
Sercan Taşlı

Neden 30.bölüm yok bu ne biçim iştir ya severek izliyoruz soğutmayın adamı

Πριν ημέρα
ECEM Özbay
ECEM Özbay

Huuu bu gözlerimiz daha neler gorecuk

Πριν ημέρα
Burak Asik
Burak Asik

Coooooooook güzel bir filim vallahi billahi ❤❤

Πριν ημέρα
Kubos A
Kubos A

Yaaaaa su yüklediğiniz bölümü tr acık yapın gerizekalı mısınız nesiniz acında izleyelim

Πριν 2 ημέρες
MeLeY Eliyeva
MeLeY Eliyeva

1ci bolmnden baxmamşam diye izlemirem

Πριν 2 ημέρες
Ziya Ziya
Ziya Ziya

👍👍👍супер

Πριν 2 ημέρες
Jhhjdkkdkndnf Hrjejjjekjdjejr
Jhhjdkkdkndnf Hrjejjjekjdjejr

😁😁😍🌷

Πριν 2 ημέρες
Miss Lavania
Miss Lavania

Fikret sakinenin abisimi?

Πριν 2 ημέρες
Nefes &Tahir Kaleli
Nefes &Tahir Kaleli

abisi degil sewgilisi

Πριν ώρα
Bumerang
Bumerang

Senin bağırman kükremen baş üzerimde.... Takilmalarini çok özledim..🤔

Πριν 2 ημέρες
Anonym !
Anonym !

O Kar ve o isik birden nerden Geldi😂😂😂😂 yuhh

Πριν 2 ημέρες
Melek Tutkun
Melek Tutkun

işte bu bölümü bekliyordum romantik ❤❤

Πριν 2 ημέρες
Reşat Yeşilağaç
Reşat Yeşilağaç

Şu reklam aralarina video koymayin biktim video izlemekten

Πριν 2 ημέρες
Sabina Alekberova
Sabina Alekberova

Nazarin annesine cook acıyorum ya😪

Πριν 2 ημέρες
bilgi tv
bilgi tv

Ama dizi güzel şikayet değil

Πριν 2 ημέρες
bilgi tv
bilgi tv

Tmm el tututuşmayı anlarım ama flirt ettiniz öpüşmek yavancısınıs oha yani

Πριν 2 ημέρες
aslı acı
aslı acı

Son 10 dakikasıı.. Çok güzeldi nerdeyse ağlıcaktım 😢😢

Πριν 2 ημέρες
ELA İREM
ELA İREM

Çarşambayı sel aldııı

Πριν 2 ημέρες
ELA İREM
ELA İREM

Çoook güzel bir dizi ve hiç usanmayıp sıkılmadan izliycem ❤❤

Πριν 2 ημέρες
Gece Kartalı67
Gece Kartalı67

Vedat gebersin diyenler 👋

Πριν 2 ημέρες
Sonya aslami
Sonya aslami

Mercana çok sevindim

Πριν 2 ημέρες
Aysun Ceyranova
Aysun Ceyranova

Hiç aşık olmadım 17 yaşındayım ve o,duyqunun nasıl bir hiss olduğnu bilmiyorum .derslerden vakit yok zaten . Ama nefesle tahirin bu aşkları aşkın nasıl bir şey olduxnu anlatıyor sanırım her kese her şeye rahmen yaşamak ,sevmek ,umutsuzluha kapılmamak tıpqı derslerdeki gibi calışmaq ,azim,hırs,başarma inancı

Πριν 2 ημέρες
Aysun Ceyranova
Aysun Ceyranova

Nefes ben olsam gelecekde olacak olanda Tahir

Πριν 2 ημέρες
Osman Ozusert
Osman Ozusert

Sende bana nefes ol sultanım 😔😔

Πριν 2 ημέρες
süper kuponlar
süper kuponlar

Iııııııııııı 41:19

Πριν 2 ημέρες
All Star
All Star

Vedat nefesi sikdi! Tahir nasil baba oldu?

