The ULTIMATE $30,000 Gaming PC Setup

Unbox Therapy
Unbox Therapy

Visit SteelSeries.com and use discount code “Unbox15”(letters in discount code ARE case sensitive) to get an Unbox 24hr exclusive of 15% off Arctis Pro + GameDAC: http://steelseries.com/arctispro

Πριν 3 μήνες
Insan3 Gaming
Insan3 Gaming

i really want to buy that!

Πριν 5 ημέρες
N4 NEPAL
N4 NEPAL

Unbox Therapy how many $

Πριν 6 ημέρες
TSE_RIPPA
TSE_RIPPA

Unbox Therapy please don’t sing

Πριν 15 ημέρες
ToxicTryHard
ToxicTryHard

Unbox Therapy I have $ 26,987.13 Im starting to buy the stuff

Πριν 20 ημέρες
jason couch
jason couch

i need a gaming pc im so broke its unreal

Πριν 23 ημέρες
Mine Turtle
Mine Turtle

But then you don't know what games to play

Πριν 42 δευτερόλεπτα
Deejay Bluemoon™
Deejay Bluemoon™

This is when you have nothing else to do with your life, the everything is taken care of type of ish! 😒

Πριν 54 λεπτά
Fortnite Stupids
Fortnite Stupids

Iam a poor gamer, but a pro player in fortnite. I'm playing fortnite on 13 fps However you having an good PC play well man

Πριν ώρα
DJ Equinox B
DJ Equinox B

officially the crapest fortnite play ever lol

Πριν ώρα
Sathish Kumar
Sathish Kumar

how much do u spend

Πριν 6 ώρες
Ahmed Kid
Ahmed Kid

Samsung lg is killing you

Πριν 9 ώρες
ROBOBOY979 LOCIN
ROBOBOY979 LOCIN

Anyone else not like the fact that the portret moniters are not in line with the main so some parts of a game higher than the others

Πριν 14 ώρες
Icefire Player
Icefire Player

that setup looks like a 1MIL dollar setup tho aw my GAWD

Πριν 17 ώρες
ShotgunDrops -
ShotgunDrops -

Ur the luckiest man bro I wish that I could have this kind of pc i have a fuckin laptop And i need to stream i cant the laptop can deal with it it crashes when i open a live stream

Πριν 20 ώρες
Mustafa Blebish
Mustafa Blebish

His skills are ridiculous they spoiled the video

Πριν 20 ώρες
Ahmed Kid
Ahmed Kid

Not hatin but the pc shoud've been an alienware area 51 with a core i9 now thats ultimate

Πριν 21 ώρα
Jan Gatoc
Jan Gatoc

what

Πριν 22 ώρες
Neko
Neko

no sence

Πριν 23 ώρες
Farhan Raonak
Farhan Raonak

Uses best Gaming setup in the world by far plays cs:go with all settings at nes era gets 500+fps doesn't even notice

Πριν ημέρα
Noor ul huda
Noor ul huda

hey! you are ultra noob......😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Πριν ημέρα
J J
J J

Now if only I had $30K to spend on that set up.

Πριν ημέρα
uday bhaskar
uday bhaskar

Jai kaushil

Πριν ημέρα
XpertNinja101
XpertNinja101

The Ultimate laziness pc

Πριν ημέρα
Dave Boucher
Dave Boucher

What happens if you run out of electricity? The keyboard tablet works with electricity. You gona be stuck in the chair??

Πριν ημέρα
Tronicle 12
Tronicle 12

This is a noob set up real gamer can play with pc,monitor,keyboard,headset and mouse

Πριν ημέρα
santimusic14
santimusic14

Take my money now

Πριν ημέρα
Justin Hair
Justin Hair

Who do you contact to have this guy build you one of these, deliver it, and set it up in my game room up stairs? The only thing I would add to it is 4-way GTX 1080Ti SLI

Πριν ημέρα
Vincent Willems
Vincent Willems

Destin de merde

Πριν ημέρα
Vincent Willems
Vincent Willems

Pour sa faut jouer â c'est jeux de merde comme loto ou l'euro mes comme dans se putin de monde ta plus de chance de crevé d'une crise cardiaque ben c'est male barré

Πριν ημέρα
DJ Salvador
DJ Salvador

I wish my dqad gift me like that

Πριν ημέρα
Meljohn Allanigue
Meljohn Allanigue

I wish i have one of those😢

Πριν ημέρα
Nsjakaka Jzajkaja
Nsjakaka Jzajkaja

Now u can live in computer😂

Πριν ημέρα
LowSpexGame R
LowSpexGame R

3:16 not even go to do shit?

Πριν 2 ημέρες
Martin Crutchley
Martin Crutchley

Ewww Steel Series shouldnt be anywhere near this majestic setup.

