Slime Dollaz - Evil (Dir. by @_ColeBennett_)

henry
henry

my favorite artist rn. fuck anyone who says lyrical lemonade makes industry plants

Πριν 18 ώρες
Lil STA1N
Lil STA1N

yo

Πριν ημέρα
Miguel.
Miguel.

Hella weird at first then i grew into it and fuck with it now

Πριν ημέρα
Rxy k-47
Rxy k-47

Walter

Πριν ημέρα
BossMode Backup Account
BossMode Backup Account

This beat is so bad tho

Πριν 2 ημέρες
Whip it Like a nascar
Whip it Like a nascar

Last days of school tb

Πριν 3 ημέρες
CPGEPIC
CPGEPIC

Is this good or bad

Πριν 3 ημέρες
Lil Dasani
Lil Dasani

#FREESLIME🐍

Πριν 4 ημέρες
HoodRich Kenzo
HoodRich Kenzo

Check Me Out If U Not A Lame 142k On My Last Video No 🎩 No Promotion

Πριν 5 ημέρες
Dime
Dime

This nigga lips moist asf

Πριν 9 ημέρες
Nic Crego
Nic Crego

anyone else j click to figure out wtf someone could possibly want to get tatted big af on their forehead

Πριν 9 ημέρες
Loneleey Heart
Loneleey Heart

https://soundcloud.com/jaquea-williams/evil-remixre-prod-by-fj-nitrooriginal-prod-by-chinatown

Πριν 10 ημέρες
candle
candle

that car is trash so can someone tell me why i like it M

Πριν 10 ημέρες
¡ !
¡ !

TRASH

Πριν 11 ημέρες
DannewK
DannewK

damn this lit now

Πριν 12 ημέρες
cryspringseternal
cryspringseternal

this video is underrated.

Πριν 12 ημέρες
Kingric1
Kingric1

I just talked to chief he said this AINT IT

Πριν 13 ημέρες
Kush Hunter
Kush Hunter

Pussy , niggas , hoes, weed, bing bang bong bong!!!! Good song!!!

Πριν 16 ημέρες
Garrett Meckley
Garrett Meckley

Trash

Πριν 17 ημέρες
thomas payer
thomas payer

Free slime slatt🐍

Πριν 17 ημέρες
Wayne Plymo
Wayne Plymo

Country side nigga🐍

Πριν 17 ημέρες
jpRAP
jpRAP

Hey, if you’re reading this I just want to say I hope you have a great day! I am trying to become a successful YouTube and I upload Hip Hop related videos! I’m trying to hit 10k subs before the end of the year. Please check out some of my videos and see if you like them. Thank you bye!

Πριν 20 ημέρες
sxy3257 ya
sxy3257 ya

🔥🔥🔥listening out here in West coast 👏👏👏

Πριν 21 ημέρα
New WaVe
New WaVe

#FREEEVIL !

Πριν 21 ημέρα
Demonic Diseas3
Demonic Diseas3

Dis trash

Πριν 21 ημέρα
Double SS Mob
Double SS Mob

This sum South Carolina shit y’all don’t understand if u say it’s ass he fye fuck Ngeeyl the king of SC

Πριν 22 ημέρες
scars
scars

#FREESLIME

Πριν 22 ημέρες
_3mil_
_3mil_

Free Slime!

Πριν 23 ημέρες
MANK SOUL
MANK SOUL

[Intro] Slatt, slatt, haha Double S, nigga, you know what the fuck goin' on, mob, nigga, haha, hahaha China Haha, like, I don't feel regular in my life, I don't I talked to my mama the other day on Skype, I love you Wanda, I love you [Verse] She see my face tats, say, "Slime so evil" (ew, ew) She see my face tats, say, "Slime so evil" (ew, ew) She see my face tats, say, "Slime so evil" (ew, ew) She see my face tats, say, "Slime so evil" (yeah, ew) Well, baby girl, you know I think I'm conceited (ayy, ayy, ayy) Gimme that pussy, baby girl, sneaky shooter, that boy go beat it (for real) I got reefer (hmm, what?) And I'll tell you a hundred times 'cause, bitch, Slime D don't need you (for real) And you say that I'm a rockstar, ho, yo ass is geekin' (tweakin', baby) You see the knot in my pants, ho, you know I be beatin' (you dig, you dig, you dig) And I keep that sack everywhere I go (ayy) I keep a pole (huh?) You better know (huh?) Bang at your bro Ain't no lickin' (bitch), Slime gon' know (know) These niggas cap, these niggas know (what?) And you already know I'm a Glock boy on the low (for real?) These niggas still came 'round SD (for real?), Slime gon' mention that these niggas hoes (for real?) I hit a nigga up, and we ain't gon' say nothing 'bout it (ha) Nigga you childish (for real), I know you niggas be talkin' (and what?) And I know these niggas be wildin' (damn) I fuck on her 'cause I know her boyfriend, he don't like me (slatt) Sipping on red wine (slatt) She say, "Slime, your face tats are fine" (slatt) She say she hungry, need say, she say, "Slime, you're Frankenstein" (ew) She ain't even know my cake, in my trap, she know Slime had them pies (ew) And I told her, "Baby girl, look me in my eye, I'm really that guy" (for real) I told her get on her knees and gnaw on this meat, I'm servin' them pies But I had to mention (that what?) I can serve anybody a goddamn brick We come to my trap, you know you gon' see them sticks (grra, grra, grra, grra, grra, grra, grra), and guess what? I keep a tool everywhere I go and I'm on go I keep a tool everywhere I go and nigga I'm on go I keep a tool everywhere I go and nigga I'm on go I keep a tool everywhere I go and nigga I'm on go, nigga