Πριν 2 ημέρες
pasif kullanıcı
pasif kullanıcı

Koskoca villada jeneratör yok mum yakılıyo 😂😂😂

Πριν 2 ημέρες
Natiq Memmedov
Natiq Memmedov

Bir birlerine çoox yarasirlar

Πριν 3 ημέρες
İyilik Kötülük
İyilik Kötülük

Hahaha iadeyi dayak 😂😂😂

Πριν 3 ημέρες
Эльчин Гумматов
Эльчин Гумматов

Rusiyadan izleyenler

Πριν 3 ημέρες
Telman Zeynalov
Telman Zeynalov

Turkanin Nefesden uzur istemesi sehvini anladi demek. Duyqulu sahne

Πριν 3 ημέρες
Erdem Karkın
Erdem Karkın

Bide upuzun öpüşme

Πριν 3 ημέρες
Erdem Karkın
Erdem Karkın

Dizi güzel ama dizidede öpüşme olmasın ya yeter artık

Πριν 3 ημέρες
Ulvi Xelilli
Ulvi Xelilli

Vedat o kadar cinayet yaptı polisler vedatı almadı ama nefes cinayet teşebbüsü yaptı sabahın 7-de nefesi almağa geldiler bu kadarmı adilliysiz olar???

Πριν 3 ημέρες
Nurana Rustamova
Nurana Rustamova

ÇOX maraqsıs olubəəə adam kinoyə baxanda adam səbirsizdənir ama bu kinonun tadı qaçıb çox maraqsısdı

Πριν 3 ημέρες
hesen huseynli
hesen huseynli

Tahirde Idris kocavalinin laflarini konusuyo mina koy...

Πριν 3 ημέρες
Tofik Boz0136
Tofik Boz0136

0136T.E

Πριν 3 ημέρες
Nuri Konak
Nuri Konak

Ailece izlenecek bi diziydi Yani öpüsme Sahnesi olmayinca olmuyomu Bide Ayni konunun etrafinda dönüyo

Πριν 3 ημέρες
Mustafa K.
Mustafa K.

oturmuşum güzel güzel reklam izliyorum. tak diye araya dizi giriyo. lütfen ama lütfen.

Πριν 3 ημέρες
Ergün Şahin
Ergün Şahin

Bu arada Nefes yani irem Helvacıoğlu ve ulaş tuna astepe gerçek aşk yaşıyolar ikiside

Πριν 3 ημέρες
Oya Yıldız
Oya Yıldız

Bende tahirimi bekliyorum yaaa😂

Πριν 3 ημέρες
Damla Rozea
Damla Rozea

asiyenin yürüyüşüne bi tek ben mi bayılıyorum 😂

Πριν 3 ημέρες
Telman Eyyubov
Telman Eyyubov

Çox möhtəşəm bir film👍

Πριν 3 ημέρες
Nergis Türkoğlu
Nergis Türkoğlu

Bugünkü bölümün tam versiyonu yarın yayınlanır mı sizce

Πριν 3 ημέρες
Melis G
Melis G

Ösürdilerim vedat

Πριν 3 ημέρες
Melis G
Melis G

Ösürdilerim

Πριν 3 ημέρες
Rosa Yl.
Rosa Yl.

Sonu cok guzel😭😍

Πριν 3 ημέρες
eylül arabacı
eylül arabacı

Öpüşürken yağması çok mantıksız olmuş

Πριν 3 ημέρες
Talış Qızı
Talış Qızı

02:01:55 sən o anları yaşamısanki o həyacanı xəyalları 16 yaşında əlindən alıblar.Və heyvan kimi qəfəsə salıb qamçılıyıblar sonrada kişilikdən danışır bəzi "kişilər" e bunədi serialı zayın çıxardılar mən bu serialı sır belə shnələr olmadığıçun daha çox sevirdim indi gözumdəb saldılat bu nədiye

Πριν 3 ημέρες
Enes Tokat
Enes Tokat

Abı çok iyi döndün yangazlari dovenleri iyi dovdunuz

Πριν 3 ημέρες
Enes Tokat
Enes Tokat

Aslan tahir

Πριν 3 ημέρες
neftah kaleli
neftah kaleli

43.00 😂😂😂😂

Πριν 3 ημέρες
nefestahir kaleli
nefestahir kaleli

Mustafa'nın oyunculuğu çok iyi ya mimikler karadeniz şivesi falan harika...