Πριν 2 ημέρες
exaud spartan
exaud spartan

I always wish for a game pc. Can you help a fan make that wish come true

Πριν 2 ημέρες
IGotNoIdeas
IGotNoIdeas

How to destroy eyes

Πριν 2 ημέρες
Yashwant Kr.
Yashwant Kr.

I'm Jealous 😢😢👹👹

Πριν 2 ημέρες
Justin Serna
Justin Serna

Oh shit!

Πριν 2 ημέρες
Idiotic Actors
Idiotic Actors

I am so jealous!

Πριν 2 ημέρες
Srdan Stevanovic
Srdan Stevanovic

you LoL

Πριν 2 ημέρες
patatoe man
patatoe man

Your singing is like an angel

Πριν 2 ημέρες
Zapryan Z.
Zapryan Z.

If i ever sit in this, i think i won’t get out soon

Πριν 2 ημέρες
1 TRCKPNY
1 TRCKPNY

How to feel poor in 7 minutes😪😪

Πριν 2 ημέρες
Strict One
Strict One

yeah cuz aint seen 1 beta then that g

Πριν 2 ημέρες
Eli James
Eli James

1:20 to skip the talking

Πριν 2 ημέρες
Ctrl_alt Del708
Ctrl_alt Del708

This is basically a bigger version of jimmy‘s helmet from hardcore Henry

Πριν 2 ημέρες
Tommy Warriner
Tommy Warriner

but can it play MInecraft?

Πριν 2 ημέρες
BenIsEpic
BenIsEpic

i want that

Πριν 2 ημέρες
majhoool100
majhoool100

Wow

Πριν 2 ημέρες
Public Service
Public Service

Where can I buy this set up? Please reply.

Πριν 2 ημέρες
Try Another Way
Try Another Way

Who has this shit? Dr. Evil?

Πριν 2 ημέρες
CT DiNoia
CT DiNoia

But can you use a calculator?

Πριν 3 ημέρες
Dark Axcel
Dark Axcel

why am i not an american

Πριν 3 ημέρες
Papa Mugz
Papa Mugz

why would a man that would have a $30,000 PC wear camo cargo shorts

Πριν 3 ημέρες
Optikks
Optikks

*BUT CAN IT DO THIS??*

Πριν 3 ημέρες
卐Das卐Nobel卐Führer卐
卐Das卐Nobel卐Führer卐

I love all these filthy casuals complaining about his skills in Fortnite, I bet none of them are even good, so unless I see any of you in the pro leagues, kindly piss off. As for all those sassy minecraft players who say "I'm better than you" - I don't play it so it's not really much of an accomplishment.

Πριν 3 ημέρες
iDinDoNuffin
iDinDoNuffin

30,000$ to play fortnite. Money well spent.

Πριν 3 ημέρες
Linneboi
Linneboi

fortnite!!

Πριν 3 ημέρες
Joshua Park
Joshua Park

Everybody roasting him in the comment section... but in reality he's having fun and obviously has the money to do so. I wish I could be this guys friend

Πριν 3 ημέρες
Ga Me
Ga Me

Pretty cool except the monitor setup... This is like THE case for curved displays. I'd slap a curved display in the middle. Or perhaps even an ultra-wide - the largest ultra-wide display out there? For this price, I'd make sure I had the absolute best monitor setup possible. I do like the side monitors though. I'd just rather have an ultra-wide screen wrap around for the main gaming display and the side displays for chat windows, browsers etc. Would be nice to have a browser right there to look stuff up on for crafting, help or whatever in your games. Also, wireless headphones. You don't need masterful audiophile wired headphone sound for games. I wouldn't want to worry about a headphone cable in that setup.

Πριν 3 ημέρες
LeoTheSquid
LeoTheSquid

That beginning sounds a lot like Fitter Happier

Πριν 3 ημέρες
GOD FATHER
GOD FATHER

Ultimate gaming setup and you play fortnite........... smh

Πριν 3 ημέρες
Jack Buchanan
Jack Buchanan

Got to love the out of tune singing to Semisonic lol

Πριν 3 ημέρες
writam15 Chatterjee
writam15 Chatterjee

Nother way to tell that you are a drug diller

Πριν 3 ημέρες
Jolonto khalil's work
Jolonto khalil's work

boroloker baccha

Πριν 4 ημέρες
CHONE GUZMAN
CHONE GUZMAN

If anyone’s a pc gamer you can agree playing in this would be awful you have no mouse space and can’t angle ur keyboard plus ur monitors are to low and close to ur face

Πριν 4 ημέρες
Ali Sumatra
Ali Sumatra

Shit! Ur god of the gaming!