Πριν 23 ημέρες
S F
S F

Jus waiting for this shit to blow up🤯

Πριν 24 ημέρες
Adi
Adi

Where the fuck all these niggas coming from?!

Πριν 26 ημέρες
40 Dollar Dom
40 Dollar Dom

So he came in his pants and then pistol wipped a redneck. "Cole you crazy for this one." -JayZ voice

Πριν 28 ημέρες
A1 gas
A1 gas

Uraeus is the stylized, upright form of an Egyptian spitting cobra (asp, serpent, or snake), used as a symbol of sovereignty, royalty, deity, and divine authority = cobra tat . y’all gotta chill this man great 🐍🐍🔥

Πριν 28 ημέρες
black bensi
black bensi

lol song is trash fr

Πριν 29 ημέρες
Jack Johnson
Jack Johnson

I keep a tool every where I go nigga I’m on go😈🔥🔥🔥🤦‍♂️

Πριν μήνα
Thrams
Thrams

i just got on this mans instagram live

Πριν μήνα
Devil Wearsprada
Devil Wearsprada

Why is slime so good

Πριν μήνα
Justin The Sav
Justin The Sav

Slime dollaz 2019 fuck u who hating

Πριν μήνα
Tārpiņš LV
Tārpiņš LV

BORING

Πριν μήνα
Franklin Urquia Gomez
Franklin Urquia Gomez

replay 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

Πριν μήνα
Brent 2won
Brent 2won

Slime dollaz Fire y’all slow

Πριν μήνα
Tk MaDneSs
Tk MaDneSs

Sorry this song ass

Πριν μήνα
Fire Fox
Fire Fox

Every time I hear this song it reminds me of a really cool trip

Πριν μήνα
Damon Wesley
Damon Wesley

good song just he voice doesn't fit

Πριν μήνα
Yunolikeyeezus ?
Yunolikeyeezus ?

Imma get a face tat that say,”slatt”

Πριν μήνα
Syd Gurney
Syd Gurney

This song is doodoo

Πριν μήνα
Jack Easton
Jack Easton

Spartanburg on the map SS 🐍 the m0B

Πριν μήνα
Christian Molina
Christian Molina

Thought this was wiz.......

Πριν μήνα
Hyper SniperX
Hyper SniperX

Don’t know why but this song would be perfect for a cod bo4 montage

Πριν μήνα
Jake English
Jake English

i like slime he got a real kind of aesthetic almost

Πριν μήνα
kodai gamez
kodai gamez

This music is shit😂😂😂😂😂😂😂

Πριν μήνα
Shmitted
Shmitted

I wanna slap this dude

Πριν μήνα
MekTheMessiah
MekTheMessiah

U lame If u don't fw slime

Πριν μήνα
supreme shortsシ
supreme shortsシ

Cole Bennet =💯💯💯💯💯 SlimeDollaz = ...

Πριν μήνα
pmgalamba
pmgalamba

This is the defenition of too far in terms of face tats

Πριν μήνα
Mohammed Dhaybi
Mohammed Dhaybi

Wtf is that big ass tattoo on your forehead what came in ur head to just get a big ass tatto on your fore head dumbass

Πριν μήνα
Vipe
Vipe

Siisimafeitesseistassa evil

Πριν μήνα
TheRevivngGamer
TheRevivngGamer

No hate rlly, but I don’t like it

Πριν μήνα
PSX lmao
PSX lmao

when this guy blows up i hope he know i was there from the start

Πριν μήνα
Sully R
Sully R

this dude got a Dorito on his forehead

Πριν μήνα
YBN _TAY_999
YBN _TAY_999

Was he Throwing up Blood Or cripz Gang Signs

Πριν μήνα
NBA Clips and highlights
NBA Clips and highlights

She she my face tay say sound so evil

Πριν μήνα
Youth Jones
Youth Jones

Can somebody recommend me a better song by him? I feel like the flow is unique af but something about this is unsettling LMAO