Πριν 3 ημέρες
yadaş yadaş
yadaş yadaş

Kusel saba yeni

Πριν 3 ημέρες
yadaş yadaş
yadaş yadaş

Y

Πριν 3 ημέρες
aynur alesgerova
aynur alesgerova

Tahir nefes sonunda ne guzel konuwtular

Πριν 3 ημέρες
Elcan Esgerli
Elcan Esgerli

Turkan hanim caya tukurme zehir at her kes kurtulsun

Πριν 3 ημέρες
Fatya Babayeva
Fatya Babayeva

Kar??

Πριν 3 ημέρες
ruzıeva moxıgul
ruzıeva moxıgul

Tahira kuçuç yiyt ona halal olsön

Πριν 3 ημέρες
berra tunç
berra tunç

çok güzel bölüm

Πριν 3 ημέρες
fidanın dünyası fidan
fidanın dünyası fidan

Aşk öldürür Aşk yakar Ulan aşk bikere de güldür bizi beeeee😢

Πριν 4 ημέρες
fidanın dünyası fidan
fidanın dünyası fidan

Tahir çok yakışıklı da☺

Πριν 4 ημέρες
msp muz
msp muz

Çarşambaya kadar sabrettuk artık alırız bi güzel bölüm ❤️❣️❣️

Πριν 4 ημέρες
Leyla Özkan
Leyla Özkan

Tahir den öpüşme anı beklemedim beklemeyecektim ama gördüm a aa

Πριν 4 ημέρες
irem içel
irem içel

😍😍😍 Nefesim Sen böyle güzelsin kuaföre gerek yok

Πριν 4 ημέρες
Leyla Özkan
Leyla Özkan

YA BEN TAHİR DEN BU KADAR BUYUK AŞK BEKLEMEZDİN TAHİR BİLDİĞİN AŞKÇI OLDU

Πριν 4 ημέρες
Nursi X
Nursi X

Saçmalamaya başladılar artık..

Πριν 4 ημέρες
irem içel
irem içel

Çok güzel bölüm

Πριν 4 ημέρες
saliha yılmaz
saliha yılmaz

Dizinin herşeyi değişti senarist değişti dizi battı. Dizi başlarken ne güzel başlıyodu onuda değiştirdiler. Vedat sakallıyken daha yakışıklıydı ve saçları siyahtı. Şimdiki hali hiç hoş değil. Asiye mustafanın oy asiyem oy ney mıstafam ney diyalogları yok. Deli tahir müziği yok dizinin diğer müzikleride yok. Ayrıca bide tutup dizinin havasını bozan şarkılar çalıyolar 😡 O saf temiz sevgileri gitti bide üstelik öpüşme sahnesi ve yatak sahneside hoş olmadı.

Πριν 4 ημέρες
saliha yılmaz
saliha yılmaz

Yaaa lütfen artık şu diziye saçma sapan müzikler koymayın. Yok kibariye yok şebnem ferah diziyle alakası yok. Karadeniz müzikleri çalın bi sürü karadeniz müziği var

Πριν 4 ημέρες
Yağız NİSA
Yağız NİSA

Bir an önce akşam olsun daa😂😂😂 saat daha 1:30 akşama çooooooookkkkkk vaaaarrrrr

Πριν 4 ημέρες
Ofelya Bekirova
Ofelya Bekirova

Tahir nolur sakin ama sakin nefesi burakam soz verdin tamami

Πριν 4 ημέρες
Zinnur Güler
Zinnur Güler

Telefon kayıtları hiç kimsenin aklına niye gelmiyor🙄🙄

Πριν 4 ημέρες
ruslan zeynalov
ruslan zeynalov

Salam Senanlatqara denizi cok sevirem 1bölūmden baxiram her bolumune oyuncularnda cok xoşdayiram keş.ki hec bu dizi kutarmasa.yanqazdari.ozdedik gözel sözderni?artik o nazari vedat itin elinden qutarin ya yazik😂

Πριν 4 ημέρες
Gabo da princess
Gabo da princess

migaria

Πριν 4 ημέρες
Gulu Memmedova.
Gulu Memmedova.

Nefes cox heyali.cox güzel aparir rolunu.