Πριν 4 ημέρες
Hameed Raziq
Hameed Raziq

Playing fortnight

Πριν 4 ημέρες
Harry Moses
Harry Moses

if I saw ninja playing fortnite with that and I lost, idont know what I would do

Πριν 4 ημέρες
Madmaxito
Madmaxito

YUS

Πριν 4 ημέρες
Sumer Singh Meena
Sumer Singh Meena

Loser I made much better investment lol XD 😝

Πριν 4 ημέρες
alecaceres06
alecaceres06

A ultímate setup with a desafío tu boii

Πριν 4 ημέρες
Tristin Davis
Tristin Davis

Can I buy this LOl

Πριν 4 ημέρες
rinchu9
rinchu9

Why am I watching this? I’m torturing myself because I know I’ll never be able to afford that lol

Πριν 4 ημέρες
Turzilla
Turzilla

Why did I have a sex ad b4 this.

Πριν 4 ημέρες
Applejack
Applejack

12k dislikes? WTF. :/

Πριν 4 ημέρες
Fernando Velasquez
Fernando Velasquez

You should do a graphic intensive game like ark survival at max settings to actually put it to the test since fortnite is not a graphic intensive game

Πριν 4 ημέρες
Oh Yeah Yeah
Oh Yeah Yeah

Does he game tho?

Πριν 5 ημέρες
ManningPlayzYT
ManningPlayzYT

I think I might cry... I want that...

Πριν 5 ημέρες
Andres Castillo
Andres Castillo

How to get blind in 2 days

Πριν 5 ημέρες
royale gt
royale gt

Low the brithness

Πριν 5 ημέρες
B
B

I hate you. Give me one. Then I will like you.

Πριν 5 ημέρες
Peantud
Peantud

You got killed by 2dicksinaboat ahahhahaha

Πριν 5 ημέρες
علاء عبدالخالق
علاء عبدالخالق

احى احى احى

Πριν 5 ημέρες
Karine Ladouceur
Karine Ladouceur

Why Fortnite? Why that horrible game?

Πριν 5 ημέρες
Jetinator
Jetinator

Can I have $30,000 to buy it?

Πριν 5 ημέρες
amman baig
amman baig

Its my dream setup i can set my goals to built this , For Fortnite

Πριν 5 ημέρες
ceeday Roy purdy
ceeday Roy purdy

Holy shit!

Πριν 5 ημέρες
Tony
Tony

And yet it has no integrated toilet xd Homer did better in the Simpsons. BTW, ultimate system plays Fortnite to show case it FacePalm.

Πριν 5 ημέρες
Kozy Kat
Kozy Kat

No offence, but your bad at fortnite

Πριν 5 ημέρες
paul hudson
paul hudson

80fps??

Πριν 5 ημέρες
GRIDLOCK PLAYZ
GRIDLOCK PLAYZ

What's with the weird wheel less bike???

Πριν 5 ημέρες
Ben Ward
Ben Ward

Has this set up, plays fortshite...............

Πριν 5 ημέρες
RICKIDH GAMERS
RICKIDH GAMERS

i wish I had that

Πριν 5 ημέρες
canboon 1970
canboon 1970

No way

Πριν 6 ημέρες
Harbbe
Harbbe

*plays original runescape with it

Πριν 6 ημέρες
TeenEnder 16
TeenEnder 16

If anybody has a 30,000 dollars I will gladly take it

Πριν 6 ημέρες
deshawn_plays
deshawn_plays

Where should some one buy that

Πριν 6 ημέρες
deshawn_plays
deshawn_plays

Wow I wish I had that

Πριν 6 ημέρες
Alan Reyes
Alan Reyes

Devoe's chair

Πριν 6 ημέρες
j time
j time

Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

Πριν 6 ημέρες
V_BLayzX 47
V_BLayzX 47

Just imagine someone having this same set up and the only game they play is Roblox XD

Πριν 6 ημέρες
Joshua Lay
Joshua Lay

When I’m an old man...if I can make it to that special day...I will have this...and I will play Skyrim with over 600 mods...one day.

Πριν 6 ημέρες
jan jan
jan jan

can you give a gaming pc😢 i love that gaming pc

Πριν 6 ημέρες
DRIF T
DRIF T

I need that

Πριν 6 ημέρες

Επόμενο

Make Coca-Cola At Home?
Unboxing Anki Overdrive
MY SETUP TOUR 2018 v2
MY SETUP TOUR 2018 v2

PewDiePie

Πριν 7 μήνες

$69 Gaming PC
$69 Gaming PC

Linus Tech Tips

Πριν χρόνο

10 Amazing Gamer Homes
10 Amazing Gamer Homes

TGN

Πριν χρόνο