Πριν μήνα
James Gxld
James Gxld

Well baby I think I'm conceited

Πριν μήνα
Red Cb
Red Cb

This one of the best savage songs out this whole shit💯💯🔥🔥

Πριν μήνα
michael pryce
michael pryce

S/o Chinatown on the beat I remember finding this shit on SoundCloud damn

Πριν μήνα
Mobile Gamer
Mobile Gamer

0:00 I thought this was a drake song for a sec

Πριν μήνα
Xoid Plays
Xoid Plays

Wtf is that tattoo what was he smocking when getting it

Πριν μήνα
Giftless guy
Giftless guy

I like the beat but not his voice

Πριν μήνα
blu
blu

i want the old forehead, the no-tatted headass forehead

Πριν μήνα
Chase إله الشباب
Chase إله الشباب

SNEAKY SHOOTER

Πριν μήνα
Congress Votes
Congress Votes

Wtf is the thumb nail

Πριν μήνα
YUNG MOON
YUNG MOON

I thought this nigga died at the beginning of how high

Πριν μήνα
Hot BoyD25
Hot BoyD25

Ew

Πριν μήνα
Steven A Smith
Steven A Smith

this song was ass cheeks but the beat is so appealing and now its a good song. switching dislike to like

Πριν μήνα
why tho? cause i said so
why tho? cause i said so

😈

Πριν μήνα
Spective
Spective

L

Πριν μήνα
lil_ tgg
lil_ tgg

and i told huh baby look me in my eye I'm that guy

Πριν 2 μήνες
Spoodermen Unite
Spoodermen Unite

I thought that was trippie redd

Πριν 2 μήνες
Novakk
Novakk

Man got a big ass nose lmaoo

Πριν 2 μήνες
Old Man Saxon
Old Man Saxon

this song makes me uncomfortable

Πριν 2 μήνες
Yagate Music
Yagate Music

Wavy

Πριν 2 μήνες
Sesona Morose
Sesona Morose

https://soundcloud.com/outtaspacetrapp/cold-case AYEEEEE

Πριν 2 μήνες
FriedApricot
FriedApricot

I have to say i don’t like squares

Πριν 2 μήνες
MANO
MANO

This song makes me want to eat cereal with a fork

Πριν 2 μήνες
xd blackboi.
xd blackboi.

She probably just did not want to die thats why she kissed him

Πριν 2 μήνες
Manuel Jr
Manuel Jr

Nah this song to falmes💀🐍🐍

Πριν 2 μήνες
LAGGSANITY
LAGGSANITY

I was waitin 4 a damn beat drop bro...😡

Πριν 2 μήνες
Lil Fox
Lil Fox

It’s actually a good song

Πριν 2 μήνες
BustDownDemon
BustDownDemon

when you steal a roblox gift card from walmart

Πριν 2 μήνες
Hwh Hahahwhw
Hwh Hahahwhw

Homeless

Πριν 2 μήνες
Kyle Short
Kyle Short

She see my facetats and knows that I won't ever have a job if this music shit fails plus I ruined my amazing beautiful face with a fucking awful ass tattoo. Atleast make the tats done professionally (Btw I'm not calling him beautiful. I feel like anyone who gets face tats and has there parents in the picture there mom would say oh look at what you did to your beautiful face ) either way this face tattoo trend everyone is dickriding is just pure fucking shit. No face tattoos are good or awesome. It's a fucking trend that you think is so BADASS and hardcore. I'm so hard because I have a 3rd graders handwriting / picture drawing on my face. No one has a professional looking face tattoo. Maybe if it looked halfway decent it might be okay

Πριν 2 μήνες
Gosha
Gosha

The Video is vibes af, i wanna Go theree

Πριν 2 μήνες
Jashim Baez
Jashim Baez

I feel weird.

Πριν 2 μήνες
Jeffery Mcneary
Jeffery Mcneary

1:07 This Nigga looked like a whole pedophile

Πριν 2 μήνες
Landon Hart
Landon Hart

BRO WHAT IS ON YOUR FACE AHAHAHAHA

Πριν 2 μήνες
JJ Lord
JJ Lord

Who that girl?

Πριν 2 μήνες
Tyler T
Tyler T

Garbage

Πριν 2 μήνες
Kush Tgu
Kush Tgu

I fucks with slime dollaz. But I can't believe these views just cause it's on this channel. This channel pays for views when they feel like it. 🤷🏾‍♂️

Πριν 2 μήνες
Александр Грибков
Александр Грибков

Очень похож на Жака Энтони

Πριν 2 μήνες

Επόμενο

how to pick up girls
how to pick up girls

S2W

Πριν ημέρα

Quavo - LAMB TALK
Quavo - LAMB TALK

MigosVEVO

Πριν 4 μήνες

Moonlight
Moonlight

XXXTENTACION - Topic

Πριν 9 μήνες

Aminé - REEL IT IN
Aminé - REEL IT IN

AmineVEVO

Πριν 3 μήνες