Πριν 4 ημέρες
fatih balcı
fatih balcı

Bu bölümü televizyondan izleyek reytingler iice düştü bu hafta 4.olmusuz

Πριν 4 ημέρες
fatih balcı
fatih balcı

Yani 30.bölümü diom

Πριν 4 ημέρες
Neslihan Zehra
Neslihan Zehra

Senarist değişmeseydi keşke iki kadının elinden erkeğin devraldığı o kadar belliki. Siyah beyaz asktada böyle oldu. Bu karakterlere hayat veren bi kadının kalemiydi şimdi saçmalamaya başladı erkan birgören kadın naifliği yok artık dizi şiddet gören bi kadın üzerine başlamıştı şimdilerde kurtlar vadisine döndü iş bi türlü ölmeyen bi vedat peydah oldu bize ne saniyenin gençlik hatalarından. SBA tada böyle yaptı bu erkan en son annenin çamaşırları döktü ortaya toparlamak için kadını kanser etti filan şimdide saniyeyi hasta etmez umarım Fikret nerden çıktı Karadenizin örgü adetini bozmadan konu işliyordunuz sözde karadenizde kardeşini sevip abisiyle evlenmek varmaymış hadi evlendin evli barklısın bana yar olmadı diye ölüme yollamak nedir saniyeyi harcamış senarist bu konu hayatta toparlanmaz sevdiğini alamazsan alduğunu sevecesun diye birşey var saniye huysuz kaynana olaydı keşke herkes ilerde saniye nefes birliği bekliyordu kadını katil ettiniz. Karadenizde yok böyle kadınlar varsada böyle sinsi bi hayat sürmezler Vedatı ya vurun gebertin yada hiç vurmayın dalga geçer gibi herifin her bokunda kanıtlayıp içeri tıkmak çok basitken 1 dk lık bi sahne ayırıyosunuz saçma bi sebep yallah yine yırttı tshiri suya atar nefesi vurur nazara tecavüz eder mercanı asar necibi öldürür vs vs itiraf videosunu verin artık olmadı mercan korkmsınbgidip anlatsın tahiri vuran nazar nereye gitti kadınları iyice mundar ettiniz dizide nazarın anası nasıl susuyor bi kızın iyileşecek diye diğerini cehennemde bırak o kadar saçma ki cemilin parası bi kaç kat fazla vedattan onlarda bulur doktor mercan niye demiyor vedat atı beni diye bir tanesi şikayetçi olsa bitti bu iş eyşanda yok içerdeyken ne yapabilecek fikretin umrunda olmaz. Polisi sürdü Malatya’ya gitmeden fikretin adını vereydi bari o beğenmediğimiz cemil yokeder onu bu salak kızlar böyle oyalansınlar vedat kendini garantiye almak için bi çorap örer illa cemilin başına temel fıkralarından mı yola çıktınız bu insanları saf gösteriyorsunuz senaryo erkeğin eline geçmesi hiç iyi olmadı çarşambaları erkekler ertuğrulu izliyor bunlarda erkekleri öne atarsanız izlenme düşer yakında bu dizi güçlü kadınların dizisiydi erkan bey kadınların hepsini korkak pasif aciz birer kadına çevirdi. Gerdekte nazar öyle aplamaktansa ölümüne dalardı yada ilk fırsatta silahını belinden çeker buna sıkardı ulan ayşe ile nehir öyle bi anlatmış ki karakterleri sanki her biri yıllardır tanıdığımız insanlar hangi durumu ne tepki verirler erkandan daha iyi biliyor seyircilerin çoğu lütfen dizi bitecekse de tadında bitsin boklamayın yıllar sonra yeniden. Çeksinler diye bahsetsinler çok mu zor 👌🏿🖕🏿

Πριν 4 ημέρες

Επόμενο

Kiraz Mevsimi 52. Bölüm
Kiraz Mevsimi 52. Bölüm

FOX

Πριν 3 χρόνια

Gülperi | 9.Bölüm
Gülperi | 9.Bölüm

Gülperi

Πριν 8 ημέρες

Erkenci Kuş 19. Bölüm
Beni Affet 1442. Bölüm
Beni Affet 1442. Bölüm

Beni Affet

Πριν 8 ημέρες